SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    Klata 1.WL 1x5 +3R 70 x5//60 x15/50 x18/40 x18 75 x5//65 x12/55 x16/45 x14 80 x4//70 x8/60 x10/50 x10 2.Wycisk skos+ na szyję 4x8 40 x8/45 x8/50 x8/60 x6 30 x8/40 x8/50 x8/60 x8 35 x8/45 x8/55 x8/65 x4 3a.Rozpiętki 30' 3x12 10 x12/10 x12/11 x12 11 x12/11 x12/12 x12 12 x12/12 x12/12 x12 3b.Przenosy 3x12 22 x12/22 x12/22 x12 25 x12/25 x12/25 x12 25 x

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-16 07:25:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi 1.Przysiad 40 x10/60 x6/80 x4/100 x2/110 x3/80 x7 2a.Wyprosty 60 x12/60 x12/60 x12 2b.Syzyfki cc x10/10/10 3.MCNPN 60 x8/70 x8/80 x8/90 x8/100 x7 4.Uginanie leżąc 60 x8/60 x8/60 x7/60 x6 5.Suwnica wysoko, szeroko 160 x10/160 x10/160 x10 6.Łydy siedząc 40 x10/50 x8/50 x8/50 x10 Siady http://www.youtube.com/watch?v=1BF1G1oKQP8&feature=yo

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-30 20:55:03 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    I HILLSPRINT 12sztuk + 1km warmup, 1km cooldown trucht II 1.Przysiad 3x30 2.Półmostek 3x30 3.Wznosy nóg leżąc 3x30 miska taka jak wczoraj. Jest postęp dziś zamiast kajzerki wejdzie grhamka %-) pzdr.

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-27 17:36:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra w końcu wygospodarowałem chwilę na wypiskę. Sobota: 1.Przysiad 70 x6/100 x3/110 x2/120 x2/125 x1/130 x1/132.5 x1 - rekord 2.Sumo DL 70 x10/100 x4/110 x3/120 x2/130 x2/140 x1/150 x1/155 x1/160 x0.5 -rekord "Zabawa" 1.Snach 2.Podrzut (zarzut + overhead sq) Dwa rekordy poszły więc i moralne w górę. Zabawa dla tego iż jest to póki co machanie szt

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-28 01:35:32 Liczba szacunów: 0
  • Ogłoszenie dotyczące wiosennej edycji "Przemiany Sylwetki"

    Post
    Ladies SFD

    Gdyby udało mi się poprawić siłę do końca roku (aktualnie przysiad - max 45, mc - 55) czy byłaby szansa, aby się załapać?

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 13339 Data: 2012-11-10 15:54:38 Liczba szacunów: 0
  • Ogłoszenie dotyczące wiosennej edycji "Przemiany Sylwetki"

    Post
    Ladies SFD

    no to jeszcze ja #-P 5x pompka 10x skok do klatki (zapomniałam skakanki) 15x burpee 20x przysiad 25x wypad na nogę x5 czas: 27:45

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 13339 Data: 2013-03-16 15:36:10 Liczba szacunów: 0
  • Ogłoszenie dotyczące wiosennej edycji "Przemiany Sylwetki"

    Post
    Ladies SFD

    wystracza Maksy ktore znam? czy probowac jeszcze na swiezo? sa to dosyc aktualne wyniki MC 111kg przysiad 101kg z asekuracja WL 60kg PP 45kg (?) musze spr nie pamietam

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 13339 Data: 2013-03-20 11:14:46 Liczba szacunów: 0
  • Zapiski i notatki - redukcja młodej matki :-)

    Post
    Ladies SFD

    wyciskanie sztangielek siedząc - 12x1kg, 12x1kg, 12x2kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu - 12x1kg, 12x1kg, 12x1kg 5.wznosy z opadu - 12x1kg, 12x1kg, 12x2kg 6.przysiad z piłką za plecami - 12x1kg, 12x1kg, 12x2kg 7.wznosy bioder leżąc na piłce - 12, 12, 12 8.wznosy łydek siedząc na piłce - 12x1kg, 12x1kg, 12x2kg 9.odwrotne brzuszki z

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3055 Data: 2011-11-17 16:46:44 Liczba szacunów: 0
  • Zapiski i notatki - redukcja młodej matki :-)

    Post
    Ladies SFD

    ząc - 12x10,6kg, 12x10,6kg, 12x10,6kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu - 12x10,6kg, 12x10,6kg, 12x10,6kg 5.wznosy z opadu - 12x10,6kg, 12x10,6kg, 12x10,6kg 6.przysiad z piłką za plecami - 12x10,6kg, 12x10,6kg, 12x10,6kg 7.wznosy bioder leżąc na piłce - 12, 12, 12 8.wznosy łydek siedząc na piłce - 12x10,6kg, 12x10,6kg, 12x10,6kg 9.o

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3055 Data: 2011-11-28 23:28:40 Liczba szacunów: 0
  • Zapiski i notatki - redukcja młodej matki :-)

    Post
    Ladies SFD

    iedząc - 12x8,6kg, 12x10,6kg, 12x12,6kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu - 12x8,6kg, 12x10,6kg, 12x10,6kg 5.wznosy z opadu - 12x8,6kg, 12x10,6kg, 12x12,6kg 6.przysiad z piłką za plecami - 12x8,6kg, 12x10,6kg, 12x12,6kg 7.wznosy bioder leżąc na piłce - 12, 12, 12 8.wznosy łydek siedząc na piłce - 12x8,6kg, 12x10,6kg, 12x12,6kg 9.odw

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3055 Data: 2011-12-07 23:27:26 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    Witam, i już uzupełniam wczorajszy trening. Po całym tygodniu byłam tak wypompowana, że wczoraj po samym wejściu po schodach byłam już wyczerpana Ale coś tam udało mi się wycisnąć, chociaż bez specjalnego progresu, po ostatnim treningu odczuwałam ból w lędzwiach <dół pleców> widocznie coś źle musiałam dzwignąc do tego jakaś pustka była na s

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-17 21:48:06 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    Moje dzisiejsze zmaganie, siłowo-wytrzym. <idzie się wykończyć> wersja z tygodnia B 30-20-10 powtórzeń <bleeh> -push press<13kg) -sit up, -pompki w podporze,-przysiad, -podciągnięcia(na początku robiłam opuszczeia, próbowałam invert rows, potem wymieklam i zamieniłam na thrusters z 3kg na rękę) -swing 10kg, na końcu 5kg zajeło mi t

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-22 17:46:00 Liczba szacunów: 0
  • Vitalmax - Creatin Monohydrate

    Post
    Vitalmax

    Kreatyna za tą cene najlepsza na pierwszy cykl. Bralem ją z carbo i efekty byly zdumiewające. Po 3 cyklach masa 11kg (oczywiście dieta byla solidna),podaje przyklady, na przysiad 60kg raz do 75kg 5 razy, na klate (płaska) 50kg do 75kg 2razy. Ogolnie wielki pozytyw.

    Odpowiedzi: 419 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-24 14:06:20 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    ałku, wypiska z miski jest jedna bo w zasadzie jadłam to samo. W sobote nie było treningu był rowerek po lesie :) Niedziela laba, poniedziałek GPP : miekkie nogi: 1 burpee-15 przysiadów 15burpee-1 przysiad no i próbuję oczywiście z ta kozieradka i tym cynamonem sie zaprzyjaźnic, szkoda że nie ma tego w tabletkach ;/ Zmieniony przez - asika20 w dniu

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 14:08:51 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    Ciągnać dalej trening i miska z dnia dzisiejszego: Trening: 1. przysiad: 5x40, 42,5; 50, 52,5; 4x55 -->to mi się dziś udało mój jakby rekord hehe 2. MC romanian: 5x40,50, 52,5; 55, 57,5 --> 3. suwnica: 10x50, 50, 8x60, 4x70 4. miało być uginanie, ale akurat panowie okupowali to non stop, więc zrobiłam wypady ze sztangą 4x0bwód 15burpees, 1

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 14:16:55 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    Na dzisiejszym treningu spelnił sie jeden z moich koszmarów, tzn. zawsze sobie wyobrażałam, że podczas przysiadu klapne tyłkiem do podlogi i nie będę mogła wstac...oto ten dzień nadszedl dzis Nie było asekuracji, sztanga zjechała mi po pleckach, ciągnąc za sobą mój kucyk i wyrwawszy mi przy okazji garść włosów ...sen sie spelnil Trening 1. przysi

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-30 15:02:09 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    Witam, dzisiejszy trening: 1. Przysiad: 5x30, 40, 45, 55 3x55 (nie bylo asekuracji więc bałam się zwiększyc, coby się nie skończyło jak ostatnio) 2. MC romanian: 5x60, 60, 62,5; 2x65 3. suwnica: 10x60, 70, 80 8x90 4. uginanie nóg: 10x15, 20, 6x25, 2x25 to na tyle, dziś bez aero, tylko rozgrzewka i streching wieczorem imprezka urodzinowa, jutro chrz

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-07 16:20:12 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    Trening z dnia dzisiejszego: 1. przysiad: 5x40, 45, 50, 55, 2x60 2. mc romanian: 5x40, 50, 65, 65, 4x67,5 3. suwnica: 10x70, 80, 8x90, 5x90 4. uginanie nóg: 10x15, 15, 8x20, 5x25 (boly mnie jak to robie) +20 min bieżnia Tak jakby powoli poruszam się chyba do przodu. Od jutra zaczynam 3 dni na jablkach, więc będzie bez treningów do wtorku. Jakże

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-20 14:55:06 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    cm Obwód uda: 55 / 56 / 55,5 / 55 cm Obwód łydki: 35 / 34 / 34 / 34 cm Obwód bicepsu/prawy: 25/ 26 / 26,5 / 27 cm Obwód uda dół: 43 / 44 cm dzisiejsza spowiedź: Trening: 1.przysiad: 5x45, 45, 50, 55; 4x60 2.RDL: 5x45, 45, 50, 60; 3x67,5 3.suwnica: 10x60, 70, 80, 6x90 4.uginanie nóg w leżeniu: 10x15, 15, 20, 5x25 + 10 min interwały bieżnia jak ro

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-27 12:47:27 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/asika20 Daje Ognia !! podsumowanie str46

    Post
    Ladies SFD

    ie 10 kg 8 burpees (z wyskokiem, pompki męskie, z przerwami) 7 wskoków na ławkę do wyciskania 6 MC 40kg 5 zarzut 22,5 kg 4 thrusters 9kg 3 wypad zw sztangą z przodu 22,5 kg 2 przysiad przedni 22,5 kg 1 mila biegu czas łączny: 65 min ----- Dodam jeszcze, że każdy trening wkładam naprawdę dużo wysiłku, i może czasem zmęczenie błędnie odbieram jako o

    Odpowiedzi: 511 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-05 11:54:30 Liczba szacunów: 0