SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wolne -sobota-niedziela. ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: PŁEĆ: WIEK: 19 WZROST: 174-175 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 lata z 2 miesięczna przerwą. Bez przerwy 9 miechów ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 80 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 34 OBWÓD B

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 592 Data: 2013-06-02 14:45:50 Liczba szacunów: 0
  • sustanon + metka kolejny cykl

    Post
    Doping

    9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : PYTANIE : wypelnij to profil a ankieta w sprawie o cykl to 2 rozne sprawy

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1577 Data: 2009-01-30 14:20:40 Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia z małymi obciążeniami...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    go" obcięzenia. ja nie rezygnowalbym z najcięższych ćwiczen nawet pomimo duzo mniejszych cięzarow bo zastąpić ich sie praktycznie nie da- chyba, ze jakąś inną formą- np. przysiad tylni z pewnym powodzeniem moze bytć zastąpiony przednim. myslę,ze idealnej metody tutaj nie znajdziemmy, jednkaże pewne pomoce są... -zmiana tempa ruchu -wieksza ilo

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2010-09-22 20:31:55 Liczba szacunów: 0
  • SPRAWCIE CZY DOBRZE ;P

    Post
    Doping

    TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : PYTANIE:

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1665 Data: 2008-03-25 15:25:47 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASE DO OCENY ...

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni : 1 rok z przerwami Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach . przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? pozdrawiam .

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 315 Data: 2013-11-13 16:43:31 Liczba szacunów: 0
  • Moje FBW i kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Robienie brzucha do kazdego treningu jak masz duzo cwicen złożonych/wielostawowych jak MC, przysiad, wyciskanie leżąc, OHP nie ma najmniejszego sensu. Robiąc w/w cwiczenia, (które swoja drogą moim zdaniem są zdecydowanie królami ćwiczeń), bardzo mocno angazujesz brzuch, a ten zmeczony ciągłym cwiczeniem wpływa na nie negatywnie. Zmieniony przez - P

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1180 Data: 2016-02-26 23:12:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    zamiast plaskiej moze precze? i dorzuc 1 serie :) w jednym daj przysiad w drugim zurawia.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1634 Data: 2010-08-03 12:43:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    ja ogolnie na poczatek dalbym cos takiego : A: przysiad wioslo wycisk plaska drazek podchwyt B Zuraw MC wyciskanie z klatki porecze na trica same zlozone cwiczenia w zasadzie. na dobry poczatek. potem sie bawic w bice lydki itd.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1634 Data: 2010-08-03 23:58:23 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcji do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    daj przysiad bulgarski :-)) co do barkow rowniez widzialbym 3 bardziej ciezkie cwi, np wyciskanie zolnierskie zamiast wznosow tak samo olal wyciagi przy ramionach;-)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 2015-09-18 15:13:18 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Cykl Nowy Trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Mala aktywnosc jakas, wiec rzuce propozycje :P Myslalem nad czymś takim Przysiad 10 10 8 8 Drążek 10 8 8 6 Wyciskanie na plaskiej 10 10 8 8/ Wyciskanie na skosie 10 10 8 8 Wyciskanie zza glowy 8 8 Military press 8 8 Bic-Tric SS: Wyciskanie sztangi/pompki tylem 10 10 10 10 8 8 Brzuch ABS II poziom II Prosze o opinie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2011-07-31 10:21:54 Liczba szacunów: 0
  • Luźny plan treningowy - pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    Z takim sprzętem tylko Trening domatora na początek Przysiad z obciązeniem 3s żuraw 3s wiosłowanie hantla 3s zwykle pompki z obciążeniem 3s wyciskanie hantli 3s uginanie ramion z suplimacja 2s francus jednoracz lub odwrotne pompki 2s 3x w tyg

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 2010-08-06 16:28:08 Liczba szacunów: 0
  • Brawn Nutrition SD - działa czy wałek ?

    Post
    Doping

    masę mięśniową 9. CEL CYKLU: siła i masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: - 11. POZIOM BF%: ~ 5% 12. Typ budowy: Ektomofik 13. STAN ZDROWIA: bez zarzutu 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 95 x8 -martwy ciąg: ~ 135 x8 -przysiad: ~ 105 x8

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8781 Data: 2013-12-25 21:25:22 Liczba szacunów: 0
  • deca+ enan

    Post
    Doping

    . CEL CYKLU: masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: pół roku 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):raczej do tycia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140 -martwy ciąg: 200 -przysiad:165

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2425 Data: 2012-02-19 16:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale ja nie mówię, że możesz robić przysiady. Stwierdzam tylko, że są mniejszym złem niż wyciskanie na suwnicy jeśli chodzi o obciążenie kręgosłupa. Zauważ, że przysiad jest bardziej naturalnym ruchem i pracuje więcej partii, które amortyzują. Na suwnicy jesteś trochę między młotem a kowadłem. Poza tym zauważ co robi się z dolnym odcinkiem pleców ki

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 204 Data: 2017-05-01 21:43:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan fbw do poprawy/oceny pytania 15 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Sztanga, hantle 5kg, 25kg , jęzeli plan będzie dobry to kupie większe Dieta : wyżej Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2011-06-10 21:25:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan fbw do poprawy/oceny pytania 15 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób na początek jeden zestaw. Na nogi za przysiad na jednej nodze daj wykroki. Wiosłowanie daj 3 serie. Za prostowanie dałbym wyciskanie francuskie. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-06-10 22:02:14

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2011-06-10 22:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    uloz plan lub wez z podwieszonych ktory zawiera jeden zestaw skladajacy sie z cwiczen zlozonych czyli przysiad, martwy, wioslo, wyciskanie na barki, pompki na poreczach. po jakims czasie takiego treningu mozesz wprowadzic drugi zestaw. cwiczenie az trzema zestawami jest malo popularne szczegolnie przy takim stazu treningowym

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2012-06-14 11:14:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Przysiad 3s, wspięcia na palcach na maszynie 2s Plecy:(co byście proponowali : podciąganie, mc, czy wiosło ? ) Klatka: Wyciskanie na płaskiej 3s (lepiej sztanga czy sztangielkami) Barki: (Wyciskanie sztangi sprzed głowy, Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia czy Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia) Biceps: Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2012-06-20 21:52:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    jak wyżej, jeden zestaw wystarczy, same podstawy: 1.PRZYSIAD 2. RDL (romanian deadlift czyli rumunski martwy ciag) 3. WYCISKANIE NA PLASKIEJ 4. WIOSLOWANIE W OPADZIE 5. WYCISKANIE W STANIU (z klatki) 6. PODCIAGANIE NA DRAZKU (podchwytem) wszystkie cwiczenia w 3 seriach. liczba powtorzen-10-12 +koniecznie przeczytaj: http://www.sfd.pl/FBW_DLA

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2012-06-21 11:08:51 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Planu

    Post
    Trening dla początkujących

    W sumie pomysl dobry. To plan push/pull/oli wygladalby tak: Poniedzialek- Push Przysiad 5x5 Wyciskanie plasko 5x5 Wyciskanie sztangielkami stojac 3-4x8-10 Wyciskanie wasko 3x8-10 (z pauza) Sroda- Pull Martwy ciag sumo 5x5 Podciaganie 4x6-8 Wioslowanie sztangielka 4x6-8 Biceps 3x10 Brzuch 2-4 serie Piatek- Dzien "olimpijski" Rwanie 3x5 Clean&jerk 3x

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 327 Data: 2017-01-19 11:44:22 Liczba szacunów: 0