SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Co na obniżenie tkanki tłuszczowej ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na nogi: najczęściej przysiad ze sztangą, Plecy: Podciąganie, wiosłowanie sztangą, Klata: wyciskanie na ławeczce płaskiej i skośnej, Barki: arnoldki, wyciskanie sztangielek nad głowe, Triceps: pompki na poręczy, prostowanie ramion na wyciągu, Biceps: uginanie ramion ze sztangą, uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym, uginanie ramion z

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 457 Data: 2017-03-01 18:51:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening ktory dostałem od instruktora z siłki. ocena,,,sogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tem 12-10-8 5, wyciskanie francuskie sztangą łamaną leżąc 12,10,8 6, prostowanie ramienia z hantlem za głową siedząc 3 serie 8-10 powtórzeń PIĄTEK MIĘŚNIE NÓG + BARKI 1, przysiad na maszynie 12,10,8,8 2, prostowanie nóg na maszynie siedząc 12-10-8-8 3, uginanie nóg w leżeniu na brzuchu 12-10-8-8 4, wspięcie na palce siedząc 4x15-20 5, wspię

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 2006-11-19 20:46:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening ktory dostałem od instruktora z siłki. ocena,,,sogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kruszek: a można prosić o wyjaśnienie jak wygląda przedni przysiad i polskie znaczenie ćwiczeń? Z góry dzieki :) Pozdro

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 2006-11-19 23:47:24 Liczba szacunów: 0
  • Masa 3 dniowy plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zdecydowanie największy problem to triceps, reszta rozwija się ok, symetrycznie. Wyciskanie to na serię 60/70 8 powtórzeń. Martwego nie robiłem ze względu na problem dolną częścią pleców. (mega ból przy martwym oraz skłonach na ławeczce) przysiad 80kg na serie spokojnie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2791 Data: 2012-07-07 18:53:34 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o trenera.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zdecydowałem się zacząć z tym planem FBW: Przysiad ze sztangą 3 serie Wiosłowanie sztangą 3 serie Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie Wyciskanie na barki 2-3 serie Podciąganie na drążku podchwytem 3-5 serii Mam jednak pytanie, czy można czymś zastąpić ostatnie ćwiczenie? Trening będę wykonywał w domu, a tutaj nie mam drążka:/ Zmieniony przez - pawel_s

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 925 Data: 2012-02-16 11:15:30 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o trenera.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    http://www.sfd.pl/MASA%2C_SI%C5%81A_CZY_RZE%C5%B9BA_JAK_ZACZ%C4%84%C4%86_WSZYSTKO_NA_TEMAT.-t829333.html - wzorowałem się na tym temacie. Ten plan jest kompletny według autora. Kolejny, możliwy do wykorzystania trening to FBW – w najprostszej formie np. FBW napisał(a): Przysiad ze sztangą 3 serie Wiosłowanie sztangą 3 serie Wyciskanie sztangi leżąc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 925 Data: 2012-02-16 11:37:39 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o trenera.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    angą stojąc podchwytem Tylko teraz takie pytania: 1. W którym miejscu te dodatkowe ćwiczenia dodać? 2. W jakiej ilości je wykonywać na początku? 3. _Knife_ napisał: "Zamiana przysiadów np. na prostowanie nóg na maszynie sprawia, że zamiast całego ciała (jak w przysiadach) – pracuje głównie m. czworogłowy uda – ćwiczenie nie przynosi efektów. " - p

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 925 Data: 2012-02-16 11:52:27 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol Rozpiska/Relacja

    Post
    Doping

    A ja jestem gotów się założyć, że przysiad nie jest pełny. Daj filmik %-)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 2013-10-14 16:20:45 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol Rozpiska/Relacja

    Post
    Doping

    Strasznie malo 62cm przy 185cm wzrostu, musze wysilic wyobraznie ze takie udo bierze 200 kg na przysiad;) tym bardziej ze bf nie wyglafa na "wyzylony" bo talia 85cm, no ale nie takie rzeczy sie widywalo na tym swiecie ;)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 2013-10-15 00:08:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW , poprawa, sugestie - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wywal przysiad z A. MC jako pierwsze, potem drązek i reszta. B jest ok.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2010-11-01 23:02:28 Liczba szacunów: 0
  • HGH + Krótki Testosteron + Sambutamol

    Post
    Doping

    Pozbycie sie tłuszczu 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 42 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): TYCIE 13. STAN ZDROWIA: Dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nie Stwierdziłem 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 155 -martwy ciąg: 175 -przysiad: 130

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 2013-01-30 18:15:06 Liczba szacunów: 0
  • Ocena pierwszego cyklu

    Post
    Doping

    Myśle ze zrobisz 2kg mięśni, 1kg wody, 1kg tłuszczu, 20kg na klatę i 5 podciągnięcie nachwytem na drążku. Tylko daj 1-2 serie więcej na lewy biceps bo inaczej urośnie o 1cm mniej jak prawy. Na przysiad nie pójdzie ci wcale, za to na martwy 30kg.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1603 Data: 2017-07-01 21:40:29 Liczba szacunów: 1
  • zdjecia po suplementacji

    Post
    Galeria Zdjęć

    tylko chwilowo .. ale zadowolony bylem very very bardzo - udo (56) 58 Osiągi (przed)& po: - klatka prosta (102kg) 112kg - martwy ciag (120kg) 110kg x 8 , max nie wiem - przysiad (110) 110kg x 7 , max j.w - barki (? ) 75kg x 6 , max j.w - biceps stojac (?) 55kg x 8 , max j.w - triceps francuski (?) 47kg x 8, , max j.w no i jedziemy ze zdjecia

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 7615 Data: 2006-03-26 11:13:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę (nogi, klata, łapy)

    Post
    Trening dla początkujących

    ej splita (podkreślam, że nieznacznie "przypomina"). Przeczytaj artykuł z podanego wyżej linku i ułóż własne FBW albo weź przykładowe. Moja propozycja treningu: A/B przysiad/MC klata/barki wiosłowanie/drążek brzuch/łydki dodatkowo coś na łape możesz dać, choć i bez tego powinna rosnąć. Ułóż sobie dietkę (dział odżywianie to kopalnia wiedz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2009-12-01 20:50:22 Liczba szacunów: 0
  • plan 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    plan ogólne ok. Wywal tylko maszyny smitha i suwnice. Mają nienaturalne tory ruchu i źle wpływają na stawy. Zamiast suwnicy zrób przysiad w rampie, na drugie daj rdl, a potem izolacje- wyprost i uginanie. Zamiast smitha na braki daj wyciskanie military lub z wybiciem(lepsze dla stawów) lub coś podobnego z dynamiką. Zamiast suwnicy na klatę też lep

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2010-01-16 11:00:09 Liczba szacunów: 0
  • Koniec redukcji - plan na czysty miesien pare pytan do ekspertow

    Post
    Trening dla początkujących

    vade zacznijmy od podstaw 1. ostatnio przerabiany plan ? 2. podaj obciążenie robocze dla podstawowych ćwiczeń przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? i wtedy możemy dyskutować ;-)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 647 Data: 2012-03-26 13:43:54 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASĘ, DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 35kg martwy 60 wyciskanie 60 piszę z drugiego konta jak coś ;) Zmieniony przez - unrealkamil w dniu 2013-02-11 06:04:42

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2013-02-11 06:03:37 Liczba szacunów: 0
  • co na 2gi cykl masowy? (mono nie dziala...)

    Post
    Odżywki i suplementy

    A gdzie odpowiedz na moje pytania? :) HST z pewnoscia bylo ok. Moze ja zawalilem troche - brak doswiadczenia, to bylo moje 1sze HST. Przysiad, wyciskanie na płaskiej, wiosło w opadzie, military press, uginanie ramion stojąc i francuz sztangą. Maszyn nie uzywalem, tylko wolne ciezary. Probemem mogło być to że rozchorowałem się troche w polowie cylku

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 2008-08-14 10:33:48 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie moj ciekawy trening...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z regeneracją. Chcesz spalić tłuszcz? Gdziekolwiek on jest- pomoże przemyślenie odżywiania, a na drugim miejscu- lepiej przyłóż się do ćwiczeń napędzających metabolizm- mc, przysiad, push press. Dadzą więcej dla ,,spalenia" tłuszczu z klatki niż bezpośrednie jej katowanie. Proponuję: dzień a- dipsy rampa 5 lub 6 lub 5x5 dzień b- skos w górę

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 754 Data: 2010-03-27 20:31:19 Liczba szacunów: 0
  • Split 3-dniowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Hess89 PŁEĆ: Mężczyzna WIEK: 21 lat WZROST: 183 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: jestem po przerwie ćwiczę 4,5 misiąca ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 78 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 30,5 OBWÓD BICEPSU: 37 OBWÓD ŁYDKI: 34,5 OBWÓD UDA: 58 OBWÓD BIODER: 94 OB

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2010-11-21 17:59:46 Liczba szacunów: 0