SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    na siłce i móc przygotowywać żarcie na bieżąco, a nie do pojemników ;-) TRENING Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 10x10,5 kg; , 10x15,5 kg, 10x18kg, 8x20,5 kg, 5x23 kg - no niby nie dociągnęłam trzeciej serii do zadanej ilości powtórzeń,

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-11 18:22:58 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    , ale to zdecydowanie był efekt przejściowy %-) 25.07.2014 DT Rower 6 km TRENING Głód treningu straszny ;) Coś tam niby robiłam na urlopie z cc, trochę pompek, po paręnaście przysiadów, ale potrzeba ściorania się była mocna i poleciałam niemal zaraz po powrocie ;) Regresu niby nie ma, ale umęczyłam się strasznie. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymach

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-25 20:28:31 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    nawet sporo siły miałam, potem gorzej i ślimaczył mi się strasznie ten trening. . Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg, 10x15,5 kg, 10x18kg, 10x20,5 kg, 5x23 kg - tu jeszcze moc była R: 10x10,5 kg; , 10x15,5 kg, 10x18kg, 8x20,5

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-05 22:25:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    9.08.2014 DT Rower ca. 12 km TRENING Rozgrzewka - wioślarz 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg, 10x18kg, 10x20,5 kg, 6x23 kg - ciężko, cieżko R: 10x10,5 kg, 10x15,5 kg, 10x18kg, 10x20,5 kg, 5x23 kg - tu jeszcze moc była R: 10x10,5 kg; , 10x15

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-09 15:07:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    wnie zamknięte (a ja w robocie %-) ), to jakoś się zwlokłam. Rower 2x10km TRENING Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x18kg, 10x20,5 kg, 5x23 kg - już druga seria ciężko, ledwie dociagnęłam R: 10x10,5 kg, 10x18kg, 10x20,5 kg

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-15 08:32:29 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    2x10km TRENING Trening zaczęłam o 20, pora całkiem "nie moja", ale jakoś poszło. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x18kg, 10x20,5 kg, 8x23 kg, 4x25,5 kg - denerwuje mnie brak progresu tu, więc skróciłam ostatnią serię, za

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-19 08:02:52 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    TRENING Ogólnie ciężko po przerwie, a jeszcze sobie rękawiczek zapomniałam wziąć Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x18kg, 10x20,5 kg, 5x23 kg - przy ostatni powtózeniu to już"zgniot" R: 10x10,5 kg; 10x18kg, 10x20,5 kg, 8

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-25 21:22:15 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    a szczęście po rozgrzewce faktycznie rozgrzana byłam i poszło ok, no ale szczytem rozsądku to tego nie można nazwać... Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy 10x53 kg, 10x58kg, 10x63 kg, 8x68 kg, 3x73 kg R: 10x33 kg; 10x43 kg, 10x53 kg, 10x58kg, 9x63 kg, 8x68 kg - całki

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-30 21:45:49 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    14 DT Rower 2x10km TRENING Trening wieczorem. Na początku strasznie wyrąbana się czułam, nawet na rozgrzewkowym orbim mi nogi ledwie chodziły, ale potem lepiej. Odważyłam się przysiady zrobić, z niedużym obciążeniem na razie i chyba dobrze, bo kontuzjowane kolano wprawdzie niby w miarę ok, ale po przysiadach jakoś tak mnie dziwnie ciągnęło w łydce

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-10 22:12:40 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    , no i przy ostatniej serii wyciskania jakoś sobie tak pechowo hantlę złapałam, że musiałam odłożyć i zacząć od nowa. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg, 8x63 kg, 8x68 kg, 4x73 kg - chwyt mi puszczał w ostatniej (co zabawne w tej całe

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-15 21:31:21 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    agrywam, a całkiem sporo ludzi było. Cosik tam niby nagrałam, tylko wrzucanie muszę opanować. Ogólnie jakoś bez mocy. Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg, 8x63 kg, 8x63 kg, 8x63 kg - jakoś kiepsko R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg, 8x63

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-20 17:29:13 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    że mogłam chociaż spróbować użyć pełnych rowerowych rękawiczek, których używam do jazdy, no ale to już za późno było. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z CC Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg; 10x53 kg, 8x58kg, 8x63 kg, 6x68 kg, 4x63 kg - bida bez rękawiczek :/ R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg,

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-03 11:25:19 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    11.11.2014 DT TRENING Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg, 8x63 kg, 8x68 kg, 3x73 kg - ech, myślałam, że coś lepiej pójdzie. Podchodziłam do tych 73kg ze trzy razy, a pewnie trzeba było od razu szarpnąć :/ R: 10x43 kg; 10x53 kg, 8x58kg,

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-11 13:34:12 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    15.11.2014 DT Rower ca.15 km TRENING Rozgrzewka - orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg, 8x63 kg, 8x68 kg, 4x73 kg - niby jakoś pewniej się czułam niż ostatnio, ale ciężar w sumie taki sam R: 10x43 kg; 10x53 kg, 10x58kg, 8x63 kg, 8x68 kg, 3x73 kg - ech

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-15 15:19:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    eba sporo dowalić... Teraz wreszcie to w plecy włazi. Lewa strona jakoś mniej składnie niż prawa 15x 9kg, 15x10kg, 13x10kg - wiosłowanie sztangą jednak jakoś lepiej czuję 1a przysiad goblet 13x 20kg, 12x22kg, 12x22kg zaszalałam chyba trochę, przerwy po wzniosach były na pewne dłuższe niż 60 sekund, bo musiałam dojść do siebie %-) i chyba nigdy ta

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-14 19:43:26 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    firmowym długopisem (i puszką Tigera) zyskuje całkiem nowy wymiar 8-) (to za udział, żeby se kto nie myślał ;)) Łydki bolą %-) Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, przysiady z cc po 3 serie 6-10 powtorzen, 60sek przerwy Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko R: 10x 20 kg, 10x 20 kg; 10x 25 kg, 8x27,5kg, 6x30kg, 2x32,5k

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-27 17:56:35 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    m, ale potem już poszło. Dziwne w sumie, bo (jak rzadko %-) ) żadnych zakwasów dziś nie miałam, efekt dwóch dni przerwy zapewne. Rozgrzewka - orbi 7 minut, wymachy wszelakie, przysiady z cc po 3 serie 12-15 powtorzen, 30sek przerwy Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko R: 15x13kg; 15x23kg, 13x 25,5kg, 12x28kg, 4x30,5 kgostatnia

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-03 17:18:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    vacerrosa, dziękuję :) 15.01.2015 DT Dziś bezrowerowo ;-) TRENING Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, przysiady z cc po 3 serie 6-10 powtorzen, 60sek przerwy Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko R: 10x 20 kg; 10x27,5kg, 7x30kg, 3x32,5kg, 6x30kg nie poszło mi za dobrze z 32,5, to zmniejszyłam i dobiłam R: 12x13kg; 12x

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 13:42:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    akołyków %-) ...) TRENING Na dokładkę do atrakcji żołądkowych musiałam jeszcze kolejność ćwiczeń pozamieniać, bo nie mogłam się na stojak doczekać, jakiś młodzian robił chyba przysiady 10x10, dużo w każdym razie. Było: suwnica, RDL, przysiad, wykroki i koniec według planu Rozgrzewka: orbi 6 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc po 3 ser

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-23 16:32:57 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    schodach też było niejakim wyzwaniem :)) Dobry news jest taki, że przy ciągach nic mnie w udzie nie bolało. Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Dzień 1 1. przysiad 3 serie rozgrzewkowe bez ciężaru, po 10 przysiadów, 10x10 na ok 40%max R: 3x10xcc; 10x10x38kg uf, dziś naprawdę ciężko było, ten RDL wcześniej też nie pomógł. Pod kon

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-18 20:01:16 Liczba szacunów: 0