SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Luty- Konkurs Sportowa Sylwetka - Jacek_12

    Post
    Po 35 roku życia

    Plan na ten miesiąc to zwiększenie masy mięśniowej i siły w podstawowych bojach. Nie chce tu rzucać wielkich obietnic, ile wycisnę do końca lutego - trzeba ciężko trenować i jeść, wtedy wyniki będą najlepsze.W planie długoterminowym jest to 160kg na ławce poziomej i 220kg podniesione z ziemi do końca kwietnia. Plan treningowy prezentuje się następu

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2126 Data: 2015-02-02 19:44:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW ABAB

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz racje dzieki. A zobacz bo jeszcze z modyfikowalem i moglbym tak cwiczyc nie lepiej? a. - przysiad rampa 10 - wioslowanie 5 x 10 - militarne 5 x 10 b. - mc rampa 10 - wl 5 x 10 - front przysiad 5 x 10 (60-70% tylnego) hm? Moge tak cwiczyc? Zmieniony przez - noixon w dniu 2014-05-13 16:11:46 Zmieniony przez - noixon w dniu 2014-05-13 16:12:19

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2014-05-13 16:10:46 Liczba szacunów: 0
  • Przerobiony plan Diesela

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przerobilem na taki PUSH: *Push press 5x5 *Przysiad tylni 5x5 *Wyciskanie płasko/sztanga 5x5 *Wyciskanie 30*/sztangielki 4x10 *Przenoszenie/hantel 4x10 *Francuz leżąc/sztanga 3x12 PULL: *High Pull 5x5 *MC 5x5 *Pendlay row 5x5 *wiosłowanie/hantel 4x10 *Drążek nachwytem 4x10 *Uginanie/sztanga 3x12 FBW: *Przysiad przedni+RDL 4x10 *Podciąganie młotko

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 625 Data: 2017-03-27 12:14:46 Liczba szacunów: 0
  • Niepełnosprawni trójboiści

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    mam szacunek jaki socjolog z ciebie , ze nie zamykaja sie w sobie chyba masz malo stycznosci z takim srodowiskiem to naprawde nie sa jakies wielkie wyczyny, jaezeli masz sprawny mozg to dasz sobie rade z protez czy bez zrobic przysiad, widzialem jak pacjent robi przysiad bez protezy na jednej zdrowej konczynie i to z ciezarem(sztanga na barkach)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3664 Data: 2003-09-22 11:17:10 Liczba szacunów: 0
  • programy na wyskok(potrzebuję prawdziwej fachowej opinii)

    Post
    Inne dyscypliny

    ekszy przyrost wyskoku w stosunku do inwestowanego czasu sztanga jest naturalna - maszyny na silowni nie sa naturalne (np. suwnica) jesli chcesz byc bardziej naturalny to rob przysiady z kolega na plecach, dzwigaj worki z piaskiem, itp. przysiad i martwy ciag to najlepsze cwiczenia dla skaczacych i sprintujacych oczywiscie trzeba to wykonywac dobr

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2229 Data: 2006-08-18 16:55:59 Liczba szacunów: 0
  • KUREK nie zniknie - masa zimą 2013 [DT]

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 69: Cały dzień myślałem o treningu nóg, i kiedy już poszedłem, to po prostu chciałem aby to piekło się jak najszybciej skończyło %-) 125 powtórzeń przysiadów, 150 powtórzeń wykroków, 5 serii żurawia z maksymalną intensywnością oraz 300 powtórzeń na łydki. Z ciężarem nie przesadzałem w ogóle, a już w ostatnich seriach przysiadów musiałem robić

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 16274 Data: 2014-03-13 20:30:02 Liczba szacunów: 0
  • KUREK nie zniknie - masa zimą 2013 [DT]

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 75: Trening nóg za mną. Minimalnie zmniejszona intensywność, jeśli chodzi o przysiady, bo nie byłem w stanie ogarnąć 5 serii po 25 powtórzeń. Nogi bolały, jednak prawdziwe piekło pojawi się za dwa dni. W diecie dzisiaj jakimś cudem strasznie podbiłem węglowodany, chociaż utrzymałem kalorie kosztem tłuszczy, więc nie jest tak tragicznie. Ustal

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 16274 Data: 2014-03-19 20:21:50 Liczba szacunów: 0
  • KUREK nie zniknie - masa zimą 2013 [DT]

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 82: Rano na wadze było 84,7 kg, czyli wzrost 0,5 kg bez żadnego kardio. Teraz zobaczymy jak będzie, jeśli będę trzymał tę samą dietkę z dodatkowymi aerobami. Jeżeli chodzi o trening, to trochę bardziej rozbudowany trening nóg - coś czuję, że domsy będą niemiłosierne. Z dietką wszystko wyjdzie lajtowo, więc też bez ekscesów. Jeden dzień regene

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 16274 Data: 2014-03-26 17:01:15 Liczba szacunów: 0
  • KUREK nie zniknie - masa zimą 2013 [DT]

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 87: Wleciał trening nóg trochę szybciej niż to powinno być, ponieważ w piątek najprawdopodobniej lecę do Polski i wtedy nie wyrobiłbym się z moimi ustaleniami treningowymi. Dietka lajtowo ogarnięta, a egzaminy napisane na minimum 70%. Ostatnie 3 dni nauki i potem 2 tygodnie wolnego. :-) Regeneracja: 7 godzin snu Suplementacja: x2 kaps. Vita-

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 16274 Data: 2014-03-31 17:16:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Priorytety to robią zaawansowani zawodnicy , którzy chcą poprawić odstające partie. Ty sie skoncentruj na podstawach bo to jest dla ciebie najważniejsze. Pozatym chcesz od nas pomocy a piszesz bzdury. Napisałeś że czytałeś na forum a piszesz bzdury o jakichś seriach. Piszesz że amsz diete, a w ankiecie piszesz że "odżywiasz sie zdrowo". Z

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1164 Data: 2009-10-03 20:10:46 Liczba szacunów: 0
  • MMA, Muay Thay

    Post
    Trec

    W FBW możesz mieć jeden zestaw ćwiczeń, albo dwa (a nawet więcej jak chcesz). Optymalne są dwa zestawy, przykładowo: A 1. Przysiad przedni 2. Wyciskanie na ławce poziomej 3. Wiosłowanie sztangą 4. Wyciskanie na barki 5. Uginanie ze sztanga stojąc 6. Francuz leżąć B 1. Przysiad tylny/MC 2. Dipsy 3. Podciąganie na drążku 4. Podciąganie sztangi wzdłuż

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2012-11-26 09:42:52 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    4. 2 jajka na twardo, papryka, ogórki konserwowe 5. Twaróg, oliwa Mogłem uniknąć tego pączka, ale jakoś tak mnie skusił, że nie mogłem się oprzeć. Za "karę" tabata: przysiad, pompka, wyskok. Nogi mniej zmęczone, piekący ból w udach nie był, aż tak wielki jak ostatnio, jednak całość zadziałała podobnie. Wielkie zmęczenie, serce mocno walił

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-09 17:54:06 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za wytłumaczenie, sog już niestety nie wchodzi. Jakoś pokombinuję, by wędzone rzeczy były rzadziej, ale będzie ciężko. 18.12.2009 Dzień 36 Trening 16 B 15: 60%CR*15/ 80%CR*15/ 100%CR*12-15p Poprzedni trening: http://www.sfd.pl/radoslaw88_%2F_DZIENNIK_%2F_15_10_5_by_WODYN_s.5-t537506-s10.html 1 WYCISKANIE OD CZUBKA GLOWY SZEROKO, SIEDZAC 20;

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-18 18:30:25 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    Sevrond, nie dam się 22.12.2009 Dzień 40 Trening nr 18 (koniec trzeciego makrocyklu) B 5 : 60%CR*5/ 70%CR*2-5/ 80%CR*5/ 90%CR*1-2/ 100%CR*2-5powt Poprzedni trening: http://www.sfd.pl/radoslaw88_%2F_DZIENNIK_%2F_15_10_5_by_WODYN_s.5-t537506-s11.html 1 WYCISKANIE OD CZUBKA GLOWY SZEROKO, 25; 30; 35; 40; 43 (+3kg) OPINIA: Nadal czuję duży zapas, ani

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-22 17:51:27 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    wl skos - ładnie , widać zapas ale stopniowo do przodu przysiad - chyba ok Kamerzysta niech filmuje w jednym ujęciu a nie wykonuje ruchy razem z Tobą. Przy siadach lekko z boku niech stanie wówczas będzie można ocenić co i jak. Jest dobrze.

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-29 20:16:31 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    Aylar, konkretnie to żaden, ale zjadłem to, kiedy czekałem, aż się makaron zagotuje i mięso zagrzeje. 5.1.2010 Dzień 54 Trening nr 25 (koniec czwartego makrocyklu) B 5 : 60%CR*5/ 70%CR*2-5/ 80%CR*5/ 90%CR*1-2/ 100%CR*2-5powt Poprzedni trening: http://www.sfd.pl/radoslaw88_%2F_DZIENNIK_%2F_15_10_5_by_WODYN_s.5-t537506-s15.html 1 WYCISKANIE OD CZUBKA

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-05 18:56:04 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    10.1.2010 Dzień 59 Trening 26 (markocykl 5) B 10 : 60%CR*10/ 80%CR*10/ 90%CR*3-5/ 100%CR*7-10p Poprzedni trening: http://www.sfd.pl/radoslaw88_%2F_DZIENNIK_%2F_15_10_5_by_WODYN_s.5-t537506-s20.html#post3 1 WYCISKANIE OD CZUBKA GLOWY SZEROKO, SIEDZAC 23; 32; 35; 40 (+3kg) OPINIA: Znakomicie, bez najmniejszych problemów. OCENA: 5/5 2 PODCIAGANIE DO B

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-10 20:39:34 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    15.1.2010 Dzień 64 Trening 28 (markocykl 5) B 15: 60%CR*15/ 80%CR*15/ 100%CR*12-15p Poprzedni trening: http://www.sfd.pl/radoslaw88_%2F_DZIENNIK_%2F_15_10_5_by_WODYN_s.5-t537506-s23.html#post2 1 WYCISKANIE OD CZUBKA GLOWY SZEROKO, SIEDZAC 20; 25 30 (+3kg) OPINIA: Dynamiczne wyciskanie i powolne, kontrolowane opuszczanie. OCENA: 5/5 2 PODCIAGANIE D

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-15 21:39:31 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    19.1.2010 Dzień 68 Trening nr 30 (koniec 5 makrocyklu) B 5 : 60%CR*5/ 70%CR*2-5/ 80%CR*5/ 90%CR*1-2/ 100%CR*2-5powt Poprzedni trening: http://www.sfd.pl/radoslaw88_%2F_DZIENNIK_%2F_15_10_5_by_WODYN_s.5-t537506-s24.html#post6 1 WYCISKANIE OD CZUBKA GLOWY SZEROKO, 30; 35; 40; 45; 50 (+5kg) OPINIA: No jest konkret w końcu. Porządnie, z zapasem. OCENA:

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-19 19:47:50 Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczorajszy dzień w sumie bez diety, to znaczy śniadanie było jak normalnie (3 jaja, owies, mleko, oliwa, rodzynki, jabłko), ale później to taka improwizacja: twaróg+oliwa, tuńczyk z puchy+migdały, gulasz, twaróg+oliwa. Czyli w sumie mało węgli, mniej niż normalnie białka, więcej tłuszczy. grzechmek, w sumie to się rozciągam po każdym treningu. King

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-24 18:46:13 Liczba szacunów: 0