SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    j ostatni trening 5-3-1 7-mej tury, od poniedziałku zaczynam 8 turę :-D Jakiś rozkojarzony byłem na tym treningu , nie do końca wszystko poszło jak trzeba podciąganie kolan i przysiady licho }:-( A wyglądało to tak: Dziewiaty dzień treningu 5/3/1 - 7 tura Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 12min "Kubany" hantlami 4s x 15p

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-01 00:34:15 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Z pompkami to pojechałeś za ostro, bo pewnie blisko maksa w pierwszej serii zrobiłeś.. Za to w MC faktycznie spoko. Gdzieś mi mignął dziennik "droga do 800kg w trójboju", a takie liczby widać połknąłeś w jednym boju :-) Jakby tak jeszcze dorzucić ławkę i przysiad, to i ze 2000 by było :-)

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-23 14:56:04 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    No i ...? To wyżej ma wystarczyć za cały wpis? A gdzie plan na miskę? Gdzie plan na trening? Nie ma lekko, jak już raz przyznałeś mi rację, to będę cisnął ;-) No i dobrze :-D. Jeżeli chodzi o jakąś dietę to cudów nie będzie. Wracam do korzeni czyli do tego co było dla mnie dobre 2 - 3 lata temu. Więcej jajek ( szczególnie że od własnych kur :-) ),

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-30 23:54:31 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj wieczorem deload, czyli lekki trening, bardziej dynamiczny niż siłowy, trzeba odpocząć troszkę od ciężarów ;-) Jak zawsze Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 15 min 1. Kubany – 5s x 10p x 5s 2. Pompki 2a. Pompki na uchwytach wąsko - 5s x 10p 2b. Pompki na uchwytach szeroko - 5s x 10p 3. Kółko z kolan - 5s x 15p 4. S

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-30 23:29:53 Liczba szacunów: 2
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Po dwóch nockach niedospany zmęczony ale trening dzisiaj przed meczem obowiązkowy :-D. Wariant B treningu 11 lipca Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 10 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach, nogi na podeście klatką do kija - 75 p - 1s x 25p - 1s x 2

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-11 23:39:57 Liczba szacunów: 2
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    tak dużo :-) Giaurnemo@ - Żona bardzo dziękuje i pozdrawia :-) Wczoraj po pracy oczywiście trening :-D Wariant B treningu 18 lipca Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 10 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach, nogi na podeście klatką do kija - 85 p - 1s

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-19 21:15:03 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj po pracy szybki trening ale dalej małe ciężary i bez szaleństw ;-) Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp 10 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 40 p - 4s x 10p Kompleks sztangowy - ciężar do wszystkich ćwiczeń jednakowy bez przerw miedzy ćwi

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-22 19:23:01 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    W ćwiczeniach 5 - 3 - 1 odjąłem 10% MT sprzed sprzed urlopu żeby płynnie wejść na większe ciężary. Trening poniedziałek 3.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 10 min Próba II - 2 Hands Anyhow ;-) bez napinania sztangielki takie jakie akurat były pod ręką :-), oczywiście będę próbował dalej ;-) - 2 x 16,6 kg -

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-04 00:02:49 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    agłodzić się nie dam a jak stracę trochę tłuszczu to i tak mnie dużo zostanie ;-D. Wczoraj po pracy :-D Trening piątek 14.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-15 13:22:15 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    oś spadku sił choć tak jak juz pisałem zjadłem mało a trening poszedł szybko sprawnie i dynamicznie :-) Trening wtorek 18.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2.

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-18 23:09:49 Liczba szacunów: 2
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    g :-D. Widzę ze powoli zaczynam odzyskiwać siły s przed wakacji, więc wszystko idzie w dobra stronę :-). Trening środa 19.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - kubany, pompki 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-20 09:26:56 Liczba szacunów: 2
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    óstej rano -4'C %-) bryyy. Wieczorem oczywiście trening z cięzarami chyba raczej nie kulturystyczny ;-) Trening środa 26.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2.

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-26 23:20:05 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj wieczorem Trening czwartek 27.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - kubany, pompki 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2. Przysiad ze sztangą na barkach - 29p - 50 kg, x 5p - 60 kg, x 5p - 75 kg, x 5p -

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-27 22:45:57 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    cej niż poprzednio no i chybiłem %-) sztangielka mnie pokonała }:-(. Słabizna jednak jestem {{:-(. Trening poniedziałek 29.09.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min Próba - 2 Hands Anyhow - kilka podejść na rozgrzewkę z różnymi ciężarami próba spalona ze sztangielkami 30,6 kg i 25,6 kg 1. Seria łączona - k

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-30 01:04:17 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    no będe w sobotę. Po dwóch dniach przerwy w treningach ( nocne dwunastki ) wczoraj dzień treningowy :-D Trening czwartek 4.10.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2.

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-05 14:05:43 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    konuje sie je z mniejszym cieżarem ale za to wyrabiają kondycję :-D W piątek kolejny trening z ciężarami Trening piatek 5.10.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1.Seria łączona - pompki, kubany 1a. "Kubany" hantlami - 40p - 4s x 10p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2. Pr

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-07 15:11:49 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    Giaurnemo - i nawzajem :-) Wczoraj po pracy szybki trening, zaległości z poniedziałku ;-) Trening wtorek 9.10.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 20 min 1. Pompki nogi na ławce - 60 p - 6s x 10p 2. Kompleks sztangowy - 7 obwodów, -Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - 42p - 40kg x 6p x 7s - Wyciskanie żołni

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-10 10:53:06 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    yły intensywne :-), czyli dynamiczne rozgrzewki i jak najkrótsze przerwy między ćwiczeniami i seriami. Trening czwartek 11.10.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min Pompki na uchwytach - 60 p - 6s x 10p Ćwiczenia na brzuch Seria łączona - kółko, spięcia, skrętoskłony- 4 obwody . Kółko z kolan - 40p - 4s

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-14 20:23:12 Liczba szacunów: 2
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    8 tygodni :-(, No cóż nie zawsze wszystko idzie według planu mówi sie trudno i trenuję dalej :-D. Trening poniedziałek 22.10.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 15 min 1. Seria łączona - kubany, pompki, 1a. "Kubany" hantlami - 60p - 4s x 15p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-23 23:54:30 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę bo lubię, ćwiczę bo chcę :)

    Post
    Po 35 roku życia

    ych ćwiczeń. Całość łącznie z rozgrzewka i rozciąganiem zajęła mi jakieś 2,5 godziny. A wyglądało to tak: Trening środa 31.10.2018 Rozgrzewka - rozciąganie, wymachy, skłony, przysiady, itp około 30 min 1. Seria łączona - kubany, pompki, 1a. "Kubany" hantlami - 60p - 4s x 15p x 5kg, 1b. Pompki na uchwytach - 60 p - 4s x 15p Ćwiczenie 5-3-1 2

    Odpowiedzi: 2593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-01 01:54:10 Liczba szacunów: 2