SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • trening masowo-siłowy z naciskiem na klatke i barki

    Post
    Trening dla początkujących

    ten system treningu slabo działa, wolalbym split.. Mozesz powiedziec co jest zle w tym treningu?? zle partie polaczylem? Przysiad chcialbym robic na kazdym treningu. Podobno sprzyja to przyrostowi masy i sily dzieki hormonowi jaki jest wydzielany w duzej ilosci podczas wykonywania przysiadow Zmieniony przez - Mewenement w dniu 2010-01-04 17:40:26

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2010-01-04 15:56:24 Liczba szacunów: 0
  • trening masowo-siłowy z naciskiem na klatke i barki

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: *Wyciskanie na plasko 8=8<6<4 *Wyciskanie skos dodatni 8=8<6 *Wyciskanie skos ujemny 8=8<6 *wyciskanie francuskie leżąc 8=8<6 *pompki na poręczach 3xdo bólu (max 10) +brzuch Środa: *Wiosłowanie 8=8<6<4 *Martwy ciąg 8=8<6 *Podciąganie nachwytem do klatki 3xdo bólu (max 10) *Uginanie ramion ze sztangą 8=8<6=6

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2010-01-04 19:10:02 Liczba szacunów: 0
  • Silownia+Crossfit+aero=forma zycia

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ok dzieki jutro dam nrmalna silka plaska sztanga wioslo hantla przysiad wyciaknie siedzac na barki uginanie przedramion ze sztanga+francuz lezac Jutro wrzuce rozpiske z ciezarow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8461 Data: 2012-05-06 20:15:40 Liczba szacunów: 0
  • Silownia+Crossfit+aero=forma zycia

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    )) Crossfit- pierwszy powazny wygladal tak 5 minut brzuch 12 podciaganiec szeroko rozciaganie - to w formie rozgrzewki I OBWOD podciaganie 10 pompki 30 power clean (30kg) 20 przysiad (30kg) 20 Czas 2.30 1,5 min przewry II OBWOD 8 podciagniec 25 pompek power clean 30kg 20 przysiady 30kg 20 czas 2,30 min przerwa 1,5 min III OBWOD 7 pociagniec

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8461 Data: 2012-05-10 05:08:19 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    jeden trening silowy jak najbardziej warto robic, np przysiad z martwym na jednym treningu. Moze byc przedni z RDL np. Rozplanuj madrze dni treningowe bys zawsze mogl robic depth jumpy w miare wypoczety, a juz napewno bez zakwasow.

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-18 23:15:27 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Siema, mam 17lat od pewnego czasu ćwiczę na siłowni mój obecny plan na nogi wygląda następująco: 1. Przysiady 5 serii (8,6,6,6,5) progresja + 2 serie rozgrzewkowe najpierw sam gryf 15powt. później z małym ciężarem 12-15powt. 2. Uginanie nóg leżąc 3x10 3. Martwy na prostych nogach ze sztangielkami 3x8 4. Przysiad bułgarski 3x8-6 Przed treningiem sol

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-21 15:55:56 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    ał. Skończę ten cykl siły(dzisiaj zaczął się 3 tydzień) i przejdę na redukcję, wtedy pomyślę o sile dynamicznej, wyrzucę wszystko co statyczne, raz w tygodniu połączę martwy, przysiad i wykroki, żeby utrzymać i będę jechał kilkanaście kilo w dół ;) Chyba, że może zrobić 4 - 6 tyg siły i zacząć CKD? A co do 2 dnia treningowego z pierwszym, może racj

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-26 20:33:03 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    I tu jaknajbardziej zgodze sie z Fizzy'm. Cwiczenie dynamiczne jako pierwsze a na koniec przysiad badz martwy.

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-08 13:20:50 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Przysiad - 80 kg, więc już niedługo braknie Ci tego obciążenia, uwierz, bardzo szybko. Martwy - ok. 90 kg?? Nie spróbowałeś nawet tym co przyszło?? To skąd wiesz, że masz 75-80 kg w przysiadzie?? Też nie próbowałeś tylko mówisz na oko?? Rwanie też na oko?

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-01 18:25:58 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Hej, ostatnio trochę ludzi wypytywało się o przysiad wykonywany z mniejszym ciężarem i dynamicznie i stąd moje pytanie, jaki dobrać ciężar, czy stosować progresję ciężaru i czy dodawać jakieś kilogramy na sztangę co trening?

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-18 15:39:07 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    robiłem typowo siłę z wiadomo jakiego planu, ale zaniedbałem trochę kondycję. Teraz chcę dodać do planu interwały, ale chcę podtrzymać, albo nawet minimalnie poprawiać siłę w przysiadzie. Wyskok może szału nie ma, ale przy moich warunkach fizycznych i tak się wyróżniam (ok. 75 cm dosiężnego, 90-95 z naskoku jak dobry dzień) Na siłkę mogę chodzić ra

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 11:06:35 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    to juz te podciaganie w dniu nog sobie daruj, tak samo wyciskanie (chyba ze bardzo chcesz). Lepiej daj zamiast tego jakies wykroki/przysiad bulgarski

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-04 23:39:29 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    siemka, chcialbym zwiekszyc wyskok z dwóch jak i z jednej nogi mam do dyspozycji hantle 2x30 kg. ile serii , powtorzen i przerw miedzy cwiczeniami zastosowac oraz jakie cwiczenia mam wykonywac? Przysiad , wykroki i martwy ciąg wystarcza? chcialnym tez zwiekszyc dynamike i szybkosc. dzieki za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-03 22:42:26 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Wiek: 18 Wzrost: 190 waga: 80 max przysiad: 60kg Jak powinien wyglądać trening siłowy na nogi ? Jakie ćwiczenia, ile serii po ile powtórzeń i ile razy w tygodniu?

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-18 20:12:35 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Plan wygląda nieźle, ale nie widzi mi się trening 6x w tygodniu... Generalnie zaawansowaną plyometrykę zaleca się osobom, które robią przysiad ze sztangą ważącą 150% wagi ciała, ale zaproponowane ćwiczenia nie są specjalnie obciążające (może poza skokami głębokimi).

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 17:34:19 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Zasięg z miejsca 243 cm, z wyskoku około 315 cm (może trochę urósł, dawno nie sprawdzałem). A trening mam taki: 1. Przysiad ze sztangą 3x3 1x2 2. Podskoki ze sztangą 4x3 3. Podciąganie na jednej ręce z asekuracją 4x4 Drugi dzień: 1. Power clean 3x2 2. High pull 3x2 3. Martwy ciąg rwaniowy 3x2 W ciągu tygodnia wychodzi mi około 3 treningów

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 17:56:17 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Blmj, plan nie wygląda źle, ale na początku skupiłbym się na najważniejszych ćwiczeniach - przysiad, jakaś forma ciągu, zarzut, podskok ze sztangą plus góra ciała uzupełniająco, do tego skoki. Jak się trochę rozwiniesz i zobaczysz, co na Ciebie jak działa, możesz pomyśleć o planie podobnym do tego, który przesłałeś. Dr0se, myślę, że po miesiącu moż

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-02 15:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    odniowo - jeden siłowy i jeden plyo ?Bo myślę że za mało siłowego wtedy ( robiłem sobie test z vert jump bible i wyszło ze muszę popracować nad siłą - dunkuje na wymiarowym ale nie robię na przysiad 150% wagi ciała + mam dosiężny niższy o jakieś 12/13 cm od naskoku. Ten test z vertical jump bible, skąd to wziąć chciałbym zobaczyć co wyjdzie mi???

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-09 22:12:38 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    roche cienko. Rozumiem ze masz inne zajecia pod siatke itd i moze byc slabo z regeneracja. Ja sam przymierzam sie do podobnego treningu i baza do budowania sily u mnie bedzie przysiad tylni i martwy ciag robione na osobnych sesjach treningowych. Do tego kazdego dnia cos na sile dynamiczna. np hang clean i wlasnie wyskoki ze sztanga, to podstawa + d

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-17 17:03:01 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Pnowie, potrzebuje pomocy. Otóż przez ostatnie 5-6 miesiecy jechałem ostrą siłówke standardowym planem sołtysa. W zeszłym tygodniu zrobiłem sobie maxy 170kg Martwy, 130kg przysiad ATG, 80kg C&J. Obecna waga około 71-72kg. W tym tygodniu robie sobie jakiś lajtowy trening fbw, taki zeby po prostu sie ruszyc, nic wiecej. Ale teraz pytanie brzmi, jak z

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-21 22:19:11 Liczba szacunów: 0