SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • grrubas - wycinka na J/NJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    27.10.2011 Trening 11 5 trening mikrocyklu 10-tek Przysiad 60, 80, 100, 100 Push Press 35, 45, 55, 55 Wznosy hantli bokiem 14, 16, 18, 18 Wyciskanie na płaskiej 50, 65, 80, 80 Wiosłowanie nachwytem 60, 75, 95, 95 Ściąganie podchwytem 8, 10, 12, 12 Dipsy 10, 12.5, 15, 15 Uginanie ramion ze sztangą 30, 40, 40 Siad – poszły 2 serie maxa, dość ciężko P

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-27 22:36:36 Liczba szacunów: 0
  • grrubas - wycinka na J/NJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    05.11.2011 Trening 15 3 trening mikrocyklu 5-tek Przysiad 60, 80, 100, 100, 100, 100 Push Press 35, 50, 60, 60, 60, 60 Wznosy hantli bokiem 11, 14, 18, 18, 18 Wyciskanie na płaskiej 50, 65, 80, 80, 80, 80 Wiosłowanie nachwytem 60, 75, 95, 95, 95, 95 Ściąganie podchwytem 7, 10, 12, 12, 12, 12 Dipsy 10, 12.5, 17.5, 17.5, 17.5 Uginanie ramion ze sztan

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-05 11:50:46 Liczba szacunów: 0
  • grrubas - wycinka na J/NJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    12.11.2011 Trening 17 5 trening mikrocyklu 5-tek Siady tragicznie, na 4 serię zabrakło sił. Wypadł mi czwartek także były przeszło 3 dni przerwy a mi takie wypadki strasznie rozbijają plany. Dziś trening dość wcześnie, na siłce zimno że do sztangi przymarzałem. Także wszystko to odbiło się na technice. Rozgrzałem się dopiero po siadach. W większośc

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-12 14:26:09 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    bliques juz pewnie widzialas, ale popatrz tez np. tutaj, na zdjecia Inki: http://www.sfd.pl/Jestem_kobiet%C4%85_%3A%2DPP-t144074.html Brzuszek ma ladny, a z tego co pamietam cwiczy na macie, 20 powtorzen na kazda partie w 3 seriach. Poza tym, kiedy juz zaczniesz trening z wolnymi ciezarami (przysiad, wykroki, MC) tez dasz brzuszkowi ostro popalic

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-21 14:13:17 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    ćwiczeń na klatkę, aby ją wzmocnić, bo przymierzam się do wycikania sztangi w leżeniu, a poki co jestem na to za słaba. Może pójda w obieg rozpiętki hantlami w leżeniu??? Się zobaczy... Pozdrawiam! Aj, edit edit... Zapomniałam pochwalić się 30kg na przysiad, wypady i mc na prostych nogach Zmieniony przez - meraviglia w dniu 2008-02-27 14:21:04

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-27 14:19:08 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    I - nogi przysiady szerokie ze sztangą na ramionach wypady ze sztangą na ramionach martwy ciąg na prostych nogach prostowanie nóg w siadzie na maszynie uginanie nóg w leżeniu na maszynie (te 2 ćwiczenia w seriach łączonych) odwodzenie nogi w tył na wahadle wspięcia na palce siedząc na maszynie Dobra to niech to wyglada tak (jak chcesz serie laczone

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-20 22:18:21 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    możliwa do wykonania, ponieważ musiałabym w trakcie wykonywania serii łączonych przechodzić z jednej sali do drugiej (piętro niżej) między ćwiczeniami. To mija się z celem 1.przysiad laczone z prostowaniem nog siedzac 3 serie nie da rady 2.przywodzenie nog na maszynie 3 serie ok, ale po mc na prostych, bo muszę zmienić salę 3.MC na prostych 3 ser

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-21 12:10:56 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj, jak bym się nie rozciagnęła zaraz po i potem jeszcze wieczorem, to pewnie bym nie chodziła Po prostu do tej pory miałam nogi na maszynach, czyli izolowane, a teraz przysiad i MC i się porobiło

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-17 22:28:51 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad, mam nadzieje, pełny?

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-11 20:08:11 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    obliques czego pełen przysiad wg Ciebie jest zły ja nie narzekam trochę zmniejszyłem ciężar ale to mi w siatkówce i mojej "kulturystyce " pomogło

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-11 20:43:04 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    lol. Sępy proszą o zdjęcie o Viola rozgrywa sprawę jak szachista. Czy kobiety się rodzą modułem "Jak radzić sobie z facetami, każąc im czekać" czy też się tego uczą? A jak tak to gdzie? Skąd? Silne nogi. Jak będzie przysiad na 100 kg, to się Wiola spodziewaj oświadczyn.

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-16 23:37:30 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    Jako ze nie chce zmieniac dni silownianych to zostanie 4dni. Plan A, B - wstepnie to tak: Plan A Nogi -przysiad 3s -uginanie (dwuglowe)2s Plecy MC 3s Wioslowanie hantlem/pólsztanga 2s Klatka Wyciskanie poziom 3s Barki Podrzut 3s (jak nie będzie szlo to wyciskanie) Tric Pompki w podporze tylem 2s Bic Uginanie sztangą 2s Plan B Nogi -Wypychanie na su

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-24 20:48:20 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A Nogi -przysiad 3s -uginanie (dwuglowe)2s Plecy Wioslowanie hantlem/pólsztanga 3s Klatka Wyciskanie poziom 3s Barki wyciskanie sztangielek 2s Tric Pompki w podporze tylem 2s Bic Uginanie sztangą 2s Plan B Nogi -Wypychanie na suwnicy 3s Plecy -mc 3s -Sciaganie drazka za głowe 2s Klatka -Wyciskanie sztangielek skos 3s Barki

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-24 20:58:58 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    z 'A' wywalone MC na prostych suwnica...no musze ja miec narazie zostanie najwyzej sie wywalic pozniej pompki..odwrotne zrobie, na ziemi tez kilka wycisne, ale na poreczach nie ma szans..za slaba klatka dorzucic do 'A' to pompowanie na ziemi (do klaty) czy dac sobie spokoj ? ***************** 26.08 PLAN A Nogi -Przysiad 3s - 47,5kg x12 / 52,5kg

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-25 12:57:56 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    e tam przysiad, barki to dopiero...

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-26 10:51:08 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    s - talerz 10kg -Uginanie sztangą 2s - gryf + 7,5kg Fatalna środa nadrobiona. Dzisiaj poszło bardzo dobrze - pomimo wczesnej pory cwiczen co nie bardzo mi zwykle podchodzi. W przysiadzie lekki progresik. Narazie kg raczej zostaja. Do klatki next time sie dorzuci. Ale barki jeszcze troche za slabe w ost. serii na zwiekszanie obciazenia. Reszta ok. B

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-12 14:23:18 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    Kubson *********** 13,14.09Regenerejszyn przez weekend *********** Od dnia dzisiejszego (15.09) nowy plan - powrót do splita, bedzie wygladal tak: PON: Triceps/Biceps A Wyciskanie francuskie ze sztangą łamaną 4x8 (progresja) B Prostowanie przedramienia z hantlem siedząc 4x10 (stały ciężar) C Prostowanie przedramion na wyciągu 3 x 12 (stały ciężar

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-13 10:54:47 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    D- masakra trzeba sie przylozyc... E, F- ok, piekło A tak wogole... Poszlam z wielka checia na cwiczenie pomimo takiej pogody... Wchodze na siłownie chce zakladac ciezar do przysiadu...a tu mi stojak rozkrecaja przed nosem Rozkrecili i wyniesli Jakby nie 'pomocnicy' (robiący za stojak ) to by nie bylo przysiadow Zmieniam siłownie od nast. tygo

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-16 19:46:27 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    2.10 Nogi A Przysiad 4x8 - 45kg / 50kg / 55kg / 60kg B Martwy ciąg na prostych nogach 5x5 - 35kg / 40kg / 45kg / 50kg / 55kg C Wyciskanie na suwnicy 4x10 - 125kg / 130kg / 135kg / 140kg D Uginanie nóg w leżeniu 4x8 - 2kafle / 2x 3kafle / 4kafle E Wznosy łydki stojąc 4x10 - 25kg F Wznosy łydek siedząc 2x20 - 20kg + brzuch: wznosy nóg 3x15, wy

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-02 18:29:26 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    7.10 Nogi A Przysiad 5x5 - 45kg / 50kg / 55kg / 60kg / 65kg B Martwy ciąg na prostych nogach 5x5 - 35kg / 40kg / 45kg / 50kg / 55kg C Wyciskanie na suwnicy 4x10 - 125kg / 130kg / 135kg / 140kg D Uginanie nóg w leżeniu 4x8 - 2kafle / 2x 3kafle / 4kafle E Wznosy łydki stojąc 4x10 - 45kg F Wznosy łydek siedząc 2x20 - 20kg Dzien bez 'pałera' - w

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-07 20:19:30 Liczba szacunów: 0