SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    15-20, 2 sek przytrzymanie, 30 sek czer x15 /czer x15 /czer x15 (na jedną noge) cz x20 /cz+zol x18 /cz+zol x13+3 (obie nogi) Pomimo łapiącego mnie choróbska nie było źle :-) przysiad - ok hack squat - z tym ciężarem nie dałam rady więcej, mam problem z tym ćwiczeniem i nie lubie go bułgar - tu bez zmian, na raty %-) wykroki - nogi byly juz zmęczon

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-02 17:03:40 Liczba szacunów: 0
  • Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

    Post
    Ladies SFD

    rydza, zupa pomidorowa z makaronem i indykiem, ryż z owocami, śmietaną 30% i twarogiem, ziemniaki, kurczak Aktywność Rano marsz 5km. W ramach urozmaicenia kilka razy było 10x przysiad szeroko Po południu trening: rozgrzewka - plie 3x10, koci grzbiet 3x20 1a. ściaganie gumy do klaty 3x20 b. rozpietki na skosie 3x20 c. vaccum 2a. wyciskanie siedząc n

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-26 19:35:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    TYDZIEŃ 1 Cardio rano - bieg 10km. Przysiad 5x5 40/45/45/45x3 MC 5x5 70/70/75/75/80 + 4xobwód 15 burpee 10 pompek 5 TGU Ogólnie jakoś brak siły był. Przysiad ledwo,ledwo. Chyba się już na rozgrzewkowych seriach wymęczyłam. Przy MC jeszcze gorzej. RDL robiłam z 70kg bez większych problemów a tu tylko 5x MC i brakowało siły. Chwyt do bani do tego. O

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-11 21:25:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    5 30/25/20/15/10/5 sit up na skosie wznosy z opadu na piłce wznosy kolan w zwisie Czas 15min 35sek. Trochę lepiej niż za pierwszym razem. Dzień 4 30-20-10 PP sit ups pompki przysiady podciąganie na TRX swing 12kg Fajnie poszło. Nawet PP mi szło z przyjemnością. Po treningu jeszcze sobie przebiegłam 5km. A dzisiaj 12km biegu dla regeneracji Micha,

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-20 21:12:58 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    ąc 1x40 7 10 10 3. Uginanie nóg leżąc z opuszczaniem jedną nogą 1x20 7 5 5 4. Wspięcia na palce 1x40 23 22 20 5. Wspięcia na palce jednonóż 1x20 13 13 12 6. Przysiad goblet + przysiad plie 3x20 16/16/16 13/13/13 12/12/12 7. Wykroki z uniesieniem nogi wykrocznej 1x20 9 8 5 8. Wykroki z uniesieniem nogi zakrocznej 1x20 9 8 5 9. Prostowanie nóg + pros

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-15 20:14:27 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    cha 1. 41\15 2. 46\15 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 1. 43\13, 2. 45,3\11 C2. wznosy tułowia z opadu 15, 15 D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) 36 sek A. Ogólnie na ten przysiad to siły nie miałam, rzucało mną, zresztą widać na filmiku B1. Na następnym zmniejszę ciężar Poniżej filmiki, na pewno wszystkiego na nich nie wudać, jak trzeba to nag

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8167 Data: 2013-11-23 11:18:59 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Przysiad 5s 2. Wiosło 20/25/30/35/40 - Nie wiem czy nie za szeroki rozstaw i zmniejszyć go bo mi bardzo niewygodnie przy nim (a dałem taki żeby jak najbardziej najszersze atakować) 3. military press - tył 4s 27,5kg i bok 5s 30kg 4. Uginanie z oparciem o ścianę 3s 25kg, 4s 25kg 5s 20kg 5. Russian twist 5s 8,75kg http://www.youtube.com/watch?v=uGn

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-12 13:45:20 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    hodzi- wykręcaj jedynie bardziej łokcie, żebyś mógł dosłownie odłożyć sztangę na przednie aktony naramiennych a nie trzymać ją w rękach. (łokcie idą do góry tak jakbyś robił przysiad przedni). Ławka też ok. Martwy dużo lepiej, przysiad też- o dziwo w przysiadzie jak się zrobiło ciężej, to zająłeś lepszą pozycję. Szczerze powiedziawszy nie mam na

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-26 19:24:35 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    cwicze zmodyfikowanym bill starem: pn przysiad 5x5 wyciskanie ławka pozioma 5x5 wiosło nachwyt 5x5 sr martwy ciag 5x5 wyciskanie zołnierskie 4x5 podciąganie z obciążeniem 3x5 pompki na poreczach z obciazeniem 3x5 pt ten sam trenig co w poniedzialek i te same ciezary progresja typowa do tego planu czyli dodaj raz w tygodniu ok 2,5 kg-3kg do ćwiczeń

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-27 15:37:31 Liczba szacunów: 0
  • NIE MA LIPY! czyli ostro do wakacji... Dziennik by suchar10

    Post
    Trening dla początkujących

    @UP Może wybrać jedno, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby atakował plecy z dwóch stron. Druga opcja, to plan A i B Np.: A - przysiad przedni; B - przysiad tylni A - Wiosłowanie; B - podciąganie końca sztangi z opadu A - Płaska; B - skos górny/pompki na poręczach (ale to później) A - Wyciskanie żołnierskie z klatki; B - zza pleców A - Drążek podc

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4242 Data: 2011-02-19 17:32:14 Liczba szacunów: 0
  • KANwa/masa/Nowy rok, stare cele...

    Post
    Trening dla początkujących

    Makrocykl: I Trening nr: 3 "5A" 1. Martwy ciąg 5x60 2. Syzyfki 5x(5+5kg) 3. Wyciskanie sztangi na skosie 5x45kg 4. Wyciskanie hantli siedząc 5x5kg 5. Biceps sztangą stojąc 5x20kg 6. Pompki w podporze tyłem 5x(5+5kg) Makrocykl: I Trening nr: 4 "15B" 1. Podciąganie nachwyt 8(+1)/6/5(+1) 2. Przysiad 15x45kg 3. Wyciskanie hantli p

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7126 Data: 2010-05-12 00:15:50 Liczba szacunów: 0
  • KANwa/masa/Nowy rok, stare cele...

    Post
    Trening dla początkujących

    akowy chleb pełnoziarnisty, jajka, orzechy laskowe ryż biały, kurczak, warzywa duszone ryż biały, wieprzowina mielona serek wiejski, olej rzepakowy Trochę dowaliłem ciężaru w przysiadzie i ciągach. W przysiadzie jest minimum zapasu. Myślę, że w przyszłym tygodniu dojdę do maksów tak jak powinno być. W martwym ciągu jest jeszcze spory zapas dlatego

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7126 Data: 2011-04-03 16:13:48 Liczba szacunów: 0
  • xwrite/dziennik/GO HEAVY OR GO HOME!

    Post
    Trening dla początkujących

    .Przysiad Przedni 40x5 45x5 50x5 55x5 60x5 65x5 70x5 75x5 80x5 (ostatnio 78x5) + 1 seria tylni (przedni ostatnia seria +20kg) 100x5 (ostatnio 98x5) 2. Wspięcia na palce +20kg przysiad tylni x20 , + 1 seria maxx 100x20 120x maxx 3. Martwy ciąg chwyt na zamek 50x5 60x5 70x5 80x5 90x5 100x5 110x5 120x5 (ograniczenia +20 kg przysiad tylni ) 4. Superse

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4767 Data: 2009-01-09 13:38:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dodatkowe do planu? bo takich nei trzeba, robiłem ostatnio podobny Poniedziałek -przysiad 5x5 -wyc leżac 5x5 -wiosło 5x5 Środa -Przysiad 4x6 -wyc stojac 5x5 -mc 5x5 Piątek -przysiad 4x5 1x3 1x8 -wyc leżac 4x5 1x3 1x8 -wiosło 4x5 1x3 1x8 i mi to starczyło, czasem dodałem podciągniecia lub dipsy na koniec, łydki lub brzuch przysiad 100-> 120 mc 125-

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 2013-07-04 19:50:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWNY - Redukcja z OFRA Sport by Jagoda__

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień 13 Miska BTW 105/70/135 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f8231b8066ec4d329c1d2e450d3bf150.png Dzień treningowy 1. przysiad 4x(tydzien1 x30/tydzien2x20/3x15) 30 x 20/25/27,5/30 (20x 25/27,5/30/32,5) 2a. Bułgarski bez obciazenia 3x15-20 na noge 2b. wypady bez obciazenia 3x15-20 na noge 3. zejscie ze stopnia do wypadu w tyl bez obciazenia 3x15-20 4a

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 16718 Data: 2012-05-29 21:49:12 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWNY - Redukcja z OFRA Sport by Jagoda__

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień 20 Miska BTW 105/70/135 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a7517dc05d9c47269d6130524175c136.png Dzień treningowy 1. przysiad 4x(tydzien1 x30/tydzien2x20/3x15) 15 x 30/35/40/45 (30 x 20/25/27,5/30) 2a. Bułgarski bez obciazenia 3x15-20 na noge 2b. wypady bez obciazenia 3x15-20 na noge 3. zejscie ze stopnia do wypadu w tyl bez obciazenia 3x15-20 (na ste

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 16718 Data: 2012-06-04 22:19:58 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWNY - Redukcja z OFRA Sport by Jagoda__

    Post
    Odżywki i suplementy

    em L-Carnitine Liquid Platinum – 15 ml rano na czczo Heppalife Dzień 51 Miska BTW 105/70/105 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e758945316214122944b6d34f8463fd4.png Dzień treningowy 1. przysiad 4x(tydzien1 x30/tydzien2x20/3x15) 15 x 30/35/40/45 bez zmian 2a. Bułgarski bez obciazenia 3x15-20 na noge 2b. wypady bez obciazenia 3x15-20 na noge 3. zejscie ze st

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 16718 Data: 2012-07-06 21:55:27 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWNY - Redukcja z OFRA Sport by Jagoda__

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień 56 Dzisiejsza miska BTW 105/70/105 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/232c9802301947cc8cd2688cba1685a1.png Dzień treningowy 1. przysiad 4x(tydzien1 x30/tydzien2x20/3x15) 20 x 25/27,5/30/32,5(15 x 30/35/40/45) 2a. Bułgarski bez obciazenia 3x15-20 na noge 2b. wypady bez obciazenia 3x15-20 na noge 3. zejscie ze stopnia do wypadu w tyl bez obciazenia 3x15

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 16718 Data: 2012-07-12 22:44:46 Liczba szacunów: 0
  • Braku przyrostów, plan na mocny przyrost.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    być tak 2-4-6-8-10kg) i jak z progresją w czasie treningu, w każdych ćwiczeniach progresować i na treningu i co tydzień? I na treningu i co trening-2kg w ćwiczeniach typu mc/przysiad/wyciskanie będzie optymalnie. Reszta-tutaj dorzucaj,ale nie na gwałt.Samo polepszenie się mind-muscle jest już progresem. mógłbyć wytłumaczyć jakie miałoby być te ram

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2312 Data: 2012-03-26 13:34:55 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego do poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    Upper body 1 1.Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p 2.Podciąganie na drążku 5x10p 3.Military press 5x10 4.Wyciskanie sztangielek na skosie 4x12p 5.Cable row siedząc-wąski neutral 4x12p 6a Wyciskanie wąsko flarowo 6b Uginanie ze sztangą Lower body 1 1.Przysiad tylny 5x10p 2.Wykroki krótkie chodzone 4x12p na nogę 3.Żuraw na ziemi 4x max- 4.Martwy ciąg na p

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 647 Data: 2013-01-29 17:52:02 Liczba szacunów: 0