SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Rozpiska na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ąganie na drążku 2.podciąganie sztangi w opadzie w przód 12/10/8/6 3.wiosłowanie sztangielką 12/10/8/6 4.szrugsy sztangą 12/10/10/8 5.martwy ciąg 12/10/8/6 Środa nogi 1.przysiady 12/10/8/6 2.przysiad bułgarski na jednej nodze 12/10/10/8 3.wykroki 12/10/8/6 4.wspięcia na palce 12/10/8/6 5.wspięcia na palce w siadzie 12/10/8/6 Czwartek

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1577 Data: 2009-06-03 08:22:47 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale nadal niewiele oTOBIE WIADOMO; Prócz tego, ze trenujesz 3 lata i że kolega twój czyni dużo wieksze postępy niż Ty... powiedz sam czyy po tym opisie mozna dobrze ulożyć plan; dostosowac do indywidualnych potrzeb. wypoelnij to więc koniecznie; ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1577 Data: 2009-06-03 17:31:48 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wpadłem na chwilkę nie mam teraz czasu wcale na kompie siedzieć ale wypełnie co wiem (za dwa tygodnie zaczynam znowu trenini i do tego czasu chce mnieć wszystko poukładane bo teraz full roboty) NICK: Nofik080 PŁEĆ: Mężczyzna WIEK: 18 z kawałkiem WZROST: 180 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: koło 2,5 teraz przerwa ponad miech ****PARAMTERY OBWODÓW******

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1577 Data: 2009-06-07 19:00:57 Liczba szacunów: 0
  • WYKAZ SIE I NAPISZ KONKRETNY PLAN

    Post
    Trening dla początkujących

    Prosta sprawa A Przysiad 3s Wyciskanie sztangi na skosie 3s Wioslo sztanga 3s Rwanie 3s B MC 3s Wyciskanie plasko 3s Drazek 3s Podrzut 3s zdr.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1541 Data: 2009-03-12 12:53:10 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    że dopiero wracam do siłowni po pół rocznej przerwie.gdy ćwiczyłem regularnie przez 3 lata w tedy wyniki siłowe były inne niż teraz podnosiłem w tedy 130kg na klatę 110kg na przysiad 140kg na martwy ciąg. Ostatnim treningiem jakim ćwiczyłem był trening którym ćwiczyłem wszystkie partie mięśni osobno oprócz tricepsów i bicepsów tylko te partie łąc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 485 Data: 2012-12-05 23:17:09 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    od przerwy chodzę na siłownie przez 3 miesiące to mój aktualny staż po przerwie wyniki siłowe na klatkę płasko leżąc 100kg na przysiad 90kg martwy ciąg 120kg na barki 60kg kaptury 120kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 485 Data: 2012-12-06 15:36:12 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    4x8 podnoszenie hantli na boki w opadzie tułowia 4x8 wiosłowanie sztangą 4x8 podciąganie sztangielka w opadzie 4x8 pompki ruskie na dwóch ławkach 4x8 kółko 4x8 nogi brzuch przysiad 4x8 wspięcia na palcach 4x8 brzuszki na ławce pod kątem w dół 4x8 kółko 4x8 triceps biceps podnoszenie sztangi szeroko pod chwytem 4x8 podnoszenie sztangi pod chwyt

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 485 Data: 2012-12-07 02:03:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase-do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    wojownik Staż treningowy na słowni : 1 rok 1.ostatnio przerabiany plan???? 2.podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)??? nie maxy i wtedy bedzie można coś sugerować

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 979 Data: 2011-10-13 17:20:16 Liczba szacunów: 0
  • trening wg. przykładu _Knife'a_ - początek i progresja

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    le godzę się na spadek mięśni w jakimś zakresie. Kiedy będę zadowolony z wydolności i wagi, zmienię dietę na mniej więcej izokaloryczną i spróbuję zwiększyć siłę (szczególnie przysiad) ćwicząc FBW, i starając się utrzymać kondycję (być może crossfitem). Jak już to osiągnę, chcę zacząć treningi wyskoku z Vertical Jump Bible. Aktywność na tą chwilę o

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1429 Data: 2013-07-19 21:56:47 Liczba szacunów: 0
  • trening wg. przykładu _Knife'a_ - początek i progresja

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    aczenie, ale na modelowaniu sylwetki mi w tej chwili nie zależy, może być jak jest. Tłuszcz jedynie niech się ewakuuje. Mój poprzedni (i pewnie przyszły) trening FBW to: A - przysiad przedni 5 serii rampa - pompki na poręczach 5 serii rampa - wiosłowanie sztangą 5 serii rampa - uginanie na biceps 5 serii B - push-press 5 serii rampa - mc 6 serii r

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1429 Data: 2013-07-20 15:52:29 Liczba szacunów: 0
  • moje fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A Przysiad Wioslowanie Wyciskanie plasko Military Press Uginanie Ramion ze sztanga Pompki tylem Plan B Wspiecia na palce MC Wyciskanie skos Arnoldki Uginanie ramion ze sztangielkami Wyciskanie Francuskie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 534 Data: 2010-11-17 21:23:01 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje rady specjalistów do dobrego cyklu!!

    Post
    Doping

    ZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):u mnie jak na rollercoster raz w góre raz w dół zależy od diety,a ogólnie jestem krępej budowy 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie zaduża 15. WYNIKI SIŁOWE: -klata:155 -martwy ciąg:190 -przysiad: 180 Zmieniony przez - porek333 w dniu 2010-02-25 21:36:15

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 2010-02-25 21:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Rok - nowy trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Reasumując: A: Przysiad 5x - Wspięcia na palce 4x Wyciskanie płasko sztanga 4x Wyciskanie skos sztangielki 4x Wyciskanie hantli siedząc 4x Uginanie przedramion chwyt młotkowy 4x Brzuch (ćwiczenie na kółku) 4x B: MC 5x Uginanie podudzi 3x Wyciskanie żołnierskie 4x Wiosłowanie 4x Wyciskanie w wąskim chwycie 4x Uginanie sztangi stojąc 4x

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 493 Data: 2016-12-05 20:07:15 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Rok - nowy trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie;) Pytanko, co po ponad 3 miesiącach zmienić w obecnym treningu, poniżej Wam go wrzucam, liczę na pomoc jak w poprzednim przypadku. Cel - redukcja ;) Redukcja idzie w dobrym kierunku. Ogólnie w B zmieniałbym wiosło sztangą na wiosło hantlą w opadzie oraz żołnierskie na przyciąganie sztangi wzdłuż tułowia. A: Przysiad 5x - Wspięcia na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 493 Data: 2017-03-18 13:58:17 Liczba szacunów: 0
  • Tren duze dawki

    Post
    Doping

    owu widac takze mysle kolo 15 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): endo 13.STAN ZDROWIA: b.dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: z glowy leci a na plecach rosnie 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 160 martwy ciag : 200 przysiad : nie robie maxow tylko serie stowka bo stope polamalem pare razy

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2657 Data: 2016-04-15 13:13:30 Liczba szacunów: 0
  • FBW po miesięcznej przerwie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ZESTAW A: 1 PRZYSIAD + uginanie nóg leżac 2 WYCISKANIE HANTLI PŁASKA 3s//WYCIASKANIE LEŻĄC 3 UNOSZENIE BOKIEM STOJAC I WYCISKANIA TYCH SAMYCH HANTLI STOJAC 3s 4 MLOTKI NAPRZEMIENNE W SUPERSERII Z: 4 WYCISKANIE "FRANCUSKIE" obuRĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 5 WIOSLOWANIE W OPADZIE TUŁOWIA 3s // WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ WSPIĘCIA NA PALCE 4s

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 790 Data: 2008-04-24 20:55:26 Liczba szacunów: 0
  • Split własnej roboty do oceny (rok stażu)

    Post
    Trening dla początkujących

    staż - 1 rok plan skończony 2 tyg temu : HST (FBW) 3s x 5p : przysiad : 105 martwy : 75 wyciskanie : 75 Podział chyba standardowy ? klata bic, plecy tric i nogi barki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 820 Data: 2012-09-27 09:10:39 Liczba szacunów: 0
  • Badania do SW

    Post
    Sztuki Walki

    A co masz z tą ręką? Zależy, gdzie pójdziesz... jak dobrze trafisz to tam jakiś przysiad, skłon, chyba że będziesz miał jakąś wadę/kontuzję widoczną.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3439 Data: 2008-04-12 12:24:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik - nyq / cele: zdrowie - poprawna i zdrowa sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Za pomocą 'Tomasz1405' ułożyłem plan. Dzięki. PLAN A - przysiad 3s - wyciskanie leżąc 3s - wiosłowanie 3s - wycisk żołnierski 3s - uginanie ramion z sztanga stojąc 2s PLAN B - MC 3s - wyciskanie skos hantle 3s - podciąganie na drążku podchwytem 3s - wyciskanie hantli 3s - poręcze 2s Plan zaczynam od poniedziałku. Miałem zacząć od tego jednak pl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1883 Data: 2012-01-04 17:32:48 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący 14 latek ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli już się upierasz, To rób Cwiczenia nie obciążające kręgosłupa. Głównie martwy ciąg i przysiad. Odpadają Generalne lepiej wykonywać ćwiczenia na siedząco z niskim ciężarem w twoim wieku. Ale to jak już kto uważa. Spróbuj sam ułożyć plan przy pomocy atlasu ćwiczeń. I podaj go ocenie innych. I nie zapomnij o diecie.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2268 Data: 2010-03-18 21:56:46 Liczba szacunów: 0