SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Ladies

    Post
    Odżywki i suplementy

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/35e41e67cb144ddfbb4e90db823c3686.jpg Witam wszystkich! Na wstępie chciałam podziękować za wybranie mnie do testu suplementów firmy HI TEC. Wszystkim uczestnikom życzę zdrowia i dobrej zabawy na te 10 tygodni oraz jak najlepszej formy na zakończenie. Również na wstępie chciałam podziękować kilku osobom: Za przygotowanie tren

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-11 22:22:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Ladies

    Post
    Odżywki i suplementy

    x 25 1A. Przysiad 25kgx25/25kgx25/25kgx25/25kgx25 25kgx25/25kgx25/25kgx25/25kgx25 30kgx25/25kgx25/25kgx25/25kgx25 1B. Przysiad z wyskokiem W przerwach pomiędzy seriami: 1 min przysiadów bez obciążenia 2A. Wykroki “Curtsy” 12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25 12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25 12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25 2B. Przy

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-02 16:23:24 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Ladies

    Post
    Odżywki i suplementy

    5/25kgx25/25kgx25 25kgx25/25kgx25/25kgx25/25kgx25 25kgx25/25kgx25/25kgx25/25kgx25 30kgx25/25kgx25/25kgx25/25kgx25 1B. Przysiad z wyskokiem W przerwach pomiędzy seriami: 1 min przysiadów bez obciążenia 2A. Wykroki “Curtsy” 12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25 12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25 12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25/12kgx25 12kgx25/

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-20 17:41:51 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS !!

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    spaceru, jazdy rowerem lub truchtu (aeroby). W 2 tygodniu dodajemy dodatkowy dzień aerobów. 2. trening A: a) rozgrzewka kilka minut truchtu w miejscu, następnie wymachy rąk, przysiady, wyskoki, skręty tułowia itd. b) właściwy trening: Przez 20min. wykonujemy następującą sekwencję ćwiczeń: - podciąganie/ podciąganie z wybiciem z ziemi x 5 - pompk

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 17369 Data: 2012-06-03 20:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    PUSH - wtorek Wyciskanie na poziomej 5x8-10 Wyciskanie na skosie 5x8-10 Wyciskanie sprzed głowy siedząc 3x8-10 Wznosy hantli w przód 3x8-10 Dipsy Tricepsowe/Pompki w podporze tyłem 3x8-10 Wyciskanie francuskie sztangi pozioma 3x10 Brzuch ciężko. PULL - czwartek MC 4x8-10 Podciąganie szeroko nachwyt 3x8-10 Wiosłowanie sztangą podchwyt 4x8-10 Szrugs

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-05 17:41:21 Liczba szacunów: 0
  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    spięcia 35kg obiciążenia 3* unoszenie w zwisie 2* przyciąganie nóg do brzucha w leżeniu (dynamika) Poszło dobrze, mimo osłabienia i przeziębienia git i ciężary okej... tylko przysiad na SMITH'cie bo ktoś rozpyeprzył jedyny stojak na przysiady, a kierownik powiedział, że oprócz mnie to nogi robią 3 osoby jeszcze i nie będzie narazie na siłce... A,

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-23 19:59:18 Liczba szacunów: 0
  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    B2 NIEDZIELA nogi lekko, plecy ciężko, bic lekko Przysiad 3s 8*60kg/8*70kg 8*80kg/8*85kg/6*90kg Uginanie nóg leząc 3s 12*30kg 10*30kg/10*35kg/10*35kg Wspięcia na palce 3s 30*130kg/30*130kg/30+(MAX)*130kg Wiosło podchwyt 4s 10*45kg/10*50kg 10*55kg/10*60kg/8*60kg/8*60kg Wiosłowanie sztangielką 3s 12*24kg 12*24kg/12*27kg/10*27kg Mc 3s 8*60kg 8*70kg/8*

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-26 15:48:52 Liczba szacunów: 0
  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    mu mój trening nóg, doradził coś takiego: - Nie odpuszczać treningu nóg - stawy muszą się wyrobić - Obciążanie w przysadach/box siadach max. 90kg - najlepiej zamienić na hack-przysiady - Więcej powtórzeń z mniejszym ciężarem (ok. 12) - 2 miesiące z Glukozaminą -2g na dzień- (Wuchta ) - Martwy ciąg mam robić jako trening nóg a nie pleców, a w pleca

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 19:15:08 Liczba szacunów: 0
  • Disorder95 - Plan Treningowy - Sprinty

    Post
    Inne dyscypliny

    27.1.2011r. Rozciąganie Pajacyki – 3 x 20 ruchów – 19 kg, Rwanie – 2 x 8 ruchów – 19kg, 28kg, 37kg, Przysiad - 2 x 8 ruchów – 32kg, 41kg, 50kg, 62kg, 71kg, Przysiad chodzony – 2 x 16 ruchów ( po 8 na noge ) – 41kg, Przysiad bułgarski – 2 x 16 ruchów ( po 8 na noge)

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 8096 Data: 2011-01-29 22:48:48 Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować silne nogi i zdrowe kolana

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    osowania niesterydowych leków przeciwzapalnych? Jeśli więc NLPZ nie są logicznym kierunkiem leczenia to jak leczyć tendinopatie? Charles Poliquin wzmacniając VMO zaleca pełen przysiad z podkładkami w kształcie klina. Ja tego ćwiczenia używam właśnie u pacjentów z problemem więzadła właściwego rzepki, ale nie tylko po to żeby wzmocnić VMO. W czasie

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-30 00:46:42 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dej 07.04.2016r Meltdown Program 3 tydzień 12 DT - czwartek ***Trening **** Trening godz 11:00-12:00 Meltdown program 3, Day 3 Nogi, brzuch T1 - ilość serii: 7 ( 4 x seria dynamiczna: 15p/17p/10p/15p, 3 x seria statyczna: 30sek, 45sek, 60sek), przerwa: 60sek T2 - ilość serii: 7 ( 4 x seria dynamiczna: 15p/17p/10p/15p, 3 x seria statyczna: 30sek

    Odpowiedzi: 8145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-08 21:03:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    x 6 / 65kg x3 /60kg x 6 / 65kg x3 / C. Wykroki do przodu T1: 47kgx10 / 47kgx10 / 47kgx10 T2: 55kgx8 / 55kgx8 / 55kgx8 / T3: 55kgx6 / 55kgx6 / 55kgx6 / D. Pistolety - przysiad na 1 nodze T1: 5p / 5p / 5p - z minimalną pomocą , przytrzymywałam sie o ławkę i troche sobie pomogłam T2: 6p / 6p / 6p - z minimalną pomocą , przytrzymywałam sie o

    Odpowiedzi: 8145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-09 11:09:56 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    4s: maszyna+20kg x 19p + drop set C.Wyprosty jednonóż na maszynie 10p Lewa+ 10p Prawa 3s: 2sztabki x 10p + 10p 3s: 2sztabki x 10p + 10p 3s: 2sztabki x 10p + 10p D. Bułgarski przysiad z hantlami 4s : 2x15kg x 20p 3s : 2x15kg x 20p + 1s: 2x13kg x 20p 3s : 2x13kg x 20p - lepiej weszło na mniejszym ciężarze E. łydka na maszynie 4s x max 25kg 4s

    Odpowiedzi: 8145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-28 12:07:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Yurati - byle do lata...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    treningów ETAP 6. Bardzo mi się spodobał, jedyne co to zrobiłem to obniżenie do maksymlanie 8 powtórzeń w ćwiczeniach wielostawowych (dla mnie powyżej 8 to katorga robić np. przysiad) Dzisiejszy trening: Lower body 2 1.Przysiad przedni 5x8x40 - tutaj zdecydowanie muszę pracować nad techniką, dawno nie robiłem 2.Martwy ciąg 5x8x100 3.Prostowanie s

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 15852 Data: 2017-03-12 20:40:54 Liczba szacunów: 2
  • @@@@@@@@@ DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA !!! @@@@@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Z miłą chęcią się wypowiem, jak dla mnie pan z filmu pierwszego trcohę za bardzo się pochyla przez co bardziej podchodzi mi to pod przysiad siłowy, w którym można sobie pozwolić na przeniesienie dużej części pracy na mięśnie dolnego grzbietu co zmienia angaż mięśni uczestniczących w przysiadzie. Ale wracając do techniki przysiadu dla mnie najlepsz

    Odpowiedzi: 2913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-22 13:57:29 Liczba szacunów: 0
  • Szymcio/ BLOG- 15-10-5 WODYNa

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za troskę Adzik :* Żyje :* Nie miałem czasu ostatnio na dawanie wypisek :) Jednak trenuje i mam zapisane wszystko w zeszyciuku :) No to jedziemy po kolei :] 15BI 1. Przysiad ( głęboko ) 15x80kg ( nie mam porównania bo wcześniej głębokośc do ławki była ) 2. Wspięcia na palce ze sztangą. 1 seria max x 100kg 3. MC ZE SZRUGSEM ( CIĘŻAR OGRAN

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 5764 Data: 2010-04-22 21:05:56 Liczba szacunów: 0
  • ROKSANNA1/redukcja, podsum str.24/str.35

    Post
    Ladies SFD

    10x18kg, 10x23kg, 9x23kg C1. prostowanie nóg w siedzeniu 10x23kg, 10x30kg, 10x36 C2. wznosy tułowia z opadu 3x10 D. plank - nie biorę ze sobą zegarka +plus orbi 15 minut A przysiad, ostatnio jak robiłam przysiad to się doczepił koleś z dobrymi radami i znowu mi namieszał w głowie, i dziś się przez niego trochę miotałam, ...........ale tyłek mnie

    Odpowiedzi: 565 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-27 23:32:50 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    asłuchałam się śpiewu ptaków i od razu lepszy humor :) Siłka: - rozgrzewka stawów, rozciąganie - rowerek 15 minut - Kompleks ze sztangielkami - 4 obwody 6x6 ćwiczeń 16 kg a) przysiad b) wiosłowanie c) mc na prostych d) przysiad z wyskokiem e) push press f) uginanie rąk - przysiad sumo 3 x 15 a) 10 kg na rękę ( 20 kg) b) 14 kg na rękę ( 28) c)

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-26 13:51:54 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    mion leząc 4a. uginanie ramion młotkowe(bez piłki) 4b. prostowanie rak w opadzie tułowia (bez piłki) Dzień drugi 1a. MC ze sztangielkami na prostych nogach (bez piłki) 1b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 2a. wznosy bioder z nogami na piłce 2b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) 3a. wyciskanie sztangielek siedząc 3b. przysiad plie (bez

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-19 11:43:15 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    rlop i chciałam już zacząc ćwiczyć, więc wziełam kontynuację fbw Obliques TRENING NR 2 by Obliques Idealna kontynuacja treningu nr 1 Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-09 20:44:10 Liczba szacunów: 0