SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    22-05-2014 dzień 72 DNT No i dzisiaj pomiary i niestety tak jak przewidywałam wszystko stoi a co gorsza nawet rośnie, brzuch sterczy czyli kicha na całego :( Od ostatniej wpadki świątecznej wszystko jakby się zablokowało, nieźle sobie narobiłam i to na własne życzenie :( /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6bfaa97ba45145398c48054a433fb8cc.png ćwiczenia: ćwicze

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-22 09:22:58 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    21-06-2014 DNT dzień 101 dzisiejszy trening to tylko zestaw na kregoslup, po sprzataniu domu jak znalazl, z reszta sie nie wyrobilam 1.Mostek na piłce 15 x 3s 3. Russian twist 15x 4. Drop and recover 15x na strone - chyba nie do konca łapie o co chodzi 5. Spacer z nogami na piłce+pompka+turlanie pod siebie+pompka 15x - 6. Odwodziciele na piłce 1

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-23 09:54:49 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    18-12-2014 DT dzien 46 miska: napitki: kawa z mlekiem 0,25l, woda 0,75l herbata 0,5l suple: tran, wiesiolek, zma warzywa: salata, pomidor, cukinia /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6d90c7aef5344ccd938b3f9159cc8fb6.png trening: 10 min rozgrzewka bieznia .Nogi 3x12 2022: 1. Przysiad goblet 12kg x12 / 14kg x12/ 16kg x12 2. Prostowanie na maszynie 25kg x1

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-18 18:19:18 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    hmmm nie bardzo wiem jak nadrobic zaleglosci :D uzupełniam tylko treniengi, miska nie byla pisana bo to w koncu swieta, trzymalam sie grzecznie, w jeden dzien mialam rzut na slodkie ale zdecydowanie mniej niz w poprzednich latach, raczej nie lazilam przejedzona, ale nie sluzy mi niepisana miska, kazde przekroczenie powoduje przyrosty, dzis na wadz

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-02 09:57:39 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    02-01-2015 DT dzień 61 miska: poniewaz nic sie nie dzieje postanowilam zmniejszyc miske do 1500kcal /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/221815a420434df1919564f08d5692a5.png Plecy, biceps 3x12 2022: rozgrzewka 10min bieznia 1. Wyciąg górny - szeroki nachwyt 25kg x12/ 25kg x12/ 25kg x12 25kg x12/ 25kg x12/ 25kg x12 20kgx12 25kgx12 25kgx12 2. Wiosłowanie

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-04 20:13:34 Liczba szacunów: 0
  • Aby zyło się lepiej ! ;) DT Stozek

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    owo. DT wczoraj : ciezki silowy PP Przysiad Pompki skos hantla waski wycisk wszsytko 5 serii po 10-8 powtorzen. Porecze i skos po 4 serie. Dzis: Rower 1 min podciagniecia 5 pompki zwykle 10 brzuch 15 przysiad 15. 6 rund czas: 15.30 na koniec 10 min roweru. Jutro pewnie off badz lekkie aero. Poniedzialek kompleks sztangowy wtorek aero Sroda silowy.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1763 Data: 2013-03-16 15:23:31 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny! Pilne!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    anie lin wyc. dolnego do brody 3-4s wznosy w opadzie 2s uginanie sztangą podchwytem 4s uginanie hantlem na modlitewniku( min.10powt.) 4s OK. MOŻE BYĆ. PROGRESUJ CIĘŻAR. Nogi: przysiad tylni 2s żuraw 2s wykroki 2s wyprosty 2s uginanie leżąc 2s wspięcia na palce 2s TU LIPAA. PORAŻKA:) LEPIEJ TAK: przysiad tylni 4s żuraw 4s wykroki 3s wyprosty 3s ugin

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1057 Data: 2010-05-11 18:23:35 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Zaległe wypiski. 23.06 Piątek - bieganie 10' rozruch - trucht, skipy, itd 20' bieg po krosie - mocne tempo, 10' trucht/marsz Rozciąganie Dobrze się biegało mimo upału. Tempo na te 20' udało mi się dobrać idealnie bo dużo więcej bym rady nie dał a przez całe 20' biegu udało mi się utrzymać równe tempo. 24.06 Piątek - siłka Zarzut na podsiad - 20kg

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16835 Data: 2016-06-26 10:49:42 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Wczoraj na zajęcia na ketle nie zdążyłem. Trochę szkoda ale przynajmniej odpocząłem. Dzisiaj siłka. 1. Przysiad tylny - 60kgx5 2. Przysiad przedni - 40kgx6x3 3. Wyciskanie sztangi (ławka poziomo) - 60kgx5 4. Wyciskanie hantli (ławka skos +) - 2x18kgx8x3 5. Drążek podchwytem - w sumie 25 powtórzeń Tyle. Szybko poszło i dobrze bo z każdą minutą cora

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16835 Data: 2016-11-11 10:47:29 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY - prosze o pomoc i opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    ga plasko 12-12-12 2. sztanga skos góra 10-10-10 3. rozpietki skos gora 12-12-12 4. wyciskanie hantli 12-12-12 5. sztanga wasko 12-12-12 ABS II PT nogi-plecy-bic (ciezko) 1. przysiad ze sztanga 10-10-10 2. wykroki z hanlami 12-12-12 3. wspiecia na palce 15-15-15 4. sciaganie wyciagu 10-10-10 5. martwy ciag 10-10-10 6. wioslowanie sztanga 10-10-10

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 939 Data: 2010-08-09 19:07:31 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening dla koszykarza

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    im zdaniem najlepsze dla Ciebie biorąc pod uwagę dyscyplinę, którą uprawiasz zauważ - robiąc wyskok podczas gry w kosza nie zaczynasz ruchu od głębokiego dosiadu - wykonujesz przysiad na 1/2 max 2/3 głębokości a trenując pełny przysiad pokonujesz strefy w których powinieneś rozwinąć pełną moc - częściowo z rozpędu, obniżając ty samym efektywność i

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5277 Data: 2004-06-14 11:34:18 Liczba szacunów: 0
  • DT Walentynnaxo

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Wczoraj znowu zwiększyłam przysiad, chciałabym do koca wakacji siadać z 80kg. Musiałabym co miesiąc zwiększać ostatią serie o 4,5 kg, co nie wydaje sie być zbytnio realną opcją. *Przysiad 10x37,5,8x42,5, 6x50kg *MCNP 10,8powt *Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 12x27kg 10x 27kg 8x32 6-32,5kg *Wyciskanie hantli na ławce płaskiej-12x7,5 10x10kg

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4772 Data: 2016-01-11 20:59:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening split do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    y boczne sztangielek 3x max wznosy przednie sztangi 2 X 10 - triceps wyciąg 4 X 12 dropset ostatnia seria WT pull PLECY NOGI BICEPS ŁYDKI - podciąganie na drążku 4 x max - przysiad sztangą 5s - martwy ciąg 4 s - suwnica 5 s - uginanie z sztangą łamaną 4 X 12 dropset - wspięcia stojąc 4 X max CZW push KLATKA BARKI TRICEPS - wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 400 Data: 2016-04-24 21:17:17 Liczba szacunów: 0
  • Nieefektywny trening?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zapłać 150 złotych za trening, lataj sześć miesięcy na siłke, zmarnuj czas. Fajnie, fanie. Znalazłem cos takiego: Trening A: (PONIEDZIAŁEK) Przysiad ze sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie x 15 powtórzeń Podciąganie na drążku podchwytem 3 serie x 15 powtórzeń BARKI - 2 serie wg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2016-03-15 15:40:07 Liczba szacunów: 0
  • Zmieniamy po raz pierwszy spilita POMOCY !

    Post
    Trening dla początkujących

    (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wszystko Dieta : staram sie Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Kreatyna BCAA Ostatnio przerabiany plan: Podany wyzej 4dniowy spilit Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 70,80 martwy ciag 80,90 WL 50,60

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2013-01-05 15:26:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla początkującego.

    Post
    Trening dla początkujących

    mysle,ze kombinujesz. przysiad,to PODSTAWA mozesz sobie bieganie przyciac,ale nie przysiad-cwiczenie,ktore bedzie pchalo caly Twoj trening(progres).

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 2012-07-16 17:53:35 Liczba szacunów: 0
  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    OK, czuły z Ciebie instrument . Co sądzicie o takim treningu: A: przysiad wycisk płaski drążek B: martwy ciąg wycisk pionowy poręcze Przysiad, wyciskania: 20kg x10, 50% CM x6, 75% CM x6, 3x6 CM martwy: 60kg x6, 75% CM x6, 3x6 CM poręcze, drążek: x5, 3x6 CM Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-09-09 21:32:06

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-09 21:31:07 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Kotlet95

    Post
    Dzienniki Juniorów

    REDUKCJA Ankieta Wiek: 20 Wzrost: 189 Staż: dużo by tu pisać "Maksy" MC 90x8 SQ 87,5x8 WL 70x8 Na takim obciążeniu wykonywałem ostatnie treningi, ale spokojnie tutaj jest zapas we wszystkim i mogę przez najbliższe tygodnie robić progres. Trening Pn: FBW A Śr: FBW B Pt: FBW A' Trening A Przysiad tylny 3 serie x 15 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 3 ser

    Odpowiedzi: 552 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-27 17:36:47 Liczba szacunów: 0
  • Revan2005/DZIENNIK - OldSchool w piwnicy, Pp 99kg x5 str.72

    Post
    Trening dla początkujących

    zednie (a+b gdzie a=ilość siadów przednich, b=ilość ciągów pordzutowych z zatrzymaniem w fazie szrugsa i wspięcia na palce dla a=<ciężaru z pp z ost. treningu tj. 75kg ^ b=przysiad tylny, dla a>ciężaru z pp z ost. tren.), na zmianę z karkiem: 50kg x9+3 55kg x7+3 65kg x7+3 75kg x7+3 85kg x9+1 95kg x9+1 105kg x7+1, albo 8+1 -(poprzednio 100kg

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-14 21:42:32 Liczba szacunów: 0
  • Revan2005/DZIENNIK - OldSchool w piwnicy, Pp 99kg x5 str.72

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK: 15B (50,60,70) 1. Przysiady przednie (plus 3 ciągi podrzutowe, lub 1 przysiad tylny), na zmianę z karkiem: 40kg x12+3 50kg x12+3 60kg x12+3 70kg x12+3 80kg x14+1 90kg x14+1 -(poprzednio 85kg x13+1) 2. Przysiad tylny: 100kg x15 -(poprzednio 95kg x15) 3. Wspięcia na palce ze sztangą z tyłu: 120kg x20 120kg x60 -(poprzednio 115kg x50)

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-27 22:32:30 Liczba szacunów: 0