SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Prośba o pomoc w ułożeniu Treningu 5 x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Grzbiet+bic Drażek nachwyt 12-10-8 Wiosłowanie sztangielka w opadzie 12-10-8-6 Przyciąganie dolnego drazu wyciągu do katki 12-10-8-6 Szrugsy 15-12-10 Przeprost z opadu z obciazeniem 12-10-8 Bic Ugniane sztangi Uginanie na modlitewniku ------------------- Klatka Pompki na poręczach 12-10-8 Wyciskanie lezac sztanga 12-10-8 Sztangielki skos 12-10-8 Ro

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1866 Data: 2008-08-26 11:45:58 Liczba szacunów: 0
  • Zarzut sztngi na klatke piersiową:)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Też uważam, że ćwiczenia złożone są najlepsze na siłe, jak naprzykład: podciąganie, wiosłowanie, zarzut, przysiad, martwy ciąc, wyciskanie z klatki, zza karku, poręcze itp. Ćwicze tylko tymi ćwidczeniami i czasem uzupełnijąco wykonuję wyciskanie leżąc, ale to raz w tygodniu, bo to zmniejsza ruchomość w stawach. z ćwiczeń izolowanych to jedyne jakie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3165 Data: 2008-09-15 15:49:55 Liczba szacunów: 0
  • marsko825/Dziennik treningowy/przygotowanie do MPJ

    Post
    Trening dla początkujących

    22.01 Wyciskanie: 20x6 60x6 80x4 110x4 120x4 130 4x3serie 140x4 Wyciskanie wąsko: 100x6 110x5 120 4x3serie Poręcze: x8 x6 x4 3serie Przysiad: 20x6 60x6 80x4 100 4x3serie Brzuch: 4x10

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 715 Data: 2010-01-26 14:29:46 Liczba szacunów: 0
  • krótko i na temat ---> FBW do oceny <daje sogi>

    Post
    Trening dla początkujących

    A Plecy: - Martwy ciąg 3 Nogi: Przysiad 3x Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie sztangi 2s Bicepsy: - drążek podchwyt 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s B Plecy: - Wiosłowanie sztanga 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 3s Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - Military press 2s Bicepsy: - Uginani

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 645 Data: 2011-01-02 12:20:56 Liczba szacunów: 0
  • Dorzucenie metanabolu w trakcie cyklu na testosteronie

    Post
    Doping

    owo masy 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: enan 3 lata temu 11. POZIOM BF%: około 15 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ekto 13. STAN ZDROWIA: ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 3kkcal 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 147,5 -martwy ciąg: 190 -przysiad: 130

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2014-08-20 16:08:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcje do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    "Staż treningowy na siłowni: 3 lata z przerwami" Podaj aktualny staż treningowy ? Podaj aktualne obciążenie robocze dla podstawowych ćwiczeń przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? pozdrawiam .

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 290 Data: 2013-11-07 21:07:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcje do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    To są maxy, sorry nie doczytałem:P Teraz podam robocze MC-120kgx5 Przysiad-100kgx5 WL 75kgx5 Tak, wyniki są aktualne. Przerwa trwała około pół roku.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 290 Data: 2013-11-07 21:26:44 Liczba szacunów: 0
  • Brak Efektów od kilku miesięcy. Pomocy!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Od początku grudnia ćwiczę planem takim jak : Poniedziałek (Klata,Triceps

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1295 Data: 2015-04-14 21:23:30 Liczba szacunów: 0
  • Brak Efektów od kilku miesięcy. Pomocy!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Od początku grudnia ćwiczę planem takim jak : Poniedziałek (Klata,Triceps

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1295 Data: 2015-04-14 21:24:45 Liczba szacunów: 0
  • Novothyral - wyniki

    Post
    Doping

    cja 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 2 miechy 11. POZIOM BF%: 11% ( na oko ) 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Endomorfik 13. STAN ZDROWIA: BDB 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 3000 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140kg -martwy ciąg: 210kg -przysiad: 170kg

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1144 Data: 2017-04-18 11:43:18 Liczba szacunów: 0
  • Co dodac na 3 miesiąc cyklu

    Post
    Doping

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 20 Waga : 80 Wzrost : 172 Obwód klatki : - Obwód ramienia : - Obwód talii : - Obwód uda : - Obwód łydki : - Staż na siłowni : 2,5 roku przeszło Ilość spożywanego białka : - Ilość spożywanych węglowodanów : 6/kg masy ciala Ilość spożywanych tłuszczów : 2/kg masy ciala Opis przebytych cykli sterydowyc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 489 Data: 2011-03-07 12:51:58 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny????????????????????

    Post
    Trening dla początkujących

    rty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Jeszcze nie zacząłeś dobrze ćwiczyć, masz beznadziejny plan a już suplementy bierzesz?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 409 Data: 2013-01-22 01:12:23 Liczba szacunów: 0
  • koncowka cyklu, czy taki odblok bedzie ok?

    Post
    Doping

    B POROSTU OWŁOSIENIA: normalnie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: nie robie maxow -klata: 120 serie -martwy ciąg: 100 tylko scolioza, musze uwazc -przysiad: 120 jw. Stosuje wstepne zmeczenie z tego powodu PYTANIE: Z samego cylku jestem bardzo zadowolony, tluszcz zlecial, masa do gory, nawet krate na brzuchu widac, wolal

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 433 Data: 2015-03-10 19:29:41 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa Planu FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: PŁEĆ:M WIEK:18 WZROST:183 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:2lata 4 miesiace ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:79kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA:35cm OBWÓD BICEPSU:39cm OBWÓD ŁYDKI:43 OBWÓD UDA:63 OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:81 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: OBWÓD

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2010-08-06 20:50:56 Liczba szacunów: 0
  • Muai Thai + siłownia

    Post
    Trening dla początkujących

    drayek Lektura dla ciebie w wolnej chwili trening siŁowy pod SW http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568 1.podaj jakimi cieżarami operujesz w podstawowych ćwiczeniach (przysiad ,martwy,wyciskanie)??? nie maxy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 448 Data: 2011-09-29 12:42:26 Liczba szacunów: 0
  • Ile i jak Hcg od poczatku cyklu do 400mg testa week

    Post
    Doping

    ykle prawie 2 letnie 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3613 Data: 2015-11-23 17:41:35 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 2. Rozpisanie tego w schemacie Trening 1 (dzień tygodnia) 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową do góry

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 368 Data: 2016-08-02 20:14:47 Liczba szacunów: 0
  • doradźcie co dorzucić do testovirona

    Post
    Doping

    IOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): atletyczna sylwetka 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: kłaki na plecach - raczej po koksie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: klatka 150kg , 120kg sucho (tj poza koksowaniem) przysiad 120kg martwy 110 kg -praktycznie nie ćwiczony

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2009-04-21 11:16:12 Liczba szacunów: 0
  • tren+teść rozpiska

    Post
    Doping

    encja do tycia 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:w normie 15. PPM (podstawowa przemiana materii):?? 16. WYNIKI SIŁOWE: nie mierzę -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Jesli to możliwe to prosze o roz[piske i uwagi do cyklu bez wstawek o diecie itd. Bardzo dziekuję. Zmieniony przez - 3mm w dniu 2009-04-28 10:01:59

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 926 Data: 2009-04-28 10:01:11 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Redukcji 2 Miechy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    anie za glowa:12:12:12 arnoldki 12:12:12 bic: uginanie ramiona z sztanga 12:12:12 hantlem o udo 12:12:12 tric: wyciskanie francuskie 12:12:12 pompki francuskie 12:12:12 nogi: przysiady z sztanga 15:15:15 wspiecia na palce 30:30:30 Plan B Plecy: Wioslowanie Hantlem:12:12:12 sztrugsy sztang 20:20:20 Podciagnie12:12:12(jak nie dasz rady to wyciskanie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 2014-06-26 14:30:24 Liczba szacunów: 0