SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    LEGS 21.05.20181 1. Wyprosty rozgrzewka 20x35 / 20x55 / 16x65 2. Przysiad 10x80 / 10x100 / 6x120 3a. MCNPN 15x40 / 15x40 / 15x40 3b. Sissi squats – maszyna 15 / 15 / 15 4. wykroki 40x20 / 40x20 5. Uginanie leżąc 12x65 / 10x75 / 8x85 6. Łydka siedząc 20x50 / 20x50 / 16x50 7. Wznosy w podporze 20 / 20 / 16 7. Glute bridge 20 / 20 / 20 Szybciutka

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-22 17:15:37 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    LEGS 17.07.2018 1. Wyprosty rozgrzewka 20x35 / 20x55 / 16x75 2. Przysiad 10x110 / 10x110 / 10x110 3. MCNPN 12x90 / 12x90 / 12x90 4. Sissi squats – maszyna 15 / 15 / 15 5. Wypychanie hammer 12x140 / 12x140 / 12x140 6. Uginanie leżąc 15x55 / 12x65 / 10x65 7. Łydka hammer na prostych kolanach 12x140 / 12x140 / 12x140 8. Brzuch - wznosy wisząc 20

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-18 20:08:23 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    Nogi, brzuch 10.08.2018 1. Wyprosty rozgrzewka 20x35 / 20x55 / 16x75 2. Przysiad 10x80 / 8x100 / 6x120 / 6x120 3. Sissi squats 13 / 11 / 10 4. Uginanie leżąc 12x65 / 10x75 / 6x75 + 7x55 5. Grzybki 15x16 / 15x16 / 15x16 6. Łydka stojąc hammer 16x100 / 12x120 / 12x120 7. Łydka siedząc 12x70 / 12x70 / 10x70 8. Brzuch – spięcia leżąc na skosie - 20

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-10 23:10:10 Liczba szacunów: 1
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    Nogi, brzuch 23.08.2018 1. Wyprosty rozgrzewka 20x35 / 20x55 / 20x65 2. Przysiad 10x80 / 8x100 / 6x120 / 17x90 3. MCNPN 12x80 / 12x80 / 10x80 4. Sissi squats – maszyna 13 / 12 / 10 5. Wyprosty jednonóż plus dobitka obunóż 3s x8 + max 6. Uginanie stojąc jednonóż 12x25 / 12x25 / 12x25 7. Łydka siedząc 5 10 1 0 12x40 / 12x40 / 12x40 8. Allaszki 12 /

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-25 19:08:18 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    Nogi, brzuch 07.09.2018 1. Wyprosty rozgrzewka 20x35 / 20x55 / 16x75 2. Przysiad 10x80 / 6x100 / 6x120 / 20x60 3. MCNPN 12x80 / 12x80 / 12x80 4. Sissi squats – maszyna 12 / 12 / 12 5a. Hack squat hammer 10x140 / 10x140 5b. Wykroki chodzone 30 / 30 6a. Uginanie leżąc 15x55 / 12x65 / 10x65 6b. Rzymska na dwójkę i tyłek 15 / 12 / 12 7. Łydka stoją

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-08 08:53:11 Liczba szacunów: 2
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    Czas odrobić trochę wypisek ;-) Nogi 20.09.2018 1. Wyprosty rozgrzewka 20x35 / 20x55 / 20x75 2. Przysiad 10x80 / 8x100 / 6x110 / 6x120 3a. MCNPN 15x45 / 12x45 / 12x45 3b. Sissi squats 15 / 12 / 12 4. Wypychanie hammer 15x125 / 15x125 / 15x125 5a. Uginanie leżąc 12x65 / 10x65 / 10x65 5b. Rzymska 12 / 10 / 10 6. Łydka siedząc 12x70 / 12x70 / 10x7

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-22 11:37:22 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    Fajny but. Mi sie kiedyś wydawało ze but-lifter uzdrowi mój przysiad. Jak przyszły to tak się twardo i niewygodnie w nich czułam - też addidaski, ze odesłałam. Ciekawe czy z obciążeniem poczujesz różnicę? Zmieniony przez - Paatik w dniu 2018-10-12 08:59:42

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-12 08:59:29 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    PUSH – Hipertofia 04.10.2018 1. Wyciskanie wąsko 10x60 / 8x80 / 8x90 / 7x100 10x60 / 10x70 / 10x80 / 8x90 2. Wyciskanie siedząc hantle 10x25 / 10x30 / 8x35 12x20 / 10x25 / 8x32,5 / 6x35 3. Wznosy wzdłuż tułowia 15x50 / 12x60 / 12x60 - smith 12x50 / 12x60 / 12x60 - smith 3. Unoszenie bokiem 12x14 / 10x17,5 / 10x20 12x14 / 10x17,5 / 8x20 4. WL skos+

    Odpowiedzi: 3925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-12 22:30:00 Liczba szacunów: 3
  • FBW i ? Powrót do treningu, plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    n redukowac czy nie, nie rozumiem pytania "co redukowac" Jesli moge sie wypowiedziec, to plan ktory podales jest moim zdaniem w miare dobry, jednak bym zmienil odrobine: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max - to bym zamienil brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1879 Data: 2012-02-02 19:48:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    askim 3s podciąganie na drązku 3s do maxa - Sciąganie rączki wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem(nachwyt)3s unoszenie z opadu 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 3s przysiad 3s. -WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 3s 2s CZWARTEK Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: -Podciąganie sz

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2008-06-11 14:55:41 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    Po regeneracji, podczas której nastał czas dalszej walki z sadłem. Wczoraj trening jeszcze bez planu ale kości rozruszane 30.06.2013 r. Bieg na bieżni: 10 minut, przewyższenie 0,1/ 133 kcal/ 1,76 km-prędkości jak niżej 1 min. - prędkośc 8 km/h 1 min. - prędkośc 9 km/h 1 min. - prędkośc 10 km/h 1 min. - prędkośc 11 km/h 1 min. - prędkośc 12 km/h 1 m

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-01 23:59:34 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    g http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg DZIEŃ Treningowy 1 Marsz na bieżni 10 minut 47 kcal 1 km prędkość 6 km/h przewyższenie 1 + standardowa moja rozgrzewka 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 40kg/50kg/60kg 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 40kg/45kg/50kg 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 20, 60 sek. stopy na stepi

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-04 23:53:27 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    ła...no może jesze ciut bym podkręciła ale to musiało by byc totalne skupienie, zeby nie wyleciec z bieżni z hukiem %-) 1 min-12 km/h 1 min-11 km/h 2 min-10 km/h DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 45kg/50kg/55kg/ i dodatkowo 60 kgx8-w ostatniej serii zaczęły pojawiać się mroczki przed oczami :)) 2. MC Romanian zamieniłam na

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-09 23:15:25 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    am się, czy mi sztangielka nie ucieknie z ręki i nie rozbije lustra, sam ruch ok, choć odczuwalny dość już był ten ciężar 2a. MC (3 x 10, 90 sek) 40kgx10/50kgx10/60kgx8 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangą-zamieniłam ze względu na kręgosłub, łatwiej mi utrzymać proste plecy) 30 kg/40kg/50kg-w ostatniej serii już ciężko szło 3a. wiosłowa

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-14 07:55:08 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    km/h 1 min 11 km/h 2 min 10 km/h 129 kcal 1,76 km Iza, staram się podkręcać tempo :-)) biega mi się coraz lżej, przy prędkość 10 km/h nawet już nie mam takiej zadyszki 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 20kg/40kg/50kg/60kg 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 30kg/40kg/50kg 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy n

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-14 20:08:07 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    kac.jpg http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg http://img40.imageshack.us/img40/919/xkv.png http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg DZIEŃ treningowy 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 30kg/40kg/50kg 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 30kg/40kg/50kg 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążk

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 23:20:45 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    19.08.2013 - dzień 51 http://img801.imageshack.us/img801/3726/jkac.jpg http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg http://img534.imageshack.us/img534/2897/4pg6.png http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg Dzień treningowy 1 Marsz na bieżni 10 minut, 0,99 km, Prędkość 6km/h przewyższenie 1 + standardowa rozgrzewka 1. Przysiad ze sztan

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-19 23:08:03 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    04.09.2013 Dzień 67 http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg http://img6.imageshack.us/img6/7928/8rbs.jpg ciągle chodzę głodna %-) chyba jakieś turbo trawienie mi się włączyło }:-( http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg Rozgrzewka - bieg na bieżni 10 min. Zrobiłam zwiększenie ilości powtórzeń i obniżenie ciężaru w siadach i ciągac

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-04 23:44:11 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    30.10.2013 r. http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg http://imageshack.com/a/img30/5336/4qtf.jpg Trening między posiłkiem 3 a 4 http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg Udało dzisiaj wyrwać się na siłownię 8-) dobrze, bo nosiło mnie jakniewiemco %-) Rower stacjonarny z oparciem: 10 minut, Poziom 5, Dystans 5:37 km (poprzednio by

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-30 22:52:49 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    06.11.2013 r. http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg http://img23.imageshack.us/img23/8564/srqg.png Trening między posiłkiem 3 a 4 Naleśnik z amaratusem był pycha %-) dawno takich łakoci nie jadłam @-) Nastepnym razem wypróbuję gofry :-D http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg Marsz na bieżni: 10 minut 1. Przysiad ze sztangą 3x20

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 22:25:32 Liczba szacunów: 0