SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Likka - DT

    Post
    Ladies SFD

    i. Tak się zawzięłam, że nawet jak wyjeżdżam to szukam, gdzie pójść na trening \-) 25.02. Miska wyjazdowa czysta nieliczona 26.02. Miska 120B 150W 80T Trening 26: Orbi 5min - przysiad ze sztangą 12x20kg 10x40kg 8x50kg 6x60kg (2min) - MC na prostych 12x30kg 10x40kg 8x45kg 6x50kg (1min) - wypychanie na suwnicy skos 12x80kg 10x80kg 10x80kg 10x80kg (1m

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 8398 Data: 2014-02-26 22:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Likka - DT

    Post
    Ladies SFD

    Koniec urlopu /-)_ I od razu na trening /-)_ 09.03. Miska 120B 150W 80T Trening 29: Orbi 5min - przysiad ze sztangą 12x30kg 10x40kg 8x50kg 6x60kg (2min) - MC na prostych 12x30kg 10x40kg 8x45kg 6x50kg (1min) - wypychanie na suwnicy skos 12x80kg 10x80kg 10x80kg 10x80kg (1min) - przywodziciele na maszynie 12x50kg 10x60kg 8x70kg 6x70kg (1min) - wyciska

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 8398 Data: 2014-03-09 18:54:23 Liczba szacunów: 0
  • Likka - DT

    Post
    Ladies SFD

    50W 80T Postanowiłam od dzisiaj zmienić trening na podobny jaki robiłam kiedyś. Ilość powtórzeń duża i krótkie przerwy. Myślicie, że to dobry pomysł? Trening 32: Orbi 5min - przysiad ze sztangą 20x30kg 18x35kg 16x35kg 14x35kg (60sek) - MC na prostych 20x20kg 18x25kg 16x25kg 14x30kg (60sek) - wypychanie na suwnicy skos 20x40kg 20x40kg 20x40kg 20x40

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 8398 Data: 2014-03-15 20:46:36 Liczba szacunów: 0
  • ona85 / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    inną budowę, inaczej organizm reaguje. Plan obecny: PN - klatka, przód, barków, biceps, interwały/aero WT - cf rano, wieczorem nogi (ciężko, na większych, wolnych ciężarach - przysiady, wykroki, MC na prostych,), brzuch ŚR - wolne/dłuższe aero/rower rekreacyjnie w terenie CZ - cf rano, wieczorem plecy, tył barków, triceps, aero/interwały PT - wolne

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 15787 Data: 2014-05-27 13:58:25 Liczba szacunów: 0
  • ona85 / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    iczenie unilateralne. Stawiasz nogę na ławce i siłą tejże nogi i pośladka unosisz ciężar ciała. Ta noga, która pozostaje na ziemi nie wykonuje żadnej pracy. Potrafisz zrobić przysiad na jednej nodze? OK, już mi to trochę rozjaśniło, ja dostawiałam nogę na górze i robiłam zatrzymanie/wyprost na górze na dwóch nogach, więc ta druga noga pomagała, a

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 15787 Data: 2014-05-28 12:16:08 Liczba szacunów: 0
  • MEGA TEST - WORKOUT POWER BOOSTER

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ja raczej nie trenuje z przerwami na czas szczegolnie na masie podczas wiekszych klamotow i na cwiczeniach typu martwy czy przysiad to nie realne

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 13613 Data: 2014-06-03 12:55:13 Liczba szacunów: 0
  • Program na wyskok by Tazoo - uporządkowany by Spyda

    Post
    Inne dyscypliny

    Ćwiczenie nr 1, trening 2 - Przysiad bułgarski

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-03-28 23:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Program na wyskok by Tazoo - uporządkowany by Spyda

    Post
    Inne dyscypliny

    II. Przysiad równoległy ze sztanga na barkach niech to ktos opisez,bo ja wogole nie jestem w stanie sobie takiego cwiczenia przypomniec a reszta spooko. pozdro

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-06 20:42:46 Liczba szacunów: 0
  • Program na wyskok by Tazoo - uporządkowany by Spyda

    Post
    Inne dyscypliny

    a może wiecie jak się robi przysiad bółgarski jakiś gif bo narazie se tylko to wyobrażam :)

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-18 22:29:26 Liczba szacunów: 0
  • Adam999 - PROJEKT MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    masz spore braki siłowe, więc trening nie będzie rozbudowany, oprze sie na podstawach. Push I 1. Przysiad 5 x 10 progr 2. Wyciskanie leżąc 5 x 10 progr 3. Wyciskanie sztangielek siedząc 4 x 12 progr 4. Dipsy tric 4 x max 5. Wspiecia stojąc 4 x 20 Pull I 1. Podciaganie na drązku nachwytem 4 x max 2. Uginanie leżąc 4 x 12 progr 3. Wiosłowanie nachwyt

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 16722 Data: 2012-11-19 00:00:14 Liczba szacunów: 0
  • Adam999 - PROJEKT MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpiska z treningu. Zrobiłem te przysiady ze skromnym obciążeniem lecz czuję że prawa noga dalej nie jest ok. Przysiad 5x10 1.-20kg 2.-30kg 3.-30kg 4.-32kg 5.-32kg Wyciskanie na klatkę 5x10 1.-30kg 2.-35kg 3.-40kg 4.-45kg 5.-47kg Wyciskanie sztangielek siedząc 4x12 1.-3,2kg 2.-5,5kg 3.-5,5kg 4.-7kg Dipsy na triceps 4xmax 10/12/9/9 Wspięcia stojąc

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 16722 Data: 2012-12-03 20:43:59 Liczba szacunów: 0
  • os_girl/E7 masa/s.27/"Są kobiety pistolety..."

    Post
    Trening dla początkujących

    to nastepny raz zaczynasz przysiad od 20kg, i MC od 28kg i idziesz w gore co serie, dbaj o technike i rob do konca, tak bys czula ze na prawde robisz na ile cie stac, bo te 3 serie na tym samym obciazeniu po tyle samo owtorzen oznaczaja ze sie oszczedzasz

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-07 08:56:19 Liczba szacunów: 0
  • os_girl/E7 masa/s.27/"Są kobiety pistolety..."

    Post
    Trening dla początkujących

    dal ci 10kg na przysiad? mozez tym MC to sie bal ze bedziesz na sztywnych nogach robila, pwoiedz ze ro romanian i czesc i nie z zadnymi sztangielkami (chociaz tak tez mozna) ale ze sztanga Oj bedzie sie jeszcze dziwil

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-31 19:57:29 Liczba szacunów: 0
  • os_girl/E7 masa/s.27/"Są kobiety pistolety..."

    Post
    Trening dla początkujących

    Spoko, ze się powtrącał bo przynajmniej wiem, że źle robiłam przysiad Kazał mi robić na razie z klockami pod piętami. Będę musiał tylko go przekonać, że istnieje coś takiego jak RDL... ciekawe jakie kwiatki jeszcze wyjdą

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-01 19:28:14 Liczba szacunów: 0
  • bassska - DT - pods.str.8

    Post
    Ladies SFD

    Box przysiad z ciężarem ciała na step albo stopień 30/35/36 kg Ciekawa jestem, jak Ty żeś siadła jak siadła, ale wstała ze stepu z 35kg? #-P Step ma wysokość ok. 15 cm @@-) Ciąć? Co ciąć, chyba łeb z karku? Bo na pewno nie kalorie po tygodniu diety. Poza tym posłuchaj starej Marty, która już niejedną odchudziła: chcesz się pozbyć tłuszczu z ud i "b

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 10607 Data: 2013-07-23 23:01:18 Liczba szacunów: 0
  • W dążeniu do perfekcji. DT by PIECHOS

    Post
    Trening dla początkujących

    dnia na tydzień robię jedno lub dwa podciągnięcia więcej :) Kapturki też ładnie spompowałem :D Pesymista- Planem cisne od 3 tygodni i powiem Ci że ładnie mi siła wzrasta np. na MC , przysiad czy drążek :D Najwięcej dają te regresy właśnie :) Spróbuj , ja spróbuje Rampą po tym planie :) Pozdro Zmieniony przez - tinchy93 w dniu 2012-01-05 23:38:50

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 15456 Data: 2012-01-05 23:33:49 Liczba szacunów: 0
  • W dążeniu do perfekcji. DT by PIECHOS

    Post
    Trening dla początkujących

    No nie przeszkadza mi to że ćwiczę 5 dni w tygodniu. Dla mnie to itak sama przyjemność. Wgl odpowiadał mi 4-dniowy split to 5-dniowy w niczym mi nie przeszkodzi. To tylko jeden dzień:) W sumie w poprzednim planie i tak ten trening piątkowy(czyli naramienne+przedramię) był za długi , to teraz w środę robię barki + przedramię a w piątek biceps z tric

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 15456 Data: 2012-01-24 00:51:28 Liczba szacunów: 0
  • W dążeniu do perfekcji. DT by PIECHOS

    Post
    Trening dla początkujących

    *Poniedziałek - (nogi+klatka piersiowa+biceps+łydki+brzuch): -Nogi 1. Przysiad - 3s 8/12/16powt 80/70/60kg 2. Syzyfki 2s 15powt +5kg 3. Wykroki ze sztangielkami 2s 12powt 30kg(łącznie) 4. Żuraw 2s 15powt. 5. MC na sztywnych z hantlami 2s 15powt 45kg(łącznie) -Klatka piersiowa 1.Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim- 3s 8/12/16powt 50kg/4

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 15456 Data: 2012-02-06 21:54:56 Liczba szacunów: 0
  • W dążeniu do perfekcji. DT by PIECHOS

    Post
    Trening dla początkujących

    i 2s 15powt + 10kg 3. Żuraw 2s 15powt 4. MC na sztywnych z hantlami 2s 15powt 55kg(łacznie) 5. Łydki metodą SZOPREXA- 2 obwody Wykroków nie zrobiłem bo byłem zyebany po przysiadach. Z przysiadu ofc jestem zadowolony , nie było tak ciężko , gorzej na regresji ale to jak zawsze. http://www.youtube.com/watch?v=m3v9CECCiGg&feature=youtu.be Zmien

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 15456 Data: 2012-02-20 22:23:02 Liczba szacunów: 0
  • W dążeniu do perfekcji. DT by PIECHOS

    Post
    Trening dla początkujących

    1. - przysiad 5x5 80kg - bulgarian split squat 3x12 10kg na hantlu - żuraw 3x maks 12/10/8 +łydki metodą SHOPREXA - 2 obwody Nie bede sie rozpisywal , spompowalem nóżki i wróciłem do domu. Filmy nagram na nastepnym treningu.

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 15456 Data: 2012-02-27 23:22:16 Liczba szacunów: 0