SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • 6 miesięcy - skinny fat - coś tam urosło i co dalej?

    Post
    Galeria Zdjęć

    8-10 MC 3s 8-10 Sciaganie drazka za glowe nachwytem 3s 8-10 wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. 8-10 wyciskanie sztangi wąsko 3s 8-10 SR - wolne CZW - nogi + barki przysiad ze sztangą 3s 8-10 przysiad wykroczny 2s 8-10 leg press 3s x 8-10 uginanie nog na maszynie leząc 2s 8-10 wyciskanie sztangielek siedząc 3s 8-10 wyciskanie sztangi s

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6138 Data: 2016-09-14 20:04:27 Liczba szacunów: 0
  • 6 miesięcy - skinny fat - coś tam urosło i co dalej?

    Post
    Galeria Zdjęć

    Ok, to w takim razie wersja po zmianach. Zmienilem wszedzie na 3s i na barki dalem cos na kazdy akton (przod, bok/srodek, tyl). Jaka opinia? PON - klata + biceps Wyciskanie sztangi płasko 3s x 8-10 Wyciskanie sztangielek skos w górę 3s x 8-10 Rozpiętki 3s x 8-10 Uginanie ramion ze sztanga 3s x 8-10 Uginanie ramion z hantlami chwyt mlotkowy 3s

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6138 Data: 2016-09-15 02:14:43 Liczba szacunów: 0
  • Czworogłowe i dwugłowe uda

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nga prosta w staniu 4x 10-8 mlotki w staniu sztangielkami 3x 10-8 waski podchwyt na modlitewniku 2x 15-12 przedramie: super seria: nachwyt i podchwyt ze sztanga 4x 15-12 uda: przysiad tylni 5x 8-6 mc na prostych 5x 8-6 wypychanie na suwnicy 3x 12-10 super seria: prostowanie i uginanie na maszynie 3x 15-12 lydki: super seria: wspiecia w staniu i sia

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3105 Data: 2011-03-24 16:15:41 Liczba szacunów: 0
  • Garfieldka/podsumowanie str.44

    Post
    Ladies SFD

    /x17 x25x25/x18/x14 x25/x23/x20 Cud, że dokończyłam ten trening, bo od początku wszyscy robili mi pod górkę. W pierwszym obwodzie zabrali mi 7kg hantle w czasie jak robiłam przysiad, a potem zajęli stojak do przysiadów #-P Ale ciężko było, wchodzenie na stopień na raty i pamiętam, że najpierw dobrze czułam pracujące poślady a potem dołączyły czwó

    Odpowiedzi: 453 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-26 19:17:33 Liczba szacunów: 0
  • Gainer Nowy stary Wypity v3 SPAM POST %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Looknijcie na trening/ narazię na jakiś czas do połowy stycznia tylko. Klata + Bic + Łydki Pompki na Poręczach z obciążeniem 4x10,8,6,6 Wyciskanie Sztangi Skos Lekki+ 4x10,8,6,6 Rozpiętki w skosie - 3x8 Uginanie Ramion ze sztangą na Modlitewniku (wąski chwyt.) 4x10 Uginanie ramion hantle młotkowo 3x8 Wspięcia na Palce 4x Max Wspięcia na Piety () 4

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-27 19:22:26 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o plan na siłe;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    zapoznałem sie z planem Przykład treningu Poniedziałek: (staly ciezar) Przysiad 5 x 5 Wyciskanie 5 x 5 Wiosłowanie 5 x 5 Środa: (okolo 70-80% poniedzialkowego ciezaru) Przysiad 2 x 5 Wyciskanie stojąc 3 x 5 Martwy Ciąg 1 x 5 Piątek: Przysiad 1 x 5 Wyciskanie 1 x 5 Podciąganie 3 x maks i do tego chce dorzucic biceps i triceps w jakie dni

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 2008-10-18 18:45:12 Liczba szacunów: 0
  • Amatorskie Zawody w Trójboju Siłowym - Włocławek 19.03.2016 r.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Witam Wszystkich zainteresowanych zawodnikow zawodami. Dzis slow kilka o tym, jak beda zaliczane boje i jakie obowiazuja zasady podczas oceniania przysiadu, wyciskania na klatke oraz martwego ciagu. Przede wszystkim kilka zasad ogolnych tyczacych sie wszytkich bojow: 1. Zawodnik musi podac na weryfikacji ciezary wyjsciowe w kazdym z trzech bojow. N

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4814 Data: 2016-03-04 22:13:10 Liczba szacunów: 0
  • trening 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    od razu) dodajemy cos na ramiona. tylko ciezkie cwiczenia. pompki na poreczach-triceps drazek podchwytem-biceps. i to wlasciwie tyle....na poczatek. czyli mamy: A) 1) przysiad 2) wyciskanie plaska 3) wioslowanie w opadzie ----------------------- 4) pompki na poreczach + lydki i/lub brzuch B) 1) przysiad 2) wyciskanie w staniu 3) k

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 2008-09-21 19:33:09 Liczba szacunów: 0
  • trening 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Treningi sa rotacyjne, czyli robisz A, B, A itd. Czyli w pierwszym tygodniu masz klate raz, potem 2x, nastepnie znowu raz. Niezmiennie na kazdym treningu powinien byc przysiad. Co do Twojej propozycji: przysiad moze byc co trening, a pozniej mozesz dac w pon i pt, zeby miec dalszy progres. MC raczej z rotacja, tak jak inne cwiczenia. MC i siady co

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 2008-09-23 15:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/ hera21 pods. 9

    Post
    Ladies SFD

    17.06. 2013 DZIEŃ 2: NOGI 15 minut orbi na rozgrzewkę, potem po 20 powt. każdego ćwiczenia w obwodzie Przysiad z sztanga 20, 30, 30, 40 Przysiad z wyskokiem wszystkie cc Skakanka 2 min Wypady chodzone(hantle) cc,cc,6,6,10 nienawiści ciąg dalszy Wypady z przeskokiem- ból jak zwykle przy tym ćwiczeniu wszystkie cc i na raty Skakanka 2 min Wejścia na

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 10662 Data: 2013-07-02 10:36:36 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    + dieta: pomidory, papryka czerwona, cebulka, ogórek + napoje: woda 2l, 3x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, kawa z mlekiem + inne: aloes, pantotenian wapnia, wit C, olej z wiesiołka, odżywka białkowa Trening obwodowy 1. Wejście na podwyższenie bokiem + odwodzenie wyprostowanej nogi w tył 25/20 na nogę 2. Przysiad bułgarski na piłce 25/20 na nogę 3. Spacer

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 14127 Data: 2013-08-04 21:51:26 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    ny. https://www.youtube.com/watch?v=QPekyMavluU trener, który nagrywał powiedział, że jest ok, ale i tak wszelkie poprawki mile widziane ;) na dniach postaram się też nagrać przysiad. dieta: papryka czerwona, marchew, por, pietruszka napoje: 1,5l wody, 4x herbata zielona/biała, 2x kawa z mlekiem, izotonik w trakcie treningu inne: odżywka białkowa

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 14127 Data: 2013-11-12 20:38:22 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    wiem czy miałaś na myśli ten?) Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach B. RDL C. wyciskanie sztangi skos góra D. wiosło sztangą E. wznosy z opadu F. plank Trening B. A. przysiad przedni B. MC C. WL D. Push Press E. wypady F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń moje pytanie tylko, czym można zastąpić ten nieszczęsny push press? czy wy

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 14127 Data: 2013-11-16 21:47:58 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    72cm 70cm -2cm Biodra 92cm 91cm -1 Udo w najszerszym miejscu 55cm 55,5cm +0,5 Łydka 35cm 35cm bz moje maksy na ten moment: MC- 60kg przysiad- 55kg (było 50kg) przysiad przedni- 47,5kg WL- 35kg (było 25kg) PP- 26,5kg jestem zadowolona z tego cyklu, widzę zmiany w ciele, choć na zdjęciach nie bardzo widać ró

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 14127 Data: 2013-12-22 22:51:13 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 5/ Tydzień 2 Nogi: 4x 8-12 1. Przysiad ze sztangą R: 15x 20kg S: 12x 30kg/ 12x 35kg/ 10x 40kg/ 10x 42,5kg R: 12x 20kg S: 12x 30kg/ 12x 35kg/ 12x 37,5kg/ 12x 40kg 2. Wypychanie ciężaru na suwnicy 12x 41kg/ 12x 45kg/ 12x 47kg/ 12x 52kg 12x 39kg/ 12x 41kg/ 12x 43kg/ 12x 45kg 3. Prostowanie nóg na maszynie 12x 18kg/ 12x 20kg/ 12x 22kg/ 12x 25kg

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 14127 Data: 2014-01-07 15:34:01 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    wam przy każdym ćwiczeniu i jakoś nie pokoi mnie to Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam, ale wydaje mi się, ze to nie jest dobre. Może by zamienić prostowanie nog i suwnice, na przysiad plie i wykroki. Do wykonania wystarczą hantle, a są o wiele bardziej wymagające. Choć z drugiej strony takie ciągłe zmiany w planie ćwiczeń to chyba też nie są takie

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-17 20:56:09 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    z - Dotkazoz w dniu 2012-04-01 21:27:19 PRZYSZŁY TRENING: Dokładny plan tu Wymienić muszę niżej wypisane elementy. Także teraz grzecznie proszę o pomoc ;-)%-) Dzień 2/nr 4. przysiady z piłką przy ścianie - ???? Dzień 3/nr 4. przysiad bułgarski na piłce - ???? Tu nieśmiało wtrącam że posiadamy na siłowni hack maszynę. Może się nada. Ale nie jestem

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-01 21:24:06 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 14.04.2012 – SOBOTA (53 DZIEŃ) Poranny koktajl bananowo-kokosowy z cynamonem pycha. /-)_ TRENING Rozpiętki odwrotne masakra była... 4 kg nie byłam wstanie podnieść na wysokość pleców... #-P Chyba że źle coś robiłam. Doczytałam i chyba już wiem co nie tak. Za tydzień zobaczę. Wydaje mi się, że za bardzo ciągnęłam do góry samymi hantlami. A pow

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-14 20:41:05 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    jakiś czas "pęknę", dopiero to ze mnie uchodzi. Pewnie takie podejście nie pomaga. TRENING Dziś zamiast rowerów był trening wytrzymałościowy pt. miękkie nogi. 1 burpee – 15 przysiadów 2 burpee – 14 przysiadów 3 burpee – 13 przysiadów ........... 15 burpee – 1 przysiad Zajęło mi 24,5 minuty. Pierwsze 10 obwodów poszło w 10 minut, reszta gorze

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-15 21:49:24 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    wczorajszy trening. ;-) Miały być interwały, ale nie mogłam wyjść, a po ciemku jeździć nie lubię, to był trening wytrzymałościowy. %-) TRENING Dzisiejszy trening 20-15-10-5 przysiad z wyskokiem (głęgobki i wysoki) burpee (prawdziwe, z wyskokiem) pompka (męska z oparciem na ławie) wypad z przeskokiem pajac (energicznie) mountain climber Przerwa

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-26 21:44:41 Liczba szacunów: 0