SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    psułki przed snem Trening A Przysiad przedni 5x8-10, tempo 3030, 1 minuta 25kg/27,5kg/30kg/32,5kg/35kgx8 22,5kg/25kg/27,5kg/30kg/32,5kg 20kg/22,5kg/25kg/27,5kg/30kg B1 Hack przysiad 4x12-15, bez przerwy 13kg/15kg/15kg/15kg 13kg/13kg/15kg/15kg 18kgx12/13kg/13kg/13kg B2 Przysiad bułgarski 4x12-15, 90s cc/cc/cc/4kgx11 cc/cc/cc/4kgx10 cc/cc/ccx14/c

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-16 08:52:59 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    1 minuta 27,5kg/30kg/32,5kg/35kg/37,5kg 27,5kg/30kg/32,5kg/35kg/37,5kgx7 25kg/27,5kg/30kg/32,5kg/35kgx8 22,5kg/25kg/27,5kg/30kg/32,5kg 20kg/22,5kg/25kg/27,5kg/30kg B1 Hack przysiad 4x12-15, bez przerwy 15kg/15kg/18kg/18kg 15kg/15kg/18kg/18kgx13 13kg/15kg/15kg/15kg 13kg/13kg/15kg/15kg 18kgx12/13kg/13kg/13kg B2 Przysiad bułgarski 4x12-15, 90s c

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-29 10:55:50 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    odnie najwcześniej będę ciąć kolejne 10g tłuszczu. Ale to się zobaczy. I od jutro Clenburexin ziększam do dwóch dawek po 3 kapsułki. Dzień 1 A1 wyciskanie sztangi leżąc A2 przysiad ze sztangielkami B1 wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia, peak contraction B2 RDL C1 Wyciskanie żołnierskie stojąc C2 Wyciskanie na suwnicy D1 Uginanie ramion na

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-02 21:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Alex11 / czas-start

    Post
    Ladies SFD

    Dodaje dzisiejszy trening. Po treningu 30 min. aero. Arphiel - zastosowalam sie do wczesniejszych wskazowek i poprawilam technike, udalo mi sie zrobic ten przysiad przedni tak jak napisalas ;) Cos mi tabelke ucielo, wiec napisze kolejnosc cwiczen. Przysiad ze sztanga na plecach wyciskanie sztangi skos góra przyciąganie drążka dolnego siedząc do br

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 8807 Data: 2013-02-13 21:03:58 Liczba szacunów: 0
  • ROKSANNA1/redukcja, podsum str.24/str.35

    Post
    Ladies SFD

    ć jej za głowę, wlanie przez tan bark. Miało to też dobrą stronę bo przy wyciskaniu na skosie korygował mi technikę. Nie dało się ułożyć łokci inaczej bo bolało. PrzysiadPrzy przysiadzie kolana tańczyły, tzn ja tego nie czułam ale koleżanka mi powiedziała (ona dziś robiła za lustro). Z resztą u niej też. Generalnie nie było mi łatwo wstawać. Wycisk

    Odpowiedzi: 565 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-29 00:04:38 Liczba szacunów: 0
  • ROKSANNA1/redukcja, podsum str.24/str.35

    Post
    Ladies SFD

    zumiem co Ruda miałaś na myśli że puszczam plecy na dole, ale wtedy muszę pupę mocniej wypiąć jak schodzę na dół no i z liczeniem mam problem :( 26kgx12/28,5kgx12/31kgx12 1b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) - piłką przy ścianie 4kg/5kg/6,5kgx7 - tak z piłką ciężko się wstaje z ciężarkami ale łatwiej zrobić to poprawnie cc/2,5 kgx12/ 4kgx12 2a

    Odpowiedzi: 565 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-01 19:58:30 Liczba szacunów: 0
  • ROKSANNA1/redukcja, podsum str.24/str.35

    Post
    Ladies SFD

    znie chyba właśnie tak to powinno wyglądać ???? - w każdym razie chyba przesadziłam bo gdzieś musiałam puścić brzuch bo bolą mnie plecy delikatnie, wnioskuję że bardziej przy przysiadach bo dziś też mnie wzięło na eksperymenty. U Miss widziałam bez obciążenia, doszłam do wniosku że może coś robię źle i próbowałam z nogami dalej itp, wszakże chyba t

    Odpowiedzi: 565 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-23 14:51:55 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Wiosłowanie 2.Zarzut 3.Przysiad przedni 4.Wycisk sztangi nad głowę 5.Przysiad 6.MC Każde ćwiczenie po 10p, 8 obwodów, sztanga 17,5kg. Robię jeden obwód, a potem przerwa długości czasu robienia jednego obwodu :) dzisiaj na czczo ok.33 minuty

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-22 12:10:25 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Wiosłowanie 2.Zarzut 3.Przysiad przedni 4.Wycisk sztangi nad głowę 5.Przysiad 6.MC Każde ćwiczenie po 10p, 8 obwodów, sztanga 17,5kg. Robię jeden obwód, a potem przerwa długości czasu robienia jednego obwodu :) dzisiaj na czczo ok.30 minuty

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-29 11:54:32 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    Rano na czczo : 1.Wiosłowanie 2.Zarzut 3.Przysiad przedni 4.Wycisk sztangi nad głowę 5.Przysiad 6.MC Każde ćwiczenie po 10p, 8 obwodów, sztanga 17,5kg. Robię jeden obwód, a potem przerwa długości czasu robienia jednego obwodu :) pod wieczór: 1.wl 72,5kg x 23p/77,5kg x 12/82,5kg x 8 72,5kg x 23p/77,5kg x 11p/82,5kf x 8p 80kg x 16p/85kg x 8p/90kg x

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 21:14:59 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Wiosłowanie 2.Zarzut 3.Przysiad przedni 4.Wycisk sztangi nad głowę 5.Przysiad 6.MC Każde ćwiczenie po 10p, 8 obwodów, sztanga 20kg. Robię jeden obwód, a potem przerwa długości czasu robienia jednego obwodu :) dzisiaj 4h po śniadaniu. Jutro trening push, czyli sama przyjemność :D No i pomyślałem, że dam sobię spokój z argininą na razie i tak gl

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-13 15:34:05 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale mi się nie chciało dzisiaj nóg robic to masakra, brak motywacji, jednak trochę pokrzyczałem na sztange i poszło elegancko :) Legs: 1.przysiad klasyczny 85kg x 40/95kg x 12/105kg x 9 95kg x 32/105kg x 10/115kg x 8 102,5kg x 23/112,5kg x 8/122,5kg x 5 110kg x 17p/120kg x 8p/130kg x 4p 2.przysiad frontalny 50kg x 25/55kg x 14/60kg x 14 57,5kg

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-01 15:31:54 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    *5-6 -ściąganie drążka do kaltki 1*12,2*5-6 2dzień barki -wyciskanie sztangi siedząc(mogllibyśmy zrobić stojąc ale twoje plecy i tak już będą znacznie obciążone przez ciągi i przysiady)oczywiście znad klatki rozgrzewka +2*schemat -wiosłowanie sztangą stojąc 1*12,2*6 -wiosłowanie sztangą w opadzie(tył barków)j.w. biceps -uginanie ze sztangą 12,8,6,4

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-23 21:03:30 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    -ściąganie drążka do kaltki 1*12,2*5-6 2dzień barki -wyciskanie sztangi siedząc(mogllibyśmy zrobić stojąc ale twoje plecy i tak już będą znacznie obciążone przez ciągi i przysiady)oczywiście znad klatki rozgrzewka +2*schemat -wiosłowanie sztangą stojąc 1*12,2*6 -wiosłowanie sztangą w opadzie(tył barków)j.w. biceps -uginanie ze sztangą 12,8

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-28 16:45:28 Liczba szacunów: 0
  • NOGI TYTANA - cykliczność str. 6

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie no panowie ja to nie moge się doczekac kolejnych treningów nóg - aż tesknię do nich po prostu - pomyślcie - taki przysiad - dla mnie to największe ciężary, które moje ciało przyjmuje - najdłuższa faza pozytywna i negatywna ruchu, największy dystans ciężaru do pokonania aż na samym końcu najwięsza mordęga mojego ciała - to wszystko making me hap

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-19 09:59:14 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    y kolan w zwisie/wspiecia na palce 13/20 4xSS Spięcia/uginanie nadgarstków (podchwyt+nachwyt) 12/ 8kg x max Kilka z tych cwiczeń robiłem drugi raz w życiu więc daje do oceny przysiad z wyskokiem http://www.youtube.com/watch?v=4l15TNUEo5A step ze sztangielkami http://www.youtube.com/watch?v=GX-ZM2avU-g&feature=youtu.be mcnpn - słabo rozciągnięty je

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-03 19:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/Saida

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 62 - 17.03.2012 Dzień treningu siłowego w domu TRENING A1 Przysiad bułgarski 2x do upadku mięśniowego, tempo 333, 30s 15/11 A2 Hip thigh extension 2x do upadku mięśniowego, tempo 333, 30s 10/9 B1 Wypad izometryczny 2x do upadku mięśniowego, tempo 333, 30s 7/5 B2 Wejście na podwyższenie 2x15-20 na nogę, tempo 201, 30s 20/20 C1 Przysia

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 00:40:58 Liczba szacunów: 0
  • DT: Kebula w pogoni za formą...i rozumem też

    Post
    Ladies SFD

    ah, ten piątek, piąteczek piątunio i nogi na tapecie piątek: DT MISKA: lekko czitowa suple: kreatyna, vitapil, cla, magnez TRENING: zabójczy, jak zwykle. Dzien4. 1a.przysiad z wyskokiem bez obciazenia 3x 10 1b. przysiad 3x 20 -25 30kgx235/30kgx22r/30kgx20r 2. wejscie na podwyżeszenie 3x 10 na noge 6kgx10/6kgx10/8kgx10 3a wypady dalekie 3x 30

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-24 17:31:57 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka/ malgo421

    Post
    Ladies SFD

    DZIEN 17 DT TRENING 1. Przysiad przedni4x 4-6; 2 min 19x6/21x6/23x6/26x5 2. Suwnica nogi wąsko 4x 8-10; 90 sek przerwy 130lbx10/130+2x10/150x10/150+2x10 3. Hack przysiad 4x 12-15; 1 min. 19kgx12/21x12/23x10/24x10 4. Prostowanie nóg 1x 15-20 + 2x drop set; 90 sek. 2sztabki+2/ 2szt+1x15/2sztx15 5. Quad stretch 60-90 sekund 1x; 1 min przerwy 6A. RDL

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5603 Data: 2012-10-18 12:17:54 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Ranqu - w pogoni za forma

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Lajtowo ;-) Jak patrze na ten przysiad to poza tym co Ci mówiłem na PW tj. spróbuj zrobić pełniejszy przysiad (ale nie przesadź, tylko delikatnie) i mam wrażenie, że zdarza Ci się zbytnio pochylać. http://www.atlas.sfd.pl/Przysiady_ze_sztanga_na_karku_m-c174.html Popatrz sobie na wykonanie tutaj. A tak ogólnie okay. Poza tym nasunęło mi się jeszcze

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 18758 Data: 2014-12-07 21:27:10 Liczba szacunów: 0