SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • TEST - MET-RX - MASA i SIŁA 5 OSÓB podsumowanie str.96

    Post
    Odżywki i suplementy

    po treningu i w sytuacjach awaryjnych jako śniadanie. Sycący. ocena: 6/6 ---------------------------------------------------------------------------------- Wyniki siłowe przysiad - 230 kg----> 260kg na zawodach (a treningowo nawet 270) wyciskanie leżąc- 170 kg----> 190kg z długim trzymaniem na klatce (bez przytrzymania 200kg) martwy

    Odpowiedzi: 1077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-21 20:01:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening

    Post
    Trening dla początkujących

    do treningu, to treningu, to nie chce robic takich cwiczen jak np dzien dobry, poniewaz boje sie o kontuzje to raz, a dwa technika - ona u mnie lezy, tak wnioskuje, a mc czy przysiady jeszcze jeszcze bo uczyl mnie znajomy doswiadczony techniki, a czy taki plan moze byc? Znalazlem w necie jest tam mniej wiecej tak jak radzicie w linku ktory podaltj

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2011-06-01 19:46:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla piłkarza.

    Post
    Trening dla początkujących

    jeśli wie się jak stosować progresję ciężarów. Przysiady i martwy ciąg to niemal bliźniacze ćwiczenia, działające na te same partie ale w różnym stopniu. Przysiady i tylko przysiady na początku przygody z siłownią są konieczne, nie ma sensu się pchać w martwy ciąg skoro przysiad robi swoje, zwłaszcza w połączeniu z wiosłowaniem który "dokań

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5712 Data: 2009-04-25 13:37:21 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę planu fbw dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Troszke kijowo bo FBW planuje się pod 3 dni w tyg. Wg. mnie mozesz ćwiczyć 2 planami ale pamiętaj w FBW najważniejsze ćwiczenia to MC PRZYSIAD ZE SZTANGĄ I WYCISKANIE. Gdzieś czytałem że jak na jednym treningu robisz MC to odpuść w ten sam dzień przysiad i daj go na trening B. Brzuch możesz dużo bardziej katować bo szybko się regeneruje.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 590 Data: 2009-11-11 17:57:34 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK: barki + biceps + brzuch 1.Unoszenie sztangielek bokiem w górę 2.Arnoldki 3.Unoszenie ramion bokiem w górę w opadzie tułowia z linkami wyciągu 4.Podciąganie drążka wyciągu dolnego na bramie wzdłuż tułowia do brody 5.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 6.Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem (supinacja) 7.Uginanie ra

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-08 17:41:20 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    raz) i dla odmiany od wałkowanej chyba od poczatku z siłką płaskiej ławy ze sztangą/hantlami chcę zrobić jakąś odmiane Co do nóg dodam na 2głowe uginania w lezeniu na brzuchu,wczesniej przysiad a wspiecia co tydzien na zmiane stojac/siedzac musze oszczdzac kolano-chore, wiec wykroczne odpadają zaraz foto tej maszyny na ktorej chce klate cwiczyc

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-08 17:59:56 Liczba szacunów: 0
  • To co kotki lubia najbardziej-SpamPost!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiadomo, ze alternatywa ale na wszystko przyjdzie czas narazie jak dla mnie sa to ciagle zbyt zaawansowane cwiczonka...opieram sie na glownych cw:wycisk, przysiad, martwy,wioslo...przy barkach nie robie jedynie wyciskan bo nie 'wchodzi' mi to ćwiczenie, za to bardzo dobrze czuje unoszenie boczne no nic jutro jade z koxiwem zobaczymy co z tego bedz

    Odpowiedzi: 10026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-08 18:39:47 Liczba szacunów: 0
  • fighting for perfection/ pierwsza redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Więc siłownia wygląda następująco Wtorek: *przysiad z dumbell (goblet squat) 3 serie po 10 razy, 8kg *podciaganie 3 serie okolo 5 razy *pompki 3 serie po 15 razy, ale w 1 seri robię pompki meskie,wiec potrafię tylko zrobić 7-10 *inverted row 3 serie po 6-8 razy *przysiad z jedna nagą (single leg squat)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1943 Data: 2011-10-30 18:27:31 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    anie sztangielek siedząc (barki) 2x4kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) 2x2kg 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 4kg 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) 2x4kg 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 2x8kg 9.odwrotne

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-19 22:41:19 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    28-05-2014 dzień 78 DNT Dziś zapodałam sobie: 4 serie 100x skakanka 50x pajacyk 20x przysiad ( w ostatnich 2 seriach 50x) 20x spięcia brzucha na piłce 10x burpee crossfitowe 10x mountain climber 10x pompka ( tu na ogol wychodzilo 5 meskich 5 damskich) 20 minut rowerka w szybkim tempie miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/33aac60da2704004bdd597dc64717f3d.p

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-29 10:38:40 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    %-)};-) sama się dopiero uczę, ale może uda mi się Ci coś podpowiedzieć w chodzeniu z gumą powinnaś mieć problemy - ból dupy, zwłaszcza boki%-)spróbuj może w niższym siadzie chodzić unoszenie bioder - może spróbuj po prostu na podłodze - spinasz pośladki i pomału biodra w górę wysoko przysiad - próbuję wejść tyłkiem trochę pod piłkę Powodzenia!

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-18 11:56:06 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    to robila wt plecy i bic - na siłowni sr barki i brzuch - w domu tylko czym zastapic odrotne rozpietki jak nie mam ławeczki?? cz. nogi - siłownia tu musialabym zrezygnowac z przysiadu i zastapic go ze wzgledu na kregoslup moze gobletem ?? mozna tak?? czy to w ogole trening dla mnie??? czy powinnam zmienic uklad cwicenia? ale wt i cz musi zostac si

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-16 13:49:56 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    07-01-2014 dzień 66 DT trening: Nogi 3x12 2022: rozgrzewka 10 min bieznia 1. Przysiad goblet 16kg x12 / 18kg x12/ 18kg x12 16kg x12 / 16kg x12/ 18kg x12 14kg x12 / 16kg x12/ 18kg x12 12kg x12 / 14kg x12/ 16kg x12 2. Prostowanie na maszynie 27,5kg x12 / 30kg x12/ 35kg x12 27,5kg x12 / 27,5kg x12/ 30kg x12 25kg x12 / 27,5kg x12/ 30kg x12 25kg x

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-09 11:09:37 Liczba szacunów: 0
  • Trening Mięśni nóg-w domu

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad ze sztanga trzymana z przodu na barkach hack przysiad wykroki

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-02 10:52:13 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy Split co dolozyc zmienic??

    Post
    Trening dla początkujących

    mc, to rob prostownik na lawce, po podciaganiu 1 wioslowanie mlotkiem, 1 rownolegle z innym prowadzeniem biceps: po co 3 cwiczenia? cos w mlotku, cos z supinacja/sztanga nogi przysiad ze sztanga 4 x10 jesli musisz ograniczac ciezar z przyczyn kregoslupowych, to rob przysiad na koncu...wiecej nogi dostana, ale nie rob jako 1 prostowania nog, bo prze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 548 Data: 2011-12-04 09:59:13 Liczba szacunów: 0
  • Franii DT2

    Post
    Ladies SFD

    órek, papryka zielona, pomidory, cebula, czosnek, fasola szparagowa http://img29.imageshack.us/img29/2783/px5z.png TRENING trening testowy 100 wskok na podwyższenie (40cm) 90 przysiad (ciężar ciała) 80 pompka 70 invert rows 60 thrusters (20kg) 50 sit up 40 burpee 30 przysiad z wyskokiem 20 SDLHP (20kg) 10 renegade rows (12kg) czas: 52:33 A zrobiłam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 843 Data: 2013-07-11 13:13:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rostą sztangą stojąc 12/10/8/6 - uginanie młotkowe , sznur wyciągu dolnego 12/10/8/6 Sobota - czworogłowe / łydy / kaptury - prostowanie siedząc 20/15/10 (cel rozgrzewkowy) - przysiad z sztangą na barkach 12/10/8/6 - hack przysiad 12/10/8/6 - wyciskanie na suwnicy kolana wąsko 15/12/10/8 - "wspięcia" na suwnicy 4x max (duży ciężar) - wspi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2010-04-14 08:41:09 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    taje i robie ruch samymi kapturami, hantle służą tylko jako obciążenie a pracują same kaptury. Sobota - czworogłowe / łydy - prostowanie siedząc 20/15/10 (cel rozgrzewkowy) - przysiad z sztangą na barkach 12/10/8/6 - hack przysiad 12/10/8/6 - wyciskanie na suwnicy kolana wąsko 15/12/10/8 - "wspięcia" na suwnicy 4x max (duży ciężar) - wspi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2010-04-14 14:01:40 Liczba szacunów: 0
  • FBW....

    Post
    Trening dla początkujących

    po pierwsze zredukuj ilość serii o połowę po drugie mc albo przysiad jako pierwsze ćw. potem najszersze, klata,barki,bic,tric mc i przysiad rób zamiennie co trening, tak samo płaska/skos, w planie A nie masz nic na najszersze,z planu B wywal arnoldki bądź wyciskanie sztangi, możliwe że coś przeoczyłem

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2009-02-12 19:06:29 Liczba szacunów: 0
  • trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    8 Unoszenie sztangi na modlitewniku 12,10,8 Przedramię:Uginanie nadgarstków podchwytem 3*10 Uginanie nadgarstków nachwytem 3*10 Opoczywaj miedzy seriami 2 min a przy ciezkich cwiczeniach (przysiad, wyciskania) 3min. Miedzy cwiczeniami 3,4 min. Pozdrawiam, Mawashi Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym. **Moderator Działu Trening**

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2002-03-11 16:07:09 Liczba szacunów: 0