SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • nowy dziennik stare wyzwania by rafl_1986

    Post
    Trening dla początkujących

    ) Piątek – Cardio/brzuch Sobota – góra ciała (ruch pionowy) + cardio Niedziela - wolne Poniedziałek: A. Przysiad 6 x 8/8/6/6/4/4 B. Wypychanie na suwnicy 4 x 10/8/6/6 C. Hack przysiady 3 x 6 - 8 cos zamiast ?? np wykroki z hantlami ?? D. Wyprosty nóg 3 x 6-8+max+max co znaczy w tym zapisie 6-8+max+max Wtorek: A1. Wyciskanie sztangi leżąc 6 x 8/8/6/

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 3122 Data: 2012-07-30 09:51:25 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    o miesięcznej głodówce) 3. Fotka konkursowa z końca maja. SFD/Images/2015/8/3/cd1367d1fcaf47e08aa79e5891f20ef1.jpg TO ZACZYNAMY: WYNIKI SIŁOWE: -wyciskanie sztangi 8 x 80kg -przysiad ze sztangą na karku 5 x 103,5kg -martwy ciąg 3 x 150kg WYMIARY: Waga: 84kg (po weekendzie tak wyszło niestety) Wzrost: 183cm Cel sportowy: redukcja tkanki tłuszczowej

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-09 20:55:24 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    20.06.2013 - DT Menu: /SFD/Images/2015/12/31/da4cb5d05e34450885a6d87f99c6efc1.jpg Trening: http://img703.imageshack.us/img703/9291/cqp.png Opis: Menu: Bilans tym razem dopięty na 100%. Było ciężko, bo śniadanie musiałem rozpocząć już o 5 rano przed siłownią, a po 18 już miska się skończyła, ale wieczorem był szoping w Silesia City Center, więc cza

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-21 10:57:38 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    rzejścia pomiędzy ćwiczeniami robiłem praktycznie bez przerw (jedynie przezbrojenie stanowiska zabierało kilka sekund) zakres powtórzeń od 12 do 20 wyciskanie płaskie wyciskanie siedząc wiosło przysiad MC na prostych podobny trening powtórzę w piątek, ale już z większymi ciężarami, a od poniedziałku ciężka orka splitem wg założeń do obecnego cyklu

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-25 08:50:19 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

    Post
    Odżywki i suplementy

    dach tak samo jak w środę, ale zwiększałem ciężar dla każdego z obwodów znów ciężary bardzo malutkie zakres powtórzeń od 12 do 20 wyciskanie płaskie wyciskanie siedząc wiosło przysiad MC na prostych od poniedziałku siłownia już na 100%, aeroby popołudniowe też na 100% sobota i niedziela to dni z porannym basenem na czczo zamiast biegania, stawy mus

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-27 09:09:23 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening ?

    Post
    Trening dla początkujących

    dudee fajny artykuł, dzięki, zainteresowały mnie stamtąd 2 plany : 1.TRENING FBW POD SPORTY WALKI, na 2 dni w tygodniu _KNIFE_ TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, b

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2014-02-23 08:52:34 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/Mi_lena podsumowanie str41

    Post
    Ladies SFD

    kanie sztangielki jednoracz lezac na plaskiej 4x5 12kgx5/13kgx5/14kgx5/15kgx5 3b. plyo push up 4x8 120s 6/5/3/3--->to kres moich mozliwosci jesli chodzi o pompki plyo 4a. przysiad izometryczny przy scianie 4x 60s60sek/42sek/40sek/32sek--->masakra nogi mi sie telepaly jak podlaczone do pradu 4b. przysiad z wyskokiem 4x1010/10/10/10 czas: 33m

    Odpowiedzi: 438 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-14 12:01:10 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/Mi_lena podsumowanie str41

    Post
    Ladies SFD

    kado 5. rostbef orzcehy brazylijskie 6. schab 7. watrobka + szparagi ogorki szpinak rzodkiewki fasolka + woda 4l pokrzywa lipa mieta + protokol tarczycowy dzien8 trening: 1a.przysiad z wyskokiem bez obciążenia 3x 10 10/10/10 1b. przysiad 3x 20 -25 27.5x25/32.5x20/37.5x15 2. wejście na ławkę 3x20 20x20/22x20/24x16 3a wypady dalekie 3x 30 kroków

    Odpowiedzi: 438 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-02 22:59:06 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    4x10-15 biceps 1. uginanie gryfem prostym - stojac 4x8-10 2. uginanie hantlami - chwyt mlotkowy 3x10-15 3. uginanie sztangi na modlitewniku 3x8-12 wtorek: nogi 1. przysiad klasyczny 4x6-8 2. zuraw 4x6-8 3. przysiad bułgarski 4x8-12 4a. uginanie nog lezac 4x8-12 4b. wyprosty nog 4x10-12 5. wspiecia stojac 3x25-30 6. wspiecia siedzac

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-22 12:25:10 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wolne klatka + biceps wolne plecy + tył barków + kaptur +triceps + brzuch wolne wolne idac tym tropem ulozylem sobie taki plan, co Pan o nim mysli poniedzialek: nogi 1. przysiad klasyczny 4x6-8 2. przysiad bułgarski 4x8-12 3. zuraw 4x6-8 4. uginanie nog lezac 3x8-12 / na zmiane 5. wyprosty nog 3x10-12 przod+bok barkow 1.

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-08 14:02:37 Liczba szacunów: 0
  • Train_hard_or_go_home! Test 50/50%

    Post
    Iron Horse Series

    ruby kulszowo goleniowej i słabe VMO. Od tej pory do każdej standardowej rozgrzewki dodaj dynamiczne uderzanie sobie kolanem do klatki stojąc, 3x20 na każdą nogę, a następnie przysiad na jednej nodze na ławkę z hantlami w wyciągniętych rękach, 3x 15/na nogę. http://www.t-nation.com/img/photos/2011/11-691-01/box-squat.jpg Po treningu rozciąganie naj

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 19133 Data: 2013-04-19 08:12:58 Liczba szacunów: 0
  • os_girl/E7 masa/s.27/"Są kobiety pistolety..."

    Post
    Trening dla początkujących

    skanie sztangi na plaskiej 27,5 kg *1/47,5 kg *1 Wiosłowanie sztangi w opadzie 25kg *9/75kg*1 RDL 50kg *6/87,5kg*1 Prostowanie nóg na maszynie 20kg *8/77,5kg *10 Boczny przysiad ze sztanga 17,5kg *6/62,5kg *7 Wspiecia na palce ze sztanga 15kg *11/100kg *4 Podciaganie nachwytem/podchwytem na drażku 0/1,5 Szrugsy sztanga 20kg *10/90kg *2 Ugin

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-27 21:51:04 Liczba szacunów: 0
  • DT ...Agnieszka dźwiga, w pogoni za formą

    Post
    Ladies SFD

    Witam };-) Trening dziś okazał się wybawieniem, nogi dostały po doopie, bardzo fajnie się czuję po nim. Trochę zmieniłam - dodałam jedną serię do wznosów bioder i mojego nieszczęsnego bułgara, będę go gwałcić tak długo, aż dam radę i technika będzie ok oraz wrzuciłam po 2 serie po 10 powtórzeń ćwiczeń na brzuch. Czasowo super, nawet na mały interw

    Odpowiedzi: 1016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-19 17:30:45 Liczba szacunów: 0
  • DT ...Agnieszka dźwiga, w pogoni za formą

    Post
    Ladies SFD

    Witam };-) Tomek zastosowałam się do rady, dziś we wiośle sztangą opuściłam tak jak zawsze miałam w zwyczaju opuszczać naturalnie głowę, i dużo lepiej było. :-)) Dziękuję ! Dzisiejszy trening był przejściem samej siebie. Walczyłam o każde powtórzenie, często tak mam, że jak coś boli, jak czuję, że nie mogę, to odkładam i odpoczywam, a dziś...nie wi

    Odpowiedzi: 1016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-02 22:58:23 Liczba szacunów: 0
  • DT ...Agnieszka dźwiga, w pogoni za formą

    Post
    Ladies SFD

    Ev powiem szczerze, że FBW mi się "nie znudził" i nie mam parcia na splita, tak o tym pomyślałam, bo właściwie nigdy nie ćwiczyłam tym sposobem. Natomiast posiedzę dziś na FBW. Ale ...dumam też jednak nad tą kaloryką (założyłam ją taką, bo w myślach miałam mooooocne treningowe splity po 16 serii hahaha |-) także tego...%-) myślę, coby nie uciąć ni

    Odpowiedzi: 1016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-04 19:05:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zła kolejność. Jak łączysz mc i przysiad na jedym treningu to przysiad tylni + RDL albo przysiad przedni + klasyk mc. Brakuje nóg w planie B. Podciąganie wzdłuz tułowia jest kontuzjogenne.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 718 Data: 2010-12-23 19:53:18 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nogi + brzuch 1A. PRZYSIAD PRZEDNI T1: 15x70 / 12x85 / 9x100 / 9x100 / 9x100 / 9x100 - przysiad tylny T2: 15x 51kg / 12x 58kg / 9x 65kg / 65kg / 65kg / 65kg T3: 15x 50kg / 12x 60kg / 9x 70kg / 70kg / 70kg / 70kg 1B. UGINANIE NA MASZYNIE JEDNONÓŻ STOJĄC T1: 15x2szt / 12x2szt / 9x 2szt + 2,5kg /9x 2szt + 2,5kg / 9x 2szt + 2,5kg / 9x 2szt + 2,5kg T2:

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16596 Data: 2011-03-26 19:09:18 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nogi + brzuch 1A. PRZYSIAD PRZEDNI T1: 15x70 / 12x85 / 9x100 / 9x100 / 9x100 / 9x100 - przysiad tylny T2: 15x 51kg / 12x 58kg / 9x 65kg / 65kg / 65kg / 65kg T3: 15x 50kg / 12x 60kg / 9x 70kg / 70kg / 70kg / 70kg T4: 15x 52,5kg / 12x 62,5kg / 9x 72,5kg / 72,5kg / 72,5kg / 72,5kg 1B. UGINANIE NA MASZYNIE JEDNONÓŻ STOJĄC T1: 15x2szt / 12x2szt / 9x 2sz

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16596 Data: 2011-03-31 19:52:36 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nogi + brzuch 1A. PRZYSIAD PRZEDNI T1: 15x70 / 12x85 / 9x100 / 9x100 / 9x100 / 9x100 - przysiad tylny T2: 15x 51kg / 12x 58kg / 9x 65kg / 65kg / 65kg / 65kg T3: 15x 50kg / 12x 60kg / 9x 70kg / 70kg / 70kg / 70kg T4: 15x 52,5kg / 12x 62,5kg / 9x 72,5kg / 72,5kg / 72,5kg / 72,5kg T5: 15x 55kg / 12x 65kg / 9x 75kg / 75kg / 75kg / 75kg T6: 15x 5

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16596 Data: 2011-04-11 22:07:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Przygotowania do zawodów cel 500kg TS

    Post
    Trening dla początkujących

    podaje tylko ciezary z serii roboczych Przysiad 60kg x 5,5,10 (powinno byc 3x5 ale nisko zacząłem wiec jest zapas) Wyciskanie leżąc 80kg x 5,5,10 Martwy ciąg 130kg x 5p a tak wyglada cały plan plus serie rozgrzewkowe Workout A 3x5 Przysiad 3x5 Wyciskanie leżąc 1x5 Martwy ciąg Workout B 3x5 Przysiad 3x5 Wyciskanie stojąc 5x3 Power Clean Zmieniony pr

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3771 Data: 2018-04-05 17:38:07 Liczba szacunów: 0