SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Co pierwsze?

    Post
    Trening dla początkujących

    "Zażywane suplementy: Dostępnie odżywki zarówno na redukcję jak i masówkę" nie rozumiem? czyli jakie? Aktualny plan treningowy wklej ? Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 417 Data: 2012-12-12 18:40:33 Liczba szacunów: 0
  • Co pierwsze?

    Post
    Trening dla początkujących

    enty: Dostępnie odżywki zarówno na redukcję jak i masówkę" nie rozumiem? czyli jakie? Aktualny plan treningowy wklej ? Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? nie bardzo rozumiem po co takie informacje ja pytam o konkretna rzecz co do odzywek na spalanie: Clenburexin2 i BlackBombs na mase Biał

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 417 Data: 2012-12-12 18:42:23 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie moje FBW - Sogi%)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Porównaj swój trening do tego poniżej i zobacz jakie błędy zrobiłeś. FULL BODY WORKOUT 15-10-5 1. Wyciskanie na klatę. 2. Wyciskanie na barki. 3. Francuskie wyciskanie. 4. Przysiad. 5. Martwy ciąg. 6. Wspięcia na palce (2serie). 7. Wiosłowanie półsztangą. 8. Młotki. 9. Brzuch. Poniedziałek: Każda seria 15 powtórzeń. Środa: Każda seria 10 powtórzeń.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2007-07-20 22:54:36 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie moje FBW - Sogi%)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zdecydowanie za dużo powtórzeń , lepiej zwiększyć ciężar i dać zakres powiedzmy 5-8 powtórzeń przysiad po martwym ciągu może okazać się kontuzjogennym rozwiązaniem.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2007-07-21 01:25:31 Liczba szacunów: 0
  • TRENIG NA MASE DO OCENY!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tygodniu to mało. Przydało by się z 2 razy. Czyli mogło by być tak: Pon. Klata + tric Wtor. Nogi + brzuch Środa. Plecy + biceps Pt. Barki + Przed. + brzuch (według mnie te przedramię nie jest takie konieczne a zamiast niego zrobiłbym kaptury) Nogi: - przysiad ze sztangą 4x10 - prostowanie na maszynie 4x10 - zginanie na maszynie 4x10 - wspiny 4x12

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 2008-10-04 17:57:01 Liczba szacunów: 0
  • FWB do sprawdzenia. cel - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    @Tomasz1405 Obciążenie robocze: Przysiad - 1st (seria)-70kg 4th-90kg WL - 1st-70kg 4th-84kg MC - 1st-80kg 4th-110kg Dziękuje za uświadomienie, że ten plan jest nieaktualny ale jeszcze moglbys mi wyjasnic dlaczego? @traktor71 Split obejmowal 4 treningi w tygodniu (pon/sr/pt/sob) Pon: Klata + Biceps -WL 4s 8/8/8/8 -wyciskanie hantli na skosnej lawce

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 646 Data: 2012-03-30 09:34:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    W tych 3 linkach ktore podales jest duzo cwiczen na maszynach typu suwnica ktorej nie posiadam,wyciągi róznego typu, poręcze itd nie mam czegos takiego,trening chciał bym pod samą ławeczkę i drązek do podciągania,mozesz cos dodac do nog albo cos ułożyć dla mnie bez kozystania z maszyn ? Barki : wyciskaniem sztangi siedząc 5s Klata: Wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 444 Data: 2012-10-05 16:48:19 Liczba szacunów: 0
  • Dylemat z mlodocianymi...

    Post
    Doping

    z daleka omijal... no ale walenie 10L wina marki vino pod sklepem ogolnosporzywczym jest jak najbardziej norma BTW. gdybys mial 45cm biceps bral 150kg na klate i z 200kg na przysiad z palcem w dupe i mowil: "koxy sa beeeee nigdy nie bralem i nie bede zycia sobie marnowal" zaczol bym ci bic brawo! Ale qrde ty 75KG na klate bierzesz.... j

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 4814 Data: 2005-01-21 20:33:51 Liczba szacunów: 0
  • Ocena FBW oraz ewentualne poprawki :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeden zestaw okej ale ten jest za długi... Przysiad 3s Drązek 3s wyciskanie poziomo 3s wyciskianie żołnierskie 3s Uginanie ze sztangą 2s wyciskanie francsukie 2s Przedramie pracuje przy każdym ćwiczeniu, chcesz to dodaj nawijanie cięzarku na sznurek 2s 1-2x w tygodniu po treningu 12-15 powtórzeń. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-03-09 17:37:24

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 509 Data: 2011-03-09 17:36:58 Liczba szacunów: 0
  • Rzeżba - Pilne

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    mu się bilans kcal zgadzał.. A co do brzucha nie ma sensu robić jakiś złotych ćwiczeń typu a6w czy inne magiczne sposoby , brzuch pracuje mocno przy ćwiczeniach złożonych tj.przysiad , mc etc. trzyma on poprawną pozycję,więc dorzucisz do tego aeroby i będzie dobrze . ps. czemu wszystkim przypomina się o poprawie sylwetki chwile przed wakacjami? ;

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 5379 Data: 2013-06-24 08:55:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny dla 17 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja tam dalej widzę wiele zbędnych ćwiczeń . Wyprosty tułowia ? Po co, prostownik wzmocni przysiad czy inne wielostawowe ćwiczenie. Przenoszenie za głowę ? Po co i na jaką partię ? Jeśli na plecy to wiosło lub podciąganie.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1199 Data: 2017-10-05 13:33:41 Liczba szacunów: 0
  • pytanie odnośnie plany schodkowego

    Post
    Trening dla początkujących

    ego przed 10 seria). Gdy upadek nastapi w Uginaniu ramion/military press/wyciskaniu na barki wtedy zanizamy ciezar!! barki mi sie wydaje że to zły przykałd lepszy jest mc , wyciskanie plaska . przysiad bo tak pisze w twoim arcie . jak sobie liczyłem aby dojśc do 80 na klate na serie potrzeba mi z 4 miechy ale pewnie dostanę załamania mięśniowego

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2008-04-11 14:58:34 Liczba szacunów: 0
  • Co sądzicie o tym treningu? Nie przepakowany? %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli plan na siłe to tylko ćwiczenia trójbojowe i ze sztanga. Więc MC i przysiad na poczatek. Uginanie na bica albo chwyt młotokowy albo sztanga ( najlepiej prosta ) na barki wyciskanie sztanga szeroko, moze byc skrócone. Hantle możesz zostawić na dopompowanie i "dociśnięcie" słabych punktów. Aha trica po klacie, poręcze albo wąskie wyc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2008-11-01 11:32:31 Liczba szacunów: 0
  • Klatka Rack - domowa siłownia

    Post
    Trening w domu

    Jeśli chodzi o ćwiczenia to głównie przysiad i wyciskanie . Pojawiłby się pewnie tez jakiś rack pull. Może tez wiosłowanie romanian dl. Dodatkowo chciałbym zaadoptować drążek do podciagania do treningu pleców który każda z klatek oferuje

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 870 Data: 2018-07-17 13:15:35 Liczba szacunów: 0
  • co dalej?

    Post
    Trening w domu

    nadal nie kumam jednej rzeczy: jesli mam 100 kg max przy 10 powtórzeniach na przysiad to robie tak jak podales. ale jak robie 8 treningow (od 15 powtorzen)to bedzie 1.65% 2.70% 3.75% 4.80% 5.85% 6.90% 7.95% 8.100% ? i co z lydkami? Zajrzyj koniecznie! http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=65381 i http://www.pajacyk.pl

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 5434 Data: 2003-05-18 16:42:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, od 8 miesięcy trenuję na siłowni i niestety nie mam zbyt dużych efektów :/ Wrzucam plan do oceny. Wzrost:173cm Waga:67kg Wiek:18lat DZIEŃ 1 Klatka+biceps -Wyciskanie sztangi na płaskiej 5x8 -Wyciskanie sztangielek na skosie 4x8 -Unoszenie talerza 4x8 wywal -Rozpiętki na skosie 4x8 ------- -Unoszenie łamanej 4x8 -Unoszenie sztangielki w siadz

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 2014-08-10 21:47:54 Liczba szacunów: 0
  • Wspomaganie po przerwie

    Post
    Doping

    ie tluszcz ale i miesnie tez 13. STAN ZDROWIA: ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: raczej to owlosienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii): przemiana zwolnila zaczelem tyc a jestem ekto 16. WYNIKI SIŁOWE: rok temu przed przerwą -klata: slabo 110kg -martwy ciąg: nie robie maxow ale tak ze 120 bym szarpnal -przysiad: 105kg 6x

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 699 Data: 2018-06-27 08:40:09 Liczba szacunów: 0
  • MOZE WKONCU KTOS MNIE POCHWALI ALBO ZGONI ZA PLAN (ocena)

    Post
    Trening dla początkujących

    tym ze dzien wolny mozesz spokojnie przenisc na takie partie jak biceps/triceps wystarcza 2 cwiczenia po 4 serie lub 3 cw po 3 serie przedzial powt tak jak przy innych planach (8-12) w nogach przysiad koniecznie na poczatek (cw nr 1 daj na koniec a cw nr 5 wywal) przy plecach brak MC !! koniecznie na poczatku potem ajkies podciaganie i wioslowanie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2009-04-17 19:21:30 Liczba szacunów: 0
  • Jak poprawić przyspieszenie ??!!??

    Post
    Inne dyscypliny

    sprintu. Podobne typowo pilkarskie cwiczenie: bieg luzem, obrot przez lewe/prawe ramie, sprint 10m, i powrot do biegu loozem, itd. (tutaj takze zamiast obrotu inne cwiczenia: przysiad, podskok, przerzut, itd). Rozwijaja wlasnie szybkosc reakcji, startu. Mozna to pewnie zamiennie z zaproponowanymi juz startami z opadu stosowac, a ma zastosowanie w p

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 15531 Data: 2005-07-09 11:18:50 Liczba szacunów: 2
  • meta prop bold

    Post
    Doping

    winka troche sie obawiam na te moje stawy mialem zerwane wiazadlo iilka razy juz w kolanie dlatego tak cienko martwy ciag i przysiad ;( No na tych srodkach to napewno ladnie powinno mnie wysuszyc , poprawic definicje ale mniej weicej wjakich dawkach to bic?? chcialbym jeszcze troszke masy zlapac to lepiej teraz cos jeszcze zarzucic czy jakos polacz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1320 Data: 2010-11-12 21:28:23 Liczba szacunów: 0