SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    10.01.18 Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg 2. Wypychanie suwnicy - 15x100; 10x140; 8+12x180kg; 8+12x180kg; 8+8x200kg; 8+8x200kg 4s fazy negatywnej + „standard" 3. Przysiad bułgarski „1 1/2” - 12x7,kg; 12x7,5kg; 12x7,5kg; 12x10kg 4. Uginanie leżąc z przytrzymaniem - 10x7szt.; 10x9 1

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-10 19:20:54 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    26.01.18 Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg 2. Wypychanie suwnicy - 15x100; 10x140; 8+12x200kg; 8+12x200kg; 8+8x200kg; 8+8x200kg 4s fazy negatywnej + „standard" 3. Przysiad bułgarski „1 1/2” - 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg 4. Uginanie leżąc z przytrzymaniem - 10x7szt.; 10x9 1/2

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-26 22:21:13 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    :-D Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 15x25kg; 15x30kg; 15x30kg; 15x30kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x30kg; 15x40kg; 10x50kg; 10x60kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x0kg; 15x30kg; 12x50kg; 8x80kg; 8x100kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x70kg; 20x90kg; 15x110kg; 15x120kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpychanie

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-10 21:30:31 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ng! Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x25kg; 20x30kg; 15x35kg; 15x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x40kg; 15x50kg; 10x65kg; 10x70kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x110kg; 8x110kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x80kg; 20x100kg; 15x130kg; 15x140kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpycha

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-17 20:06:57 Liczba szacunów: 5
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    :-P Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x30kg; 17x35kg; 15x35kg; 15x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x45kg; 15x55kg; 10x70kg; 10x70kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x110kg; 8x115kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x90kg; 20x110kg; 15x145kg; 15x150kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpycha

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-23 20:54:44 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x30kg; 20x35kg; 17x35kg; 15x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x45kg; 15x55kg; 10x71,5kg; 10x71,5kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x125kg; 8x125kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x90kg; 20x110kg; 15x165kg; 15x165kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpycha

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-12 20:33:43 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    a. Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x38kg; 20x38kg; 17x38kg; 15x38kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x50kg; 15x60kg; 10x78kg; 10x78kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x40kg; 15x60kg; 12x80kg; 8x145kg; 8x145kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x100kg; 20x120kg; 15x185kg; 15x190kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpych

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-05 19:28:19 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    0kg; 18x40kg; 18x40kg; 16x40kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x50kg; 15x60kg; 10x81,5kg; 10x81,5kg 3. Wypychanie suwnicy - 20x100kg; 15x130kg; 12x160kg; 8x280kg; 8x290kg 4. Hack-przysiad na suwnicy stopy wąsko - 25x20kg; 20x30kg; 15x50kg; 15x60kg tempo 3010 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpychanie od platformy z deadstop - 15x110kg; 12x150kg; 12x150kg 7A. Wy

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-19 19:21:59 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    x40kg; 18x40kg; 16x40kg; 15x40kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x50kg; 15x60kg; 10x81,5kg; 10x83kg 3. Wypychanie suwnicy - 20x100kg; 15x130kg; 12x160kg; 8x305kg; 8x310kg 4. Hack-przysiad na suwnicy stopy wąsko - 25x20kg; 20x30kg; 15x70kg; 15x75kg tempo 3010 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpychanie od platformy z deadstop - 15x110kg; 12x150kg; 12x150kg 7A. Wy

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-03 18:39:00 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    19.10.18 Dzisiaj samopoczucie średnie, ale popołudniu trochę się poprawiło, więc poszedłem bez szaleństw przetrenować nogi. Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg siedząc - 15x30kg; 15x35kg; 15x40kg; 15x45kg 2. Wyciskanie suwnicy - 15x130kg; 12x150kg; 8x180kg; 8x200kg; 8x220kg 3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x24kg; 12x24kg; 12x24kg; 12x24kg 4.

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-19 22:24:02 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    23.10.18 Nogi były 4 dni temu, ale trochę zmienił się rozkład treningów kolarskich, więc trzeba było nogi też przesunąć. W sumie dalej mnie napieprzały rano, ale poszło lepiej niż ostatnio :-) Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg siedząc - 15x45kg; 15x45kg; 15x46,5kg; 15x46,5kg 2. Wyciskanie suwnicy - 15x130kg; 12x150kg; 8x220kg; 8x240kg; 8x260kg

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-23 17:34:37 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    30.10.18 Wczoraj off od siłowego i 2h trening na kolarzówce. Dzisiaj nogi. Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg siedząc - 15x46,5kg; 15x46,5kg; 15x46,5kg; 15x48kg 2. Wyciskanie suwnicy - 15x150kg; 12x170kg; 8x260kg; 8x270kg; 8x270kg 3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x28kg; 12x28kg; 12x28kg; 12x28kg 4. Odpychanie od platformy stopy wąsko - 15x1

    Odpowiedzi: 7791 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-30 21:48:44 Liczba szacunów: 3
  • Blog / Pereziusz / Droga / Meta str.12 / Foty str.23

    Post
    Trening dla początkujących

    •DZIEŃ•PIĄTY• 2FAST2FURIOUS :/ = Przegrana :/ Dzisiaj Nogi Barki, nogi trochę dostały po dupie przez ten tydzień 3x razy bieg i 3 razy roboty i dzisiaj ledwo co na siłach :/ Przysiad robie raczej na szeroko rozstawionych nogach no i przegrałem ze sztangą tym razem, muszę przystopować za bardzo chcę :/ zresztą zobaczyc

    Odpowiedzi: 675 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-08 11:07:33 Liczba szacunów: 0
  • Blog / Pereziusz / Droga / Meta str.12 / Foty str.23

    Post
    Trening dla początkujących

    •DZIEŃ•SIEDEMNASTY• Dzisiaj siłka, i okazja by sprawdzi, czy przysiad lepiej wykonuje, wydaje mi się że faza ruchu, jest nieżle, ale mam problemy z ulokowaniem sztangi na karku, chyba troche za nisko daje, jak dawałem wyżej, czułem sie bardziej komfortowo ? NOGI Przysiad 11x55 wydaje mi się że zrobiłem 10 a potem wyc

    Odpowiedzi: 675 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-23 11:59:16 Liczba szacunów: 0
  • Blog / Pereziusz / Droga / Meta str.12 / Foty str.23

    Post
    Trening dla początkujących

    more... :/ Czas na rozliczenia z założeniami... Na początku wyniki biegowe 100m 15,3 (15,9) -0,6s + 1000m 3,33 (3,42) -9s - wyniki siłowe wyciskanie leżąc 100 (90) +10kg + przysiad 100 (musiałem przygode zaczynać od nowa :/) - martwy ciąg 160 (150) +10kg + WAGA 79,8 (79,3) +0,5 - Osiągnięte cele 3/6 czyli połowa :/ Relacja z soboty Na bieżnie po

    Odpowiedzi: 675 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-01 09:03:58 Liczba szacunów: 0
  • Blog / Pereziusz / Droga / Meta str.12 / Foty str.23

    Post
    Trening dla początkujących

    rvie niezłej dostałem dobrego kopa psychicznego ;] Jak na nie chodzienie na siłke to wyniki siłowe nienajgorsze, Na płaskiej rekord z tym 75 było 5-6 a teraz 7 razy, to samo przysiad było 5 razy 90 teraz 6, żołnierskie także do przodu więc good xD Wpadłem na akademicką siłkę myślałem że będzie nędza wzgledem innych a tu zonk ludzie wyglądający naw

    Odpowiedzi: 675 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-21 09:35:25 Liczba szacunów: 0
  • 0,5l fit - elo, fat - 0

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie mogę się zmobilizować do stałego prowadzenia dziennika, także nie będę tu częstym gościem. Za tydzień zmieniam trening na split 4x tyg i bd ogjeń. Dziś przysiad. 1. przysiad 8,8,8 2. rdl (rumunski martwy ciag) 8,8,8 3. wyciskanie na lawce 8,8,8 4. wioslowanie 8,8,8 5. wyciskanie w staniu 8,8,8 6. podciaganie na drazku (nachwyt) 8,8,8 1. 22/

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 13048 Data: 2012-09-21 21:30:49 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    0 - 500g mięsa, do tego warzywa, jakieś ww rodzynki, banany. ogl. jakoś leci,. mam nadzieję, że w środę, czw. nareszcie coś ruszę. dieta na 4000kcal dziennie. progres +5kg mc/przysiad/wiosło, +2,5kg military/płasko, powt. na podciąganie +1 na trening. progres z każdym treningiem. mc zaczynam od 64kg, przysiad 44, płasko 39.. może w środę na kickbox

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 8511 Data: 2011-04-13 16:35:07 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    w tych starych dziennikach to wrzucałem linki na nk, face'a, fotkę itp... gdy miałem złą dietę.. rekordy wrzucałem na yt i rozsyłałem linki znajomym.. rekord mc to 67kg x12, przysiad 67kgx3, płasko 63kgx1... za co mi jest tak ****a cholernie wstyd.. cała szkoła się ze mnie śmiała.. Dobrze wiem, że będzie bardzo ciężko.. w niektóre spodnie to już s

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 8511 Data: 2011-04-15 23:17:21 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening od czwartku 28.04 przysiad, mc, płasko przerwy 180sec wiosło, military przerwy 120sec przysiad ze sztangą na barkach 3s mc 3s wyciskanie płasko 3s wiosłowanie w opadzie tułowia 2s military press siedząc 2s wspięcia 1s zmieniłem ponieważ trening trwał mi 1h - 1,5 godziny. teraz myślę, że będzie trwał około 30 - 45min. Zmieniony przez - Mazi_

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 8511 Data: 2011-04-26 10:43:32 Liczba szacunów: 0