SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Ze wzgledu na pewne zmiany zyciowe prawdopodobnie z nowym treningiem i priorytetem masowym bede zaczynac juz od poniedzialku. Po dluzszych rozkminach trening bedzie wygladac tak: Poniedziałek Push Wtorek Pull Środa – wolne Czwartek CF Piątek CF Sobota- wolne Niedziela- wolne Push: Przysiad tylni 12/12/10/10/8 Pompki na poręczach z ciężarem 12/12

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-20 09:30:39 Liczba szacunów: 0
  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    }:-( Myslalem szczerze powiedziawszy, ze przy tych ciezarach to tak mega lajtowo bedzie, a tu w sumie sie pomylilem. Fakt, wszedzie byl zapas powtorzen, ale bez szalu. Co do przysiadu to mnie najbardziej wlasnie on wykonczyl. Stwierdzilem, ze bede robic jeszcze glebsze niz wczesniej przysiady, do samego dolu no i przy tej liczbie powtorzen nogi zo

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-23 13:36:19 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję pomocy w walce o piękne i zdrowe ciało

    Post
    Ladies SFD

    wyzdrowiałam i wracam do ciężkich treningów :D właśnie idę na siłkę, plan treningowy na dziś : 1.przysiad ze sztangą 2. wyciskanie sztangi góra na prosto 3. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 4. prostowanie nóg w siedzeniu - 5. wzniosy tułowia z opadu obciazenie dodam pozniej, zobaczymy z jakim dam rade :D :D :D Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2956 Data: 2013-02-16 10:33:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: zania98 PŁEĆ: M WIEK: 23 WZROST: 180CM NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: Nieprzerwany staż - 1rok, ogółem 3lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 83kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 31cm OBWÓD RAMIENIA: 40cm OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 90cm OBWÓD KLATKI PIERSIO

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 426 Data: 2015-04-08 14:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dlatego bym raczej sugerował suwnicę i przysiad bułgarski. Przysiadami z takim obciążeniem ciężko cokolwiek osiągnąć.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 426 Data: 2015-04-10 13:11:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] PEPONENT - ROAD TO HEAVY WEIGHT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Każdy przysiad ma zły wpływ na stawy kolanowe. Tak jak układ pokarmowy jest eksploatowany bardziej przy dużych ilościach protein w diecie. Robie połówki i ATG a czasem nogi sa wykonywane wogule bez przysiadów. ludzkie cialo jest taka "budowla" ze raczej lubi, czy moze pozyteczniejsze jest dla niego gdy jest obciazane, wlasciwie od kolan na ukladzi

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12174 Data: 2015-01-16 21:31:07 Liczba szacunów: 0
  • split na mase ocena badz poprawa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zerknij na ten,który układałem jakiś czas temu: Push 1.Wyciskanie na poziomej 2.Military press 3.Wyciskanie hantli z rotacją na skosie 4.Wznos boczny wylewający 5.Poręcze tricepsowe 1/2 rom 6.California press Pull 1.Martwy ciąg 2.Podciąganie na drążku z obc. 3.Wiosłowanie nachwytem w opadzie 4.Uginanie stojąc 5.Modlitewnik 6.Szrugsy ze s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 782 Data: 2012-06-14 19:29:44 Liczba szacunów: 0
  • Ciężki plan na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    aweczka. w piatki i soboty wolne ciezary + laweczka + drazek + wyciag gorny/dolny Dieta : makrosy sie zgadzaja Przeciwskazania medyczne : nadcisnienie Zażywane suplementy : cm3, assault pre workout Ostatnio przerabiany plan: push,pull,legs Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad 115, klasyczny martwy ciąg 120, wyciskanie na ławce leżąc 85):

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 416 Data: 2014-03-26 13:44:19 Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x tyg do oceny poprawiony

    Post
    Trening dla początkujących

    Za dużo wyciągów... A: Przysiad ze sztangą 3s Żuraw lub uginanie lezac/stojac 2s Wiosłowanie sztangą nachwyt 3s Wyciskanie poziomo sztangi 3s Unoszenie sztangielek na boki 2s Pompki na poręczach na triceps 2s + łydki B: MC 3s Wykroki 2s Podciaganie na drążku podchwyt/nachwyt na szerokość barków 3s Wyciskanie sztangielek skos w góre 3s Wyciskanie zo

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1364 Data: 2011-03-07 15:49:41 Liczba szacunów: 0
  • Zbyt wysokie progi?

    Post
    Trening dla początkujących

    ,5kg, drążek. Dieta : brak specjalnej diety Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : gain bolic 6000 Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): jedyne uprawiane ćwiczenia to te opisane w planie Zmieniony przez - andrzej33 w dniu 2013-06-24 22:06:54

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2013-06-24 22:05:19 Liczba szacunów: 0
  • Intermittent fasting (IF) a masa

    Post
    Badania naukowe

    Intensywne treningi na czczo dla mnie byly mocno obciążające. Wiadomo dla niektórych byków takie ciężary co robiłem to pic na wodę. Ale dla mnie ekto 186 na 76kg przysiad 3x5x100 wl 3x5x70 mc 5x130kg na jednym treningu było bardzo intensywne. I nieraz wychodziłem bardziej mokry niż nie jeden na sali.

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-30 11:04:43 Liczba szacunów: 0
  • Co jest nie tak?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przyczyną może być właśnie łączenie mc z siadem , podzieliłbym to na zestawy AB , np. A-przysiad , wiosło /B-wykroki , mc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2012-05-19 11:44:35 Liczba szacunów: 0
  • Co jest nie tak?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NICK: kanibal PŁEĆ: m WIEK: 25 l WZROST: 183 cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 l ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 95 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 34 cm OBWÓD BICEPSU: 39 cm OBWÓD ŁYDKI: 46 cm OBWÓD UDA: 70 OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 95 cm OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 110 OBWÓD BARKÓW: 132cm OBWÓD NADGARSTKA: 2

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2012-05-19 12:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Co jest nie tak?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ronie220 Wiadome, tech. jak Coleman to nie mam ale jest naprawde niezle, poza tym przysiad to moje ulubione cw i siadam naprawde przyzwoicie gorzej z mc. Antos098 Zgoda skupialem sie na izolacij to prawda ale czytalem, ze najwiekszym przeciazeniem dla CUN jest przegiecie z ciezarami a czkolwiek zastanawiam sie czy nie przesadzilem Apokalipsa Ana

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2012-05-20 01:07:21 Liczba szacunów: 0
  • Czas na drugie FBW :) prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    ech kazdy twoj trening bedzie cechowal postep-czy to w ilosci powtorzen,czy to w wiekszym uzytym ciezarze. np. na ostatnim treningu udalo ci sie wykonac poprawnie technicznie przysiad 3s x 8p na ciezarze 100kg,zatem na nastepnej sesji(czyli za dwa dni),zwiekszasz ciezar o 5kg(wiadomo,czym wiecej grup miesniowych zaangazowanych w boj,tym wiekszy sko

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2009-03-06 01:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Czas na drugie FBW :) prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Traktor71 w temacie podałes taki plan: 1.przysiad 2.rumunski mc 3.wyciskanie na lawce(sztanga) 4.wioslowanie w opadzie(sztanga) 5.wyciskanie w staniu(sztanga) 6.podciaganie na drazku Mogę zastąpić wiosłowanie sztangą na sztangielki(sztangą robiłem w poprzednim planie),a wyciskanie w staniu na wyciskanie w siadzie pod kątem ok 90 stopni(mam z

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2009-04-09 12:51:33 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie Mój Plan

    Post
    Trening dla początkujących

    3 miesiące za wcześnie na takie plany, więcej narobisz sobie szkód niż pożytku... Zrób sobie FBW 1 zestaw, 3x w tyg przysiad tylni 3x10 podciąganie nachwytem 3x lub wiosło 3x10 wyciskanie poziomo 3x10 military press 2-x3x10 zdr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 463 Data: 2011-07-05 13:39:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW-masa

    Post
    Trening dla początkujących

    ury i to tej najwiekszej i najsilniejszej. i przypominam-nie patrz na ramy czasowe-napisales: "po tygodniu zwiekszam" ZWIEKSZASZ ZAWSZE WTEDY,KIEDY WYKONALES POPRAWNIE PRACE. czyli jesli przysiad masz na kazdej sesji i juz na pierwszym treningu wszystko zrobiles,jak trzeba,to juz na kolejnym(w tym samym tygodniu)-musisz zalozyc wieksze obciazenie.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4737 Data: 2012-04-16 13:45:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan i pytania.

    Post
    Trening w domu

    towanie nóg na drążku 2xmax. Unoszenie nóg w leżeniu 2x30 Opady tułowia ze sztangielką po 2 razy na stronę ok.10-15 powtórzeń. Spięcia brzucha (półbrzuszki) 4x25 Wtorek; Nogi przysiad ze sztangą 3x10-12 wykroki ze sztangielkami 2x10-12 wspięcia na palce 3s do maxa Plecy Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa wiosło sztangą podchwytem U

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1381 Data: 2011-09-16 23:38:28 Liczba szacunów: 0
  • ocena i ogólna pomoc w ogarnieciu

    Post
    Trening dla początkujących

    Mamy podobny wzrost i wage ja zaczynam cwiczyc takim zestawem. A: Nogi : -przysiady tylni 3s Klatka : -wyciskanie na płaskiej 3s Plecy : -wiosłowanie 3s Barki : -wyciskannie sztangi z przed klatki 3s Triceps : -pompki na poręczach 2s Biceps : -Uginanie sztanga stojąc 2s Brzuch/łydki B: Nogi : -przysiad przedni 3s Klatka : -wyciskanie w skosie 3s Pl

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2010-04-04 22:05:34 Liczba szacunów: 0