SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Konkurs / Kwoka/ podsumowanie str15

    Post
    Ladies SFD

    /12/11 ciężko ,trochę na raty 5. wznosy na łydki 3x max 5kg 43/43/32 5kgx 37/34/32 5kgx 25/21/20 ciężko coraz bardziej rośnie mi dysproporcja siły między górą a dołem. Progres siły widoczny w barkach i przy WL, przysiad i MC lipa:-( /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e6a84b337b65463890d83d2a3775cf09.png Zmieniony przez - KWOKA w dniu 2014-06-11 12:42:38

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 14280 Data: 2014-06-11 12:39:02 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Przysiad do kąta prostego czyli taki? Aż chyba specjalnie przyniosę wagę na siłownie http://www.fit.pl/g/str/image/cwiczneia/przysiad.JPG

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-17 21:59:28 Liczba szacunów: 0
  • Boras88 /dziennik/junior w ,,Wuchta 34 team''

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - 155 - 165 - 175 - 185 - 195x3 wyciskanie stojąc - 40-50-60-70-80 uginanie sztangielkami stojac - 25-30-30-30 brzuch łyda ocena 10/10 trochę się podbudowałem po zawodach... przysiad jak na mnie ładnie niedawno jeszcze ze 100kg sie męczyłem WL 150 na 2 z zatrzymaniem .... oj te zawody nie poszły a siły sa mc ładnie jak na to że długo nie robiłem

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-01 06:13:20 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    ening: Plan- jest to split 4-ro dniowy, partia 1x w tygodniu, zamierzam nim jechac 5 tygodni: * Poniedziałek - (nogi): 1. Przysiad - 3s z regresja, 8/16/24 p 2. Targetowy polprzysiad ze sztanga trzymana z przodu 20-6pow (progresja) 3. Wykroki chodzone (u mnie w miejscu) 12pow/regres 24pow 4. Zuraw 2x15 5. Martwy na sztywnych nogach przy scianie 10

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-12 14:03:18 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    8. Francuz lezac 3x10 30 kg 9. Brzuch Trening ok, sprogressowalem normalnie tam gdzie trzeba, w sumie po tym tygodniu przerwy nie bylo az tak zle, sporo sily mialem. Z tych co troche odczulem ciezej to: przysiad, dipsy, francuz. Lekko poszly rozpietki, unoszenie na boki,prostowanie nog i brzuch. Reszta to tak posrednio, nie lekko, ale odczuwalnie

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-15 14:09:35 Liczba szacunów: 0
  • make_yourself_proud/rekomp

    Post
    Ladies SFD

    trening z soboty: Dzień 2. 1. push press 20/20/22.5/22.5/22.5 x 10 2a. przysiad przedni 25/25/27.5 x 15 2b. przysiad bułgarski 5/5/5 x 15 3. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko 18/24/24/30 x 10 4."jeżyki" na brzuch 30/35/40 x 15 zaległe miski: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d998575add064a2f9cf4ea36c9c61a56.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d3b30da75c

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 14741 Data: 2012-12-11 00:16:23 Liczba szacunów: 0
  • make_yourself_proud/rekomp

    Post
    Ladies SFD

    a tylko 7 powtórzeń)/22.5 (oststnia seria tylko 3 powtórzenia i 2 x 20) x 10 straciłam moc, coś idzie nie tak, z treningu na trening wypadam chyba gorzej{:-( co robić??? 2a. przysiad przedni 25/25/27.5 x 15 2b. przysiad bułgarski 5/5/5 x 15 3. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko 20/25/25/30 x 10 4."jeżyki" na brzuch 35/40/40/45 x 20 w og

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 14741 Data: 2012-12-27 21:36:20 Liczba szacunów: 0
  • kolejny plan po upper/lower

    Post
    Trening dla początkujących

    no w sumie mialeś racje z tymi czwórkami teraz tak patrze i pozmienialem troche bardziej, obciełem objętość czwórek jak i całego planu i wyszło mi coś takiego, jeszcze pare ćwiczen wywaliłem i niektóre pozmienialem a niektóre dodałem bardziej pod siebie Dzień 1: Góra ciała Dzień 2 : Dół ciała Dzień 3: Odpoczynek Dzień 4: Góra ciała / Hipertrofia

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2014-11-20 21:33:53 Liczba szacunów: 0
  • bagnica - Dopiero zaczynam, do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tak, aktualnie mam za sobą jeden trenig z tego planu: A) - przysiad 5 x 5 - wyciskanie na plaskiej 5 x 5 - wioslowanie w opadzie 5 x 5 - pompki na poreczach 3 x max (to bedzie twoj triceps...) -/+ brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) - przysiad 5 x 5 - wyciskanie w staniu 5 x 5 - klasyczny MC 5 x 5 - drazek podchwytem 3 x max (...a to twoj b

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1471 Data: 2011-06-21 19:03:11 Liczba szacunów: 0
  • Na co zmienic gora/dol 4x week

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0 - pompki na poręczach 3x - wspięcia na palce siedząc 2x "PULL1" - martwy ciąg 4x10+rozgrzewkowa - podciąganie na drążku nachwytem 3x - wiosłowanie 3x+rozgrzewkowa - przysiad ze sztangą z tyłu 3x10+rozgrzewkowa - wykroki 2x12 na noge - uginanie ramion z supinacją nadgarstka 3x12 "PUSH2" -wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3x10+rozgr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2014-05-08 12:25:05 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    teydz.mp4/ 75kg-->http://imageshack.us/clip/my-videos/855/94rmpprkgujkdjubhhrect.mp4/ regres 16 pow-->http://imageshack.us/clip/my-videos/818/yviyfutddqaowpblwsbmnt.mp4/ Hack przysiad http://imageshack.us/clip/my-videos/13/vgqyayiawetecmjnwkffqf.mp4/ Martwy ciąg na prostych nogach http://imageshack.us/clip/my-videos/543/2zeqnooexfwymroeawhpae.mp4/

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 18451 Data: 2013-03-11 20:19:08 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    y jestem. Żuraw- Ok, nie kręciłem bo od zawsze było ok. MCNPN- Garb się trochę wkradł. Myślę, ze poszło by lepiej gdybym tak nie zajechał przedramion na hackach i grzbietu na przysiadach. Wspięci- Ok. Filmiki Przysiad Nieudana próba 85x3 --> http://imageshack.us/clip/my-videos/32/cw7emncqnjkgsxzrsdncnp.mp4/ 85x6 --> http://imageshack.us/clip/my

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 18451 Data: 2013-03-25 20:13:22 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - KITLY***/ Team Antos098/pods.str.38!

    Post
    Trening dla początkujących

    marnowałem a teraz chwila moment i 100x1, zawsze coś. A z tą ręką to sam nie wiem, nie mogę tego skontrolować, już drugi raz.. Znalazłem kartę ostatnio na której pisało "3x12 przysiad" i już znam odpowiedź czemu ja stałem:-) Hacki- To już jakoś tak samo%-) 70kg lepiej poszło. Martwy- Ok a regresy to mnie załatwiły na amen. Zuraw- Ok Wyciskanie- ;)

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 18451 Data: 2013-04-09 20:51:08 Liczba szacunów: 0
  • ROZPISKA NA MASE DO SPRAWDZENIA, REDUKCJA 10KG TERAZ MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    a jak klatke zostawie to bedzie źle? bo chciałbym priorytet na nią dać. barki , zlikwidowac wyciskanie tyłem? , unoszenie na boki w opadzie mam czyli przysiad ze sztanga, potem mc , potem przysiad z hantlami potem dzien dobry i wznosy tak ?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2010-12-10 23:04:02 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - plan, dieta, suplementacja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Byłbym wdzięczny jakby ktoś skomentował jakoś moją propozycję diety ;) A tutaj zamieszczam trening, którego się podjąłem. Postanowiłem wykorzystać szablon z artykułu z tego działu. Wydawał mi się bardzo interesujący i byłby czymś nowym. Poza tym po pierwszej sesji czuję OGIEŃ :D -klata, plecy + aeroby -interwały -uda, łydki +aeroby -off -barki,

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 758 Data: 2016-07-26 02:15:19 Liczba szacunów: 0
  • MisioPysio kaleczy trójbój

    Post
    Trening dla początkujących

    ygodniu. Po za tym jakoś strasznie nie lubię tego ćwiczenia cały czas wydaje mi się że robię źle i za każdym razem inaczej. niestety nie bardzo mam jak kręcić filmy jak robię przysiad więc ciężko mi to ocenić Martwy ciąg sumo robię dalej na starej siłowni przez tą nieszczęsna magnezję +5kg tygodniowo aktualnie było 170kg x6 po 4 serie jest w miarę

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3463 Data: 2012-03-18 19:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan Hst proszę o sprawdzenie

    Post
    Trening w domu

    żytkownika, który uzyskał bardzo dobre efekty ćwicząc swoim planem, podpatrzyłem i zmodyfikowałem swój plan: -klatka wycisk płaska-15tki-2 serie, 10tki-2 serie, 5tki-3 serie -przysiad - 15tki- 2 serie,10tki-2 serie,5tki-3 serie -martwy ciąg rumuński "z nóg":15-tki-1 seria,10tki-2 seria,5tki,2 serie-oszczędzałem kręgosłup -rozpiętki na maszynie-15tk

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 2011-11-19 15:40:38 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    em, -unoszenie sztangielek bokiem, -unoszenie sztangielek bokiem w opadzie, -uginanie młotkowe, -prostowanie ramion na wyciągu, (3x8-10 powtórzeń) Dzień 3: -push press, -MC, -przysiad przedni, -wiosłowanie, -przysiad bułgarki. (3x8-10 powtórzeń) *po siłowych 20minut cardio jak dam radę@-| poza tym: -1x cardio (zacznę od 30min. -orbitrek,rowerek,bie

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-12 21:20:49 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    25.06.2012 Trening: *rowerek stacjonarny-5minut, *15xobwód: -zarzut, -przysiad przedni, -push press, -przysiad -push press, -MC, -wiosłowanie Zaczęłam z 20kg, po 6 obwodzie dołożyłam 3kg. Co 3 obwód robiłam krótką przerwę(ok 15sek). *orbitrek-30minut(hr135-145) Miska: -ryż,izolat,kotlet z wołowiny mielonej, -indyk pieczony,musztarda,sałata, -baton

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-25 21:04:39 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwszy dzień treningu za mną. Było pięknie;-D. 08.08.2012 Nogi(ciężko),brzuch: 1.Uginanie nóg siedząc3x20(20kg),12(25kg),10(30kg#-P), 2.Przysiad ze sztangą na plecach 4x15(20kg),12(25kg),10(30kg),8(35kg), 3.Wyciskanie nóg siedząc na maszynie(stopy wysoko,przednia część stopy lekko uniesiona): -stopy wąskox12(20kg), -stopy na szerokość ramionx10(3

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-08 21:45:20 Liczba szacunów: 0