SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Początkujący ! jak oceniacie moje efekty?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    urącz 10/10/10 pompki na poręczy 3x sroda klata biceps WL 10/8/6/4 skos 10/10/10/10 skos ujemny rozpiętki 10/10/10/10 uginanie stojąc 10/10/10 młotki 8/8/8 piątek nogi barki przysiad 10/8/6/4 wykroki 10/10/10/10 MC na prosty nogach 10/10/10/10 arnoldki 10/10/10/10 unoszenie na boki 10/10/10/10 szrugsy 10/8/8/15 no i oczywiście brzuch po każdym tr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5513 Data: 2013-01-04 16:52:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan HST do oceny ;)

    Post
    Trening w domu

    Nogi - lepiej dac przysiad, bedzie efektywniejszy. Mozesz dac na przemian co trening z uginaniem nog Klatka - ok barki - dalbym tylko wycisk Plecy - dalby wioslo i sciaganie bic tric ok

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 838 Data: 2009-05-24 12:35:02 Liczba szacunów: 0
  • Split 4 dniowy czy 3 dniowy? Jaka kolejność

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra przekonałeś mnie A. przysiady ze sztangą wiosłowanie wyciskanie na prostej wyciskanie za karku uginanie ramion ze sztangą wyciskanie francuskie B. wypychanie nóg na siedząco MC wyciskanie sztangi w skosie wyciskanie sztangi z przed klatki uginanie hantli młotkowe uginanie francuskie zmienic ten plan czy zostawić tak? dodam że w poniedziałek

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2011-05-26 16:24:55 Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    w B daj przysiad przedni na plecy mc na klate skos góra na bica daj młotek przedramie możesz drować zdr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 736 Data: 2010-06-06 22:44:33 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    lają a w nich nie ma cwiczen np. na ramiona - ktos ci go opleci, ale np. ja nie wiec zalezy do kogo sie zwracasz. ten plan co dales to cos kipesko poprawiles bo po co są 2x przysiady po 3 serie np. ? kolejnosc taka polecam : przysiad / MC +tylne uda/ klatka/ plecy/ naramienne/ ramiona / brzuch/ podudzia Zmieniony przez - f***master w dniu 2008-05

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 536 Data: 2008-05-20 13:38:47 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi (przysiad 3s/10 MC +tylne uda 3s/10;3s/10 Klatka 3s/10 wyciskanie sztangi Plecy 3s/10 wiosłowanie sztangą Naramienne 3s/10 wyciskanie hantli Ramiona 2s/8 ;2s/10 uginanie ramion z

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 536 Data: 2008-05-20 16:39:27 Liczba szacunów: 0
  • 5 miesiecy fbw 5x5, czas na zmiane ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Juz Ci mowie: Wczesniejszy plan: Powt 12-10-8 1.Przysiad 25-40-55kg 2.Mc 35-50-67kg 3.Wl 25-40-53kg 4.Wioslowanie 25-35-47kg 5.Wyc siedzac 17-25-33kg 6.Podciaganie(nie posiadalem jeszcze drazka,) Ogolnie z efektow jestem srednio zadowolony, progres jest ale wiem ze moglby byc wiekszy..Ale tak jak juz wspomnialem, bylo to bez diety, i zdarzalo mi si

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2012-01-15 12:01:19 Liczba szacunów: 0
  • 5 miesiecy fbw 5x5, czas na zmiane ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Wybacz trakto71 ale teraz nie bardzo rozumiem.. Jeszcze jakies 2 miesiace bede bez nowego obciazenia. Moze moglbys mi to objasnic na przykladnie np. przysiadu, wyglada to obecnie tak: Przysiad 5s po 5powt 66kg.Jeszcze kilogram i bede musial zwiekszac liczbe powt. Czyli zalozmy mam 67 kg, na nastepnym treningu musze zwiekszyc liczbe powt., czyli wyg

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2012-02-16 22:51:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening porada

    Post
    Trening dla początkujących

    Trochę mało jak na przysiad ... jeśli w serii końcowej robisz zaplanowana liczbę powtórzeń to śmiało możesz dokładać i spokojnie więcej niż 2kg, teoretycznie przyjmuje się że na duże partie (nogi, plecy) progres wynosi około 10kg na małe (bic, tric) około 2,5kg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 470 Data: 2013-12-10 20:29:35 Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja kolana ?

    Post
    Doping

    Czy mozesz robic przysiad badz tez inne cwiczenia obciazajace staw kolanowy??

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2305 Data: 2007-04-03 14:34:50 Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja kolana ?

    Post
    Doping

    W porownaniu do innych kolegow zareagowalem bardzo dobrze, po tyg odstawilem kule, plywam, jezdze na rowerze. Przysiad robie, ale czuje klucie w kolanie i delikatny bol i do tego lekka bariera psychiczna:)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2305 Data: 2007-04-03 14:36:19 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyrzeźbieniu sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Jest sporo smalcu. Ustaw deficyt kcal, opcjonalnie lekko na plus ( 100-200 kcal ) Nie zaszkodzi pomyśleć o interwałach, bądź aerobach. Uprawiane inne sporty:jogging, pływanie Jak to wygląda na przestrzeni tygodnia? Trening to bodziec do rozwoju mięśni. Kaloryczność w diecie, głównie zależy od Twojego celu ( masy/redukcji ) Wklej swój ostatnio pr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 375 Data: 2014-02-25 17:47:31 Liczba szacunów: 0
  • Problem z ułożeniem treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    ylko w domu narazie ale będę jeździł do kumpla na siłkę Dieta : nie liczę kalorii, ale dobrze się odżywiam Przeciwskazania medyczne : nie Zażywane suplementy : żadnych Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie sprawdzałem, tylko wyciskanie na ławce jakieś 85 kg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2011-07-19 18:54:33 Liczba szacunów: 0
  • Problem z ułożeniem treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta to klucz do sukcesu... Zrób taki plan, skup się na podstawach, 3x w tyg Przysiad 3x10 RDL 2x10 Wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 Podciąganie podchwytem 3x10

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2011-07-19 19:20:12 Liczba szacunów: 0
  • 4dniowy split do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Cel treningowy: czysta masa Dieta: staram się jadać regularnie, zdrowo i duzo twój cel jedynie zależy od żywienia i nie ma czego takiego jak czysta masa . "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): dawno nie mierzone, mc~115 sq~100" podaj wyniki jako robocze obciążenie .

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 364 Data: 2013-07-10 18:32:21 Liczba szacunów: 0
  • Enan 250mg - co na odblok

    Post
    Doping

    Ć DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: raczej nie ma 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140 -martwy ciąg: 140 x 6 (na rekord nie podnosilem) -przysiad: 135 x 5 (jak wyzej) Uzupełniłem ankietę. Po prostu chce to wziąć żeby się nie zmarnowało i przy okazji trochę mięśnia złapie, od dłuższego czasu jadę na sucho i traf

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2014-03-01 16:36:06 Liczba szacunów: 0
  • Przejście z jednego cyklu na drugi.

    Post
    Doping

    . TRENING: fbw 9. CEL CYKLU: masa dobrej jakosci 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 10 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg: 180 -przysiad:

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 753 Data: 2016-06-30 11:35:38 Liczba szacunów: 1
  • Plan do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki na poreczach nie zrobie bo nie mam gdzie a po za tym sa dla mnie za trudne :P. Moze dodam jeszcze cos o mnie. Wyciskanie max 47 kg MC ok 80 kg przysiad ( słabiutko) około 35 kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2007-05-06 14:10:02 Liczba szacunów: 0
  • FBW Do oceny : )

    Post
    Trening dla początkujących

    Ostatnio przerabiany plan:FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad klasyczny, martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)P:55kgx10, MC:60kgx8, KL:75kgx8....

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 417 Data: 2011-12-17 18:44:15 Liczba szacunów: 0
  • zmiana planu treningowego- rewolucja ;) !

    Post
    Trening dla początkujących

    li nad glowa 10,10,8,8 barki: wyciskanie sztangi zza glowy na sownicy smith'a 10,10,8,8 wznosy na boki hantli stojac 12,10,8,6 wznosy sztangi do przodu stajac 12,10,8,6 NOGI: przysiad ze sztanga(pełny?) 12,10,8,6 wykroki ze sztanga 12,10,8,6 prostowanie nog na maszynie w siadzie 10,10,8,8 wspiecia na palce na maszynie 15,15,12,10 TRICEPS+BICEPS wyc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2010-07-10 18:58:08 Liczba szacunów: 0