SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Suple na "pompe"

    Post
    Odżywki i suplementy

    hehe widzę ze weszedłem na temat który pana uraził:) o wielki wszechmogący. Więc jeśli to jest poprawne Wyciskanie leżąc (kg) 152 Wyciskanie na barki (kg) 120 Przysiad (kg) 185 kg tylni, 172 kg przedni Waga (kg) 95 To tylko na barki wyciskasz więcej odemnie:) A wszystko masz w tyle. :)

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 7593 Data: 2008-07-16 13:19:15 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna Pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    hmb sobie daruj. Białko tak. Jak jesteś początkujący to weź się przez pierwszy miesiąc za FBW. Tylko rób przysiad przedni. Koncentruj się przede wszystkim na plecach i nogach. Potem łapa. Jak zależy Ci na wyskoku to się nie przejmuj za bardzo klatą. Czyli: siad, martwy, wiosło, drążek. i jakieś duperele. Skorzystaj z podwieszonego czeronego postu.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 2008-07-04 21:09:49 Liczba szacunów: 0
  • Brak efektow redukcji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Trening: Przysiad ze sztanga 4x12 Wyciskanie na skosnej 4x10 Wioslowanie sztangielka 3x12 Martwy ciag 4x12 Wyciskanie w gore na prostej 3x12 Odwodziciele 3x12 Wspiecia na palce 3x15 +Brzuch i interwaly 20 min Przykladowy jadlospis z dzis: 1 posilek Jajecznica z 4 jaj Olej kokosowy 10g Pomidor, pieczarki 150ml mleka do kawy Przedtreningowy 80g platk

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2016-04-13 17:19:12 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 powrót po wakacjach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A przysiad wiosło wl triceps łydki B mc podciąganie na drążku push press biceps brzuch Trzy razy w tygodniu będzie optymalnie. Plan jest za ciężki żeby lecieć nim ABxABxx.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2010-08-05 20:05:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW 4 dni w tyg??pon, wt,śr,czw

    Post
    Trening w domu

    ehh... A: -WL -wioslo sztanga -wycisk na barki (-drazek lub uginanie ramion ze sztanga) (-wyciskanie wasko lub francuskie lezac) B: -przysiad -MC na prostych nogach -allachy/brzuszki/podciaganie kolan w zwisie (wybierz) (-wspiecia na palce) cwiczenia w nawiasach opcjonalnie. Zmieniony przez - buckshot w dniu 2008-10-29 17:30:33

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2174 Data: 2008-10-29 17:26:23 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący ! jak oceniacie moje efekty?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    urącz 10/10/10 pompki na poręczy 3x sroda klata biceps WL 10/8/6/4 skos 10/10/10/10 skos ujemny rozpiętki 10/10/10/10 uginanie stojąc 10/10/10 młotki 8/8/8 piątek nogi barki przysiad 10/8/6/4 wykroki 10/10/10/10 MC na prosty nogach 10/10/10/10 arnoldki 10/10/10/10 unoszenie na boki 10/10/10/10 szrugsy 10/8/8/15 no i oczywiście brzuch po każdym tr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5809 Data: 2013-01-04 16:52:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan masa do oceny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE************ PŁEĆ:Mezczyzna WIEK:16 WZROST:178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:2lata ****PARAMTERY OBWODÓW****** WAGA CIAŁA:75 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:28,5 OBWÓD BICEPSU:34 OBWÓD ŁYDKI:39 OBWÓD UDA:56 OBWÓD BIODER:88 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:83 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:106 OBWÓD NADGARSTKA:19 ****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU******* WAGA CIAŁA:75

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2013-02-25 18:12:26 Liczba szacunów: 0
  • Plan masa do oceny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    *DANE PODSTAWOWE* PŁEĆ:Męzczyzna WIEK:16 WZROST:168 STAŻ TRENINGOWY:2 lata ****PARAMTERY OBWODÓW********* WAGA CIAŁA:68 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:28 OBWÓD BICEPSU:33 OBWÓD ŁYDKI:36 OBWÓD UDA:53 OBWÓD BIODER:70 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:76 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:72,5 ****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU*** WAGA CIAŁA:68 PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ:17,3 ****P

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2013-02-25 20:32:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening wyskoku do poprawki

    Post
    Inne dyscypliny

    wywal suwnice, rob polprzysiady do lawki zamiast nich, zamiast uginania mozesz np przysiad bulgarski, i ja bym dolozyl serii do siadu a obcial w innych. Zmieniony przez - Pavlo w dniu 2008-03-12 22:04:50

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2008-03-12 22:04:19 Liczba szacunów: 0
  • sterydy a wzrok

    Post
    Doping

    kutkuje zwiększonymi ciężarami na treningach (czyli ponownie wzrost ciśnienia w gałce ocznej). I tu sprawa jest jasa - wszelkie ciężkie ćwiczenia na stojąco (przede wszystkim przysiad i ciąg, ale i barki żołnierskie np.) są zagrożeniem dla oczu (niezależnie od koksu) - w skrajnych przypadkach nawet odklejenie siatkówki, ale jest mnóstwo stanów pośr

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4638 Data: 2009-08-13 15:08:28 Liczba szacunów: 0
  • PRZYSIAD - Zdjecia Grozy

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ot;. Lekarze nie byli w stanie wyjasnic przyczyny. On podejrzewa iz zlozyla sie na to jego praca na nogach (tupanie w twarde podloze) oraz to ze tylko w ciagu tego roku jego przysiad podskoczyl z 270 kg na ponad 320 kg. A tu skrót wydarzen - oczywiscie wyniesiony na noszach z zawodów - 2 tygodnie w szpitalu, "zamocowano" zelazny gwózdz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5312 Data: 2004-02-23 17:36:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening push/pull/legs do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    J/W smietnik w dziale robisz . Ostatnio przerabiany plan: split - co to znaczy push/pull/legs to tez SPLIT. podaj obciazenie robocze w podstawowych cwiczeniach przysiad- ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1482 Data: 2012-03-20 15:27:22 Liczba szacunów: 0
  • Weekendowy Trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek: - martwy ciąg 4x - przysiad z przodu 3x - wypychanie nogami na suwnicy 3x - podciąganie na drążku 4x - uginanie młotkowo 3x Niedziela: - wycisk płasko sztanga 4x - wycisk skos hantle 3x - wycisk zza karku 3x - wznosy bokiem 3x - francuskie leżąc 4x Może być?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2013-04-19 20:42:30 Liczba szacunów: 0
  • Deca-Durabolin +Metanabol

    Post
    Doping

    : TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : PYTANIE:

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7605 Data: 2008-01-27 12:09:37 Liczba szacunów: 0
  • Deca-Durabolin +Metanabol

    Post
    Doping

    zuchu 13.STAN ZDROWIA: dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: - 15.WYNIKI SILOWE: 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 80 może więcej martwy ciag : - przysiad : - PYTANIE: jaka kuracja? czy 100 metki plus 10 ml deki w dziesięciu strzałach będzie dobre na początek? zależy mi na nabraniu siły żeby się zmotywować do dalszego t

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7605 Data: 2011-07-11 23:23:59 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra,niech ci będzie. Choć gdybyśmy znali twoje dokladne dane-plan napewno bylby bardziej dostosowany pod ciebie-co za tym idzie większe korzyści bys mogl z niego wyciągnąć. Planów nie układam-teraz zrobie wyjątek,mam akurat dobry plan: Rozkład: nogi off klata/najszerszy+tyl barka off barki lapy off Mozesz oczywiscie edytowac pod swoje mozliwosci

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 815 Data: 2010-10-04 19:58:10 Liczba szacunów: 0
  • jak chcecie to pomóżcie a jak nie to nie

    Post
    Odżywki i suplementy

    czarujesz nie ćwiczę na nogi bo ... to już przysiad ze sztangą niemodny ? -dobra to nie ten dział - a serio cel masa ? to gainerek za 250 zł kupisz duuużo np. Vitala lub znanego ci Treca (cena ok dużo stuffu) do tego krete mono + taurynę i jedziesz !!!!

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2344 Data: 2005-08-30 12:16:37 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w ulozeniu planu

    Post
    Trening dla początkujących

    założenie, że nie musisz wzmacniać nóg jest całkiem do dupy... jeżeli zrobisz przysiad z trzema setami na karku to owszem przyznaję rację - nie musisz wzmacniać nóg. to co piszesz jest podejściem każdego początkującego, ale po co wszyscy mają popełniać te same błędy. trening powinieneś rozpocząć od lekkiego ACT (jeżeli nie wiesz co to jest poszukaj

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 539 Data: 2009-01-23 14:25:43 Liczba szacunów: 0
  • Grubość łydki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rnej fazie staramy sie przytrzymac na sekunde, co oczywiscie jest niemozliwe ze wzgledu na uzyte obciazenie to cwiczenie obciaza CUN niewiele mniej niz cwiczenia zlozone jak przysiad, martwy, rwanie etc, wiec ostroznie... ja je robie od niedawna, aktualnie leciutko bo jestem caly obolaly kontuzjami, na poziomie 100-120kg x 15 i musze przyznac ze r

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3828 Data: 2006-06-20 09:57:22 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.WIEK: 17 2.WAGA: 83 3.WZROST: 180 4.WYMIARY: -Biceps: 40cm -Klata: nie mierzyłem -Udo: 60cm -Talia: nie mierzyłem 5.STAZ NA SILOWNI: 2 lata 6.Wyniki siłowe -Klata: 100kg 15x -Przysiad: 130kg 3x -Mc: 180kg 3x 7.Dieta: 350kcal ponad zapotrzebowanie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1298 Data: 2014-10-26 15:02:45 Liczba szacunów: 0