SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Pionierka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    am zachcianki nie z tej ziemi i zazwyczaj grubo przesadzę. A chce zdrowo się odżywiać, ćwiczyć i trzymać wagę. Trening moje ostatnie treningi wyglądały mniej więcej tak: A 1 przysiad 47kgx7 50x7 55x7 57x7 2.wznosy bioder w oparciu o ławkę: 65x8 70x8 75x8 80x7 3. podciąganie na drążku: pełne 1,5 }:-( opuszczanie 6sx4 6sx3 6sx3 4. wyciskanie sztan

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 10462 Data: 2016-03-21 22:19:09 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Nosal - Klasyk, MPJ 2017r

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    4s 20-8 Wybaczcie że zdjecie kalkulatorem, ale troche smartfon w pracy sie klejem pokrył %-) /SFD/2017/3/14/1421e1daf60048bfa67f1a8b8d16904f.jpg Miałem dzisiaj próbować 200x3 przysiad, ale złożyło sie tak ze nie mialem nikogo do asekuracji to zrobiłem sobie ATG i całkiem fajnie wyszło i zostane przy tej formie. Martwy tez mial byc, ale nie było bo

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-14 22:09:47 Liczba szacunów: 0
  • przyszła pora na fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie zza karku i podciąganie wzdłuz tułowia to bardzo kontuzjogenne cwiczenia, nie warto ich wykonywać - szkoda stawów. Jak przysiad i mc na jedym treningu to albo przysiad przedni + mc albo przysiad tylni + RDL.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 631 Data: 2010-12-26 11:12:12 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    7 TRENING SIŁOWY – 06.067.09 (poniedziałek) +5 kg od startu 1. Przysiad 45kg x 10 55kg x 8 70kg x 8 85kg x 6 95kg x 6,6,6,6 2. Przysiad dynamiczny 70kg x 4,4,4 3. Dzień dobry 45kg x 8 65kg x 6,6,6 4. Przywodziciele 10szt x 8 12szt x 6 13szt x 6,6 5. Wspięcia (siedząc) dużo kg x 10 więcej kg x 10,10,10 6. Brzuch siłowo (skośna) +10kg x

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-06 18:30:13 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    7 TRENING SIŁOWY – 13.067.09 (poniedziałek) +7,5 kg od startu 1. Przysiad 47,5kg x 10 57,5kg x 8 72,5kg x 8 87,5kg x 6 97,5kg x 6,6,6,6 2. Przysiad dynamiczny 70kg x 4,4,4 3. Dzień dobry 47,5kg x 8 67,5kg x 6,6,6 4. Przywodziciele 10szt x 8 13szt x 6,6,6 5. Wspięcia (sidząc) 40kg x 10 60kg x 10,10,10 6. Brzuch siłowo (skośna) +10kg x 8

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-13 19:02:36 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    15 TRENING SIŁOWY – 27.07.09 (poniedziałek) MC: +10 kg, siad: +12,5 od startu http://www.sfd.pl/grrubas_%2F_dziennik_%2F_Cel%3A_500_w_TS-t508241-s13.html#post1 http://www.sfd.pl/grrubas_%2F_dziennik_%2F_Cel%3A_500_w_TS-t508241-s13.html#post9 1. Martwy ciąg 60kg x 10 70kg x 8 85kg x 8 100kg x 6 115kg x 6,6,6,6 2. Przysiad 52,5kg x 10 62,5

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-27 19:48:37 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    23 TRENING SIŁOWY – 31.08.09 (poniedziałek) 83% CM http://www.sfd.pl/grrubas_%2F_dziennik_%2F_Cel%3A_500_w_TS-t508241-s23.html#post1 1. Przysiad 55kg x 10 65kg x 5 80kg x 5 95kg x 5 107,5kg x 6,6,6,6 2. Przysiad dynamiczny 75kg x 4,4,4 3. Dzień dobry 55kg x 8 75kg x 6,6,6 4. Przywodziciele 11szt x 8 14szt x 6,6,6 5. Wspięcia (sidzą

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-31 18:51:01 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    42 TRENING SIŁOWY – 17.10.09 (sobota) 104% CM http://www.sfd.pl/grrubas_%2F_dziennik_%2F_Cel%3A_500_w_TS-t508241-s49.html#post2 1. Przysiad 50kg x 5 70kg x 4 90kg x 3 110kg x 3 125kg x 3 135kg x 3,3,3 pas Odejścia 165kg x 3 2. Przysiad dynamiczny 80kg x 4,4,4 3. Dzień dobry 65kg x 8 85kg x 6,6,6 4. Uginanie i prostowanie na maszy

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-17 18:00:31 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    44 TRENING SIŁOWY – 17.10.09 (sobota) 108% CM http://www.sfd.pl/grrubas_%2F_dziennik_%2F_Cel%3A_500_w_TS-t508241-s52.html#post6 1. Przysiad 50kg x 5 60kg x 5 80kg x 3 100kg x 3 115kg x 3 130kg x 3 pas 140kg x 3, 3 pas Odejścia 167,5kg x 3 2. Przysiad dynamiczny 85kg x 4,4,4 3. Dzień dobry 65kg x 8 85kg x 6,6,6 4. Uginanie i pr

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-24 18:35:17 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    47 TRENING SIŁOWY – 30.10.09 (piątek) 112% CM 1. Przysiad 50kg x 5 60kg x 5 80kg x 3 100kg x 3 115kg x 3 130kg x 3 pas 145kg x 3, 3 pas Odejścia 170kg x 3 2. Przysiad dynamiczny 85kg x 4,4 3. Prostowanie na maszynie 4 serie Podsumowanie Niestety skrócony trening bo się spieszyłem, reszta na filmie Gość się wczuł w rolę filmowca

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-30 19:55:29 Liczba szacunów: 0
  • grrubas / dziennik / Cel: 500 w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    50 TRENING SIŁOWY - 07.11.09 (sobota) 115% CM 1. Przysiad 50kg x 6 70kg x 5 80kg x 3 100kg x 3 115kg x 3 135kg x 3 pas 150kg x 3, 3 pas Odejścia 172,5kg x 3 2. Przysiad wolny 85kg x 4,4,4 3. Prostowanie i uginanie na maszynie po 4 serie Podsumowanie W ostatnim powtórzeniu było ciężko Squat 150kg x 3 http://www.youtube.com/watch?v=uqEqUhSU

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-07 15:13:13 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    uzją. Dlatego podszedłem do niego maksymalnie skoncentrowany, wykonując najlepiej technicznie jak się da wszystkie ćwiczenia, szczególnie te, wymagające czynnego użycia nóg - przysiad & MC. O ile w przysiadzie nie miałem problemów większych, trochę mnie bolało podczas fazy wstawania w ostatnich 3 seriach, o tyle w martwym ciągu(*) postanowiłem

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-17 23:11:36 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 81 - CZWARTEK, 1 CZERWCA 2010 SAMOPOCZUCIE FIZYCZNE: Bardzo dobre SAMOPOCZUCIE PSYCHICZNE: Bardzo dobre POZIOM MOTYWACJI: Wysoki # DZIEŃ 18 (81) - DT (A) Dieta na str. 21, post 5. 7:35 - WPC 80% (12g) 8:00 - jajecznica (360g), oliwa z oliwek (35ml), brokuł, kalafior, marchew, cebula, pomidor 11:00 - cyc (150g), ryż brązowy (70g), brokuł, kala

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-02 10:30:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]MrBlue/W drodze po złoto czyli zwycięstwo zakładu w wersji ENDOMORFIKA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    02.04.2014 Trening: A. Przysiad 6 x 8/8/6/6/4/4; 90s przerwy; 1T:80KG/90/100/105/110/115 B. Wykroki 4 x 10/8/6/6; 90s przerwy; 1T:17KG/20,5/23/23 C. Uginanie nóg leżąc 4 x 6 - 8; 90s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:30KG/40/45/45 D. Wyprosty nóg 3 x 6-8+max+max; 90s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:60KG

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-02 20:23:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]MrBlue/W drodze po złoto czyli zwycięstwo zakładu w wersji ENDOMORFIKA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    09.04.2014 faza 1 tyg 2 Trening: A. Przysiad 6 x 8/8/6/6/4/4; 90s przerwy; 1T:80KG/90/100/105/110/115 2T:81kg/91/101/106/111/116 B. Wykroki 4 x 10/8/6/6; 90s przerwy; 1T:17KG/20,5/23/23 2T:17kh/21,5/23/23 C. Uginanie nóg leżąc 4 x 6 - 8; 90s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:30KG/40/45/45 2T:35kg/42/45/45 D. Wyprosty nóg 3 x

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-09 19:56:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]MrBlue/W drodze po złoto czyli zwycięstwo zakładu w wersji ENDOMORFIKA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    15.04.2014 faza 1 tyg 3 Trening: A. Przysiad 6 x 8/8/6/6/4/4; 90s przerwy; 1T:80KG/90/100/105/110/115 2T:81kg/91/101/106/111/116 3T:83/93/103/113/115,5/118 B. Wykroki 4 x 10/8/6/6; 90s przerwy; 1T:17KG/20,5/23/23 2T:17kg/21,5/23/23 3T:17kg/23/25,5/25,5 C. Uginanie nóg leżąc 4 x 6 - 8; 90s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:30

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 21:35:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]MrBlue/W drodze po złoto czyli zwycięstwo zakładu w wersji ENDOMORFIKA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    x 6-8+max+max; 90s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:60KG/70/80/90/100 2T:61kg/71/82/90/100 3T:65kg/75/95/105/110 4T:75kg/85/105/115 Dieta: I. 250g jaj 60g wiórków 200g sera II. 300g sandacza 100g kaszy III. 200g jaj 120g bułki zwykłej 20g whey 200g mleka Cięzko było już, przysiady chciałem odpuścić w połowie ale dałem rade

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-23 21:22:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]MrBlue/W drodze po złoto czyli zwycięstwo zakładu w wersji ENDOMORFIKA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    07.05.2014 Tyg 5 faza 2 Środa: A1. Wyprosty nóg 5 x 12 - 15; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:30kg/30/30/30/30 A2. Przysiad 5 x 8 - 10; 90s przerwy; Bez pełnego wyprostu 1T:60kg/60/60/60/60 B1. Uginanie nóg leżąc 5 x 12 - 15; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu 1T:30kg/30/30/30/30/30 B2. Martwy ciąg na prostych nogach 5 x 8 -

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-08 20:19:13 Liczba szacunów: 0
  • Trzydziestka chce powalczyć o nową siebie w stylu Ladies Fit

    Post
    Ladies SFD

    reningi w domu w dalszym ciągu to zakup stojaków jest niezbędny:-)) A jak robisz WL? Ktoś podaje Ci sztangę? Dobrze byłoby jakbyś zrobiła filmiki z podstawowych ćwiczeń - MC, przysiad, WL, żołnierski Myślę, że możesz wziąć kolejny trening dla Żyrafki, jeśli ten trening uważasz za "wyczerpany", w sensie nie widzisz już możliwości progresowania... ch

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 9473 Data: 2013-09-24 09:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę i poprawkę!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): brak danych :( czemu brak ćwiczysz rok jakimi ciężarami wykonujesz przysiad martwy ciag wyc lezac nie chodzi o maksy ale ile seri ile powt jakim ciężarem z góry napisze ci że plan do kosza. Zmieniony przez - w8mp250 w dniu 2012-10-28 13:57:20

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2012-10-28 13:53:09 Liczba szacunów: 0