SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Co myślicie o takim planie dla mojego kolegi (16 lat), który zaczyna przygodę. A: Przysiad Wiosło OHP B: MARTWY PODCIĄGANIE DIPSY Zmieniony przez - mejson97 w dniu 2017-06-22 11:22:33 na początek jak znalazł

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-22 11:28:59 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mam pytanie, czy w moim 3 dniowym fbw mogę dodać na koniec każdego treningu pompki na poręczach ( jestem wtedy w stanie robić je po 7 powtórzeń)czy lepiej jakąś pompę na wyciągu. Pytam bo tricek odstaje, a sam plan mam raczej nastawiony na przedział hipertofi funkcjonalnej 5-8 powt. Ostatnie trenningi: A Przysiad (7 powtórzeń + last rep pause) 2

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-16 22:20:20 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mam pytanie co do treningu który sam ułożyłem sobie. Otóż od ponad pół roku ćwiczę by zrzucić kilkanaście kilogramów. Początek to trening dzielony na partie mięśniowe w zakresie 3 serii po 12 powtórzeń ( nie lubiłem tego typu treningu, czułem że coś mi ciągle brakowało po nim). Przeszedłem na trening FBW 5X5. Tutaj największe korzyści na utracie wa

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-24 00:52:47 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Przysiad daj do B zamiast wykroków i będzie w porządku jako plan na początek się sprawdzi.

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-02 19:27:00 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    przedramion ze supinacją 3 x Uginanie przedramion hantlami chwytem młotkowym 3 x Uginanie przedramion na modlitewniku 3 x Prostowanie przedramion w oparciu o kolano Nogi: 4 x przysiad ze sztangą 4 x wykroki ze sztangielkami Łydki: 4 x W zależności od widzi mi się ;) Dieta jest, do tego białko + bcaa + multiwitaminy + zma Zmieniony przez - Vante w d

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-02 22:27:09 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    W jakim zakresie robi sie najlepszy progres w siadach i martwym ? 3? 5? 7? . Jestem początkującym i trenuje fbw, gdzie w A jest SQ a w B DL. Aktualny rekord to 120 przysiad i 150 martwy. Każdy z tych zakresów ;-) Proponuje kilka tygodni na 7-kach, później kilka na piątkach i kilka na trójkach. Oczywiście te "kilka" to tak orientacyjnie, bo nie zmi

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-31 13:15:35 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    ningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-09-21 21:41:12

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-21 21:40:30 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Push/pull/legs Frankie NY's: Martwy Ciąg klasyczny, wiosło sztangą, uginanie sztangi na biceps/ sztanga ławka płaska, żołnierskie wyciskanie, dipy na poręczach z obciążeniem/ przysiad tylny, MC na prostych, jakieś wariacje ćwiczeń na brzuszki... Później w czerwcu nie robiłem nic i od połowy lipca do połowy października robię drugi wariant tego Fran

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-09 18:35:10 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Chciałbym jakoś zmienić trening pleców, bo nie robię progresu ( bo też waga idzie do góry, aktualnie 91kg) i się zastanawiam, czy nie przenieść się na parę tygodni na wyciagi z tymi plecami, a jak nie to poogarniać focze wiosła. Oczywiście oba ćwiczenia na zakresach 8-12. Wydaje mi się , że może mieć to ręce i nogi, bo znając życie od innych ćwicze

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-18 20:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    ale dla kogo taki trening, jaki masz staż, jakie dla ciebie to są główne boje. Staż jest spory, ale długo ćwiczyłem słabo i nieciekawie. Od marca trenuje normalnie. Główne boje to dla mn przysiad, ławka i martwy (R 120/105/160).

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-23 10:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Podkładki przy przysiadzie żeby dupą do ziemi schodzić, jakie opinie ? Jako okresowe rozwiązanie mogą być ale to takie omijanie problemu a nie rozwiązywanie go. Z czasem trzeba będzie się przerzucić na przysiad bez podkładek.

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-05 08:20:57 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam, proszę o ocenę planu treningowego, który wykonują 3x w tygodniu. Ćwiczyłam już kiedyś schematem push&pull i widziałam wtedy duże efekty. Podział góra, dół nie jest zdecydowanie dla mnie. Myślałam nad FBW, ale nie wiem kompletnie jak się zabrać do rozpiski. Trening Push: 1. Wyciskanie na klatę na maszynie 2. Rozpiętki hantlami na ławce

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-25 22:50:14 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam, wracam na siłownię po dłuższej przerwie. Proszę o ocenę przysiadu https://youtu.be/fK0zVd8ea7o Z tego co mu się wydaje i wyczytałem to chyba jest spory buttwink? Nie schodzić tak nisko? Perspektywa jest dość daleka więc ciężko dostrzec pewne rzeczy. Na pewno trzeba wprowadzić jakieś tempo i jeśli czujesz, że biodra się podwijają to spłyć nie

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-23 09:35:26 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam Potrzebuje pomoc co do ustalenia planu treningowego A mianowicie chodzi mi o split 4-dniowy który zamieszczę poniżej czy jest ok a jeśli nie t co by w nim zmienić Mam 42 lata wcześniej ćwiczyłem a teraz od pol roku znowu zacząłem na trening obwodowy na którym zrzuciłem 16kg :-) chciał bym już po trochu wchodzić na masę z tym ze zawsze po tr

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-09 14:08:13 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Ronie220, a w sprawie mojego mojego poprzedniego posta mógłbyś coś zasugerować? Praca z trenerem najszybciej odbędzie się po 15.09 a do tego czasu chciałbym działać poprawnie. Oto on:Witam,  jestem po pierwszym tygodniu treningów i nie wiem jak reagować na słabe wyniki.  Mój plan wyglada tak: rozgrzewka na bieżni 10 min.  Martwy ciąg: seria r

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-25 12:15:17 Liczba szacunów: 1
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    https://youtu.be/GtUo6QCUQrk Prosiłbym o wszelkie rady jak skorygować ten przysiad Na sztandze 70x5 Zmieniony przez - Rekkek w dniu 2018-11-14 19:32:38

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-14 19:31:54 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    kontroli, podwijasz miednice, nie trzymasz brzucha ani lopatek. To tak z grubsza. Jakieś sugestie jak temu zaradzić? Z brzuchem i łopatkami muszę się nie zgodzić, bo akurat w przysiadach staram się je mieć cały czas napięte. Wprowadź konkretne tempo powtórzenia tak aby faza negatywna była kontrolowana, na dole powtórzenia uciekają Ci biodra więc t

    Odpowiedzi: 4919 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-15 08:13:41 Liczba szacunów: 0
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Co myślicie o takim zestawie : - Brzuch - unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach - Uda - przysiad ze sztangą na barkach - Klatka - leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangi w średnim uchwycie - Naramienne - wyciskanie sztangi zza karku w siadzie - Plecy - stojąc, skłony tułowia w przód ze sztangą - Plecy - stojąc w opadzie tułowia &#

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-04 17:28:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy dla początkującej Lady :-)

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    to ja sobie pozwole wkleic cytat z Martuccy bo to chyba dobry watek u mnie wklejone jako jak cwiczyc by Marta ROZPIETKI Pamiętaj, że jest to ćwiczenie na klatę i to klata ściąga ręce ku sobie. Najprościej: wyobraź sobie, że na klacie leży Ci otwarta książka, a Ty masz ją zamknąć wyłącznie mięśniami piersiowymi.  Ręce absolutnie nie przesuwają

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-12 10:14:04 Liczba szacunów: 1
  • Trening siłowy dla początkującej Lady :-)

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    1. obojtnie system trenowania nie jest najbarziej istotny osobisci enie preferuje obwodow odwodzenie nog na wyciagu dolnym albo po prostu przysiad z nogai blisko siebie - rozgrzewka moze byc kazdy ruch ktory spowoduje ze twoje tetno wzrosnie i twoje miesnie beda lepiej dotlenione, kazda maszyna czy nawet gimnastyka orzgrzewa - licznba powtorzen je

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-29 23:24:06 Liczba szacunów: 1