SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Lordoza-jaki stopień?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jak dla mnie za dużo jakichś dupereli i izolacji. - martwy ciąg - przysiad tył - przysiad przód - drążek - poręcze - wyciskanie leżąc - wiosło - wyciskanie stojąc Kolejność nieprzypadkowa, od najważniejszego. Do tego oczywiście ćwiczenia rehabilitacyjne i asysty na mięśnie, które fizjo każe Ci wzmocnić. Więcej Ci nie potrzeba przez najbliższe 2 lat

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 985 Data: 2016-04-22 22:37:44 Liczba szacunów: 0
  • co po cm3

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dzie 3x10-12 ( głowy boczne i przyśrodkowe trójgłowego) -wyciskanie waskie 3x10-12( głowy boczne i przyśrodkowe trójgłowego) Wtorek 2dzień nogi,plecy,lydki ,biceps Nogi -przysiad z sztanga na karku 5x12-6 (głowy boczne,przysrodkowe i czworogłowe ) -uginanie leżac 3x10-6(głownie dwugłowe ) Łydki -wspiecia na palce stojac 4x20 (obydwie Glowy

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1271 Data: 2014-01-15 20:20:22 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, nie redukcja? Oto jest pytanie

    Post
    Ladies SFD

    Do tego trening strasznie przeładowany, za dużo tego wszystkiego. Na początku takie rozdrabnianie potrzebne nie jest. Poproś raczej trenera żeby Cię nauczył robić przysiad, ewentualnie martwy ciąg czy rdl, wyciskanie na ławce, rozpiętki hantlami, wznosy ramion do boku hantlami, wyciskanie hantli stojąc, wykroki, hip thrust, glute bridge, plank... p

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 12820 Data: 2016-07-23 14:35:16 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, nie redukcja? Oto jest pytanie

    Post
    Ladies SFD

    Miska na dziś. Byłam na siłowni, zrobiłam ten trening: A. Przysiad ze sztanga na plecach (sam gryf) B1. wyciskanie sztangi skos góra (sam gryf) B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha C1. prostowanie nóg w siedzeniu C2. wznosy tułowia z opadu D. plank (2 minuty) Wszystko (oprócz planka) 3 razy 12 powtórzeń, potem bieżnia 15 minut (bieg

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 12820 Data: 2016-07-29 21:08:35 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, nie redukcja? Oto jest pytanie

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejsza miska. Rano po śniadaniu zrobiłam 4 km w jakieś 30 minut. Wieczorem poszłam na siłownię. A. Przysiad ze sztanga na plecach - 3x12, sam gryf (nie zapytałam jaka jest jego waga, następnym razem się dowiem) - robiłam bez problemu Jeśli klasyczny olimpijski to 20 kg, czasami są 15kg lub małe gryfy 10-12. W każdym razie gryf to na rozgrzewkę.

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 12820 Data: 2016-08-03 06:03:15 Liczba szacunów: 1
  • Redukcja, nie redukcja? Oto jest pytanie

    Post
    Ladies SFD

    Ten przysiad możesz też nagrać :-) Wyciskanie - tak jak napisałaś może być, zobacz ile razy zrobisz dokładając 5kg (czyli 2x 2,5) Plank to nie tylko pozycja, ale świadomość napięcia. Jak nagrasz to zobaczymy na ile jesteśmy w stanie skorygować na odległość :-) W takim razie dopytam od razu o trening B, bo jutro będę go robić :) Napiszę, co i jak by

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 12820 Data: 2016-08-03 14:39:12 Liczba szacunów: 0
  • FBW, co dalej ??

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 3-5 x 5 - wyciskanie na lawce 3-5 x 5 - wioslowanie 3-5 x 5 - pompki na poreczach 3 x max + brzuch i/lub lydki B - przysiad 3-5 x 5 - wyciskanie w staniu 3-5 x 5 - mc 5 x 5 - podciaganie na drazku 3 x max + lydki i/lub brzuch Plan od Traktora, rob 5x5. Zmieniony przez - __Logan__ w dniu 2012-01-13 20:03:32

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2012-01-13 20:03:06 Liczba szacunów: 0
  • FBW, co dalej ??

    Post
    Trening dla początkujących

    eszta cwiczen w tym zestawien jest wielo stawowym co oznacza, ze dostaja bardzki, triceps, gorne czesci czworobocznego, miesnie brzuch i jeszcze sopro innych. Zrob tak: A - przysiad 5 x 5 - wyciskanie na lawce 5 x 5 - wioslowanie szeroko 5 x 5 - pompki na poreczach 3 x max lydki 2s wspiec B - przysiad 5 x 5 - wyciskanie w staniu 5 x

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2012-01-14 00:43:51 Liczba szacunów: 0
  • Co brac??na poczatek

    Post
    Odżywki i suplementy

    LEMENTY/ODŻYWKI: gainer737 kreaytyna 8 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) 9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): normalny 10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata:70 -Przysiad: nie sprawdzalem -Mc:nie sprawdzalem 11 . Czy masz dietę? TAK

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 2007-12-08 15:06:33 Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do Sene..

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ąg ze sztangą ustawioną na podwyższeniu(krótszy ruch, większe ciężary), zazwyczaj gryf znajduje się tuż pod kolanami - stojąc na podstawkach rób na 5-7cm podwyższeniu - normalny przysiad trójbojowy to taki, w którym łamiesz kąt prosty, przysiad jedna druga to normalny półprzysiad(połowa ruchu klasycznego przysiadu) a siad 1/3 jest jeszcze płytszy.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2010-08-15 17:45:32 Liczba szacunów: 0
  • massacra

    Post
    Odżywki i suplementy

    CEL SUPLEMENTACJI: beztłuszczowa masa i siła 7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: monster mass 9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY):stała waga 10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata:96 -Przysiad:75 -Mc:120 11 . Czy masz dietę? jako taką 6 posiłków dziennie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1815 Data: 2008-07-10 14:05:47 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 czy dobrze robie

    Post
    Trening dla początkujących

    nie dziwne ze masz problemy z doknym odcinkiem, mc z przysiadem na kazdej sesji w 5x5 to glupota. W ogole plan przekombinowany. Lap sie za klasyczne 5x5 -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -d

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 2012-02-07 11:53:50 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana klata max

    Post
    Trening dla początkujących

    WKI: 9 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) 10 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY):chudniecia 11 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: -Przysiad: -Mc: 12 . Czy masz dietę? tak B169g W390g T55g ławka pozioma wyc hantli skos/porecze rozpietki

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 556 Data: 2010-10-11 22:04:16 Liczba szacunów: 0
  • panowie prośba o ocenę FBW!!

    Post
    Trening dla początkujących

    sztangi skos --> 2 serie 3) wyciskanie żołnierskie (sprzed klatki) --> 2 serie 4) francuskie wyciskanie siedząc --> 2 serie 5) wiosłowanie sztangą --> 3 serie 6) przysiad z hantami --> 3 serie 7) martwy na prostych nogach --> 3 serie 8) uginanie z hantą chwyt młotkowy --> 2 serie 9) wspięcia na palce ze sztangą stojąc --> 3

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 525 Data: 2008-07-22 19:21:35 Liczba szacunów: 0
  • FBW metodą body bulding na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie ma problemu z wyposażeniem siłowni, ćwiczyć też mogę 4 razy w tygodniu. jak uważacie? Poprawiłem: A: - Przysiad ze sztanga na barkach 4 serie po 12 powt. - Wiciskanie Leżąć 4 serie po 12 - Wiosłowanie w opadzie 3 serie po 12 - Pompki na poręczach 3 serie(po dojściu do 10 powt. z dodatkowym ciężarem) - Brzuch - Uginanie ze sztangą stojąc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 928 Data: 2011-12-19 15:32:33 Liczba szacunów: 0
  • FBW metodą body bulding na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    - Przysiad ze sztanga na barkach 3 serie po 12 powt. - Wiciskanie Leżąć 4 serie po 12 - Wiosłowanie w opadzie 3 serie po 12 - Uginanie ze sztangą stojąc 4 serie po 12 - Pompki na poręczach 3 serie(po dojściu do 10 powt. z dodatkowym ciężarem) - Brzuch Klatka piersiowa: - Wyciskanie Leżąć 4 serie po 12 Barki: - Wyciskanie sztangi z za glow

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 928 Data: 2011-12-20 13:17:13 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna masa.

    Post
    Trening dla początkujących

    "Ostatnio przerabiany plan: Plan 3 razy / tygodniowo po 2 grupy mięśniowe . " pokaż ten plan treningowy . "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Ławecka leżąc 70 kg , przysiad 50 kg . " To jest obciążenie robocze ? "Staż treningowy na siłowni: 2 lata ( w ty systematycznie 8 miesięczy )" 2 l

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 917 Data: 2012-06-25 19:41:50 Liczba szacunów: 0
  • MC w trakcie HST - kontuzja

    Post
    Trening w domu

    miałem 1x przysiad i 1xMc, to może po prostu 2x przysiad teraz robić, bo maksy przynajmniej znam? Ale co z prostownikami?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 945 Data: 2006-03-21 10:14:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Byc sezonowcem %-) Ostateczna Rozgrywka! wg Siodemy/Alkohola pods str 48

    Post
    Odżywki i suplementy

    siodema daj głębiej ten przedni siad.... tyle uwag... przedni przysiad... jak mowią ciężarowcy znakomicie wypracowuje siłe nóg ale musi byc głęboki.. dokładny... nie oszukasz tutaj wstajac z dwugłowych czy dwojek i prosowników jak w tylnim... zobaczysz najwyzej podkładka pod piety i głeboko

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-17 13:16:49 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w zaplanowaniu makro cyklu

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Chodzi Ci o ten schemat? Poniedziałek przysiad 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 1/3 przysiadu x/2,2,2(zamiennie z odejściami) wyciskanie klas 50/10 60/6 70/4 75/3x4 wyciskanie wąsko x/5,4,5 wyciskanie franc. x/10x/4 brzuch x/10,4 rozciąganie Środa Martwy ciąg 50/8 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 M.c z podstawek x/2,2,2 (zamiennie z odrywaniem) wio

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 956 Data: 2009-11-08 10:11:15 Liczba szacunów: 0