SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Szewska klatka - Ćwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    e itd.. siła Staż treningowy na siłowni :0 Uprawiane inne sporty :0 Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztanga, hantle, ławka Dieta :0 Przeciwskazania medyczne :0 Zażywane suplementy :0 Ostatnio przerabiany plan:0 Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):? :D

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2084 Data: 2012-11-10 09:50:44 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    tosować można w momencie robienia definicji startowej. Do budowania masy dla amatora wystarczy kilka podstawowych ćwiczeń, wykonywanych regularnie i z zaparciem. (wyciskania, przysiad, podciąganie na drążku, uginanie ramion). Przede wszystkim zadbaj o dobre odżywianie, wysokokaloryczne, z dużym udziałem białka (mięso, nabiał, ryby),a po kilku mies

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2007-11-12 11:56:44 Liczba szacunów: 0
  • rozgrzewa przed biciem rekordu???????????????????

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam tutaj. Bede niedlugo sprawdzal rekordy. Jak sie rozgrzac do MC 130kg i Przysiad 110kg ??

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5223 Data: 2009-06-18 10:45:51 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz na siłowni, trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Przysiad 4 x 12 2.Wyciskanie leżąc 4 x 12 ( o co konkretnie chodzi?) 3.Martwy ciąg 4 x 12 4.Military press 4 x 10 (można robić hantlami czy koniecznie sztangą?) 5.Wyciskanie wąskim chwytem z flarowaniem łokci 4 x 12 (co to za ćwiczenie) 6.Uginanie ze sztangą 4 x 10 (można robić hantlami czy koniecznie sztangą?) Zmieniony przez - chudszy w dniu

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 2013-04-28 11:43:57 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz na siłowni, trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    no jak chcesz 3x w tygodniu to fbw a nie split więc ćwicz treningiem z etapu 3 tylko ja bym dodał jeszcze wiosłowanie do tego więc wyglądało by to tak 1. przysiad 2. wiosłowanie 3. martwy ciąg 4. wyciskanie 5. military press 6. wyciskanie wąsko / pompki na poręczach 7. uginanie ze sztangą

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 2013-04-29 13:30:47 Liczba szacunów: 0
  • Zakupy na zime, cel duża masa. Potrzebne rady

    Post
    Doping

    AKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4513 Data: 2016-08-10 22:20:32 Liczba szacunów: 0
  • Jakies moje

    Post
    Galeria Zdjęć

    c i go ocenilem wyglonda na moje oko tragicznie a jaego pozy sa jescze gorsze i po frytkach ... i jak wiadome 10 osob na mnie naskoczylo heh normalka...a ty mowisz ze 150 na przysiad bierzesz no i co z tego ... czemu sie tym szczycisz..? myslisz ze tylko ty tyle bierzesz?a czemu masz mnie banowc... umieszczajac fotki na forum mogles sie spodziewa

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4092 Data: 2003-10-30 18:50:10 Liczba szacunów: 0
  • Jakies moje

    Post
    Galeria Zdjęć

    nie, wiele osób bierze więcej i co z tego? nie jestem trójboistą, a przysiad ze swoją dwukrotna wagą ciała nie jest słabym wynikiem, więc nie gadaj bzdur. Ciekawe ile ty bierzesz, co? Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling Rosenbergs, H Bomb, Sugar Ray, Panmunjom Brando, The King And I, an

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4092 Data: 2003-10-30 20:16:55 Liczba szacunów: 0
  • omnadren 250 jelfa, za tydzien laska ma przyjechac a mi nie staje

    Post
    Doping

    13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 85 -martwy ciąg: 110 -przysiad: 90 z tym ze ciezary podalem jakie robie w seriach 14 razy, bo 1 raz bym podniosl oczywiscie wiecej i jesli to wazne to moge podac wynik prolaktyny z przed cyklu Z

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 4212 Data: 2015-07-06 21:38:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW po HST - te same ćwiczenia ?

    Post
    Trening w domu

    TRENING "A" 5 minut aerobów + 10 minut rozgrzewki 1.--> Przysiad 3s. 12-10 powt. -- HST 2.--> Wiosłowanie sztangą podchwytem 3s. 12-10 powt. -- HST 3.--> Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s. 12-10 powt. 4.--> Wyciskanie żołnierskie 2s. 12-10 powt. -- HST 5.--> Uginanie ramion ze sztangą podchwytem 3s. 12-10 powt. -- HST

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1390 Data: 2009-03-22 12:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Split - ocena/ewentualna korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    sztanga/sztangielki) : hantle , sztanga , łamana , ławeczka , modlitewnik Dieta : Jest (ektomorfik ~3100kcal) Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Bcaa Iron Horse , Białko (Trec/SFD) , Carbo Ostatnio przerabiany plan: Split Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): brak danych

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2011-08-02 19:47:29 Liczba szacunów: 0
  • Split - ocena/ewentualna korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad - 80kg seria Martwy 70kg seria Wyciskanie 65kg seria

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2011-08-02 21:26:46 Liczba szacunów: 0
  • Split - ocena/ewentualna korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    Slate 1.Suplementy narazie soebie na półke ustaw ogarniesz sobie jest jak przyjdzie czas szkoda marnowac potencjał organizmu i preparatów. Organizm i tak po przerwie bedzie pracował na dużych obrotach - przyspieszanie jest zbedne. Spaiter Jeżeli to ma być plan na 2 tygodnie to ok, jeżeli autor ma wyniki w seriach Przysiad - 80kg seria Martwy 70k

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2011-08-05 19:19:03 Liczba szacunów: 0
  • Jak to ułożyć w sensowną całość?

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc najlepszym rozwiązaniem będzie dla mnie trening siłowy 3x w tygodniu. Przysiad Wyciskanie sztangi leżąc Martwy ciąg Podciąganie na drążku (negatywy w moim przypadku) A gdyby uciąć podciąganie w dzień treningowy, pozostać przy trzech ćwiczeniach i zamiast tego trenować Treningiem 50 podciągnięć w DNT? Po takim schemacie; seria 1 2 powt. seria 2

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 382 Data: 2015-04-17 15:05:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan - 3 dni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poprostu nie uważam że ten rozkład jest beznadziejny jak twierdzili przedmowcy,beznadziejne jest twierdzenie ze tric tylko z klatką, bic tylko z plecami itp. ćwicz jak uważasz. ja dorzuciłbym więcej na nogi moze tak: Przysiad wyprosty na naławce zginanie na ławce martwy na pr nogach łydki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2005-02-25 23:39:11 Liczba szacunów: 0
  • power clean, push press i power snatch

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    się tego sam, mimo że biję swoje rekordy to na pewno moja technika jest piątej ligi, to trzeba korygować pod okiem profesjonalisty. chodzi tu o rwanie bo rwanie nie na pełny przysiad nie jest takie trudne do nauczenia się i dosyć dobre ćwiczenie całościowe to jest, włączam je często do ćwiczeń. Zmieniony przez - cykloop w dniu 2011-05-03 21:16:22

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3756 Data: 2011-05-03 21:08:14 Liczba szacunów: 0
  • HST 6x/week

    Post
    Trening w domu

    Przysiad/MC Podciąganie Wyciskanie lezac -- Wiosłowanie Wyciskanie zołnierskie -- Biceps-uginanie ramion ze sztangą Triceps-francuskie wyciskanie Brzuch-skłony z ciężarem Wspiecia na palce IMO tak

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2006-05-14 12:37:33 Liczba szacunów: 0
  • sprawdźcie plan(Krzych666 jeśli możesz)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mam 17 lat ćwicze 7 miesiąc waże 71kg przy 183cm wzrostu wyciskam aktualnie 75 kg matrwy 100 przysiad nie wiem ale w serii 60kg idzie 6-8 powtórzen

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2006-09-22 19:54:09 Liczba szacunów: 0
  • plan split

    Post
    Trening dla początkujących

    nie ten dział. a co do planu: Nogi: Przysiad ze sztanga 4x 12/10/8/6 Hack 4x 12/10/8/6 Uginanie 2x 12/10 ---> dodaj ze dwie serie lydki: stojac 2x max siedzac 2x max Barki: Podciaganie hantelek wzdluz tułowia 4x 12/10/8/6 Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x 12/10/8/6 Unoszenie hantelek bokiem w gore w opadzie 3x 12/10/10 Brak wyciskania

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2008-09-21 01:39:08 Liczba szacunów: 0
  • Omnadren again

    Post
    Doping

    TEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: - 11.POZIOM BF% nie mam pojęcia 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): róznie to bywa 13.STAN ZDROWIA: idealny 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: tak średnio to i to 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: - klata : 140 x 4 martwy ciag : 140 x 6 przysiad : - PYTANIE: tak jak wyżej

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2283 Data: 2008-02-20 16:37:11 Liczba szacunów: 0