SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    g / 18x17,5kg / 18x17,5kg / 16x20kg + 8x17,5kg 6. Wspięcia siedząc do upadku (ponad 40 repów na serie) 25kg / 27,5kg / 30kg + szoprex ________________________________________ przysiad - z chwytem lepiej już mnie nadgarstki nie bolą, w ostatniej serii poszłoby więcej ale nie chciałam się już na początku katować 2SS - nie chciało mi się nożyc robić t

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-06 23:04:56 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    x2szt 6. Wspięcia siedząc 60x30kg / 65x30kg / 70x32,5kg _______________________________________________ Taki tam lajtowy trening %-) Fronty mi się przejadły i zrobiłam zwykłe przysiady ze sztangą na barkach, robione +/- 90*, bez prostowania w kolanach, czwórki ogień, prawie się wywaliłam Reszty nawet nie komentuje %-) Zmieniony przez - Lucyferka w

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-21 22:21:47 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi 1. Przysiad sztanga na kapturach, lekko poniżej kąta prostego 8x37,5kg / 8x40kg / 8x42,5kg / 8x42,5kg / 14x37,5kg 2. Wykroki chodzone 14x 2x5kg / 14x 2x6kg / 14x 2x6kg 3a. Wyprosty siedząc z trzymanką 14x4szt / 14x4szt / 13x4szt / 8x5szt + 7x4szt + 10x3szt 3b. Syzyfki 10x / 10x / 10x / 9x 4. Rzóraf 6x / 6x / 5x / 5x / 5x 5a. Uginanie leżąc 15x

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-28 23:23:27 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    haha, a ja zawsze myślałam, że same bary }:-( Neysha, no /-)_ ________________________________________________ A1. Przysiad przedni 4x6-8 3010 stutter 7x27,5kg / 7x27,5kg / 6x30kg / 7x30kg A2. Uginanie leżąc 4x6-8 5010 peak contraction 75s 8x15kg / 8x15kg / 8x17,5kg / 8x17,5kg B1. RDL 4x6-8 3010 stutter 8x30kg / 7x32,5kg / 6x35kg / 7x35kg B2. Prost

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-05 20:47:27 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad bułgarski 4x10-12 3010 stutter ała #-P Czy w bułgarze ma tak dupa nap*****lać? widocznie ma ;-D jak boli, to rośnie! ;-D

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-09 22:22:56 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    Dół A1. Przysiad przedni 5x6-8 3010 stutter 8x27,5kg / 8x30kg / 7x30kg / 6x32,5kg / 6x32,5kg A2. Uginanie leżąc 5x6-8 5010 slow eccentrics 8x15kg / 8x17,5kg / 8x17,5kg / 8x20kg / 6x22,5kg B1. RDL 5x6-8 3010 stutter 8x30kg / 8x32,5kg / 7x35kg / 7x35kg / 6x37,5kg B2. Prostowanie siedząc 5x10-12 3012 peak contraction 12x4szt / 12x4szt / 12x5szt / 10x5

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-12 16:49:27 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    ue 8x3szt / 8x3szt / 8x4szt / 8x4szt C2. Uginanie leżąc 4x6-8 5010 2/1 technique 8x15kg / 8x15kg / 8x17,5kg / 7x17,5kg ____________________________________________ A - git, w przysiadzie zapas :D, troche mnie lewe kolano bolało B - mc też zapas, strasznie dawno robiłam, w wspięciach nie wiem jaki ciężar bo nawaliłam do plecaka to co zostało z obcią

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-19 21:36:07 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW A. Przysiad 5x 5/4/3/2/1 3010 5x40kg / 4x42,5kg / 3x45kg / 2x47,5kg / 1x50kg B. MC miało być sumo %-) 5x 5/4/3/2/1 3010 5x55kg / 4x57,5kg / 3x60kg / 2x62,5kg / 1x65kg C. Chest dips zamiast WL 5x 5/4/3/2/1 3010 5x1,25kg / 4x2,5kg / 3x4kg / 2x5kg / 1x7,5kg D. Wiosło nachwyt w opadzie 5x 5/4/3/2/1 3010 5x35kg / 4x37,5kg / 3x40kg / 2x42,5kg / 1x54k

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-23 16:31:09 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    1.03 Bary A1. PP 6x 6/4/2/6/4/2 6x25kg / 4x27,5kg / 2x30kg / 6x27,5kg / 4x30kg / 2x32,5kg A2. Podciąganie hantli wzdłuż tułowia 6x 6/4/2/6/4/2/ 3012 6x5kg / 4x6kg / 2x6kg / 6x6kg / 4x7kg / 2x7kg B1. Wyc. hantli siedząc 6x 8/6/4/8/6/4 3010 8x10kg / 6x11kg / 4x12kg / 8x11kg / 6x12kg / 4x12kg B2. Szrugs 6x 8/6/4/8/6/4 3020 8x37,5kg / 6x40kg / 4x42,5kg

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-02 20:49:11 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj nie było ochoty na trening, przełożyłam na dziś. Rano - 25 aero Wieczorem - Nogi A1. Przysiad 5x4-6 3010 6x42,5kg / 6x45kg / 6x47,5kg / 6x50kg / 5x52,5kg A2. Wspięcia stojąc jednonóż 5x10-12 peak contraction 90-120s 12x10kg / 12x12,5kg / 12x12,5kg / 12x15kg / 10x15kg B1. RDL 5x6-8 3010 8x45kg / 8x47,5kg / 8x50kg / 8x50kg / 8x52,5kg B2. Pros

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-07 20:51:04 Liczba szacunów: 0
  • Lucyferka / Odleszczam się :D / foto. str 29, 33, 64, 67, 76, 83, 86,89

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki i mam nadzieje, że będzie jeszcze lepiej :-) ___________________________________ Z piątku A1. Przysiad 5x4-6 6x47,5kg / 6x50kg / 6x52,5kg / 6x55kg / 5x57,5kg A2. Wspięcia stojąc jednonóż 5x10-12 12x10kg / 12x12,5kg / 12x14kg / 12x15kg / 11x17,5kg B1. RDL 5x6-8 3010 8x47,5kg / 8x50kg / 8x52,5kg / 8x55kg / 8x57,5kg B2. Prostowanie siedząc 5x1

    Odpowiedzi: 1809 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-28 18:12:19 Liczba szacunów: 0
  • Jaki Kurs treningu obrac po 4 miesiacach ogolnorozwojowki?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta - dział ODŻYWIANIE . to co podajesz to nie jest żadne FBW , ty wiesz co to jest FBW ? "Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 120kg, martwy ciag 140kg, wyciskanie 125kg " to są twoje max ? a teraz powiedz z czego zaczynałeś ?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 739 Data: 2012-06-29 16:01:59 Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej, ale podpowiedz mi jeszcze czy wszystko dobrze zrozumiałem: Dół - Przysiad ze sztanga trzymana z przodu - 8serii 3 powtórzenia - Bułgarski przysiad - 8 serii 3 powtórzenia - RDL - 8 serii 3 powtórzenia - Łydki - 3 serie po więcej powtórzeń - Brzuch - 3 serie po więcej powtórzeń Góra - Wyciskanie leżąc na ławce - 8 serii 3 powtórzenia - Wiosło

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2011-09-05 18:04:00 Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    No bo 8-12 powtórzeń to więcej niż 3 Dól - Przysiad ze sztanga trzymana z przodu - 4x6 - Bulgarski przysiad - 4x6 - RDL - 4x6 - Lydki - 3-4x8-12 - Brzuch - 3-4x8-12 Góra - Wyciskanie lezac na lawce - 4x6 - Wioslo oburacz - 4x6 - Military press - 4x6 - Podciaganie szeroki nachwyt - 4x6 - Francuz lezac - 3-4x8-12 - Mlotki - 3-4x8-12 + 2-3x / tydzień

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2011-09-05 18:32:49 Liczba szacunów: 0
  • superman12/dziennik-zaczynamy!!:D

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 5x26kg 4x5x38kg ( ciezko bylo ale mysle ze to dlatego ze pierwszy raz przysiad z takim ciezarem, nastepnym razem bedzie lepiej) wyciskanie zza glowy 5x10x20kg ( strasznie ciezko barki strasznie pala ale jestem z siebie zadowolony ze zrobilem do konca) wioslowanie 5x10x20kg ( nie zmeczylem sie za bardzo ale drugi raz w zyciu robilem to cwic

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3823 Data: 2008-01-08 19:06:31 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Full osprzęt Dieta : Jest Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : Whey protein complex 100% / carbo Ostatnio przerabiany plan: Rzeźba Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad 10x 85kg, Wyciskanie na lawce 8x 82kg Zmieniony przez - Szczurek w dniu 2012-07-09 12:26:46

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 468 Data: 2012-07-09 11:28:07 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze FBW w życiu

    Post
    Trening dla początkujących

    Napisz ciężary w podstawowych ćw(przysiad, martwy i wyciskanie) Przysiad 5kg Wyciskanie (sztangą) 15kg-20kg Martwy 15kg-20kg Posiadam hantle po 5kg i sztangę 15-20kg

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 2011-07-25 12:09:03 Liczba szacunów: 0
  • Sylwester Kaczmarek - WZJG zawsze_jest_sposob

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Środa Trening: 1. Wyprosty na maszynie siedząc jednonóż 4s 15p + obunóż 3s 10p 2. Hack przysiad 4s 5p 3. Syzyfki + unoszenia na maszynie do wyprostów 4s 15p 4. Wejścia na ławkę + wykroki 4s 15p 5. Fronty 3s 8p Jedzenie: 1. Kawa, olej mct, białko 2. Bułki, pierś kurczak, ogórki kiszone. 3. Ryż jaśminowy, pierś z kurczaka, papryka, brzoskwinia. 4

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 17748 Data: 2018-09-06 00:12:09 Liczba szacunów: 2
  • Konkurs Krata na Lato 2016 - KEBUL 74

    Post
    Po 35 roku życia

    wczoraj kulki i cos nowego ,kompleks ze sztanga ,tylko 40kg i mnie pozamiatalo , 6 x martwy ciag 6 x mc na prostych nogach 6x clean 6 x przedni przysiad 6 x pusch press 6 x tylny przysiad 90 sec przerwa 5 x mc ... i tak do jedynki na koniec rack walk z 2x24 kulki + goblety 8-) dzisiaj nieplanowane wolne , z pracy dotarlem do domu o 3 rano wiec

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 8052 Data: 2016-04-21 10:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Co doradzacie 9kg gainera czy .....

    Post
    Odżywki i suplementy

    DENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA Głownie stoji w miejscu jak już coś ale do tycia nie za bardzo. 10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: obecnie 120 od 3 miesiacy ćwicze kiedyś 135 lat 19 -Przysiad: Nie sprawdzałem -Mc: 120 Nie sprawdzałem więcej 11 . Czy masz dietę? Jem co popad

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 776 Data: 2008-02-18 17:00:28 Liczba szacunów: 0