SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ka 5.7 gram wegli i 1.5 tluszczy na kilogram may ciala planowany trening - metoda shotgun ( jest caly rozpisany w dziale trening dla zaawansowanych ) rekordy - lawka 140 martwy 210 przysiad 160 stosowane suplementy przez ostatnie 6 mies : od pazdziernika do grudnia no xplode + cell mass + matrix 5.0 od lutego do marca mono + nitrotech hardocre

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-02 12:12:55 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    edzy seriami, z każdego treningu: 1,2 -gi po 2 serie 15 powtórzeń 3,4 -ty po 2 serie 12 powtórzeń 5,6-ty 3 serie 10 powtórzeń 7,8- my 3 serie 8 powtórzeń Trening A. A. przysiad ze sztangą do kąta prostego B1. wyciskanie sztangi skos góra B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do klatki C1. prostowanie nóg w siedzeniu (atlas) C2. wznosy z

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-06 23:28:32 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiek - 29 Staż treningowy - 13lat Cel sportowy - poprawa wyniku siłowego w MC Dieta - masowa, wysoko białkowa, Trening - split 3 razy w tygodniu z dniem przygotowawczym Rekordy w TS: WL - 207,5kg MC - 272,5kg Przysiad - kiedyś 260kg Waga - 130kg Suplementacja z ostatnich 6 miesięcy - system protein 80 2x3,2kg, matrix z syntraxa, whey protein

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-31 20:22:35 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    2.ANKIETA : - wiek 17 - staż treningowy 9 miesiecy - planowana dieta - brak - planowany trening rzeźba - Rekordy - wyciskanie 80 - przysiad 95 - stosowana suplementacja brak nigdy nic nie bralem

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-10 23:11:28 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) Wiek: 20 lat 2) staż treningowy: siłownia ponad 2 lata, judo ponad rok, boks, bjj z doskoku przez ostatnie 2 lata 3) najbliższy cel sportowy: Poprawa zdolności wysiłkowych poprzez zmniejszenie BF a także lekkie podrzeźbienie sylwetki 4) planowana dieta zgodna z celem: redukcyjna, myślę, że odpowiednia 5) planowany trening zgodny z celem: 3x tyd

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-29 19:49:18 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiek 21lat Staż: sztuki walki - 8 lat; siłowania - 1,5 roku Cel: start w mistrzostwach makroregionu w karate w kat -75kg, zwiekszenie wytrzymałości, pleców i trochę klatki. Dieta: śniadanie - 2 tosty z razowego pieczywa z oliwkami zielonymi, pomidorami, ketchupem dodatkowo serek wiejski. 2. śniadanie - makrela w sosie pomidorowym/tuńczyk w sosie wł

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-01 22:06:35 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA DO WERYFIKACJI: Nick: Avasso Staż: Około 2 lat Najbliższy Cel: Redukcja ! Dieta: 1 Posiłek: 70g Płatków Owsianych + 4 całe jaja + Owoc 2 Posiłek: Pierś + Warzywa(Szpinak,brokuły,ogorek) + Oliwa 3 Posiłek Jak wyżej 4 Posiłek Przed treningowy 70g Makaronu Razowego + Pierś 5 Posiłek Po treningowy 70 Ryżu + Pierś 6. Białko + Oliwa z oliwek Pl

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-24 22:15:57 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA : 1.Wiek: 29 lat waga:65kg wzrost: 168 cm 2.Staż treningowy: 6 lat, ale na poważniej (czyt: z większymi ciężarami) od września 2009 3.Najbliższy cel sportowy: * w pierwszej kolejności:redukcja, poprawa siły * w drugiej: budowanie masy mięśniowej 4.Planowana dieta zgodna z celem: Dieta zmieniona od początku zeszłego tygodnia na zbilansowaną:

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 15:39:52 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    tudo Sobota :Biegam, 6km bądź krótszy dystans, trzeba poprawić ;) Niedziele : Wolne - jeśli są znane to Rekordy Maxymalne w konkurencjach 3-bojowych Uhm, kiedyś próbwałem, to przysiad 110kg x 10/ MC 130kg x 8 / Klata słabo, aczkolwiek, 80kg powinno pójść -Koffeina, gdy po zawodach postanowiłem biegać, 600-800mg przed bieganiem, nic poza tym Wcześ

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 16:24:29 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nick: mr_acid staż: ok 3 lat cel: redukcja i siła i start w maju br na AMP w trójboju w kat 75 i wynik ok. 600 Wymiary: waga: 78 wzrost: 181 Bic:38 klata:101 brzuch:79 udo: 58 łydka:41 Maksy: MC:200 kg Przysiad:190 kg WL: 125 kg Stosowana suplementacja: HP z mono,żeń-szeń,thermo stim,L-karnityna Dieta Low carb : oparta na piersi z kury,rybach,twar

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-02 16:28:15 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    : od niedawana low carb trening: długofalowa schemat TS planowane- trening niemieckich cięzarowców oraz 5x5 Rekordy: beda znane po skończeniu schematu wl-3x3 92,5 mc 4x4 130 przysiad 3x3 115 Suplementacja: mono skończone pod koniec lutego(24)- 2 cykl,Magnez i cynk Zmieniony przez - kozioł92 w dniu 2010-04-07 18:48:13 Zmieniony przez - kozioł92 w

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-07 18:34:13 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    -Waga: 75Kg. -Staż treningowy: Poważnie przemyślane 3 lata. -Cel: Masa mięsniowa Max 5 kg w górę. -Wyniki: klatka 100kg,MC-160kg,Przysiad-ok85kg. Dieta: 1 Posiłek(100g owsianki+mlieko+garść rodzynek) 2 Posiłek(100g piersi z kurczaka +150g ryżu ,warzywa coraz inne) 3 Posiłek(obiad w szkole co tam zrobią + zupa) 4 Posiłek(150g piersi z kurczaka +15

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-16 12:51:33 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    na noc (konsultowana z Panią Katarzyną Matellą) - planowany trening zgodny z celem (konsultowany z Apokalipsą): split 5x w tyg, Aeroby 4x w tyg 30 min tętno 120. PN - nogi 1.przysiad przedni RAMPA, 2.MC na prostych 4x8, 3.wykroki 4x8, 4.prostowanie nóg 4x10, 5.uginanie podudzi 4x10, WT - klatka + łydki 1.Pompki na poręczach RAMPA, 2.wycisk młotkow

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 13:49:38 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. Wiek: 19 2. Staż treningowy: 2.5 roku 3. Najbliższy cel sportowy: sucha masa mięśniową, poprawa barków i przedramion 4. Dieta: 1. Jaja,Owies,Owoc,Masło Orzechowe 2. Jaja,Siemie zamiennie (Oliwa,Olej Rzepakowy,Lniany,Orzechy),warzywa 3. Jw 4. Pierś,Ryż brązowy (Przedtreningowy) 5.Pierś,Ryż brązowy,owoc (Po Treningowy) 5. Trening: PN - Push 1. Sq

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 20:50:22 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. wiek 22 lata 2. taż treningowy 2 lata (rok na poważnie) 3. najbliższy cel sportowy masa + poprawa w WL / MC/ Squat 4. planowana dieta zgodna z celem Endomorfik - ograniczone węgle. 1. omlet: -3 jaja -20g odzywki bialkowej -30g zmielonych orzechów włoskich -50g płatków owsianych -trochę dżemu nisko słodzonego 2. - 80g ryżu brązowego - 200g piers

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 21:19:17 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiek- 18 nie długo (19) Wzrost- 190cm Waga- obecnie 109-110kg (na zdjęciach 107) . Staż treningowy &#8211; prawie 6 lat Najbliższy cel &#8211; masa dobrej jakości Dieta: Posiłek I 4jajka na twardo 105gr płatków owsianych oliwa z oliwek 20gr Posiłek II III Grilowana pierś z kurczaka 130gr 105 gr płatków owsianych oliwa z oliwek 20gr Posi

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-17 21:35:54 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    - wiek - 26 - waga - 85kg-86kg Obwód Bicepsa 39-39,5 Obwód Klatki 116 Obwód Pasa 84 Obwód Uda 66 - staż treningowy - 4lata silka, 5lat LA - sprint, 2 lata dh/fr, 0,5 kb - najbliższy cel sportowy 1 masa 2 sila 3 gestosc 4 redukcja poprawa sily w WL/Przysiad, poprawa obietosci ramion i klaty - planowana dieta zgodna z celem : okolo 3700

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-19 22:54:23 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Patryk bez żadnych super supli, nawet bez kreatyny! - wiek - 17 lat - staż treningowy - z dietą i planem 6 miesięcy wcześniej 7 m-cy bez diety itp. - najbliższy cel sportowy - masa - planowana dieta zgodna z celem - rotacja węgli w Dnt 2900 kcal w Dt 3500 kcal (3g - B; 1,3-1,5g - T; WW w DT - 5,2g, DNT - 4g) z czasem zwiększam kcal. - planowany tr

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-05 18:11:37 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiek- 18 lat staż treningowy:7 miesięcy kulturystycznie na masę ,10 miesięcy TS najbliższy cel sportowy ogólne zwiększenie masy,poprawa siły nóg,zwiększenie bicepsa i tricepsa planowana dieta zgodna z celem:B:2,5 W:5 T:1,3 planowany trening-FBW lub ewentualnie split poprzedni trening 16 tyg 5x5 przerwała mi angina rekordy: wl: 105 mc 147,5 3x3 Prz

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-12 11:05:13 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    RON HORSE wiek: 20 lat staż treningowy: od 2005 z wieloma przerwami wzrost: 186 cm obecna waga: 86kg najbliższy cel sportowy: budowanie masy z jednoczesną poprawą siły w WL i przysiadzie dieta: 1. Białko, płatki owsiane, oliwa z oliwek 2. Mięso(kura, schab wieprz., ryba), ryż/kasza, oliwa 3. Mięso(kura, schab wieprz, ryba), ryż/kasza, oliwa 4. jajk

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-01 17:13:55 Liczba szacunów: 0