SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan

    Post
    Trening dla początkujących

    to zrób tak przysiad 3s wioslo 3s wyciskanie na płaskiej 3s wyciskanie z przed klaty 2s uginanie ramion ze sztanga 2s francus 2s łydki 2s brzuch 3x w tyg zakres pow 8-12 np 12-10-8,10-8.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2010-08-05 14:33:54 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Bf- obecnie 15- 20 % przed wkacjami miesiac temu , 13-15% Typu budowy nie znam , podesle fotke . Klata -przed 2,5 letnia pauza 170 obecnie 130 Przysiad- przed pauza 140 , obecnie 100 Mc -przed pauza 200 , dzisiaj 150 Barki tylem - przed pauza 130 dzis 90

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2016-08-04 12:24:26 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja w FBW cenie sobie prostote. takie ladowanie wszystkiego do niczego dobrego nie poradzi. Jakies szybkie: Zestaw A Przysiad Podciąganie Wyciskanie leżąc High Pull Triceps + Biceps Zestaw B Martwy ciąg Poręcze Wyciskanie stojąc Wiosłowanie Triceps + Biceps i heja Zmieniony przez - mtzwrn w dniu 2016-08-05 12:17:12

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2016-08-05 12:16:32 Liczba szacunów: 1
  • Trening z kumplem FBW

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A faktycznie nie robisz nóg, bez przysiadu będzie ciężko zbudować mocne i umieśnione nogi, a ponadto przysiad nie tylko wspomaga prace nóg ale pomaga przy budowie całego ciała.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1365 Data: 2011-11-20 22:08:18 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    *DANE PODSTAWOWE NICK: bennyhill23 PŁEĆ: M WIEK: 24 WZROST: 182 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 lata 6 miesięcy ****PARAMETRY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 84 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35 OBWÓD RAMIENIA: 40 OBWÓD ŁYDKI: --- OBWÓD UDA: --- OBWÓD BIODER: --- OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: --- OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: ---

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2015-07-08 20:41:29 Liczba szacunów: 0
  • ŁAPA NIE ROŚNIE POMOCY !!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): wszystko Dieta: z dodatnim bilansem kcal Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): Brak Zażywane suplementy: stak MP Ostatnio przerabiany plan: Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad , klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):napisane w temacie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2278 Data: 2014-07-23 14:41:24 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu planu.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Przy takich wynikach nie ma sensu zabierać się za takie ćwiczenia jak dociąganie, dociskanie czy przysiad 1/2.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2009-12-30 23:13:20 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do oceny (drugi etap redukcji) Split

    Post
    Trening dla początkujących

    ? Jesli robisz hantle na skosie, to na poziomie, daj sztange(albo odwortnie)... Biceps, modlitewnik na koniec i zmniejsz ilosc serii... Nogi, to porazka w tej chwili. Ma byc przysiad, potem prostwoanie, suwnica i na koniec 2 serie rumnskiego MC, ew wspicia na lydy, na koniec... Barki-triceps, jak na redukcje, to nieporozumienie, zeby robic w jedny

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2056 Data: 2010-05-10 05:51:01 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do oceny (drugi etap redukcji) Split

    Post
    Trening dla początkujących

    zodem(ewentualnie) Triceps 1)wyciskanie francuskie 4 serie po 12 15 pow 2)prostowanie ramion na wyciagu w plaszczyznie poziomej stojac 4 serie po 12 15 pow zestaw B Nogi 1)przysiad ze sztangą 3 serie po 12 15 pow 2)suwnica leząc 3 serie po 12 15 pow 3)uginanie leząc 2serie po 20 4)wspięcia na palce 3serie max Plecy 1)Podciąganie na drążku szer

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2056 Data: 2010-05-10 20:09:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening push pull 4 razy

    Post
    Trening dla początkujących

    W przypadku ćwiczeń głównych jak przysiad, mc, wyciskanie, podciąganie, wiosło dałbym 5 serii po 6-8 powtórzeń, cwiczenia uzupełniające 4 serie 10 powt., a uginania itp 3-4 serie 12-15 powtórzeń. Staż masz już dośc długi więc można tak to rozegrać.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2016-01-08 20:38:24 Liczba szacunów: 1
  • masa od poniedziałku do oceny !!

    Post
    Trening dla początkujących

    B KLATKA - wyciskanie sztangielek skos głową w górę 3s PLECY - podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4s BARKI - wyciskanie sztangi siedząc 3s NOGI - przysiad ze sztangą 4s TRICEPS - wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 2s BICEPS - uginanie ramion sztangielkami na modlitewniu 2s C KLATKA - rozpiętki ze

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 1894 Data: 2008-06-22 14:19:17 Liczba szacunów: 0
  • masa od poniedziałku do oceny !!

    Post
    Trening dla początkujących

    angą 2s B KLATKA - wyciskanie sztangielek skos głową w górę 3s PLECY - podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4s 3s + MC BARKI - wyciskanie sztangi siedząc 3s 2s NOGI - przysiad ze sztangą 4s 3s TRICEPS - wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 2s BICEPS - uginanie ramion sztangielkami na modlitewniu 2s żadnych modlitewników C KLATKA - r

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 1894 Data: 2008-06-22 16:24:08 Liczba szacunów: 0
  • masa od poniedziałku do oceny !!

    Post
    Trening dla początkujących

    ztangą 2s B KLATKA - wyciskanie sztangielek skos głową w górę 3s PLECY - podciąganie sztangi w opadzie tułowia 3s - MC 2s BARKI - wyciskanie sztangi siedząc 2s NOGI - przysiad ze sztangą 3s TRICEPS - wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 2s BICEPS - uginanie ramion sztangielkami uchwyt młotkowy 2s C KLATKA - rozpiętki ze sztangielka

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 1894 Data: 2008-06-22 17:43:13 Liczba szacunów: 0
  • długi cykl, kilka pytań

    Post
    Doping

    sy miesniowej sila 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: ostatni rok temu 11. POZIOM BF%: brak 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): srednia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): dobra 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1398 Data: 2015-10-11 10:04:51 Liczba szacunów: 0
  • POMOC W UŁOŻENIU TRENINGU NA MASĘ

    Post
    Trening dla początkujących

    Lekarz powiedział właśnie że mc tylko z małymi ciężarami i przysiad też,abym nie przesadzał..dla tego takie obciążenie,może i bym dźwigną więcej ale po co..Robię serie na te partię mniejszym ciężarem i stopniowo to zwiększam..Zalecał ćwiczenia na siedząco z oparciem aby oszczędzać odcinek lędźwiowy..Robię ćwiczenia korekcyjne typu zwisy na drążku,r

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 836 Data: 2011-12-29 18:35:58 Liczba szacunów: 0
  • ###DZIENNIK###_ArturJasio

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dziś sprawdziłem wyniki w WL,MC i przysiadzie. Te Dotychczasowe treningi traktuję jaką powrót do formy i od dziś za 12 tygodni planuje znowu podejść do bicia rekordów. Aktualne rekordy: Wyciskanie leżąc: 100 kg Martwy ciąg: 130 kg Przysiad 85 kg Dziś wieczorem będzie jeszcze w piska z dzisiejszego treningu.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2004 Data: 2012-01-23 15:38:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tak biorę 65 kg, ale co ma tutaj wspólnego mój przysiad mogę brać i 30kg, a wiedzę mogę mieć większą niż ty. ty chłop przeczuwam starszy ode mnie i tych 65kg nie podniesiesz więc nie sugeruj się tutaj moimi osiągnięciami, a tym bardziej nie broń mi się udzielać w tematach bo większość rzeczy które piszę jest prawdą, skąd ty się wylęgłeś?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 482 Data: 2012-10-06 21:39:07 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene i poprawe treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wpierwszym dniu żuraw i przysiad przedni/ostatecznie bułgarski w drugim tylni i dałbym wykroki ew. to co juz masz czyli uginanie leżąc

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 2010-08-23 18:00:47 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene i poprawe treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wszystkich. Po raz kolejny zwracam się z prośbą o poprawę planu treningowego. Chyba nie ma potrzeby zakładać nowego tematu, odświeżam więc stary. Co do planu, trening na klatek chcę ukierunkować na rozwój wewnętrznej części ponieważ jest ona u mnie zapadnięta, podział na partie wygląda w ten sposób ponieważ barki są dla mnie najcięższą parti

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 2010-11-12 17:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene i poprawe treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ąc do 6/8p. I np. w pompach na poręczach-zrób progresję schodząc do 6-triceps lubi duże ciężary. Na nogi imo-dałbym jakąś asystę-bardziej ukierunkowaną na mięśnie czworogłowe,przysiad bułgarski albo krótkie wykroki by w to miejsce puki co pasowały-nawet na miejsce prostowania. I na brzuch dodał bym jakies ćwiczenia z obc.-np. wznosy nóg z obc 4x10/

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 2010-11-14 12:46:10 Liczba szacunów: 0