SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeczytałem dokładniej temat http://www.sfd.pl/SEEEZON_-_opracowanie_najcz%C4%99%C5%9Bciej_zadawanych_pyta%C5%84_dot._supli_i_treningu_by__knife_-t421024.html i wiecej sie dowiedzialem..moje myslenie bylo takie : im wiecej tym lepiej.. teraz wiem ze sie mylilem. wiec taki plan w zupełności wystarczy ? PLAN 1. Przysiad 3s 12 10 8 2. Martwy ciag

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 2009-05-04 14:42:21 Liczba szacunów: 0
  • EklEeRs / Redukcja / walka z plecami

    Post
    Trening dla początkujących

    s powtórzeń na 6-8- po dwóch miesiącach treningu nie masz dużej przebitki ciężarowej. Także ciężary delikatnie w dół i więcej powtórzeń. A u mnie po 3 miesiącach odchudzania przysiad 140 kg x 5 zamienił się na 140 kg x 5 z zatrzymaniame- także tego... Masz tylko kilka czynników i miliard ich wzajemnych kombinacji: -genotyp -dieta -trening -regener

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3474 Data: 2012-02-19 09:44:43 Liczba szacunów: 0
  • EklEeRs / Redukcja / walka z plecami

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 15 Redukcji DT LEKKI -15% Silownia start 13:25 end 14:20 Przysiad 110 8x45kg 8x55kg 6x65kg doxelowe: 6x95kg + 6x95kg + 6x95kg + 6x95kg + KOmentarz: ciezko mam nadzieje ze to chwilowe WL 95 8x40kg 8x50kg 6x60kg doxelowe: 6x80kg + 6x80kg + 6x80kg + 6x80kg + komentarz: kuvwa ciezko nie wiem czy pojdzie w piatek 95 Wioslo sztanga w opadzie 81 8x

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3474 Data: 2012-02-27 15:58:08 Liczba szacunów: 0
  • EklEeRs / Redukcja / walka z plecami

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to daje 2h edit Dzien 17 Redukcji DT normalny 80-85% CM Silownia start 14:40 end 15:45 MP 8x25kg 8x35kg 6x45kg doxelowe: 6x55kg + 6x55kg + 6x55kg + do brody 6x55kg + do brody WL skos 8x50kg 6x60kg doxelowe: 5x80kg 6x80kg + 5x80kg 5x80kg komentarz: jednak sila leci w dol MC 6x80kg doxelowe: 6x120kg + 6x120kg + 6x120kg + 6x120kg + komentarz: 120

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3474 Data: 2012-02-29 14:14:53 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocene planu.

    Post
    Trening dla początkujących

    sie wszedzie pisac wywal/zmien wszedzie koplejnosc cw w zaleznosci od celu. Klatka Wyciskanie skos wyc plasko rozpietki Plecy mc wioslo podciaganie sie na drakzu Nogi przysiad wykroki uginanie lezac + lydki wspiecia na palce wspiecia na piety Barki wyc sprzed glowy unoszenie bokiem bokiem w opadzie tric francuz lezac pompki na poreczach b

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 632 Data: 2008-10-12 19:06:45 Liczba szacunów: 0
  • Podstawy układania diety - start str 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ko adoptuje sie do tej formy aerobow. Ja teraz chodze tylo czasem dla relaksu i zabawy. A co do ud i posladkow - naprawde polecam martwy ciag na prostych nogach,wejscia na wysoki step z obciazeniem i przysiad bulgarski. Od miesiaca jak sie przylozylam do treningu nog wlasnie w oparciu o te cwiczenia to poczulam wreczcie ze cos "drgneło".

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-31 22:55:23 Liczba szacunów: 0
  • Dieta, trening. Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    ięśniowa Staż treningowy na siłowni : 1 miesiąc Uprawiane inne sporty : - Dostęp do sprzętu pełne wyposażenie siłowni Dieta : wyżej zamieszczona Przeciwwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: - Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: przysiad - klasyczny martwy ciąg - wyciskanie na ławce leżąc - 50kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 407 Data: 2011-11-13 16:11:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny dla endomorfika

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Piatek: Nogi: -przysiad ze sztanga na karku 5 serii po 12-15 powt. -Wysciskanie ciezaru na suwnicy 5 serii po 12-15 powt -Prostowanie nog siedzac 5 serii po 12-15 powt.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1196 Data: 2006-07-27 19:40:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny dla endomorfika

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    serii po 10-12 powt. Triceps: -Uginanie ramion na poreczach 5 serii na maks powt. -Wyciskanie francuzki sztanga lezac 5 serii po 10-12 powt. po treningu a6w+ 40 minut biegu -przysiad ze sztanga na karku 5 serii po 12-15 powt. -Wysciskanie ciezaru na suwnicy 5 serii po 12-15 powt WYWALIL BYM TO JUZ DODAL HACK RPZYSIADY MALO COS. -Prostowanie nog si

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1196 Data: 2006-07-27 19:44:10 Liczba szacunów: 0
  • prosba o recenzje mojego planu i zmiany

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ml Co do samego treningu - klatka: za dużo wyciskań - plecy: mc dodaj do nóg, dlaczego nie masz drążka? - bic/tric - jak taki zestaw Ci odpowiada, zostaw, ale kolejność pozmieniaj - nogi: za dużo izolacji. Prostowanie i uginanie wystarczy. Do tego Dorzuć przysiad przedni wąski i żuraw np. Kolejność. Może plecy - klata - off - nogi - barki - łapy?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 501 Data: 2010-02-16 14:05:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening wytrzymałościowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Chcesz trening wytrzymalosciowy? O to moje propozycje 1. http://www.youtube.com/watch?v=HeQdj_LeRXQ&feature=player_embedded 2. http://www.youtube.com/watch?v=cW2jYQnNXv8&feature=player_embedded 3. http://www.youtube.com/watch?v=R6trRtrmE80&feature=player_embedded 3a.http://www.youtube.com/watch?v=YqGqg_MT9q0&feature=player_embedded

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2586 Data: 2010-11-06 10:33:19 Liczba szacunów: 0
  • Jak oceniacie TAKI plan treningowy?

    Post
    Trening w domu

    Nie rozumiem nic z tego co napisałeś. :) Jak pomagałem sie mojej matce odchudzac, to robiła przysiad z 40kg po miesiącu. Więc nie wiem, co on ma zdziałać z tymi 18kg... Skoro jest 20letnim chłopakiem w sile wieku.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2013-05-23 13:57:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam na myśli robić takie coś np przysiad: (40kg - 10 razy) > (50kg - 15 razy) > (60kg - 10 razy) > (70kg - 5 razy), to jest oczywiście jedynie przykład jak mam zamiar robić, w sumie 4 serie będzie i nie wiem czy własnie nie dodać jeszcze 5 serie w której będzie 1-3 powtórzenia. Bo wydaje mi się, że najlepiej mi się takim czymś ćwiczy 15-10-5-1/2, t

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 900 Data: 2016-03-23 13:32:49 Liczba szacunów: 0
  • Aby zyło się lepiej ! ;) DT Stozek

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj ( czułem ból w kolanie ( rozwalone wiezadła poboczne 4 lata temu) wiec odpuscilem przysiad): Rower 10 min 75 brzuch 50 pomki 25 podciaganie x2 rower 20 min Dzisiaj: rower 10 min 5 rund 10 thusters hantle 15 kg 10 MC 50 kg 10 pompki z oderwaniem rak 3 superserie podciaganie sztangi do brody/wymachy ketlem + 3 ćwiczenia na przedramie ;) 15 m

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1755 Data: 2013-03-30 11:26:15 Liczba szacunów: 0
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    No to pobiegane wróć....żartowałem;-) Zgodnie z tytułem: Ławka / drążek 20 x 10 / 5 60 x 5 / 4 70 x 3 / 3 77,5 x 12 @ 9 / 2 71 x 12 / 1 66 x 15 Przysiad tył...tutaj mała niespodzianka. Low bar zmieniłem na high bar, przypilnowałem fazy koncentrycznej i voila, bez bólu:-) (inna sprawa, że obciążenie panieńskie, ale kto by się drobnostkami przejmował

    Odpowiedzi: 778 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-11 23:38:52 Liczba szacunów: 2
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    High bar, low bar...co kto lubi i może:-) 13.09.17/14,09,17 (skończyłem po 24%-) ) przysiad na jednej nodze z przednią nogą uniesioną (front foot elevated split squat - FFESS :-P ) cc 3 x 10 na nogę Wyciskanie stojąc/drążek 50 3 x 3, 5 x 2 /3 x 3,5 x 2 MC 120 3 x 3, 5 x 2 Czyli takie tam sobie popierdółki:-P i w ch** fikołków typu hydrant, mostek

    Odpowiedzi: 778 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-14 00:44:06 Liczba szacunów: 1
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    15/16. 09 17 ławka 100 x 3 95 3 x 3 w superserii z hajpulem 42 x 3,3,3,2,2,2,2,2 Przysiad 60 x 3,3,3,2,2,2,2,2 w superserii z podciąganiem 3,3,3,3,2,2,2,2 Fikołki i inne takie...niektóre ruchy jakie wykonuję, a właściwie próbuję wykonać w celu poprawy mobilności wywołują u mnie śmiech}:-( Zaczynają sennie, potem jest ok;-) https://www.youtube.com/w

    Odpowiedzi: 778 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-16 00:29:46 Liczba szacunów: 1
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    20.09.17 Wycisk stojąc / przysiad z przednią nogą uniesioną / drążek 20 x 5 /+8 3s x 10p /5s x 3, 3s x 2 30 x 5 40 x 3 50 x 3 60 x 3 50 x 3,3,3,3 50 x 2,2,2,2 Mc / dips 60 x 5 / 6 75 x 5 / 6 90 x 3 / 6 105 x 3 / 6 120 x 3 135 x 2 120 x 3,3,3,3,2,2,2,2 Do 105 włącznie ciąg olimpijski, potem normalny

    Odpowiedzi: 778 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-20 22:45:06 Liczba szacunów: 0
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    czerwoną: wąsko 60 x 8 średnio 60 x 8 normalnie ( środkowy na znacznikach) 60 x 8 High pull szeroko: 50 x 3,3,3,3,3 Przysiad (ekhm:-P, ale technika i głębokość miodzio%-) ) 20 x 5,5 40 x 5 60 x 10,10,10 ..Tak...wiecej przysiadów nie było|-) Mostek biodrowy 3 x 15, hydrant, mobilizacje i takie tam...;-) https://www.youtube.com/watch?v=LDY_VYDvztQ

    Odpowiedzi: 778 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-07 00:14:52 Liczba szacunów: 0
  • Bez spiny

    Post
    Po 35 roku życia

    09.10.17 Ławka / unoszenie w opadzie 4 x 10 20 x 10 60 x 5 70 x 3 80 x 2 87,5 x 9 80 x 9 75 x 12 Docisk wolny / rozciąganie gumy 5 x 20 wąsko 65 x 6,6,6 normalnie 65 x 6,6,6 Przysiad 20 x 5,5 40 x 5 50 x 5 62,5 x 3 72,5 x 3 81 x 8 90 x 1 62,5 x 10 MC 60 x 5 75 x 5 90 x 5 105 x 3 115 5s x 3p https://www.youtube.com/watch?v=azH5eEXtllc

    Odpowiedzi: 778 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-09 23:40:09 Liczba szacunów: 0