SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan 4 dniowy, czekam na opinnie

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad ze sztangą na barkach 3x8 Podciaganie na drazku 3x10 Pompki na poręczach 3x10 Wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 3x10 Cięzar wyznacza ci technika, ma być taki aby każde powtórzenie było dobrze technicznie z zapasem 1-2 powtórzenia w serii. 2-3x w tygodniu. Tyle.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 481 Data: 2011-11-29 21:15:23 Liczba szacunów: 0
  • Yush - "Ból jest chwilowy, chwała jest na zawsze"

    Post
    Trening dla początkujących

    Wpis 9 "robić? pierd... nie robię" Dieta: 1.Płatki owsiane, wpc od sfd, jajko, oliwa, jabłko 2.Jogurt naturalny, płatki owsiane, orzechy włoskie 3.Kura, kasza gryczana, orzechy włoskie 4.Kura, kasza gryczana, orzechy włoskie, marchewka 5.Kura, ryż biały, banan, jabłko Banan po treningu 7.Twaróg chudy, łyżka oliwy Trening: -Przysiad 50kg x10, 70kg

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3280 Data: 2013-01-08 19:44:41 Liczba szacunów: 0
  • Yush - "Ból jest chwilowy, chwała jest na zawsze"

    Post
    Trening dla początkujących

    Wpis 13 (Wtorek) Coś muszę na tą klatkę wykombinować, pojadę w przyszłym tygodniu z mniejszym ciężarem i zobaczymy Dieta: 1.Płatki owsiane, wpc od sfd, jajko, oliwa, jabłko 2.Jogurt naturalny, płatki owsiane, migdały 3.Łopatka wołowa, kasza gryczana, migdały 4.Kura, makaron orkiszowy, kalafior 5.Kura, ryż biały, banan, jabłko Banan po treningu

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3280 Data: 2013-01-16 20:10:12 Liczba szacunów: 0
  • Yush - "Ból jest chwilowy, chwała jest na zawsze"

    Post
    Trening dla początkujących

    Koniec. Nie ma opyerdalania się!, trza wrócić do prowadzenia dziennika, proszę nie bijcie że się nie odzywałem, ale po raz kolejny straciłem motywację do ciągłych monotonnych wpisów, dużo się nie zmieniło - ok. 79kg, 35 cm w bicku, talia cm 79 %-). Siłowo - klata dalej 80 x4, MC 110 x4, Przysiad 110x4(dałbym radę więcej, ale szkoda mi kolan - jakoś

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3280 Data: 2013-02-22 21:51:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    A: NOGI -przysiady ze sztangą na barkach 2s 3s -dwugłowy stojąc 2s 3s PLECY -ściąganie szerokiegu drążka do klatki-wyciąg 2s wywal daj drązek 3s -przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie 2s wywal daj MC 3s KLATKA -wyciskanie sztangi skos w gore 3s BARKI -wyciskanie hantli siedzac 2s BICEPS -uginanie ramion ze sztangielkami stojac

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 749 Data: 2008-08-05 14:41:01 Liczba szacunów: 0
  • Domowy trening ACT dla średniozaawansownanych

    Post
    Trening w domu

    Na początek treningu proponuje jakieś ćwiczenie typowo ciężarowe np rwanie lub podrzut angażujące całe ciało. Zamiast unoszenia tułowia proponuje wiosłowanie. Prostownik dostanie swoje przy martwym ciągu. Na barki będzie lepsze wyciskanie stojąc. Jedno ćwiczenie na klatkę wystarczy np wyciskanie leżąc. Brzuch lepiej rób razem z treningiem innych pa

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 878 Data: 2010-05-20 23:30:09 Liczba szacunów: 0
  • Budowanie siły.

    Post
    Trec

    Dobrze dobrałeś ćwiczenia bo tak na prawdę fundament siły to mc i przysiad plus wyciskania. Ćwiczenia na duże grupy czyli właśnie nogi i plecy dają największą odpowiedź w postaci wyrzutu hormonów do układu.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2467 Data: 2010-11-30 18:56:18 Liczba szacunów: 0
  • TRENING W DOMU. PROSZE O POMOC.

    Post
    Trening w domu

    Push Press 3s Martwy ciąg / Przysiad przedni 3s Wiosłowanie / Rumuński Martwy Ciąg 3s Pompki na poręczach 3s Podciąganie na drązku podchwytem 2/3s Powinno być ok. Sztangę, możesz umieszczać na poręczach do pompek. Chociażby do przysiadu przedniego, czy do wyciskania żołnierskiego. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2011-10-26 15:43:09

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2011-10-26 15:37:24 Liczba szacunów: 0
  • pomozecie w ulozeniu cyklu

    Post
    Doping

    1. WIEK: 18 2. WAGA: 82 3. WZROST: 177 4. WYMIARY: -biceps: 41 -klatka: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2.roku 6. DIETA: Do tej pory jadlem wszystko 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: ---- 8. TRENING: 4-5 dni 9. CEL CYKLU: masa/sila 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: --- 11. POZIOM BF%: raczej niski 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNI

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2010-04-25 21:33:37 Liczba szacunów: 0
  • FBW -2 x Zestawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli te plecy rozdzielic, wywalic mc i w jednym i drugim zestawie robic przysiad ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 2011-04-25 17:35:59 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:yaibaben PŁEĆ:mężczyzna WIEK:21 WZROST:172 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:5lat nie przerwany koło 1,5-2 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:84 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: OBWÓD BICEPSU:40 OBWÓD ŁYDKI: OBWÓD UDA: OBWÓD BIOD

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 521 Data: 2012-10-10 20:13:22 Liczba szacunów: 0
  • kolejne hst do oceny

    Post
    Trening w domu

    żąc TO NIE TO SAMO CO WYZEJ, MOZE LEPIEJ ZROBIĆ JEDNĄ SERIE JEDNEGO RODZAJU- TRICEPS PRACUJE JUZ PRZY WYCISKANIU Z KLATKI hmm, to moze dam tylko 2x leżąc wspięcia na łydki przysiad PRZYDIAD BYM DAŁ NA POCZĄTEK czytaj niżej wspięcia na łydki siedząc TO PRZECIESZ TO SAMO, DAJESZ TAKIE RÓZNORAKIE WERSJE DLA UROZMAICENIA? to wrzuce wspięcia łydk

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2665 Data: 2004-04-25 18:49:31 Liczba szacunów: 0
  • kolejne hst do oceny

    Post
    Trening w domu

    nie no nie musisz we wszystkich, zrób dwa jakieś bardziej ogólne. np przysiad i wyciskanie, plus oczywiscie ogólna rozgrzewka. A jak wrażenia 15 i 10? Zmieniony przez - kermit w dniu 2004-06-09 19:55:47

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2665 Data: 2004-06-09 19:54:49 Liczba szacunów: 0
  • moje HST

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klata wyciskanie na płaskiej 3 serie Nogi przysiad ze sztangą 3 serie wspięcia na palce ze sztanga 1 seria Plecy Przyciąganie drążka wyciągu do klaty (przy piątkach zastapie podciaganiem z szerokim nadchwytem)3 serie wznosy tułowia na ławce 2 seria /lepszy bylby mc, ale rozumiem ze np boisz sie go robic Barki Wyciskanie sztangi z klatki 2

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2006-03-31 18:43:10 Liczba szacunów: 0
  • Przysiad na jednej nodze

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    doskonale cwiczenie na rownowage, elastycznosc, wzmocnienie miesni stabilizujacych kolano i kostke na przysiad ze sztanga sie slabo przeklada, ale mozesz je robic jako cwiczenie uzupelniajace cwiczenie z talerzem trzymanym z przodu moze spowodowac, ze cwiczenie bedzie latwiejsze - bedzie latwiej utrzymac rownowaga jak chcesz trudniej - to trzymaj t

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7470 Data: 2007-01-23 23:22:44 Liczba szacunów: 0
  • Przysiad na jednej nodze

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Już lepiej robić wykroki ze sztangą - przysiad na jednej nodze za nic w świecie nie powinien być podstawą treningu, co najzyżej jako uzupełnienie.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7470 Data: 2007-01-24 14:22:04 Liczba szacunów: 0
  • Przysiad na jednej nodze

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    lence, nie przeliczaj bo to sie nie przeklada na przysiad to cwiczenie jest sztuka sama w sobie jest o tyle dobre, poniewaz mozna robic je w domu, w szkole, pracy, na wyjezdzie zaliczylbym je do uzupelniajacych cwiczen ogolnosprawnosciowych (jest takie slowo?) jak skoki albo sprinty

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7470 Data: 2007-01-24 17:39:02 Liczba szacunów: 0
  • Poprawiony podwieszony plan

    Post
    Trening dla początkujących

    masz zbyt duże dysproporcje przysiad martwy do wyciskania leżąc popraw to bo skończysz jak kaleka.. po co poprawiasz czujś plan?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2013-09-12 09:38:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening piłkarski a HST, możliwy katabolizm?

    Post
    Trening w domu

    1. Nogi bym cwiczyl, np tylko przysiad co 2 trening. Na ostrzejszym treningu skupilbym sie w okresach zimowych, kiedy nie ma sezonu pilkarskiego 2. Ulouz tak aby ciear szedl w gore, jak jest ciezko dokladaj co 2 trening 3. mozesz dodac uginanie nog np na przemian co trening z przysiadem, chociaz ja po glebokim przysiadzie te z czuje dwuglowe 4. od

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 635 Data: 2009-10-07 09:06:54 Liczba szacunów: 0
  • Split x4 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klatka + Biceps + abs Klatka 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12 10 8 2. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 12 10 8 6 3. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 12 10 8 Biceps 1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc ( podchwytem ) 12 10 8 2. Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku( podchwytem wąsko )12 10 8 3. Uginanie ra

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 435 Data: 2012-01-30 12:08:09 Liczba szacunów: 0