SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Bic+ lydki- polaczenie z dupy wziete. Lacz jaks duza partie z mala. Cwiczysz 1,5 roku a takie polaczenie wybierasz? Nogi to cos slabo chyba cwiczysz jak na przysiad bierzesz 82 a na lawce 90. Koniecznie chcesz miec system dzielony? Osobiscie preferuje w fbw albo jakis push/ pull (nad tym mozesz sie zastanowic).

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 360 Data: 2011-10-26 21:44:14 Liczba szacunów: 0
  • Następny etap FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    waga skoczyła 2kg, Obciążenia na klatkę w serii 100%CD po 6 tygodniach jest tylko 5kg więcej, na ostatnim treningu zrobiłem 13p przy 70kg przysiad +15kg (dopiero zacząłem go robić 6 tygodni temu i zaczynałem od 45kg), teraz ostatnia seria 14p przy 60kg klasyczny MC 70kg, +10 od początku na drążku podchwytem 6 tygodni temu było max 9 powtórzeń teraz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 608 Data: 2011-10-28 16:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Trenning bieganie + siłownia do oceny

    Post
    Inne dyscypliny

    tez zrob w poniedzialek.. przysiad 4serie 6 powtorzen - zalezy ile kg chcesz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 2011-12-13 11:50:45 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    jak dla mnie ok, tlyko we wtorek zamist wykrocznych dalbym przysiad pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 572 Data: 2009-07-14 11:25:45 Liczba szacunów: 0
  • JELFA METANABOL + TESTOSTERON CYKL POMOZCIE

    Post
    Doping

    Uzupelnilem ankiete   Płeć: Mężczyzna   Wiek: 22   Waga: 80   Wzrost: 180   Obwód klatki: 108   Obwód ramienia: 125   Obwód talii: 96   Obwód uda: 58   Obwód łydki: 41   Staż na siłowni: 1 rok   Ilość spożywanego białka: ?   Ilość spożywanych

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2591 Data: 2009-11-16 22:50:25 Liczba szacunów: 0
  • Moj Trening do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzwonek272 1.Dieta do dzialu ODZYWIANIE tam ten temat analizuja i ci pomoga żebys dobry kierunek obrał. 2.Plan cienizna- wiec daj sobie z tym spokoj Staż treningowy na słowni : 4 miesiace z przerwami Jestes wstanie powiedzieć jakich cieżarów uzywałes w podstawowych ćwiczeniach jak (przysiad ,martwy,wyciskanie) czy wykonywałes takie ćwiczenia??

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 391 Data: 2011-09-15 10:37:50 Liczba szacunów: 0
  • Moj Trening do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tak wykonywalem takie cwiczenia, przysiad ze sztangla na plecach, 15kg obciazenia wyciskanie tez, po 30kg jesli o to Ci chodzilo. a Czy moglbys mi pomoc ulozyc plan treningowy?. co do diety zapytam tam gdzie mi radziles

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 391 Data: 2011-09-15 15:27:37 Liczba szacunów: 0
  • Trening rzeźba do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Od kiedy wypychanie na suwnicy jest ruchem pull :)? Albo przysiad? Podnoszenie sztangielek to też nie jest push. To co napisałeś, to nie jest push&pull, bo w takim treningu nie dzielisz na partie, ale na ruchy. Ten trening to po prostu split, ze złym podziałem partii, bo nogi i plecy masz w jednej sesji treningowej - nie zrobisz nic porządnie.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 2013-04-02 18:48:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening rzeźba do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok dzięki za rady. A co my myślicie o takim treningu ? A1) PUSH Poniedziałek: - Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 3 serie. - Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 3 serie. - Wyciskanie hantli ponad głowę 3serie - Wyciskanie francuskie sztangi 3serie - Wspięcia na palce 3 serie. +brzuch i 40min aerobów B1) PULL Wtorek: - Podciąganie na drążku sz

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 2013-04-02 22:30:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcyjny do oceny + lekka korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 509 Data: 2013-05-27 09:04:46 Liczba szacunów: 0
  • Wyskok po raz n-ty

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam ponownie. Bede pamiętał, że technika to podstawa i mam zasadę, że nic na siłę. A skoro jestesmy przy technice, to zapytam. Przy przysiadach stopy trzymam delikatnie na zewnątrz, a ciężar jest rozłożony na całą stopę, a nie tak, że łydki pracują. Tak dobrze? A czy te przysiady muszą być do końca robione, czy mogę je zatrzymac, kiedy udo jest

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3357 Data: 2002-09-03 19:49:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening poprawa szerokości

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    angielki w opadzie (wiosłowanie) wioslo hantlem Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskimwywal Przyciąganie linki wyciągu górnegowywal "Martwy ciąg" Nogi przysiad Prostowanie nóg w siadzie Uginanie nóg w leżeniu Wspięcia na palce w siadzie pon.klatka+tric sr.plecy+bic pt.nogi+barki tyle odnosnie planu, szerokosc klatki jest gl

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1937 Data: 2008-06-21 14:51:22 Liczba szacunów: 0
  • Moje początki z siłownią, porady instruktora. Oceńcie

    Post
    Trening dla początkujących

    cwicz same podstawy, unikaj izolacji , cwicz z malym ciezarem a technicznie i zwiekszaj go w miare postepow. a przysiad wioslowanie wyciskanie lezac wyciskanie barki lydki brzuch b martwy ciag podciaganie na drazku wyciskanie skos unoszenie hantelek bokiem lydki brzuch

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 2011-07-30 11:05:11 Liczba szacunów: 0
  • Wielka niedowaga i doping

    Post
    Doping

    DOWE: brak 8. TRENING: 9. CEL CYKLU:masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):chudy 13. STAN ZDROWIA:zdrowy 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii):szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:35 -martwy ciąg:b/d -przysiad: b/d

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 3350 Data: 2012-10-29 20:28:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    14.02.2017 Tydzień deload - mniejsze ciężary, mniej serii Push 1a.Przysiad: Rampa 5 100/105/110 1b.Hip thrust: Rampa 5 60/80/100 2a.WL wąsko: 85kg x5 x5 +normalne wl 100kg x3 2b.Wyc.hantl.plasko: 26kg x10 31kg x10 34kg x8 38kg x6 42.5kg x5 3.Ohp hantle: 20kg x10 x10 26kg x5 4.Dipy: CC x10 x10 x10 5.Wznosy: 11kg x10 x10 x10 Waga: 77.5kg

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10538 Data: 2017-02-14 22:45:35 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    22.02.2017 FBW OHS, snatch na rozgrzewkę 1.Przysiad: 100kg x8 120kg x6 125kg x3 127kg x3 130kg x2 2.MC: 120kg x5 140kg x5 145kg x5 +MC rwaniowy 120kg x5 3.Sciaganie drążka: 3/4 stosu x5 x5 x6 4.WL: 100kg x5 101kg x5 102kg x5 105kg x3 +WL wąsko z pauza 85kg x6, 65kg x10 5.OHP: Rampa 50/52/55/57/50 Waga: 76.7kg Suplementacja: Akg Cytrulina Mono

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10538 Data: 2017-02-22 16:23:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    13.03.2017 PUSH + dynamika 1.Przysiad: 100kg x5 110kg x5 120kg x5 125kg x4 130kg x3 100kg x6 x5 x5 2.WL: 100kg x5 102.5kg x5 105kg x5 110kg x2 100kg x2 upadek mięśniowy nadal DOMS'y trzymały po sobocie 3.Wznosy: 15kg x8 x8 x8 x8 x8 DYNAMIKA: 4.Snatch (rwanie): 50kg x3 55kg x3 60kg x2 x2 62.5kg x1 65kg x1 5.Skoki na pudło na prostych nogach z rozb

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10538 Data: 2017-03-13 17:50:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    25.03.2017 PUSH ciężki 1a.Przysiad: 140kg x3 rekord w serii :) 140kg x1 low bar 142kg x1 low bar 120kg x3 x3 x3 1b.Fronty: 80kg x15 100kg x5 x3 Front rack coraz lepiej można zacząć działac :) 2.WL: 100kg x3 105kg x3 107kg x3 110kg x2 112kg x2 progress :) 100kg x3 2b.WL wąsko: 90kg x5 92kg x4 95kg x3 3.Dipy: CC x10 x10 24kg x5 32kg x5

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10538 Data: 2017-03-26 10:16:03 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    24.04.2017 FBW trojbojowe 1.Przysiad ATG: 100kg x5 x5 120kg x2 ===== 125kg x5 x5 130kg x3 135kg x1 Ciężar mniejszy na rzecz głębokości 2a.WL: 102kg x5 105kg x4 110kg x2 100kg x3 2b.WL negatywy: 120kg x4 125kg x3 130kg x2 3.Rack pull: 110kg x8 150kg x6 170kg x5 190kg x3 210kg x2 +MC 160kg x1 Waga: 78.5kg

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10538 Data: 2017-04-24 18:22:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    09.05.2017 1.Przysiad : 140kg x1 142.5kg x2 :) 120kg x4 122.5kg x4 127.5kg x3 +z pauza: 100kg x2 x2, 105kg x1 2.Wioslo sztanga: 80kg x10 85kg x6 90kg x5 95kg x5 Drop 90kg x5 80kg x5 60kg x5 + super seria biceps 3.Podciaganie: CC x10 x10 x10 Waga: 76.5kg

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10538 Data: 2017-05-09 19:41:00 Liczba szacunów: 0