SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • klysiu/DZIENNIK -"przygotowanie do redukcji"

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejsza relacja: 1s z b.mały obciążeniem 2s 50% CD 3s 75% CD 4s 100% CD 5s 100% CD Przysiad 60/60 15p RDL 60/60 15p Wyciskanie na ławce 60/60 15/12p Wiosłowanie 50/50 15p Wyciskanie w staniu 25/25 12p (tu jestem zaskoczony że tak mało kg) Podciąganie na drążku 6/6/5 + aeroby 30 min tętno 130-140 bpm /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/765b1977c5dd4fa8

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1670 Data: 2013-03-23 20:46:17 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening 6 dni w tyg.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wcześniej nie miałem jak napisać Zakładam, że nie potrafisz wykonywać zarzutu/rwania siłowego ze zwisu A więc tak Upper push I A. Wyciskanie stojąc, rampa po 8 powtórzeń, robisz dość małe przeskoki, kiedy nie wyrobisz 8 powt, zaczynasz robić push press. Gdy nie zrobisz 8 powt w PP, robisz 1 serię na mniejszym ciężarze, 12-15 powt B. Wyciskanie na s

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1660 Data: 2011-04-29 02:36:08 Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    dpoczynku B1. wskok na stopień 1min B2. swing sztangielka dwoma rekami 1min 7kg 1min przerwy B3.skip A 1min B4. skok dwoma nogami przez przeszkody 1min 2min przerwy C1.przysiad z wyskokiem 1min C2. pajacyki 1min 1min przerwy C3. burpee 1min (12) C4. skok na skakance 1min 2min odpoczynku D1. wejście rekami na podwyższenie 1min D2. skoki

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 16191 Data: 2012-12-02 15:18:08 Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 12 dzień 78 DT dzien pierwszy odwadniania czuje sie dobrze, pobolewa mnie głowa trening wypasiony, nie powiem :D Dzień 1 1a przysiad 8x10 30s 22/27/32/32/37/42/47x10 52x8 1b. uginanie nóg w leżeniu 8x10 30s sztabki 3/3/4/4/5/5/6/6 ( szósta jes podwójna ) 2a. ściąganie drążka górnego 8x10 30s 20/20/25/25/30/30/30x8/30x8 2b. wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 16191 Data: 2012-12-17 20:42:15 Liczba szacunów: 0
  • Kij i marchewka/ Etrala / podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    p3 - o wiele lepiej się ćwiczy - mimo, że z ksiazki wiele nie wiedziałam, bo skupiałam sie bardziej na trzymaniu tempa, to czas szybciej płynął Nauczyłam się robić prawidłowo przysiad, inne ćwiczenia również korygowałam filmami przesyłanymi do Rudej, w tamtym roku zaczęłam dopiero chodzić na siłownię, wiele z nich jest mi jeszcze nie znane, ale sta

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 16191 Data: 2012-12-22 17:51:30 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam, przysiad kolarski angażuje mocno łezkę i polecany jest wysokim osobom. Hack przysiady i wypychanie z odpowiednim ustawieniem stóp na platformie również ale nie pamiętam niestety jak to szło :-)

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-26 18:07:56 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Arphiel, bardzo doceniam Twoje zainteresowanie, ale bądź tak uprzejma i wyjaśnij proszę o jaką ankietę chodzi, bo nie mam pojęcia o czym mówisz @@-) Jakieś badania marketingowe robisz? Jeśli tak, to chętnie pomogę :-)) \-) Czuwaj Sanitariuszko };-) ____________________________________________________________ dzień 3 TRENING: Nogi 4x15 1. Uginanie

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-05 21:58:41 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    dzień 8 TRENING: marsz ok. 50min dzień 9 TRENING: Nogi 4x15 1. Uginanie z piłką 2. Prostowanie z gumą 3. Przysiad plie 7/7x9+6/6/6 7/7/5/5x6+CCx9 4. Wznosy bioder 15/6+5/15:-|/3 15/5+4/3+1/2 5. Wspięcia na palce siedząc 6. Wspięcia na palce stojąc + marsz ok. 30min *plie- w III nie mogłam nóg złączyć %-) *wznosy- po powyższym, ta III to pełe

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 22:47:01 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    dzień 51 TRENING: Nogi 1. Rozgrzewkowo prostowanie nóg z gumą 2x 30 2. Przysiad plie 6x 8 9/9/9/7/7/5x6 3. Uginanie z piłką 3x 8 + 1x drop set 4. Rumun 4x 8 20/17/17/17 5. Mostek biodrowy ze sztangą 4x 8 5/5/5x3+CCx5/CC 6. Wspięcia na palce siedząc 3x 20 7. Wspięcia na palce stojąc 3x 20 + marsz Plie: szału po ostatnich trzech seriach nie ma s

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-22 23:29:55 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    dzień 2 TRENING: Plecy 3x15 1. Opuszczanie podchwyt max 2. Ściąganie gumy w pozycji narciarza 3. Ściąganie podchwytem 4. Przyciąganie gumy do brzucha siedząc 5. Wiosłowanie hantlą 5 6. Wiosłowanie sztangą 13 7. Przenoszenie hantli 5 + marsz dzień 3 TRENING: marsz + Nogi 3x15 1. Prostowanie nóg z gumą 2. Przysiad 9 3. Uginanie nóg z gumą

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-10 00:03:49 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Marta, no wiesz \-) Nie ma zmian, bo urlopuję }:-( , to i nie ma co zdjęć cykać. Nawet lustrzaków mi się jakoś nie chce :-|%-) Wezmę się porządnie do roboty, to i coś się wykombinuje, czyt. będzie lista wniosków i zażaleń \-) Będzie ryk, płacz i śmiech przez łzy nad olewaniem ćwiczenia brzucha @-|%-) Ale mówiąc poważnie, to mam wrażenie, że bardzie

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-04 23:36:42 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Przyszłam się odświeżyć, bo może być, że się nie odnajdę później w gąszczu powakacyjnych dzienników ;-) U mnie jest tak, że dwa dni temu wyśniłam sobie trening na nogi: 3x20 *przysiad 9 *wykroki miejscowe 3 *RDL 15 *plie z wyskokiem *łydki Siedzieć nie jestem w stanie i chodzę z klasą /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/46a7d9766c584ce0bd2c246d0fe8e2aa.J

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-09 08:47:27 Liczba szacunów: 0
  • GROT/Blog/ "Żyć mocniej..." fotki str.6,16 i 22,23

    Post
    Trening dla początkujących

    III TRENING tydzień 6 BARKI 1.arnoldki 15x14 12x16 9x18 12x16 2.wznosy ramion w opadzie tułowia 15x8 12x9,5 9x11 12x9 3.szrugsy 60kg 4x20 4.przysiad + wyciśniecie 46kg 4x10 + przysiady 60kg 2x10 NOGI 5.wykroki 3x16 6.wspięcia na palce 10kg 3x15 (na nogę) PRZEDRAMIE 3 superserie 7.prostowanie nadgarstków 10/ 10/ 10 8.uginanie nadgarstków 15/ 15/ 15

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 9523 Data: 2008-10-20 22:06:58 Liczba szacunów: 0
  • co wybrac

    Post
    Trening dla początkujących

    kylo na poczatek przeczytaj pare moich postow: brak postepow,deloading…. http://www.sfd.pl/Brak_postępów_mimo_planu_i_diety-t690061-s2.html podstawy: http://www.sfd.pl/Ocena_plan-t694723-s2.html split vs full body http://www.sfd.pl/Obiektywne_spojrzenie_%5Bart%5D-t778169-s5.html http://www.sfd.pl/Obiektywne_spojrzenie_%5Bart%5D-t778169-s7.html to t

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 915 Data: 2012-04-05 23:03:32 Liczba szacunów: 0
  • Push pull na rzeźbe do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi sie, ze przysiad powinien byc wykonywany w 1. kolejnosci ze wzgledu na wielkosc miesnia, ktory angazujesz i powinien znajdowac sie w PUSH a nie PULL =o ale to moje zdanie, jesli nie jest prawdziwe poprawcie mnie :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2839 Data: 2011-04-24 14:32:14 Liczba szacunów: 0
  • Szajbus055 / Dziennik / Szaleńcza Walka

    Post
    Trening dla początkujących

    Waga : 66,3 kg Lewy biceps: 33,5 cm Prawy biceps: 34,5 cm Klatka: 99cm Przedramię: 28cm Udo: 53 cm Łydka: 34 cm Pas: 74 cm Wyniki: Wyciskanie leżąc: 100 kg Przysiad: nie trenuje maxów Martwy ciąg: nie trenuje maxów Będe musiał pokombinować żeby do listopada zbliżyć sie do 110 kg na klate. No ostatnio wcale nie ćwicze wyciskania zza karku.

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 17356 Data: 2008-09-09 20:12:09 Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    ło (albo by nie utrzymali kettla, bo to jednak siła) - dlatego robią nisko... jaki byś zaproponował plan na moment gdy uznam, że to co już`robię (wymach, nadrzut z podrzutem, przysiad przedni) opanowałem i "chcę więcej" ? Coś z tureckim wstawaniem, rwania, wariacje wyciskań ? Sam sobie odpowiedziałeś :) Extreme Kettlebell Cardio Workout polecam..

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-18 16:03:28 Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    usza ty często o tym piszesz przy DOUBLE PRESS się mnie o to pytałeś i teraz ja nie czuję żadnego przyduszenia ale za to czuje k****ski ciężar! :) strzelają tobie kolana przy przysiadzie? Trening próbuję jechać systematycznie i powinno wychodzić 3 treningi na tydz, czasami jednak z braku czasu coś sie rozjedzie i wpadnie jeden lub dwa dni przerwy w

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-21 23:54:23 Liczba szacunów: 0
  • TRENING KETTLEBELL

    Post
    Trening w domu

    ciężej oddycha, to wszystko idzie ciężej. ROTK - sam do końca nie wiem co to będzie, ale o kettlach i po polsku to bankowo zakupię :) Co do kolan - całe życie mi strzelają - przysiad, klękanie, kucanie. Nie zawsze, ale tak już mam.. I rozgrzewka nic mi w tym zakresie nie daje.. A co do Twojego kompleksu - jest spoko. Ładnie wyeliminowałeś z niego

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-22 15:40:18 Liczba szacunów: 0
  • FBW na SPLIT

    Post
    Trening dla początkujących

    mało osób robi mc bo myśli że mc, przysiad hamują wzrost u nastolatków i te ćwiczenia nie powinni poczatkowi robić a zobaczyć kobietę przy mc to rzadkość rób się nie przejmuj ja bym przy fbw został, ale troch inaczej rospisanym

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2011-04-08 22:04:22 Liczba szacunów: 0