SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Dieta, split ale efektow brak.

    Post
    Trening dla początkujących

    ażdy stosuje metode która sie u niego sprawdza u mnie to bedzie FBW u drugiego SPLIT itd twój problem trenujesz badziewiem partia 1 w tygodniu masa zbednych cwiczen ITD masz tutaj spojrzenie NA TAKA METODYKE MIT 4 http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 Podaj ciezary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)??? nie rekordy

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1376 Data: 2011-09-13 11:52:46 Liczba szacunów: 0
  • Który lepszy plan? Oceńcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    staż 1,5 rok naq poważnie z dietą waga - 77kg, ława - 100kg, przysiad - 110kg x 7-6, ciąg 12o x 12 . Taki program będzie dobry dla mnie i czy będzie dobry do budopwania masy?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2006-12-28 17:08:56 Liczba szacunów: 0
  • Obwody stoją w miejscu

    Post
    Trening dla początkujących

    wadze 68 kg wpieprzac prawie 4000kcal to juz bedzie masakra to zmiescic Trening tak jak napisalem 4 serie po 8 powtorzen, cięzary w ostatnich seriach głównych cwiczen tj MC, przysiad czy WL są juz bliskie maksa na tą ilosc powtorzen, mimo to mam wrazenie ze nie czuc tak dobrze pracy mięsni jak w poprzednim treningu FBW gdzie zawsze czucie było kon

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1696 Data: 2014-05-11 17:38:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Gawlak

    Post
    Usuniete tematy

    Zakładaj więcej na przysiad :D

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 17247 Data: 2012-12-11 14:26:25 Liczba szacunów: 0
  • W drodze do bycia wielkim

    Post
    Trening dla początkujących

    We wtorek masz przysiad i martwy ciag na jednym treningu? Piątek to juz woogóle coś masz pomieszane

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2013-08-01 20:42:33 Liczba szacunów: 0
  • Doktorowa na zap*** gotowa

    Post
    Ladies SFD

    a pod przyszłe działania. Taka drobna uwaga odnośnie Twojego treningu i idei rozpoczynania od słabszych grup mięśniowych... Przy fbw zaczyna się od ćwiczeń wielostawowych np. przysiad, mc itp. które angażują duże grupy mięśniowe a dopiero później schodzi się do tych mniejszych. Zobaczysz to zresztą na treningach w linku, który podałam wyżej :-) Ści

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1810 Data: 2014-06-23 19:51:07 Liczba szacunów: 0
  • Doktorowa na zap*** gotowa

    Post
    Ladies SFD

    Sprawozdanie na szybko. Miska ok, nabiał out. Jeszcze z kurczakiem, ale już na jutro pierś z indyka przygotowana. Dzisiaj powtórzyłam trening z wczoraj, ale już na siłowni, żeby sprawdzić jaki ciężar wchodzi (w domu nie mam wyboru). Przysiad przedni z push press 10 + gryf. Wejście na ławkę ze sztangielkami 2x7,5. Wiosłowanie 7,5. Woodchoper 5.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1810 Data: 2014-06-24 22:48:16 Liczba szacunów: 0
  • MKSNyga/ Dziennik/ wygląd.

    Post
    Trening dla początkujących

    Kurde, nie daje rady. Jak robie przysiad to tak do 90 stopni bo jak więcej to kolana wypycham :/

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 4924 Data: 2009-10-11 21:32:26 Liczba szacunów: 0
  • MKSNyga/ Dziennik/ wygląd.

    Post
    Trening dla początkujących

    PIĄTEK Przed treningiem oczywiście brzuch. W dni bez siłowni robię 8min abs. Co do dzisiejszej diety jest prawie taka sama jak wczoraj tylko zamiast kurczaka rybka :) barki wyciskanie siedząc, sztanga, od klatki 4x 12, 10, 8, 6(2 serie rozgrzewkowe) 12x40kg, 10x50kg, 8x55kg, 6x60kg arnoldki 3 x 12, 10, 8 12x13kg(waga 1 hantla), 10x15kg, 8x17kg u

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 4924 Data: 2009-10-16 21:01:36 Liczba szacunów: 0
  • MKSNyga/ Dziennik/ wygląd.

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek Dziś na siłowni strasznie źle się czułem, kompletnie nie miałem siły. Siły odzyskałem dopiero jak kończył się trening i tak mam zawsze jak już kończę to mam wrażenie że dziś się obijałem. Moje posiłki: o 10 płatki owsiana na Melu i łyżeczka lnu, koło 14 serek wiejski +bułka pełnoziarnista i jabłka, o 16.30 ziemniaczki i paluszki rybne z sur

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 4924 Data: 2009-10-23 20:09:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening by h3rman Cel [masa]

    Post
    Trening dla początkujących

    trening po małych poprawkach Dzień 1 (Klatka, Triceps) Klata 1. Wyciskanie na ławce poziomej - 4 serie: 15, 12, 10, 8 powtórzeń. 2. Wyciskanie na ławce skośnej (skos w górę) - 4 serie: 15, 12, 10, 8 powtórzeń. 3. Rozpiętki na ławce skośnej - 4 serie: 15, 12, 10, 8 powtórzeń. Triceps 1. Wyciskanie francuskie - 4 serie: 12, 10, 8 powtórzeń. 3. Wycisk

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 2008-03-30 15:00:52 Liczba szacunów: 0
  • Split na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    wiek 11.01.1993 1. staż treningowy -około 7 miechów 2. najbliższy cel sportowy -masa w drugiej kolejności poprawa klatki i pleców 3. Przykładowa dieta: http://www.sfd.pl/Dieta_na_mase_do_poprawy-t541638.html 4. Planowany trening zgodny z celem: http://www.sfd.pl/Split_na_mase_do_sprawdzenia-t541639.html#post2 5. Rekordy: WL 100kg MC 85x5 słabo pon

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2009-10-31 15:18:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy - Zmiana

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Priorytet to dorzucenie czegoś na doyebanie klatki. Jakieś dobre ćwiczenie na triceps. Zmiana ćwiczeń na biceps i barki. Na przysiad nie narzekam itd. Ostatnią serie robie 80kg i jest wchoy ciezko

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 2014-09-27 19:45:35 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i plan treningu do oceny...

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan generalnie do bani. I cięzko będzie połączyć te biegi z masowaniem. I jeszcze rower. Lepiej się na coś zdecyduj. Albo, albo. Bo np. Nogi - tylko 2 ćwicznia. Pewnie dlatego, że dzień wcześniej jest bieganko. No a jak chcesz zmasować to przysiad musi być obowiązkowo.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1197 Data: 2007-06-09 17:23:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę + rzeźbę

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klatka -Wyciskanie płasko 12-10-8-8 -Wyciskanie Skos 12-10-8-8 -Rozpętki na maszynie 12-10-8-8 Triceps -Pompki tyłem -WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE Przód i Bok Barku -Wyciskanie sztangi zza głowy -Arnoldki -Unoszenie ramion w przód ze sztangą Środa Plecy - MC - Wiosłowanie - Podnoszenie się

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 2010-06-23 22:34:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę + rzeźbę

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrobiłem coś takiego . Poniedziałek Klatka -Wyciskanie płasko 12-10-8-8 -Wyciskanie Skos 12-10-8-8 -Rozpętki na maszynie 12-10-8-8 Triceps -Pompki tyłem -WYCISKANIE "FRANCUSKIE" Leżąc Przód i Bok Barku - Unoszenie bokiem - Arnoldki - Wyciskanie Sprzed klaty Środa Plecy - MC - Podnoszenie się na drążku zza głowy? - Wiosłowanie Biceps - U

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 2010-06-27 16:38:13 Liczba szacunów: 0
  • jakieś poprawki?

    Post
    Trening dla początkujących

    ciężary zawsze się lepiej spiszą niż maszyny ćwiczenie izolowane jak rozpiętki z reguły daje się na koniec. triceps: zamiast trzeciego ćwiczenia daj pompki w podporze nogi: przysiad wykroczny jako drugi plecy: zamiast ściągania na maszynie podciąganie na drążku. Jak nie masz drążka to rób to nieszczęsne ściąganie ale pomyśl nad drążkim bo nie jes

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2009-07-08 17:38:39 Liczba szacunów: 0
  • Cykl przed pierwszą walką w Muay Thai - Heavyweight division ;]

    Post
    Doping

    AKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 2896 Data: 2016-06-21 00:17:44 Liczba szacunów: 0
  • Cykl przed pierwszą walką w Muay Thai - Heavyweight division ;]

    Post
    Doping

    pomaganie przygotowania do walki 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: trwa 11. POZIOM BF%: nw 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chudnięcia 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: porostu 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: nw -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 2896 Data: 2016-06-21 09:55:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy po długiej przerwie - proszę o pomoc i ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    ole unikać treningów typowo siłowych Zażywane suplementy : brak (myślę nad jakimś gainerem lub białkiem w celu uzupełnienia diety) Ostatnio przerabiany plan: split (więcej info w pierwszym poście) Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ciężko powiedzieć ale myślę że nie mniej niż 90, 95, 70

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2012-04-15 13:27:48 Liczba szacunów: 0