SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rawie na 100%. W niedziele niedokaldnie policzone ale szaleństw żadnych nie było. Po prostu nie miałęm jak policzyć. Trening w tym tygodniu rewelacja. W poniedziałek rekord w przysiadzie w czwartek w WL w piątek w Push Presie POMIARY Waga : 130,4 / 130,8 (-0,4kg)(w sumie -1,6 ) Obwód pasa : 120 cm / 121 cm (-1cm) (w sumie -2) Obwód bioder : 117 cm

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-03-01 23:33:17 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeffrey Dahmer Waga: 101 kg (-4,2 kg) Pas: 101 cm (- 5 cm) Biodra: 105 cm (-1) Udo: 66 cm (0) Dieta (ok. 2500 kcal) Sobota: jaja, chleb pełnoz., udka, schab, ryż, oliwa, białko, orzechy Niedziela: jaja, chleb pz, szynka, schab, ryż, oliwa, białko, orzechy, udka Poniedziałek: jaja, chleb pz, jabłko, ryż, szynka, schab, ryż, oliwa, białko, orzech

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-03-02 00:05:54 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    m podudzie z indyka, z ryżem, warzywa z oliwą Suma dobowa: 2878kcal, 226g (31%) białko, 90g (28%) tłuszcze, 286g (40%) węglowodany Link do dokładnej rozpiski Trening FBW: przysiad klasyczny: 10/10/9/10 Wiosłowanie: 10/10/10/10 Zarzut ze zwisu: 10/10/10/10 Wyciskanie leżąc: 10/10/10/10 Biceps 10/10 Siatkówka 1,5h Wtorek 05.03 Dieta pla

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-03-09 12:20:31 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z kurczaka, wołowina, z ryżem, warzywa z oliwą Suma dobowa: 2813kcal, 212g (30%) białko, 95g (30%) tłuszcze, 281g (40%) węglowodany Link do dokładnej rozpiski Trening FBW: przysiad klasyczny: 10/10/10/7 134] Wiosłowanie: 10/10/10/10 Zarzut ze zwisu: 10/10/10/10 Wyciskanie leżąc: 10/10/8/5 Biceps 10/10 Siatkówka 1,5h Wtorek 12.03 Dieta p

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-03-17 22:02:23 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dyka, piers z kurczaka, z ryżem, warzywa z oliwą Suma dobowa: 2909kcal, 215g (30%) białko, 97g (30%) tłuszcze, 286g (39%) węglowodany Link do dokładnej rozpiski Trening FBW: przysiad klasyczny: 10/10/10/7 136] Wiosłowanie: 10/10/10/10 Zarzut ze zwisu: 10/10/10/10 Wyciskanie leżąc: 10/10/8/7 Biceps 10/10 Siatkówka 1,5h Wtorek 19.03 Dieta place

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-03-23 11:38:43 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeffrey Dahmer Wymiary: Waga: 98,5 kg (-6,7 kg) Pas: 98 cm (-8 cm) Biodra: 103 cm (-3 cm) Udo: 64 cm (-2 cm) Dieta: sobota - udka, grahamki, ryż, jaja, pierś, białko, ziemniaki, oliwa niedziela - wóda, ciasto %-) poniedziałek - wóda, ciasto %-) wtorek - chleb pz, grahamki, halibut wędzony, łosoś wędzony, udka, białko, ryż, jabłko, pierś środa -

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-04-05 15:03:01 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeffrey Dahmer Wymiary: Waga: 97,5 kg (-7,7 kg) Pas: 97 cm (-9 cm) Biodra: 103 cm (-3 cm) Udo: 64 cm (-2 cm) Dieta: Sobota - big mac, grahamki, makaron pz, schab, udka, pierś, oliwa Niedziela - grahamki, jajka, makaron pz, udka, udziec woł, mozzarella, oliwa Poniedziałek - grahamki, pierś, jaja, ryż, białko, oliwa, twaróg pt Wtorek - udziec, mą

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12627 Data: 2013-04-12 22:59:57 Liczba szacunów: 0
  • 94Maly - "Bo wojownik ciągle ćwiczy aż do zapalenia zniczy..."

    Post
    Trening w domu

    n ale raczej nie będzie potrzebne - sob: klatka, barki, triceps - czyli poręcze, różne rodzaje pompek i uderzanie młotem w oponę - ndz: nogi + brzuch - nogi albo na siłowni (przysiad i martwy) albo pistolety, żuraw, przysiady z wyskokiem itd. , brzuch w domu: ab wheel, wznosy nóg ze zwisu, spięcia Dokładny plan ułożę na weekendzie na razie chodzi

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7586 Data: 2012-09-27 19:06:10 Liczba szacunów: 0
  • 94Maly - "Bo wojownik ciągle ćwiczy aż do zapalenia zniczy..."

    Post
    Trening w domu

    Plecy: MU sobie odpuść bo to też angażuje klatkę. Ściąganie drążka też sobie odpuść. Zamiast tego daj wiosłowanie. Potem wiosłowanie jednorącz. Klatka: dipsy w wersji na klatke, wyciskanie skos dodatni, wyciskanie płasko hantli. Barki: wyciskanie hantli, bądź sztangi, ale w staniu. Nogi: Przysiad, wykroki, syzyfki, mc na prostych, żuraw

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7586 Data: 2012-11-19 17:13:53 Liczba szacunów: 0
  • Marek 'Oley' Olejniczak IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    to był trening z zapomnianymi ćwiczeniami, m.in. właśnie wypychanie na smithie i przysiad Jeffersona (ostatnia fotka)

    Odpowiedzi: 524 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-13 18:27:25 Liczba szacunów: 0
  • DT Eufo, której potrzebna dyscyplina!

    Post
    Ladies SFD

    http://s27.postimg.org/kmpd97743/dieta_2014_09_10.png Warzywa: cebula Przyprawy: sól, zioła dalmatyńskie Płyny: woda, kawa, herbata zielona, herbata czerwona, pokrzywa, mięta Suple: HMB, witaminy, BCAA Trening: 1. Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu 10x10/4x42/4x42/4x42kg 2. Wyciskanie sztangi stojąc 10x10/4x25/4x25/4x25kg 3. Podciąganie szta

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 3956 Data: 2014-09-10 18:46:22 Liczba szacunów: 0
  • DT Eufo, której potrzebna dyscyplina!

    Post
    Ladies SFD

    http://s23.postimg.org/as666jc5n/dieta_2014_09_24.png Warzywa: pomidory, cebula Przyprawy: tak ku chwale dzisiejszego artykułu o przyprawach -> bazylia, chilli, cynamon, kurkuma, czerwona papryka, sól Płyny: woda, herbata zielona, herbata czerwona, mięta, melisa, kawa Suple: HMB, witaminy, BCAA +wpadły jeszcze trzy małe knedle z połówką śliwki @-)

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 3956 Data: 2014-09-24 21:11:46 Liczba szacunów: 0
  • Powiało wiatrem, powiało chłodem, Arab zmień ciuchy, bo jesteś smrodem. SPAM

    Post
    ActivLab

    Klatka 100kgx2, Przysiad 170kgx1, a Martwego dawno nie robiłem, ale 160 na lajcie. 150x w seriach robiłem

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 15:50:51 Liczba szacunów: 0
  • Powiało wiatrem, powiało chłodem, Arab zmień ciuchy, bo jesteś smrodem. SPAM

    Post
    ActivLab

    Słabo... nigdy siłowo nie trenowałem, ale mam zamiar poprawić klatkę. Teraz martwy od stycznia ruszam, na mocnych ciężarach, przysiad to samo. Będzie cykl siłowy.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 15:55:03 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    sobie kłopotów narobiłam: zgubiłam portfel,}:-(((}:-(((}:-(((@-) f***! ___________________________________________________ Trening: z Viki (pozdro i dzięki! :-D) Dzień3. 1. przysiad goblet 4x8-10 2min przerwy R: 10*12kg 10*14kg/10*16kg/10*18kg/10*20kg na dole mam się zatrzymywać dłużej, nie podnosić barków 2. wyciskanie sztangielek na ławce skoś

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-05 22:37:58 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    rozkład: 1830-120B-180W-70T, (ww równo/ gluten OUT/ nabiał OUT) -napoje: woda mineralna, herbata żurawinowa, kawa. _______________________________________ Czyli next time: przysiad od 32,5kg (ale mi ulżyło, że nie 40#-P), MC 45kg. Zanotowane.%-) Poza tym z godziny na godziny coraz bardziej bolą mnie nogi, mam zakwasy na tyłku, udach i nogi są sp

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-20 00:57:46 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    OUT) DT nóg: 2000-120B-230W-70T -napoje: woda mineralna, herbata żurawinowa, kawa. ____________________________________________________________ Dzien1 +rozruch barków 1. przysiad 10x10 na ok 40%max (3 serie rozgrzewkowe bez ciezaru, po 10 przysiadów) R: 10*cc/10*cc/10*cc 10x(10*37,5kg) 10x(10*35,5kg) ciężko, ciężko, ciężko, ale czuję wzmocni

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-15 10:32:45 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    nabiał OUT) DT nóg: 2000-120B-230W-70T -napoje: woda mineralna, herbata żurawinowa, kawa. -vaccum. ___________________________________________ Dzien1 +rozruch barków 1. przysiad 10x10 na ok 40%max (3 serie rozgrzewkowe bez ciezaru, po 10 przysiadów) R: 10*cc/10*cc/10*cc 10x(10*40kg) 10x(10*37,5kg) ciężko, czasami zdarzy się na raty, ale jes

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-21 22:11:13 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    nabiał OUT) DT nóg: 2000-120B-230W-70T -napoje: woda mineralna, herbata żurawinowa, kawa. -vaccum. ___________________________________________ Dzien1 +rozruch barków 1. przysiad 10x10 na ok 40%max (3 serie rozgrzewkowe bez ciezaru, po 10 przysiadów) R: 10*cc/10*cc/10*cc 10*30kg 10*40kg po przerwie ciężko 2. MC romanian (2-3 serie rozgrzewko

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-20 21:16:48 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    ęłam że tyle zejdzie: 1) ryż masło jajka 2) czekolada gorzka 2) wątroba fasola szparagowa żółta masło Na trening poszłam w końcu, bo znowu nie chcę się zasiedzieć Dzień3. 1. przysiad goblet 4x8-10 2min przerwy 10*6kg/10*8kg/10*10kg/10*12kg/7*14kg 2. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej dodatniej 4x8-10 10*(6kgx2)/10*(8kgx2)/6*(10kgx2)/9*(9kgx

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-19 01:36:04 Liczba szacunów: 0