SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • brak siły w klatce

    Post
    Trening dla początkujących

    tylko na klate tylko ogolnie taki ktory pomoze mi w rozwoju wszystkich partii najlepsze plany na siłę i masę to takie które zawierają podstawowe ćwiczenia czyli-martwe ciągi.przysiady ze sztangą,wyciskania,wiosłowania,,takie co angażują jak największą ilość włókien mięśniowych itp.... FBW jest dobrym typem takiego treningu... np taki fbw,mi nim do

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1920 Data: 2009-10-20 12:24:31 Liczba szacunów: 0
  • Budowanie szczytu

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    pl/westside-dla-sportowcow/ http://www.empik.com/kolarstwo-podstawy-treningu-lau-dominik,p1059506459,ksiazka-p Teraz podczas adaptacji anatomicznej rób ćwiczenia z masą ciała przysiad zwykły i jednonóż, pompka zwykła i jednorącz, podciąganie na drążku, mostki i coś na brzuch. Potem ćwiczenia dwuboju lub trójboju, do wyboru, na niskich powtórzeniach

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1740 Data: 2014-09-10 19:15:20 Liczba szacunów: 0
  • push,pull&legs 4x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    propozycja. zeby byly trzy dni push, pull, legs i dodatkowo 1 dzien fullbody z lzejszymi cwiczeniami ale z nieco wieksza iloscia powtorzen. np. ten dzien moglby wygladac tak: przysiad ze sztanga z przodu 3x jakas wieksza ilosc powtorzen glebokie pompki na krzeslach z nogami wyzej (zarabiscie czuje klatke po nich) 3x inverted rows 3x wyciskanie hant

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 2010-10-30 20:01:13 Liczba szacunów: 0
  • push,pull&legs 4x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    hmm jeszcze wprowadzilem drobne korekty w nogach: legs (wywalilem uginanie nog w lezeniu i dodalem hyperextensions z obciazeniem) przysiad 5x6 rdl 4x10 prostowanie nog siedzac 3x12 uginanie nog lezac 3x12 wspiecia ze sztanga stojac 4x12-15 jest ok? czy moze jednak do przysiadow lepiej dac 8 powtorzen zamiast 6 ?

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 2010-11-03 18:58:45 Liczba szacunów: 0
  • 3 cykl po 2 niewypalach...

    Post
    Doping

    CYKLU: sucha masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 7mc temu 11. POZIOM BF%: okolo 13% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: zdrowy 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: technika nad sile -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 2016-06-24 20:58:37 Liczba szacunów: 0
  • PROP

    Post
    Doping

    OWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 110kg -martwy ciąg: 160kg -przysiad: 140kg Chcialem sie dowiedziec jeszcze jak z odblokiem ile po cyklu CLOMID? Zmieniony przez - skubi020 w dniu 2012-10-14 13:32:27 Zmieniony przez - skubi020 w dniu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 774 Data: 2012-10-14 13:31:30 Liczba szacunów: 0
  • XXIX MP JUNIORÓW W TRÓJBOJU SIŁOWYM

    Post
    Galeria Zdjęć

    Tomasz Jarosiewicz-przysiad 260kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4178 Data: 2005-05-07 15:45:04 Liczba szacunów: 0
  • XXIX MP JUNIORÓW W TRÓJBOJU SIŁOWYM

    Post
    Galeria Zdjęć

    Bartłomiej Szymkowiak-przysiad II podejscie 290 kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4178 Data: 2005-05-07 16:01:29 Liczba szacunów: 0
  • Plywanie kraulem - głowa przyśrodkowa mięśnia czworogłowego

    Post
    Inne dyscypliny

    VMO? Pełny przysiad ze sztangą. Zacznij od sporej objętości i małego ciężaru (6-8 serii 8-10 powtórzeń, ważne, żeby początkowe treningi kończyć z dużym zapasem), sukcesywnie dokładaj co trening

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1228 Data: 2013-08-25 23:18:17 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa, pytanie o cwiczenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi Unoszenie nóg siedzac (czworoglowy) - 3s Wypychanie ciezaru siedzac (przysiad na siedzaco) - 2s Plecy MC - 4s (co trzeci trening MC - 2s + wioslowanie/podciaganie podchwytem - 2s) Klatka Wyciskanie lezac 3s (co trzeci trening skos, wasko 3s) Barki Wyciskanie stojac 2s (co drugi trening wymiennie ze szrugsami 2s) Moje dotychczasowe FBW PN -SR

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2628 Data: 2011-03-17 19:43:40 Liczba szacunów: 0
  • Mięsnie brzucha

    Post
    Trening w domu

    I przy ciezkich cwiczeniach typu przysiad, czy tez mc brzuch pelni role stabilizacyjna, pracuje tez przy cwiczeniach na nogi, np. syzyfki. Ja po treningu nog mam zakwasy na brzuchu :)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2010-03-29 19:06:41 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do treningu po przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciastek_17 10 m-cy a jestes w tym miejscu: -Klata: 65kg -Przysiad: 70kg -Mc: 88kg czyli na samiutkim poczatku-ledwo zaczales! oto jedna z przyczyn: Na siłowni ćwiczę ok 10 msc, próbowałem różnych treningów, głównie fbw i split, jednak z powodu braku diety efekty są małe(lub ich nie ma). wybierz ktores z gotowych rozwiazan(patrz link ponizej) i za

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 707 Data: 2012-07-08 14:04:06 Liczba szacunów: 0
  • Pomozecie mi ulozyc plan treningowy i diete...plissss

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Przysiad 3s 2. Rumuński Martwy ciąg 3s 3. Wiosłowanie 3s 4. Wyciskanie leżąc 3s 5. Wyciskanie stojąc 3s 6. Podciąganie sie na drążku pochwytem 3s Opisy ćwiczeń etc znajdziesz tutaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Co do rumuńskiego MC, bo często są o niego pytania, to jest filmik prezentujący ten rodzaj MC: http://www.youtube.com/watch?v=PnBR

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2009-04-15 16:06:19 Liczba szacunów: 0
  • plan HST do sprawdzenia/uwagi

    Post
    Trening dla początkujących

    Mój plan A B 2x w tygodniu : Wt – KM Środa – wolne Czwartek – KM Piątek – siłownia Sobota – wolne Niedziela – siłownia Poniedziałek- wolne 2 tygodnie 10tki, 2 tygodnie 5tki A : 1. wyciskanie skos 3x 10 / 4x5 2. Przysiad 3x10 / 4x5 3. Drążek nachwytem szeroko 4x5 / 4x5 4. Żołnierskie wyciskanie stojąc zaczynając z ziemi 3x10 / 4x5 5. coś na

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1044 Data: 2012-05-11 19:48:21 Liczba szacunów: 0
  • bicepsy

    Post
    Trening dla początkujących

    zęt siłownia, sztanga/sztangielki) :tak Dieta :brak Przeciwskazania medyczne :brak Zażywane suplementy :brak Ostatnio przerabiany plan:fbw Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):50kg 60kg PLAN pon klatka i biceps pompki na poreczach wysciskanie skos + rozpietki uginanie stojąc uginanie hant

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2013-01-21 14:45:49 Liczba szacunów: 0
  • bicepsy

    Post
    Trening dla początkujących

    "Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):50kg 60kg " to max czy obciążenie robocze ? Cel treningowy :masa Dieta :brak czym chcesz nabrać masy powietrzem ?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2013-01-21 19:13:43 Liczba szacunów: 0
  • Oxandrolon Spa + winstrol

    Post
    Doping

    z: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2299 Data: 2012-02-05 13:22:34 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmianę?

    Post
    Trening dla początkujących

    nie rozumiem do końca wprowadziłem drugi zestaw ćwiczeń i mój plan wyglądał tak : A Nogi: - Przysiad ze sztangą 10/8/6 Plecy: - Podciąganie na drążku 3s Klatka: - Wyciskanie hantli skos 12/10/8 Barki: - Podciąganie sztangi wzdłuż ciała 12/10/8 Triceps: - Pompki na poręczach 2s max Biceps: - Uginanie hantlami z supinacją 12/10 Łydki -w

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2012-06-17 11:30:25 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmianę?

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzięki za rade, SOG poleci progres jaki zanotowałem w poszczególnych ćwiczeniach to: przysiad z 90 do 100kg +10kg mc tak jak wyżej jeśli chodzi o wyciskanie na płaskiej to +10kg w max poszło z drążkiem własnie miałem problem, mało co mi ruszyło, dołożyłem +2kg do ciała ( ilość powtórzeń ta sama 12/10/8) uginanie sztangi z bodajże 30kg do 36 po

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2012-06-17 11:53:37 Liczba szacunów: 0
  • Ile mg Deci tylko na samrowanie stawow do winstrolu oral

    Post
    Doping

    nerach to dzisiaj mam problem ze spaleniem tkanki tluszczowej 13. STAN ZDROWIA: bez problemow 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: raczej do owlosienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii): nie wiem 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 100 w porywach do 110 kg -martwy ciąg: nie wiem -przysiad: rzadko robie nie wiem bede musial to sprawdzic

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2013-06-06 18:01:13 Liczba szacunów: 0