SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    ups trochę mi brakuje czasu na to wpisywanie, były 3 treningi ostatnio w piątek trening nr 3 - rozgrzewka dojazd na rowerze 8 minut, przysiady, wymachy, pompki, pajace 1. Przysiad 4x 6-8 (2min) R12*10/R32*10 42*8/44,5*8/47*6/47,5*4 - ostatnie powtózenie czułam że nie trzymam już lędźwi i lecę do przodu R12x8/R32*8/ 37*8/39,5*8/42*8/44,5*6 R12kg*8

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-18 10:48:55 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    poniedziałek 7 lipca trening - rozgrzewka rower 8 minut przysiady, pompki, wymachy 1. Wyciskanie stojąc 4x 6-8 (2min) R7,5kg*8/10kg*8/12,5kg*8/ W 20kg*8/22,5kg*8/25kg*8/27,5kg*4 - trochę mnie przerosło, ale jest git, przeszłam przez barierę 25 kg R 7,5*10/12,5*10 17,5*8/20*8/22,5*7/25*5 R7x8/R12x8 / 17x8/20*8/22,5*6/25*5 R7,5x10/R12*10/17*8/2

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-09 08:13:39 Liczba szacunów: 0
  • DO Apokalipsy - trening pod sporty walki #2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1) * dałem TYLKO drążek - zastanawiałem się nad wiosłowaniem ale niestety mam nauczkę z poprzedniego treningu. Łącząc tak cięzki trening z przysiadami, rwaniem, MC, wiosłowaniem z sportami walki i ostrymi sparingami w parterze mój dolny odcinek pleców bolał jak cholera :) pod koniec - przy dużych ciężarach. to wlaściwie jest w pewnej mierze nieuni

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1700 Data: 2010-03-21 13:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Anitan222/Dziennik-Najpierw redukcja...

    Post
    Trening dla początkujących

    zostawić? TRENING: (taki jak miałam gdy naprawiałyśmy metabolizm. Tylko potrzebowałabym pomocy w zamianie ćwiczeń, bo już nie ćwiczę na siłowni) Dzien1. dieta dzien niski 1. przysiad ze sztanga 4x8-10 2min przerwy 2a. wyciskanie na suwnicy nogi szeroko nogi 4x10-12 bez przerwy (czy tu zrobić uginanie nóg?) 2b. przysiad plie ze sztangielka nogi sze

    Odpowiedzi: 569 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-01 18:33:56 Liczba szacunów: 0
  • DT-Kajtek_84-Pods.tr 9

    Post
    Ladies SFD

    le bardziej czułam zadek niż przy większym ciężarze i był większy ból więc zostawię 1B.Było ok, ostatnie powtórzenia trochę na raty . 2A.Pomyliłam ostatnio i zrobiłam zwykły przysiad }:-( 2B. Pompki robiłam dodatkowo damskie jak już nie mogłam zwykłych. 3.Zmniejszyłam ciężar bo miałam wrażenie ,że odp*****lam manianę }:-( kontrolowałam bardzo ru

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 12154 Data: 2014-05-19 15:45:52 Liczba szacunów: 0
  • DT-elexyzf

    Post
    Dzienniki Treningowe

    kg Wykroki 5x10 17,5 kg Wspięcia na palce na smithie 100 kg 5x10 Allahy 5x10 40 kg Trening wypadł dobrze,asekuranta nie było,więc nie chciałem szaleć z ciężarami,próbowałem przysiad serie 120 kg zrobić,ale niestety się nie udało.Nie mam pojęcia jak poprzednim razem zrobiłem 5x5 120 kg... Teraz ledwo 110 kg.Nogi konkretnie dostały na treningu.Tren

    Odpowiedzi: 770 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-12 16:19:33 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Tamaqucci/podsumowanie str14

    Post
    Ladies SFD

    kie ale w tym miesiącu i tak jest lajtowo - kupiłam to BCAA i wspaniały efekt placebo od razu po zakupie był :-PP Trening Rozgrzewka (orbi, wioślarz, HIM, HAM, shoulders mob) przysiad (R20kgx10 30kgx10) 5x 40/45/50/55/60x4 60x1 przysiad (R20kgx10 30kgx10) 5x 40/45/50/55x3/52,5x2 przysiad (R20kgx10 30kgx10) 5x 40/45/50/55/ 3,5*57,5 przysiad (R20kgx1

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2014-04-25 20:41:27 Liczba szacunów: 0
  • Specjalizacja plecy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eżąc 4s 4. Wspięcia 4s Triceps Takie cos przejdzie? 1. Troche jakby malo na dwojki ale chyba nie ma wiecej porzadnych cwiczen na nie wiec musi im starczyc 2. Czy taki rozklad przysiad/martwy/przysiad bedzie wystarczajacy czworkom i np wywalic wykroki? 3. Mysle ze martwy 2x w tygodniu nie jest zlym pomyslem, moze nadrobie go w koncu silowo bo u mnie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 2010-05-03 22:38:02 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    x8kg 20x9kg 5. Wejście na ławkę z hantlami 10x4kg 10x5kg 10x6kg 6. Przysiad plie z hantlą 15x14kg 15x16kg 15x18kg 7. Wspięcia na palce 20x25kg 20x30kg 20x35kg te piętnastki w przysiadzie są makabryczne i już bym mogła na tym skończyć %-) ale przypomniałam sobie ile Viki ma serii i jakoś mi się lżej zrobiło %-) wypady to już w ogóle znienawidzone...

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-08 10:38:48 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    0x18kg 30x20kg 30x22kg 6A. Wspięcia na palce stojąc 20x33kg 20x38kg 20x42kg 6B. Skakanka 3x 1min 7A. Wspięcia na palce siedząc 20x23kg 20x28kg 20x32kg 7B. Skakanka 3x 1min przysiad ok, dobrze idzie ale liczba powt miażdży i pot się leje od początku bułgar zwiększyłam; pod koniec się chwiałam trochę wykroki też zwiększyłam bo ciągle lecę tym samy

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-16 08:42:09 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    ę pobolewały wykroki lepiej niż bułgar ale ciągnęły się w nieskończoność i sztangielki ledwo trzymałam pod koniec wspięcia z gryfem trzymanym w łapach bo stojak już zajęty do przysiadu letko nie było, dyszałam jak parowóz i burak na twarzy jeszcze nie zszedł Micha 120/80/250 http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/503fda9d9a634cc72f04ccb4/chuda/d

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-17 22:44:26 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    17,5kg x 15 / 20,5kg x 15 / 23,5kg x 15 4. PP ze sztangielkami: 3kg x 15 / 4kg x 15/ 5kg x 10 5. Wykroki: 15kg x 30 / 15kg x 40/ 15kg x 42 6. Pompki: 14 ** * pierwotnie jest przysiad przedni, ale nie wiedziałam na co go zamienić i nie zrobiłam nic. Na następny raz zrobię przysiad bułgarski. ** ma być jedna seria na maxa. Czy to znaczy, że tylko ra

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8301 Data: 2013-06-18 09:59:33 Liczba szacunów: 0
  • DT- Majkel robi nogi

    Post
    Po 35 roku życia

    Tydzien pierwszy Pon - Przysiad 4x7 60%CM - WL 4x7 60% CM Sro - MC 4x7 60%CM - Ohp 4x7 60%CM Czw - Przysiad 4x5 70%CM -WL 4x5 70%CM Sob - MC 4x5 70%CM - Ohp 4x5 70%CM Tydzien drugi Pon - Przysiad 4x3 80%CM -WL 4x3 80%CM Sro - MC 4x3 80%CM - Ohp 4x3 80%CM Czw - Przysiad 4x1 90%CM - WL 4x1 90% CM Sob - MC 4x1 90%CM - Ohp 4x1 90%CM Do tego po jednym

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-18 14:30:21 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Po malej przerwie wracam na silownie. Skonczylem juz z zabawa w street workout, uwazam ze byl to fajny czas i nowy bodziec dla mojej sylwetki. Prawda jest taka, ze najlepiej buduje sie muscle na kuzni. Moj nowy plan treningowy bedzie trwal od teraz do poczatku grudnia. Zalozenie sa takie aby poprawic moja sylwetke, reasumujac pozbyc sie jak najwiek

    Odpowiedzi: 992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-10 12:10:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pon FBW A przysiad przedni rampa 5: 5x40kg, 5x67,5kg, 5x77,5kg, 5x87,5kg, 5x97,5kg przysiad na hack maszynie 12-8 zabawa tempem (sam naklad): 12x45kg, 10x8x67,5kg wyciskanie sztanga poziomo rampa 5 z pauza: 5x47,5kg, 5x67,5kg, 5x77,5kg, 5x87,5kg, 5x97,5kg krzyzowanie linek wyciagu gornego 12-8 zabawa tempem: 12x12kg, 2x12x15kg podciaganie na d

    Odpowiedzi: 992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-30 20:52:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia podciaganie szeroko na drazku nachwytem 4x8xcc wyciskanie skos gora 30 stopni sztangielki 4x8x40kg przysiad tylni sztanga 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x120kg, 5x140kg przysiad na hack maszynie (sam naklad) 15x65kg, 12x85kg, 10x95kg, 8x115kg, 6x125kg przysiad bulgarski sztangielki 3x8x10kg prostowanie jednonoz siedzac 10x21kg, 10x28kg, 10x35kg, 10x

    Odpowiedzi: 992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-20 23:35:55 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o plan na siłe;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    a ktory plan mam cwiczyc?? Poniedziałek: (staly ciezar) Przysiad 5 x 5 Wyciskanie 5 x 5 Wiosłowanie 5 x 5 Środa: (okolo 70-80% poniedzialkowego ciezaru) Przysiad 2 x 5 Wyciskanie stojąc 3 x 5 Martwy Ciąg 1 x 5 Piątek: Przysiad 1 x 5 Wyciskanie 1 x 5 Podciąganie 3 x maks czy ten Poniedziałek: Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 2008-10-20 17:27:30 Liczba szacunów: 0
  • Teija-redukcja / podsumowanie str.19

    Post
    Ladies SFD

    35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×10 / 55x6+2 35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×10 / 55×5+2 - chwyt puszcza 35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×5+3 / 55x4 35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×10 / 55x4+2 2a. przysiad 3x12-15 bez przerwy 20×15 /25×15 / 30x15 20×15 /25×15 / 30×10 - powoli do przodu 15×15 / 20×15 /25×15 - niepewnie się czuje 15×15 / 20×15 /25×15 - 3 ostatnie powt.

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-24 11:06:23 Liczba szacunów: 0
  • Teija-redukcja / podsumowanie str.19

    Post
    Ladies SFD

    35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×10 / 55x6+2 35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×10 / 55x6+2 35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×10 / 55×5+2 - chwyt puszcza 35×10 / 40×10 / 45×10 / 50×5+3 / 55x4 2a. przysiad 3x12-15 bez przerwy 25×15 / 30×15 /35×10 20×15 /25×15 / 30x15 20×15 /25×15 / 30×10 - powoli do przodu 15×15 / 20×15 /25×15 - niepewnie się czuje 2b. wyciskanie suwnic

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-29 14:56:28 Liczba szacunów: 0
  • Staz 1 rok/pierwszy powazny split, PROBLEM :(

    Post
    Trening dla początkujących

    eszcze wieksza wage przywiazac do cwiczen podstawowych,czyli ciezkich,zlozonych ruchow,angazujacych jak najwiecej twojej muskulatury,a jednoczesnie stymulujacych anabolicznie:przysiadow,ciagow,wyciskan. oto twoj trening: poniedzialek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5 3. drazek podchwytem 3 x max sroda 1. przysiad 3 x 5 2. wyci

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-22 23:20:54 Liczba szacunów: 0