SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    25.02.2009r 1 x A i 1 x B mi przepadły, więc nie patrząc w przeszłość idę z duchem czasu. dziś więc trening A. trening: A -przysiad 5x5 (+2kg na serie) 38 x 5 44 x 5 50 x 5 56 x 5 62 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 (+2kg na serie) 37 x 5 42 x 5 47 x 5 52 x 5 57 x 5 -martwy ciag 5x5 (+2kg na serie) 42 x 5 57 x 5 72 x 5 87 x 5 102 x 5 -uginanie ramio

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-25 23:40:34 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    11.03.2009r trening: A -przysiad 5x5 (+4kg na serie) 40 x 5 46 x 5 52 x 5 58 x 5 64 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 (+4kg na serie) 39 x 5 44 x 5 49 x 5 54 x 5 59 x 5 (no no... i to wcale nie było takie trudne! czas na magiczne 60... ale to next week. ) -martwy ciag 5x5 (+4kg na serie) 44 x 5 59 x 5 74 x 5 89 x 5 104 x 5 -uginanie ramion ze szta

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-11 22:43:30 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    16.03.2009r no to są rekordziki! ostatni tydzień tego FBW zaczął się dosyć fajnie mimo małych niedociągnięć, zobaczcie sami. trening: A -przysiad 5x5 (+5kg na serie) 40 x 5 46 x 5 52 x 5 57 x 5 (przypadkiem 2kg za mało na tę serię. nadrobię w środę.) 65 x 5 (no i jest! teraz w oczekiwaniu na 70..) -wyciskanie na plaskiej 5x5 (+5kg na serie) 40 x

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-16 15:50:44 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 65kg, wiosło 60kg

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-18 23:24:38 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    20.03.2009r no i jest, ostatni trening wykonany. ponownie pare niedociągnięć, zupełnie przypadkowych. trening: A -przysiad 5x5 (+5kg na serie) zły progress ciężaru narzuciłem, ale to zupełny przypadek. ost. seria zgodnie z planem i to się liczy. 41 x 5 47 x 5 51 x 5 57 x 5 65 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 (+5kg na serie) 40 x 5 45 x 5 50 x 5 55

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-20 20:00:06 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    23.03.2009r No i zaczęło się, nowy trening rozpoczęty. Jest ciężko, będzie ciężej, czyli prawidłowo. Trening: przysiad 5x5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 60 x 5 65 x 5 wycisk płasko 5x5 40 x 5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 60 x 5 martwy ciąg 5x5 55 x 5 70 x 5 85 x 5 100 x 5 115 x 5 (film z ostatniej serii zamieszcze niżej.) wycisk z klatki siedząc 5x5 20 x 5 25 x 5

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-23 17:08:30 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    plecy już przy ostatnim treningu słabsze, tutaj odmówiły posłuszeństwa przy wiosłowaniu. barki to samo, ale po prostu tylny akton jest słabszy, zejde z obciążeniem. Trening: przysiad 5x5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 60 x 5 65 x 5 wycisk skos 5x5 35 x 5 40 x 5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 wiosło nachwyt 5x5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 60 x 5 ost seria nie wykonana. wyci

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-01 21:39:52 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    20.03.2009r jestem jestem, nic się nie bójcie! ;D Trening: przysiad 5x5 47 x 5 52 x 5 57 x 5 62 x 5 67 x 5 (hardkor! kolanka czują się okej!) wycisk skos 5x5 40 x 5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 55 x 5 (w ostatniej brak progressu, coś dupazbita z siłą u góry klatki) wiosło nachwyt 5x5 40 x 5 45 x 5 50 x 5 55 x 5 60 x 5 wycisk zza głowy siedząc 5x5 20 x 5 2

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-20 17:01:20 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    13.04.2009r no no! forma całkiem całkiem! myslalem, ze jest duzo gorzej! Trening: przysiad 5x5 47 x 5 52 x 5 57 x 5 62 x 5 67 x 5 wycisk płasko 5x5 42 x 5 47 x 5 52 x 5 57 x 5 62 x 5 (posszzzłooo! ) martwy ciąg 5x5 55 x 5 70 x 5 85 x 5 100 x 5 115 x 5 (czyli powrót do tego, co było. kolanka feelz fine.) wycisk z klatki siedząc 5x5 22 x 5 27 x 5 32

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-22 21:08:59 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    27.04.2009r Trening: przysiad 5x5 47 x 5 52 x 5 57 x 5 62 x 5 67 x 5 wycisk płasko 5x5 42 x 5 47 x 5 52 x 5 57 x 5 62 x 5 martwy ciąg 5x5 55 x 5 70 x 5 85 x 5 100 x 5 115 x 5 wycisk z klatki siedząc 5x5 22 x 5 27 x 5 32 x 5 37 x 5 43 x 5 (i to z leciutkim zapasem!) francuz leżąc 5x5 17 x 5 22 x 5 27 x 5 32 x 5 32 x 5 (ciężko ostatnia seria.) Zmieni

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-28 11:31:10 Liczba szacunów: 0
  • Bartłomiej Bąk droga do Mistrzostw Polski Strongman z IHS

    Post
    Iron Horse Series

    rosta-12,10,8,8, sztangielki młotkowe-4x10 modlitewnik-3x12-10 brzuch-2 cwiczenia po 3 serie po 12-15 powt. http://www.youtube.com/watch?v=HFVX31b9xzI Wtorek wyprosty-4x15-10 przysiad z przodu-80x12,120x10,150x8,180x6,200x4 suwnica-4x12-10 2głowy-uginaniastojac3x12 uginania leżac-4x12 łydka siedzac 3x15-20 stojac-3x20-25 http://www.youtube.com/watc

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 7479 Data: 2013-04-11 22:40:46 Liczba szacunów: 0
  • Bartłomiej Bąk droga do Mistrzostw Polski Strongman z IHS

    Post
    Iron Horse Series

    Pierwszy trening udało się zrobic dopiero w czwartek.Wypadło na nogi: wyprosty-4x15-10 przysiad z przodu-80x12,120x10,150x8,185x6,205x5 suwnica-4x12-10 2głowy-uginaniastojac 3x12 uginania leżac-4x12 łydka siedzac 3x15-20 stojac-3x20-25 Trening praktycznie identyczny jak tydzień temu za wyjatkiem 2 ostatnich serii w przysiadach. Ze wzlędu na dużą le

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 7479 Data: 2013-04-19 23:19:58 Liczba szacunów: 0
  • Bartłomiej Bąk droga do Mistrzostw Polski Strongman z IHS

    Post
    Iron Horse Series

    Rozpoczynam tydzień mocnym akcentem - rekord w przysiadzie! Jeszcze w zyciu nie robiłem przysiadów z przodu z takim obciążeniem - za tydzień - DOKŁADAMY!!! Plan na dzisiaj był następujący: wyprosty-4x15 przysiad-100x8,140x6,170x5,200x4,220x-2-3-4 jeden zapasu... 2głowy uginanie 4x12 biceps 2 cwiczenia i triceps 2 cwiczenie po 3 serie 8-12powt http:

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 7479 Data: 2013-04-29 23:44:18 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ały 3 tygodnie do zawodów wiec nie ma opierniczania: dzis wypadł trening dołu jednak spadki siły przez prace plus etap redukcji są dosyć mocne (pierwszy raz tak gwałtowne) 1. przysiad high bar 125 (5,5,5) 2. martwy ciąg klasyk 130(3,3,3) 3. hiptrust 130 (8,8,8) 4. uginanie na dwójki 65kg (15.15.15) 5. wyprosty na czwórki 70kg (15.15.15) 6 łydki 95k

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 15223 Data: 2018-06-25 22:15:33 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    uż chyba ostatni taki trening przed zawodami! Został mi wedle mojego planu jeszcze trening na zakresie 8-12 ale czekam na rozpiskę od nowego Trenera i może się coś zmienić :) przysiad high bar 130 (3.3.3) + back off 120 (5) martwy cią klasyczny 140 (3.3.3) hip trust 130 (8,8,8) uginanie na dwójki 50kg (15.15.15.15) wyprosty na czwórki 50 (15.15.15)

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 15223 Data: 2018-07-01 21:38:26 Liczba szacunów: 0
  • Mazi road to Men's Physique 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Siemano dziki! Tak jak zapowiadałem wczoraj to się sprawdziło :/ zap****** w robocie od 24-14 i przerzucone ręcznie kilka ton towaru . Około 5/6 nad ranem byłem już tak rozładowany, ze dwa monstery wypiłem jeden po drugim . Po powrocie szybko zjadłem kleik i położyłem się spać na dwie godziny a w okolicach 18 wpadł trening nóg : Wyprosty na maszyni

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 15223 Data: 2018-07-27 20:59:18 Liczba szacunów: 0
  • 6 - tygodniowy mezocykl na masę ! gregorcio92

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, ponownie skończyłem powyższy cykl, jakie efekty ? - Klatka jedynie 4 kg więcej na serie - Martwy ciąg o 15 kg więcej :) i rośnie ... - Przysiad 15 kg więcej :) i rośnie ... - Biceps około 4 kg więcej na serie - Triceps nie jestem pewien bo w ostatnim treningu zrobiłem 4 kg więcej niz 2 tyg. temu, nagły skok ? ale jestem zadowolony ;D około

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2042 Data: 2009-10-12 19:39:03 Liczba szacunów: 0
  • Redukcyjka potem rzeźba

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    amowany syf, od którego co najwyżej nabawisz się bólów kręgosłupa brzuch rób po każdym treningu z 3-4 serie zamiast splitu na redukcję lepiej fbw! ciężkie złożone ćwiczenia - przysiad,mc,wiosło,wyciskanie - które mogą spalić nam dużo kalorii nie zaczynaj od dużej ilości aero zacznij nawet bez nich.. po prostu nie ma co zbyt ostro zaczynać! zostaw a

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 696 Data: 2009-03-29 22:22:21 Liczba szacunów: 0
  • Loża Szyderców - spam post Senior SFD

    Post
    Po 35 roku życia

    zarówno jeden jak i drugi wykonywali przysiady w specyficzny sposób, tak by rozwijać rzeczywiście uda a nie pośladki i prostowniki grzbietu:) daj jakiegoś linka do filmiku bo jestem ciekaw jak to wygląda (przysiad jest moim ulubionym ćwiczeniem)

    Odpowiedzi: 4073 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-03 22:01:46 Liczba szacunów: 0
  • Pasibrzuchy poszukiwane

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/ebae218a0f6649e28af04413fcda996e.png 1) Dane Nick: Rafl_1986 Wiek: 26 Staż: 3 Wzrost: 180 Waga ciała: 110,5 Body fat: > 20 % Obwody(w cm) Brzuch (na wysokości pępka): 110 Klatka: 120 Biceps (napięty) lewy/prawy: 39 / 40 Przedramię lewe/prawe: 31 / 32 Udo (góra)lewe/prawe: 67 /68 Udo (środek)lewe/prawe: 63,5 / 64 /SFD/Images/2

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-05 11:37:01 Liczba szacunów: 0