SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    Trening T2a 1. WS x 15 powt 2. Przysiad Tylni ze sztanga 4 x 4 + 5 seria 80% ostatniej czworki 20 60 100 110 120 130*4 ATG 100*15 ATG 3. Swieczki x 7 powtorzen kazde, 4 serie zasadnicze + serie eliminacyjne. Staly ciezar. Hip Thrust * 60 60 60*7 Single Leg Quadrupled Hip Extension * 20 20 20*7 Wyprost z opadu 20 20 20*7 Gironda Leg Curl Straight Fe

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15017 Data: 2010-05-27 07:03:46 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    SWIECZKI na 7 powt, 4 serie i potem eliminacja 0 WS x 7 powt A Gironda Sissy Hack Squat *7 *7 *7 *7 *6 B Maszyna na przywodziciele 125*7 135*7 135*7 135*7 135*7 135*7 C Wąski przysiad przedni 70*7 70*7 70*6 70*6 D Neutral and Out Leg Extension 45*7 55*7 55*7 55*7 55*7 55*7 55*7 4. Ośle wspięcia 4 x 25 ~90 kg 4*25 cardio 30 min Trening T3 B 1. WS

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15017 Data: 2010-05-30 19:27:42 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    Trening T1a 2 1. WALL SLIDE 1 x 15 powt. 2. Wiosłowanie sztangi podchwytem 4 x 4 + 1 x 80% max z 4. 20*4 /20*4 60*4 /60*4 100*4 /100*4 110*4 /112,5*4 120*4 /122,5*4 130*4 /132,5*4 140*4 /142,5*4 -/147,5*4 110*12 /117,5*11 3. WALL SLIDE 1 x 15 powt. 4. GIGANT SERIA ŚWIECZEK min 4 serie per swieczka a Gironda Parell Chest Dip x 7 powt +5*7 /+10*7 +5

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 15017 Data: 2010-06-03 15:44:56 Liczba szacunów: 0
  • Który trening wybrać?

    Post
    Trening dla początkujących

    zacznijmu od tego ze nie pisalem tutaj wogole o planie 2glowy przy wioslowaniu jedynie POMAGA w stabilizacji co nie znaczy ze pracuje odpowiednio dobrze zrobiony przysiad zalatwi cale uda (nie 4glowe jak to geniusz pisze) to czy bedzie dodtakowe cwiczenie atakuajce tyl uda zalezy od metody i konkretnego planu i chcial bym powiedziec ze praktyczni

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2010-03-21 19:08:49 Liczba szacunów: 0
  • Który trening wybrać?

    Post
    Trening dla początkujących

    przecież moderator rion obalił już twoją chorą teorię o tym "ze porządnie zrobiony przysiad załawti całe uda" po co dalej to powtarzasz? ja po prostu napisałem, że lepiej robić co trening przysiady niż bawić się w łydki i dwugłowe ud, ty-le, nie muszisz wypisywać swoich teorii i argumentów popartych wieloletnim doświadczeniem gdy nikt cię

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2010-03-21 19:17:43 Liczba szacunów: 0
  • Który trening wybrać?

    Post
    Trening dla początkujących

    no moj blad bo dokladnie calych nie zalatwi (i tutaj potwierdza sie to co napisalem wyzej o 2 cwiczeniach na nogi min chociaz zalezy tez od przysiadu) to w takim razie wg ciebie przysiad to izolacja na 4glowy uda ? w treningu nog nie potrzeba nic wiecej ? 2 glowy uda sie nie liczy nawet jak jest jedna z najwazniejszych partii stabilizujacych cale

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2010-03-21 19:24:38 Liczba szacunów: 0
  • Split 5 Dniowy na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    najpierw podaj cieżary jakimi ćwiczysz w podstawowych cwiczeniach martwy,przysiad,wyciskanie??? plan który wczesniejszy stosowałes. Skoro masz tak dopieta i dobrze rozpisana diete której sie chcesz trzymac to poco tyle suplementów ???

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1781 Data: 2011-06-28 12:57:52 Liczba szacunów: 0
  • Split 5 Dniowy na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    MC nie stosowałem ze względu na gre w hokeja na lodzie (obecnie juz nie gram) nie mogelm przeciążać za bardzo kregoslupa gdyz byl juz strasznie przeciazany na lodzie. Przysiad zaczynam od 80 koncze na 120 wyciskanie zaczynam od 60 koncze przewaznie na 85. Odzywke bialkowa zalecila mi dietetyczka wraz z bcaa pozwolila rowniez stosowac boster przed

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1781 Data: 2011-06-28 13:12:03 Liczba szacunów: 0
  • PORADY CO DO TRENINGU + HIPERLORDOZA :(

    Post
    Trening dla początkujących

    ? Czy mogę robić martwy ciąg ? ,rozumiem że mam unikać wszelkiego wyciskania na stojąco aby kręgosłup się nie obciążał,ale na siedząco opierając się o ławkę mogę wyciskać ? przysiady ze sztangą robić tylko ze sztangą z przodu ? a na barki siedząc wyciskać z za barków czy z przed klaty ? ćwicze tak jak wspominałem prawię rok z przerwami,cały czas

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 6351 Data: 2011-09-30 14:19:16 Liczba szacunów: 0
  • PORADY CO DO TRENINGU + HIPERLORDOZA :(

    Post
    Trening dla początkujących

    drywania dłoni od podłogi. - Leżenie tyłem. Nogi ugięte. Ręce w pozycji "skrzydełek" leżą na podłodze. Wyprost obu nóg i uniesienie ich do góry. - Stanie proste. Ręce w pozycji "skrzydełek" Przejście do półprzysiadu (na całych stopach) i powrót do stania -Klęk podparty Wyginanie kręgosłupa w górę i w dół (koci grzbiet)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 6351 Data: 2011-09-30 21:39:56 Liczba szacunów: 0
  • PORADY CO DO TRENINGU + HIPERLORDOZA :(

    Post
    Trening dla początkujących

    Tzn rozumiem że ten trening do kosza ale dla mnie :) bo ogólnie trening jako trening nie jest zły a wręcz dobry..ale ok spróbuję FBW,choć cały czas nim ćwicze,nie wiem jak by mi poszło Splitem bo nigdy nie próbowałem..ale zapodam jakim ćwiczyłem : A Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 4s 12-10-8-6 Plecy: Podciąganie sztangielki w opadzie 4x 12-

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 6351 Data: 2011-10-01 21:22:40 Liczba szacunów: 0
  • PORADY CO DO TRENINGU + HIPERLORDOZA :(

    Post
    Trening dla początkujących

    napisałem jakim obciążeniem ćwiczyłem,od czasu kiedy ćwiczę mam praktycznie te samo FBW może przez okres 8 miesięcy zmieniłem parę ćwiczonek w tym FBW a tak to jest wszystko to samo od czasu kiedy zaczołem... Biceps : 18 kg na hantelku/ na sztandze 35 kg Triceps : 14 kg na hantelku/ na sztandze 25 kg Klatka : 70 kg Nogi : Przysiad 70 kg Martwy/

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 6351 Data: 2011-10-02 14:21:46 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT-Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    nie sie ze smiesznymi cwiczonkami na ramiona,a skupi na tych wlasciwych-ciezkich cwiczeniach zlozonych,aby poprawic ta sytuacje. inny przyklad: jesli ktos smiga na ciezarach: przysiad/mc -pow.150% wlasnej masy ciala wyciskanie - pow.125% to lepiej niech nie zabiera sie za trening calosciowy z duza iloscia cwiczen(pow.10),gdyz ogolny tonaz jaki osia

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2323 Data: 2009-02-02 23:52:03 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy pod sztuki walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    Jaki SW trenujesz? W obwodówce postawiłbym na bardziej dynamiczny charakter ćwiczeń, tak jak 2 ostatnie ćwiczenia. NOGI np. przysiad z wyskokiem https://www.youtube.com/watch?v=-6_6d8xOFNY i wejście-zejście ze stopnia PLECY martwy ciąg inverted row bulgarian swing

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5591 Data: 2017-09-22 08:37:40 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy moj i kolegi ze stazem 1 roku do oceny i porownania

    Post
    Trening dla początkujących

    na dieta. Przybierz masy (miesniowej), a pozniej zacznij rzezbic. Przy stazu 1 miesiac nawet nie bierz sie za split, a szegolnie taki jaki podal ci twoj kolega. Zacznij robic przysiady, mc, wyciskania a zobaczysz jak ci szybko masa podskoczy. posloz sie goowcem trakora. 1.Przysiad 2.Rdl 3.Wyciskanie na lawce 4.Wiosloanie 5.Wyciskanie w staniu 6.Dra

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 588 Data: 2011-08-10 02:09:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie sprawdzałem już dawno dawno na maxa. Aktualnie kończe serie tak. Przysiad-115kg-8 razy MC-100kg-8 razy (słaby uchwyt) Wyciskanie poziomo (kiedyś było 110kg,teraz nie wiem,bo nie robię) Np skos ostatnio robię tylko hantlami po 26-28kg na ręke.Jak widać bez szału. Akurat wiem,że w moim przypadku bieganie i robinie masy to nie zły pomysł,inaczej b

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 411 Data: 2011-07-03 12:36:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW, problem z klatką

    Post
    Trening dla początkujących

    nie ramion wyciąg 2s Nogi: - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion w chwycie młotkowym 2s te ćwiczenia nie powinny się znaleść w FBW masz tutaj poprawiony A. przysiad wyciskanie wiosłowanie wycisk żołnierski uginanie ramion z sztangą stojąc B. MC wyciskanie skos hantle drążek wycisk hantli siedząc /lub/unoszenie na boki poręcze ter

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 2011-12-05 22:21:56 Liczba szacunów: 0
  • FBW, problem z klatką

    Post
    Trening dla początkujących

    Sebcio717 wejdz na stały zakres powtórzeń 10-12 jeśli wykonasz 12 dodajesz ciężaru by wykonac conajmniej 10. innymi nogi twoje to przysiad i MC i nie tylko to boje rozwijające całe ciało. 1 seria rozgzrewa np sam gryf i 3 serie właściwe , progresja albo co trening w miare możliwości nawet 1 kg albo co tydzień .

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 2011-12-05 22:29:53 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4 dniowy / korekta ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Za dużo serii klatka 20,barki 20 żle .przynajmniej przydużych partiach stosuj progres tj.zmniejszaj ilość powturzeń zwiększając ciężar a nie 4x12-6 Prykładowy plan: Poniedziałek(ciężki) Klatka+barki+triceps Klatka: -pompki na poręczach 3x max -wyciskanie hankli skos 10 8 6 -rozpiętki skos 10 10 10 Barki: -wyciskanie żołnie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 557 Data: 2010-04-01 15:15:10 Liczba szacunów: 0
  • 8,5 kg mniej :) co dalej - proszę o porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mm90 - nie nie moja,drugiej tak ładnej jak była nie znajdę, więc chociaż ładny avatar sobie zrobiłem A Martwy ciąg Wyciskanie płasko Wiosłowanie sztangielką Połówkowe high pulls Pompki na poręcach B Przysiad Wyciskanie skos Podciąganie na drążku Wyciskanie od czubka głowy Uginanie ramion ze sztangielkami młotkowo Brzuch, przedramię, łydki - oso

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 2008-02-19 18:44:43 Liczba szacunów: 0