SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [Fit Przemiana Konkurs] Mikiiras

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    17/06 - DT Trening: Nogi - przysiad tylni 5x10 (50,70,90,100,110) Plecy - wioslowanie sztanga 5x10 (50,70,80,90,90) Klatka - wyciskanie sztangi na plaskiej 5x10 (50,60,70,80,80) Triceps - wyciskanie sztangi wasko 4x10 (40,50,50,50) Barki - podcaganie sztangi do brody 4x10 (20,30,30,30) Biceps - uginanie ze sztanga stojac 4x10 (25,30,35,35) Dzisiaj

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 6099 Data: 2016-06-17 20:48:05 Liczba szacunów: 0
  • MASA (gryf łamany) -porady do rozpiski planu

    Post
    Trening w domu

    masz różne typy wiosłowania, a nie masz nic co bezpośrednio oddziałuje na prostowniki grzbietu, typu martwy ciąg, co przy treningu na masę powinno być podstawą. Na nogi same przysiady, bez sztangi za daleko też nie dojdziesz, chyba, że masz jakieś przeciwwskazania. Przy masie przysiad to także główne ćwiczenie, dzięki niemu organizm produkuje najw

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 2010-04-18 22:49:40 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl z metanabolem 2 wersje - proszę o pomoc w wyborze.

    Post
    Doping

    OZIOM BF%: 17-18% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chudy z sadłem/endo 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 1700 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 70/75 -martwy ciąg: 100 -przysiad: 50/60 Co do tematu "wszystko o metanabolu" - nie ma tam odp na moje pytania :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 2013-08-03 21:01:43 Liczba szacunów: 0
  • ziomus123

    Post
    Galeria Zdjęć

    dzieki za rade ale postawilem sobie cele silowe. i nie bede draznil organizmu redukcja dopoki ich nie spelnie. te cele to 140 na wycisk na klate, 200 na przysiad, 200 na martwy, 100 na wycisk zolnierski (ciezar ma byc wyj**any z ziemi). mysle, ze w okolo rok sie wyrobie. wszystko ma byc zrobione bez uzycia sterydow. ja juz mialem zreszta nizszy bf.

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-08 20:16:55 Liczba szacunów: 0
  • unnamed69- str 7,8- masa

    Post
    Galeria Zdjęć

    dziekuje za sogi , pochwały jak i konstruktywną krytyke :) zapomniałem wypisać rekordów więc zrobie to teraz :) Wyciskanie leżąc płasko : 90 kg ( obecnie moze troche lepiej , nie wiem nie sprawdzałem) przysiad: 120 kg MC : 140kg Przez wakacje może spróboje pobić jakiś rekordzik :) pozdro

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 19074 Data: 2009-06-07 22:20:31 Liczba szacunów: 0
  • Powrót - parę pytań

    Post
    Trening w domu

    n o jak wszytsko rozlozyc masz u gory na szkielecie diety. Po treningu posilek musi byc. Jezeli nie odklada Ci sie latwo tluszcz to spokojnie daj potreningowy normalny, bialko musi bc napewno i jakies weglowdany. Bialko do budowy miesni, wegle do odbudowy glikogenu. Po treningu bialy ryz, bialy chleb, makaron plus bialko, albo odbra odzywka zasteu

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2009-04-02 21:57:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę mięśniową do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    No to porażka przysiad gorzej od wyciskania a martwy prawie na równi... ile ważyłeś na początku?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 571 Data: 2011-10-05 15:23:25 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad http://www.youtube.com/watch?v=GG4GJSr1NOk Zmieniony przez - biglolek w dniu 2011-11-22 21:13:38

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6860 Data: 2011-11-22 21:13:23 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 33 DIETA Po treningu:100g makaronu pełnoziarnistego, 300g piersi z kurczaka Posiłek II: pierś 300g, oliwa z oliwek Posiłek III: Twaróg półtłusty 300g z jogurtem naturalnym, Oliwa z oliwek TRENING: Przysiad ze sztangą 12x 25kg / 10x 30kg/ 8x35kg/6x40 kg RDL 12x 25kg / 10x 30kg/ 8x35kg/6x40 kg Wiosłowanie sztangą 12x21,5kg/ 10x26,5kg/ 8x31

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6860 Data: 2012-02-04 11:24:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase oraz pomoc w doborze supli.

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Jeśli nie ma przeciw wskazań konkretnych to przysiad w przyszłości bym umieścił , mniejszy ciężar , większa ilość powtórzeń , skupienie się na technice , to podstawowe i niezastąpione ćwiczenie . 2. Na ten moment , zero filozofii , bierzesz prosty ACT i 4 tygodnie zabawy na maszynach po tym czasie na bazie relacji , można coś sugerować dalej .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 409 Data: 2012-11-13 08:10:34 Liczba szacunów: 0
  • Poprawka planu Split 4x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Domicki Staż treningowy na siłowni: prawie 2 lata przysiad - ? martwy - ? "Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): Lekkie problemy z barkiem i sporadyczne kłucie w kręgosłupie przy MC lub Przysiadach " była jakaś konsultacja z lekarzem , diagnoza że wyżej wymienionych ćwiczeń nie wykonujesz ? Przy twoim poziomie wytrenowania m

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 913 Data: 2012-06-23 12:09:32 Liczba szacunów: 0
  • problemy z wbijaniem masy

    Post
    Trening dla początkujących

    owa w gore - 4x12, rozpietki - 4x12 biceps: modlitewnik - 4x16, uginanie ramion ze sztangielka podchwytem z supinacja - 4x16 barki: arnoldki 4x16, unoszenie bokiem 4x16 nogi: przysiad (sztanga z przodu) 4x12, wypychanie na suwnicy 4x12, uginanie nog w lezeniu - 4x12, wspietki stojac 4xdo bolu, wspietki siedzac, 4x do bolu w zestawach: plecy+triceps

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 879 Data: 2011-01-28 20:17:08 Liczba szacunów: 0
  • Split, pomoże, czy też nie?

    Post
    Trening dla początkujących

    trenujesz z kimś kto pokaże Ci dobrze technicznie mc rdl przysiad?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 2010-03-24 15:37:31 Liczba szacunów: 0
  • Małe łapy

    Post
    Trening dla początkujących

    ing to stymulacja muskulatury , pozniej musisz dostarczyc odpowiednia ilosc makr składników i odpowiednia ilosc snu wzgledem wysilku . ODZYWIANIE I REGENERACJA jesli tego nie bedzie nie bEdzie NIC!!! A. przysiad wyciskanie wioslowanie wycisk żołnierski uginanie ramion z sztanga stojac B. MC wyciskanie skos hantle drazek wyciskanie hantli porecze.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 997 Data: 2012-01-01 13:56:51 Liczba szacunów: 0
  • mnml nowe strona 6

    Post
    Galeria Zdjęć

    1. Przysiad 3s 12 10 8 2. RDL (romanian deadlift) 3s 12 10 8 3. Wyciskanie na plaskiej 3s 12 10 8 4. Wioslowanie w opadzie 3s 12 10 8 5. Wyciskanie z klatki w staniu 2s 12 10 8 6. Podciaganie na drazku podchwytem 3s 12-10-8 standardowy prosty

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 12121 Data: 2009-04-30 10:45:12 Liczba szacunów: 0
  • rAszek - Road to July 2011

    Post
    Trening dla początkujących

    ***************************FAZA I - DZIEN 2 - DZIEN TRENINGOWY 2************************* >>> Dieta & Suplementacja <<< 01. 300g jaj kurzych całych + 100g płatków owsianych + łyżeczka kakao + słodzik 02. 50g ryży basmati + 150g piersi z kurczaka + 20g migdałów 03. 160g makaronu pełnoziarnistego + 150g kurczaka + troche pesto i

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 7181 Data: 2010-09-07 19:57:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłowni pod muay thai

    Post
    Sztuki Walki

    Proponuje zacząć od prostszego FBW pod sporty walki, 2 razy w tygodniu : A. power clean 5x5 przysiad 5x5 drążek 5x10 wyciskanie 5x5 B. push press 5x5 MC 5x5 poręcze 5x10 wiosłowanie 5x5

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 2013-12-24 09:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłowni pod muay thai

    Post
    Sztuki Walki

    Myślałem , że zbyt bardzo obciąża mnie te ćwiczenia, jednak stwierdziłem inaczej, w pressie i cleanie jest po 5 bo są to trudne i wyczerpujące ćwiczenia wymagające techniki i odpowiedniego cięzaru A Power Clean 5 x 5 Przysiady 5 x 10 Drązek 5 x 10 Płaska 5 x 10 Wiosłowanie 5 x 10 Biceps uginanie 5 x 10 Przedramie 5 x 10 B Push press 5 x 5 Przysiad

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 2013-12-26 16:24:41 Liczba szacunów: 0
  • Detoxik / Dziennik / Zrzucanie brzucha + ogólna sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING Za mną jest więc jakieś 7 tygodni ćwiczeń. Pierwsze 2 tygodnie zaznajomiłem się ze sprzętem, ćwiczyłem na wszystkim po koleji. Kolejne 5 tygodni ćwiczyłem tym oto FBW: Sklony tulowia na maszynie Przysiad ze sztanga na plecach Wspiecia na palcach ze sztanga na plecach Dips Wioslowanie Wycisk na klatke Podrzut silowy hantelki Unoszenie hantli

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2595 Data: 2010-05-02 23:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Detoxik / Dziennik / Zrzucanie brzucha + ogólna sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki 4 lipca: - waga 76,4 kg - obwód brzucha dół (pod pępkiem) 82,0 cm - obwód brzucha w pasie (pępek) 78,0 cm 5-cio dniowy wyjazd w góry poszaleć Wyniki 18 lipca: - waga 77,0 kg - obwód brzucha dół (pod pępkiem) 83,0 cm - obwód brzucha w pasie (pępek) 78,0 cm Nie jest źle Po samym powrocie było gorzej ale szybko wróciło (prawie) do normy. Dzi

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2595 Data: 2010-07-18 14:17:10 Liczba szacunów: 0