SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    askoku to dwie rozne rzeczy i nie mozna mowic ogolnie ze sila jest niepotrzebna. Predzej czy pozniej bedzie jakims limitem, u Ciebie jest o tyle lepiej ze jakis jej zapas masz (przysiad i mc ponad 2xBW). 3 tyg bez silki to optymalny okres by miesnie odpoczely i wyskok mogl sie rozwinac na maksa. Z czasem jednak moze zaczac spadac i tak w kolko....

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-10 12:19:12 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    mam pytanie jakie i gdzie bym mógł dodać ćwiczenia na szybkość żeby być bardziej eksplozywny na razie mój trening wyglada tak w pn mam jump squat 30% ,push press ,przysiad 5x5 , wykroki w przód potem w czw mam power clean , skoki dosieżne , martwy ciag 5x5 , wiosło no i sb plyo

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-13 13:01:32 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Bartoszkar, na moje oko Twój przysiad jest całkiem spoko. Możesz jeszcze popracować nad tym by kolana mniej wychodziły za linię palców i możesz wziąć pod pięty cieńsze krążki, a potem najlepiej się ich pozbyć i robić bez podkładek. ;) Jeśli chodzi o mnie to w przysiadzie na treningu wczoraj, w ostatniej serii poszło 5x 108kg, a moja waga to 64kg. T

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 13:22:07 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    ja obecnie 3x w tyg przysiad w tym wlasnie box squat i overhead squat.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-28 00:47:33 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    em ostatnio sparing i miałem trzy razy akcje na pusty kosz bo wybierałem gościowi piłkę. Niestety nie kończyłem tych akcji wsadami. :( Mija rok od czasu jak zacząłem trenować przysiady z ciężarami,a wyskok wciąż stoi w miejscu - 90cm. Ważę 66kg, mam 178cm wzrostu i w styczniu 17 lat. Trenuję obecnie fbw 3x w tygodniu z naciskiem na przysiad i martw

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-30 01:07:49 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Elegancko. :D Ja ważę podobnie (1/2kg mniej), ale takiej łapy nie mam. Przymierzam się do bicia rekordów w nadchodzącym tygodniu. Jutro przysiad, potem klata i martwy, odstęp jaki planuję między siadem, a mc to 3 dni więc myślę, że starczy.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-04 22:51:45 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    ów w trójboju i mój łączny wynik to 356kg (waga 65/67kg, wzrost 178cm, zasięg ręki-228cm). Przysiad: 136kg Martwy ciąg: 138kg Wyciskanie: 82kg Szczególnie cieszy mnie wynik w przysiadzie (pełnym) bo jak rok temu zaczynałem ćwiczyć to było 80kg (a waga moja się zmieniła o jakieś 5kg). Martwy mógłby być lepszy, ale trenuję go krócej. Klata 82, a górę

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-09 20:31:49 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    Siemanko chłopaki. Mam pytanie. Aktualnie ważę 90 kg(jadę do 92 i zaczynam redukcję na bardzo mały % fatu, teraz też go nie ma zbyt dużo, jakieś 14 to maksimum). Wzrost 178 cm Przysiad - 160 kg, po treningu (8x80 ; 8x80 ; 6x90 ; 6x95 ; 4x110 ; 4x110 ; 1x 130 ; 1x160). MC - jeszcze nie próbowałem, w ostatnią biorę 120 kg x 4. Na siłowni zaczynam do

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 16:28:07 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.4

    Post
    Inne dyscypliny

    @Fizzy Rób porządną siłę statyczną + elementy dynamiczne na niej tj. Puss Press lub Rwanie. Przed przysiadem koniecznie rwanie - na nożyce lub do siadu, jak Ci lepiej. Jest to ćwiczenie aktywujące pozwalające na większe ciężary w kolejnym - nie męcz się z ciężarem, odpuść jak już czujesz mocne spowolnienie ruchu. Potem złote cwiczenie czyli przysia

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-15 06:33:25 Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    oziom wytrenowania, ale przyznasz że brak progresu, koszmarne bóle w stawach i spadek szybkości mogą świadczyć tylko o jednym. Według mnie zrób sobie dobry split, czyli tak jak trenowałeś do tej pory. Brzucha nie trzeba koniecznie trenować, jak robisz mocny przysiad to brzuch sam się rzeźbi. Obwodówką teraz już nikt nie ćwiczy poza kontuzjowanymi.

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-03 00:17:55 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie początkującemu :)

    Post
    Trening dla początkujących

    asz mi mozliwosc pomocy 1.ANKIETA jest obowiazkowa pozwala zobaczyc zarys twojej osoby http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 2.Ciezary w podstawowych cwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)? pozwalaja okreslic twoj stopien wytrenowania tym samym zobaczyc twoje potrzeby mozliwosci. 3.Twój plan sie nie nadaje, posiada bezsensowne polacze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2011-08-04 08:21:54 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie początkującemu :)

    Post
    Trening dla początkujących

    o nie było ponieważ dopiero teraz spróbowałem po raz pierwszy ćwiczyć, jedynie robiłem A6W ale to na brzuch więc to chyba nie ma znaczenia Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: przysiad- niewiem o co chodzi, martwy ciąg- 40KG, wyciskanie na ławce leżąc- 20KG, mogło by być więcej ale boje się że spowrotem nie oddam sztangi na miejsce a cwicze sam wiec

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2011-08-04 18:51:25 Liczba szacunów: 0
  • Test - SYNTRAX by Lara_Croft podsumowanie str.18

    Post
    Odżywki i suplementy

    talu przy kimś bliskim albo nie ma się czasu zjeść, z powodów, które są znacznie poważniejsze niż wymarzony wygląd tyłka. w czasie trwania tego testu nauczyłam się bycia silną w zupełnie innym kontekście niż przysiad ze sztangą. z drugiej strony treningi i test oraz dieta pozwoliły mi na przetrwanie trudnych chwil i wzmocniły również psychicznie.

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-24 08:45:18 Liczba szacunów: 0
  • Test - SYNTRAX by Lara_Croft podsumowanie str.18

    Post
    Odżywki i suplementy

    miętki, dżizas...;) ciężaru,hm, ja miałam okropne problemy z kolanami. rozumiem że o ten ciężar głównie ci chodzi. bo inne to spoko, moge dodawać radośnie w miarę możliwośći. ale przysiad jakoś mnie stresuje, owa kontuzjogenność osławiona...

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-27 09:19:34 Liczba szacunów: 0
  • Mam 57 lat i chciałbym poprawić sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    resie 70-80proc.CM.Wykonywany od 3 do 4 razy w tygodniu w systemie FBW czyli podstawowe wielostawowe ćwiczenia typu martwy ciąg,wyciskanie leżąc,wyciskanie żołnierskie stojąc,przysiad,wiosłowanie sztangi w opadzie.Jakie efekty znaczący wzrost siły,dobry wygląd(jeżeli będziesz pilnował diety) dobra wydolność serca i płuc jeżeli włączysz areoby .czas

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-09 11:51:47 Liczba szacunów: 0
  • Do boju! [dieta i tre po trójboju siłowym]

    Post
    Ladies SFD

    Tre NUK: 1A. Przysiad 32.5kgx10/10/40X0/90 sek 1B. Uginanie nóg na maszynie leżąc, stopy skierowane na zewnątrz 17.5kgx10/10/40X0/90 sek 2A. Odwrotne brzuszki na wyciągu 4o. wyciągu x15/3/2020/60 sek 2B. Wspięcia na palce na maszynie siedząc 37.5kgx20/3/2020/60 sek + porządne rozciąganie Jutro: 2100/195/85/140 http://img687.imageshack.us/img687/1

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 9323 Data: 2013-04-30 23:13:38 Liczba szacunów: 0
  • Do boju! [dieta i tre po trójboju siłowym]

    Post
    Ladies SFD

    dzień 2 1. wyciskanie sztangielek jednorącz na płaskiej 3kg//6//10kg* 3x 10 na rękę 60sek przerwy 2. wyciskanie sztangi na skosie 3kg//6kg//9kg* 3x 10 60sek przerwy 3 przysiad bez obciążenia twarzą przy ścianie 3x20 30sek przerwy 4. RDL ze sztangielkami 10kg//17.5kg//22.5kg 3x10* *ciężar jednej hantelki 5. side lying clam 1x30 na

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 9323 Data: 2013-06-09 14:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Do boju! [dieta i tre po trójboju siłowym]

    Post
    Ladies SFD

    4, dzień 2 1. wyciskanie sztangielek jednorącz na płaskiej 3kg//6//10kg* 3x 10 na rękę 60sek przerwy 2. wyciskanie sztangi na skosie 3kg//6kg//9kg* 3x 10 60sek przerwy 3 przysiad bez obciążenia twarzą przy ścianie 3x20 30sek przerwy 4. RDL ze sztangielkami 10kg//17.5kg//22.5kg 3x10 *ciężar jednej hantelki 5. side lying clam 1x30 na stron

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 9323 Data: 2013-06-20 20:23:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW w domu. Proszę o pomoc w doprecyzowaniu mojego planu.

    Post
    Trening w domu

    Siły i masy tym nie zbudujemy - za małe obciążenia, nie ma jak progresować, co jest wyznacznikiem przyrostów, nie mówiąc już o chorych proporcjach sił w ćwiczeniach (przykładowo na przysiad będzie parę kg mniej niż na biceps). Musisz coś dokupić, jak chcesz masy, nie ma innego wyjścia.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1196 Data: 2012-01-12 20:58:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] szymon12159 - 17 ya

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziś Klata + Biceps ( bez asekuracji = były przygody 8-) ) - Wyciskanie sztangi płasko 4s. po 10-8-6-4powt. (103kg) -- > w I serii nie dałem rady10 do końca i musiałem turlać po brzuchu, haha .. :)) - Wyciskanie skos + 4s. po 10-8-8-7powt. (63-80kg) -- > w IV serii sztangę źle odłożyłem i prawa strona mi spadła, wszystko zleciało, ale nic się nie s

    Odpowiedzi: 521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-20 23:19:52 Liczba szacunów: 0