SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Mam pytanie czy robić 2 treningi tygodniowo - jeden siłowy i jeden plyo ?Bo myślę że za mało siłowego wtedy ( robiłem sobie test z vert jump bible i wyszło ze muszę popracować nad siłą - dunkuje na wymiarowym ale nie robię na przysiad 150% wagi ciała + mam dosiężny niższy o jakieś 12/13 cm od naskoku.

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-08 07:36:27 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    ca ale nabieg to masakra teraz jest jak sie rozpędze to tracę cała tą moc że wyrzuca mnie w przód a jak skacze z miejsca to bardzo wolno sie składam i nisko schodzę jak do przysiadu , możliwe ,że mam jeszcze słabe nogi bo mam wrażenie ze przysiad ma większy wpływ jedynie ciagi mam w miare dobre Zmieniony przez - fly dog w dniu 2015-08-19 17:

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-19 17:38:05 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    iu przerwy zrobie szybkosc (jak pisales lekkie pylo, bez depth jumpow itd) i na koncu ciezka sile i potem 2 dni odpoczynku i nastepny mikro cykl tygodniowy. Mysle, zeby tylni przysiad zastapic przednim na lekkiej sile i robic go bardziej dynamicznie na mniejszym ciezarze do tego box squat jump i hang jump shrugs (wydaje sie mniej skomplikowany niz

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-25 12:23:04 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    dodam jeszcze, że teraz wyniki siłowe są słabsze bo miałem małą przerwę w treningach: Przysiad: 80kg x5powt Martwy ciąg: 110x5 Zarzut / podrzut: 45kg x 5 Rwanie: 50kg x 3 Zmieniony przez - matii790 w dniu 2016-02-24 19:03:31

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-24 18:57:12 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    plyo na świeżym powietrzu. Plażówka 2-3 x w tygodniu. Trening na siłowni standardowy z tego tematu bo nic lepszego nie wymyślę. -podskoki ze sztanga na plecach 30% ciezaru z przysiadu 3x5 -przysiad 5x5 progresja duzy ciezar -wykroki 3 x 8 na noge -brzuch silowo drugi dzien treningowy: -power clean 4x5 -push press 3x8 -martwy ciag 5x5 progre

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-17 03:07:59 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Ja niestety zakończę na: Przysiad Atg 102kg MC 125kg Nie będę miał czasu progresować bo bym nie wyrobił, pracuję fizycznie +3-4 treningi w tygodniu by mnie wykończyły. Wczoraj pierwsze granie na hali, na miarce 319cm czyli wychodzi trochę ponad 80cm skoka. Myślę, że jeszcze podskoczy bo ostatni miesiąc tyrałem i trochę zmęczyłem organizm. CUN dost

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-09 00:51:54 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    asz standardowy plan z pierwszej części tematu sprzed kilku lat. Tyle osób go trenowało i chyba nie było nikogo komu nie pomógł. -podskoki ze sztanga na plecach 30% ciezaru z przysiadu 3x5 -przysiad 5x5 progresja duzy ciezar -wykroki 3 x 8 na noge -brzuch silowo drugi dzien treningowy: -power clean 4x5 -push press 3x8 -martwy ciag 5x5 progre

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-14 02:03:55 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Ja trenuje planem sołtysa a mianowicie 1 dzień siłowy: Jump squat 3/5 30% maxa Przysiad tylni 5/5 progresja co serie Martwy ciąg 4/5 progresja Wykroki 3/8 Push press 3/5 + reszta partii 2 dzień dynamika+ plyometryka Jump squat 3/5 Tuck jumps 3/5 Skoki na skrzynie 3/4 Depth jumps 3/5 Tak rozpisany trening bo dodatkowo od wtorku do soboty treningi

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-01 10:32:27 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    ke i koordynacje, moze ci sie przydac. tez cwicze wyskok , ale nie wiem czy nie za duzo mam plyometrii, moj plan 3 dniowy. ciezarow nie uzywam , jedynie takie cwiczenia jak przysiad na jednej nodze z wyskokiem , zurawie, bułgary z wyskokiem itp. cos w tym stylu: JUMPS DRILLS 6x4 Boundings 6x4 Single leg bound LOWER BODY 4x4 Pistol squat jumps 4x4

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-01 11:14:32 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

    Post
    Inne dyscypliny

    Wg mnie warto dodać trening siłowy w sobotę, ale polecił bym FBW . Przysiad i martwy powinny przełożyć się dobrze na siłę w nogach tylko, że zmęczenie może być odczuwalne mocne na siatce w poniedziałek przez kilka tygodni. Także są wady i zalety dodania tego treningu siłowego, ale ja bym raczej opowiadał się za i robieniem całego ciała, zamiast sam

    Odpowiedzi: 548 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-16 16:30:02 Liczba szacunów: 0
  • << Mój kompletny FBW do oceny + FOTO (SOGI) >>

    Post
    Trening dla początkujących

    Duże 3s małe 2s w B" przysiad przedni mc skos góra wycisk z przed klaty młotki francus w A daj uginanie sztangi i wąski uchwyt zdr

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 2010-07-29 19:44:41 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    SOBOTA 17.05.08r SQ 60/8 80/6 90/5 100/3 115/4 x3 Odchodzenie 135, 145 DD 60/10 70/10 RDL 95/8 x3 Łydka Przysiad myślałem że pójdzie lżej a jednak nie było tak łatwo jak się spodziewałem a szkoda. Dawno nie robiłem DD więc postanowiłem sobie dzisiaj machnąć 2 seryjki, w RDL dołożyłem 5kg i nie zapomniałem dzisiaj o łydce. to nie posiłek po trenin

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12549 Data: 2008-05-17 13:40:58 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Przysiad 105/6,6 MC na sztywnych nogach 90/6,6 Wspiecia siedzac 90/6,6 Ławka płaska sztanga 60+smith/3,5,5 Wiosłowanie 70/6,6 Push press 60/6,5 Szrugsy sztanga 100/6,6 Wyciskanie wasko 70/6,6 Uginanie ze sztanga 35/6,6 Clean cardio 25min Trening całkiem udany, jak to w pon. wszyscy robili klate więc nie chcąc czekać zrobiłem na maszynie

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12549 Data: 2008-09-15 18:24:07 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Przysiad 40/20 60/15 80/8 100/4 110/6,5 MC na sztywnych nogach 60/10 80/8 90/6 Wspiecia na palce stojąc Ławka płaska sztanga smith+60/5 80/5 Wiosłowanie 75/8 80/6,6 Pusch press 60/5,5 biceps triceps lekko Steper 20min Po przeziębieniu czułem się jeszcze troche niewyraźnie dlatego troche zmodyfikowany był trening. Na steperze duże zmęczeni

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12549 Data: 2008-09-22 18:23:16 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening B Front przysiad 40/10 50/10 60/10 70/6,5 Uginania leżac 45/10 50/8 Wspiecia stojac Skos górny sztanga 40/13 50/10 65/9,7 Podciaganie 6,7,6 Wznosy boczne 3/16 8/10,8 3/16 Wyciskanie przod-tyl Vinca Girondy 20/12 30/8 Francuz leżac 35/9,7 Uginanie z hantlami 15/10 17,5/6 Brzuch różne ćw. Clean cardio 25min. Pewne małe modyfikacje planu były,

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12549 Data: 2008-09-24 18:27:38 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota i ndz relaks, pon i wt po 35min cardio, śr relaks i z dniem dzisiejszym zaczynam trening którego celem jest poprawienie gęstości mięśni przedstawiony przez pume666 z SFD w dziale trening dla zaawansowanych . Przewidziany na 4-6 tyg. 4 razy w tyg. A1 1.Jedno ćwiczenie klatka+barki : Wyciskanie sztangielek ławeczka +90 stopni 12 /20kg Wyciska

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12549 Data: 2008-10-09 15:38:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i korekty.

    Post
    Trening dla początkujących

    cz)wyciag wywal -podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s.unoszenie bokiem w opadzie * wznosy barków "szrugsy" 4s. NOGI -wyprosty nóg 4s. -wypychanie suwnicy 4s.wywal -przysiady na maszynie 4s.przysiad normalny! jako 1 cw -uginanie nóg leżąc 4s. * wspięcia na palce siedząc 4s. BRZUCH -przyciągnie nóg w zwisie 3s. -spięcia na ławce 3s. -brzus

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 718 Data: 2008-06-16 15:40:38 Liczba szacunów: 0
  • deca durabolin + testosterone enanthate czas zacząć

    Post
    Doping

    Witam to mój 4 tydzień cyklu z którego jestem zadowolony waga przed 80kg teraz 82,5kg wyniki siłowe klatka 110kg 8razy teraz 117kg 6razy przysiad przed kończyłem 95kg teraz 110kg 6razy martwy ciąg przed 80kg teraz 95 kg 6razy.I jeszcze mam pytanko wpadło mi w ręce 100tab mety bałkan i chciałbym dożucić to do cyklu proszę napisać w którym tygodniu j

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 4738 Data: 2012-10-11 22:59:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Brzuch: skłony w leżeniu prosto: 100/100/100/100 Unoszenie nóg w leżeniu prost 75/75/75/75 po co ja się pytam , partia jak każda inna na biceps też tyle powtórzeń wykonujesz ? Staż treningowy na siłowni: 1.5 roku Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 473 Data: 2013-02-03 12:04:04 Liczba szacunów: 0
  • Clever przed testem zestawu Fitmax

    Post
    Galeria Zdjęć

    hulk - sprawdze- co chcesz wiedziec?? 1RM?? tylko wyciskanie na plaskiej? ? o to moge sobei wybierać skoro tak to poprosze: płaska 1rm (daje tak jak mowiłem 65-70) przysiad (daje 80-90) martwy (daje 100) ciekawe czy trafiłem....

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-27 00:12:43 Liczba szacunów: 0