SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • tomek18 / W pogoni za marzeniami.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening nr 3 - 31.03.2012 Przed treningiem 10 min rozgrzewki, przed każdym z 3 głównych ćwiczeń 2 serie rozgrzewkowe Trening A: 1. Przysiad 5x63kg 5x63kg 5x63kg 5x63kg 5x63,5kg 2. Wycisk leżąc 5x51kg 5x51kg 4x52,5kg 5x52,5kg 3x52,5kg 3. Wiosło 5x41kg 5x41kg 5x41kg 5x41kg 5x41kg 4. Pompki na poręczach 12p 9p 7p 5. Brzuch (jednoczesne unoszenie rą

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2012-03-31 19:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Xavier_/Dziennik/ Wojna rozpoczeta (redukcja)

    Post
    Trening dla początkujących

    po przebudzeniu ziemniaki starte na masę z przyprawami zapiekane (uwielbiam to ) Zapiekane ziemniaki IG massacre! Jeżeli już to po treningu ale to raz na jakiś czas. 1,5 przed treningiem ryż brązowy 1,5 - 2 h zależy od tego jaki to będzie trening. Jak duży nacisk będzie na "brzuch" np. Jeżeli ćwiczył będziesz klatkę (wyciskania, rozpiętk

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3289 Data: 2008-04-23 07:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening SHOTGUN

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:Stalowy PŁEĆ:Mężczyzna WIEK:19 lat WZROST:170 cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:76 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA:30cm OBWÓD BICEPSU:39cm OBWÓD ŁYDKI:39cm OBWÓD UDA:57cm OBWÓD BIODER:84cm OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:85cm OBWÓD

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2013-03-08 14:53:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening SHOTGUN

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 110X8 120x7 130X6 MARTWY CIĄG: 110X8 120X6 125X4 WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 100X6 110X4 120X2 WIOSŁOWANIE SZTANGI : 80X8 90X6 95X4 WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : 55X10 60X8 70X6 ****CEL************************************************* INTERESUJE MNIE MEZOCYKL 1 cykle 8 tygodn

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2013-03-08 14:54:32 Liczba szacunów: 0
  • moje włase treningi do oceny pomoc w przeróbce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie ćwicze ały czas tym samym ciężarem jak mam zapas to zwiększam o 2kg każdą serie wykonuje maxymalnym ciezarem jakim bym podniósł dodm ze nóg nigdy nie cwiczyłem zaczełem od 3 miechów je ćwiczyc WIEK:21 WZROST: 182 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4lata z trzema przerwami po około,4 miechy ****PARAMTERY OBWODÓW***********************************

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2011-05-31 18:55:44 Liczba szacunów: 0
  • moje włase treningi do oceny pomoc w przeróbce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 4lata WAGA CIAŁA: 84 OBWÓD BICEPSU: 42 OBWÓD UDA: -56 PRZYSIAD TYLNI: 70kg MARTWY CIĄG: - 135kg WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 106kg WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ w siadzie: 65kg Moim zdaniem przemyślany trening każdej partii dwa razy w tygodniu, stosowanie przemyślanej już progresji i dopracowanie diety powinno dac do

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2011-06-01 13:52:56 Liczba szacunów: 0
  • Lampo91-Koniec Masy

    Post
    Galeria Zdjęć

    Koniu co do ssa jak narazie mam zielone pojecie slabo sie orientuje w sterydach wiec jeszcze czas... Co do nog robie same przysiady+ wyprosty nog na maszynie i oczywiscie na 2 glowe wykroki przysiad wyglada tak 12x80kg. 10x90kg 8x100kg 6x110kg rekord 1x 142 Ogolnie nogi mam slabe silowo ale na jakosc umiesnienia nie narzekam Trenowalem kiedys ko

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 7481 Data: 2008-06-22 12:12:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny,zapraszam tylko ludzi chętnych do pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek - Klatka - Wyciskanie sztangielek, skos górny 12/10/8 - Wyciskanie sztangielek, skos dolny 12/10/8 - Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 12/10/8/6 ,,,, za dużo skosu. wstaw wyciskanie na wąsko zamiast skosu ujemnego. - Rozpiętki na ławce skos dolny 12/10/8 Wtorek - Nogi - Uginanie nóg na maszynie leżąc 12/12/12 - Martwy ciąg na pros

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2010-02-26 08:35:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny,zapraszam tylko ludzi chętnych do pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    j partii i dać jej odpowiedni bodziec do wzrostu. pon nogi wt klatka śr off dczw plecy kaptury czw barki so ramiona nie off albo środa plecy czwartek off - jak Ci pasuje nogi przysiad 5 x 8 wykroki ze sztangielkami 4 x 10 Mc na prostych albo rdl 4-5 x 8 uginanie leżąc 4 x 10 wspięcia stojąc 3 x 15 wspięcia siedząc 3 x 15 To totalne minimum. Dodałby

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2010-02-26 11:39:01 Liczba szacunów: 0
  • Poczatek by Navigatorek

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: Martwy Ciąg, Wyciskanie na płaskiej, Przysiad. Chodzi o obciążenie z jakim trenujesz. Dieta dział Odżywianie, wiele trzeba zmienić. Chociażby brak zdrowych tłuszczy, które są tak bardzo ważne do budowania masy mięśniowej jak białko i węglowodany. Nóg z barkami się nigdy nie łączy. Zanim zapytasz dlaczego, to po

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 832 Data: 2013-09-28 19:18:22 Liczba szacunów: 0
  • Poczatek by Navigatorek

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta poszla do sprawdzenia ale malo odzewow... No to dzis po treningu pierwsze pomiary ciezarow: 1.Przysiad (15 , 20, 25) 2.Wyciskanie (12.5 , 15 , 20) 3.Martwy ciąg (15, 20, 25) 4.Military press (5, 10, 15) 5.Wyciskanie wąskim chwytem z flarowaniem łokci (10, 15, 17.5) 6.Uginanie ze sztangą (5, 7.5 10) na strone wszystko:)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 832 Data: 2013-10-01 17:20:19 Liczba szacunów: 0
  • Standardowa wycinka FBW/HIIT - prosze o poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przysiad 4s, wiosło 4s, WL 4s, arnoldki 3-4 s, poręcze 2-3 s. mc 4s, podciąganie 4s, klatka sztangielki 4s, military 3-4 s, biceps 2-3 s. ja bym tak to widział. to redukcja i do tego tylko 3x w tygodniu, także śmiało zwiększ objętość treningową. wsadź gdzieś brzuch i łydki. i zastanawiam się, czy MC nie dałbym bardziej w wersji na dwugłowy uda. ty

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 2009-03-22 16:14:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW - początkujący, prośba o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób jeden zestaw. Daj 3-6 ćwiczeń złożonych, bez maszyn, skup się na samych podstawowych typu przysiad/mc/drazek/wiosłowania/wyciskania na klate i barki.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 405 Data: 2011-06-05 19:07:55 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zrób 2 dni treningowe, trenując 3 dni w tygodniu na zmianę. rampa 8-powtórzeniowa. 1 przysiad push press wyciskanie sztangi leżąc wyciskanie wąskim chwytem 2 martwy ciąg high pull podciąganie na drążku uginanie przedramion ze sztangą szkoda, że nie masz poręczy. MC - w sensie, że słabe ścięgna? zależy jeszcze co rozumiesz przez słabe ścięgna. jeżel

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1500 Data: 2011-07-11 17:02:14 Liczba szacunów: 0
  • koza DT/ redukcja na korcie tenisowym

    Post
    Trening dla początkujących

    22 sierpnia Dieta: według rozpiski. Na dole zdjęcia pieczonej szynki. Trening: tenis - wygrany mecz ligowy. Przeciwnik wysportowany, bardzo dobrze biegał i nieźle przebijał, ale ze słabym serwisem, a w kluczowych momentach za bardzo się podpalał. W prawdzie jego "podpałki" miały miejsce po kilkudziesięciu przebiciach w wymianie, co już samo w tenis

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 3104 Data: 2013-08-22 22:14:21 Liczba szacunów: 0
  • Tallman:Ostrożna, zimowa MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za podpowiedzi! A jeżeli np usmażę sobie kurczaka lub inne mięso i takie smażone zjem zaraz po treningu, to będzie błąd? Bo wiadomo, mięso wchłonie tłuszcz, na którym było smażone,a tłuszcz spowalnia wchłanianie białka... :P Kowanator - dzięki :) Podam Ci to co sprawdzałem, ale ja generalnie słaby jestem %-) Robiłem maxy tylko od 3 do 5 po

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 1988 Data: 2012-11-14 14:30:31 Liczba szacunów: 0
  • Tallman:Ostrożna, zimowa MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening siłowy,16.11.2012 A: (obciążenie liczone bez uwzględnienia sztangi) -Przysiad 80 kg x 8 - 3 serie -Wiosłowanie w opadzie tułowia 60kg x 8 - 3 serie -Wyciskanie sztangielek na skosie 23 kg jedna sztangielka x 8 - 3 serie - Wyciskanie sztangielek na barki 20 kg jedna sztangielka x 8 - 3 serie - Wyciskanie francuskie siedząc 22,5 x 1

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 1988 Data: 2012-11-16 22:38:23 Liczba szacunów: 0
  • p1r3k blog/dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    cały czas 5-3-1, tylko klatkę zrobiłem przeskok o 6 mikrocykli do przodu bo robiłem już zakresy >15 i nijak mi to na siłę nie pasowało obecnie maxy: barki 77,5 x 5 ciąg 155 x 10 klatka 117,5 x 6 przysiad 160 x 12 z dużym zapasem, 200 x 1 na zmęczeniu

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3698 Data: 2011-08-22 22:25:38 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/masa-str.30/redukcja-str.56

    Post
    Trening dla początkujących

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9def6e964d2d4d42921062c861ed5233.png Także zaczynam kolejny etap w moim dotychczas może i trochę nudnym dzienniku, ale uprzedzałem już na pierwszej stronie że będzie on nudy Jednak wydaję mi się że czas to zmienić, i od dzisiaj będą tutaj regularne wypiski, od czasu do czasu zdjęcia szamy, możliwe że będę dawał relacje równ

    Odpowiedzi: 622 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-26 20:34:46 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/masa-str.30/redukcja-str.56

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 5x WEEK ________________________________________ Poniedziałek PLECY 1/ Podciąganie na drążku szeroko 3s 2/ Wiosłowanie podchwytem 5s 3/ Ściąganie wyciągu górnego wąskim chwytem 3s 4/ Wiosłowanie hantlami leżąc na ławce skośnej 5s 5/ Unoszenie tułowia z opadu 3s 6/ Szrugsy 3s ________________________________________ Wtorek BARKI-BICEPS 1/

    Odpowiedzi: 622 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-12 14:17:38 Liczba szacunów: 0