SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Jaki spam, czysta pomoc;-) Wersja ostateczna! A: Push Press 2 x 15 (aktywacja) Przysiad 2 x 15 Wyciskanie leżąc 2x15 Wiosło hantlem 2 x 15 Uginanie nóg leżąc 2 x 15 B: Podciąganie sztangi do mostka szeroko 2 x 15 (aktywacja) Martwy Ciąg 2 x 15 Podciąganie na drążku 2 x max Floor Press 2 x 15 AB Crunch 3 x 10-15

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-06 21:56:51 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    czym się rozni targetowy przysiad od zwyklego? wykrokichodzone mozna zastapic takimi tak jakby w miejscu? rozpietki lezac moge zastapic sciaganiem linek? wioslowanie hantlem sciaganiem drazka do klatki na wyciagu? szrugs retrakcyjny robi sie z lekkim pochyleniem do przodu? macie jakis filmik jak wykonywac dipsy na klatke? Prosze o odpowiedz, troche

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-11 15:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przecież jest tyle materiałów z prawidłowym wykonaniem żurawia w sieci.. Co to ma być? W planie masz wykroki chodzone a na filmie widać przysiad wykroczny, w dodatku niechlujnie wykonany. Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2011-12-26 19:24:47

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-26 19:20:03 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    * Poniedziałek - (nogi): 1. Przysiad - 3s 8/12/16powt - regres 80kg/70kg/60kg 2. Targetowy polprzysiad ze sztanga trzymana z przodu – 3s 8/12/16 - regres 45kg/35kg/25kg 3. Wykroki chodzone 2s 10/16powt - regres 30kg/25kg 5. MC na sztywnych sztangą 2s 15powt 60kg 6. Zuraw 2s 15powt 7. Łydki metodą SZOPREXA- 2 obwody Fajne samopoczucie po treni

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-03 14:55:51 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem, wiem - jak miałem skoki ciśnienia dwa lata temu, to już mi chciał prochy wcisnąć, i mówił że nigdy już nie będę trenował. Ale nic nie boli, tylko że przysiad luźny to nie to samo co z obciążeniem. Więc mogę pójść i pogorszyć, a może to być tylko strach. edit: Przed chwilą wykonałem serię przysiadów z hantlami na wysokości barków, siadałem du

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-08 15:51:48 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    * Poniedziałek - (nogi): 1. Przysiad - 2s 6/12powt - regres 90kg/75kg 2. Targetowy polprzysiad ze sztanga trzymana z przodu – 2s 8/12powt - regres 54kg/40kg 3. Wykroki chodzone 2s 8/12powt - regres 35kg/30kg 5. MC na sztywnych sztangą 2s 12powt 70kg 6. Zuraw 2s 15powt 7. Łydki metodą SZOPREXA- 3 obwody http://www.youtube.com/watch?v=NQ1QCX3Q_k8 ht

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 20:10:08 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    * Poniedziałek - (nogi+łydki+brzuch) 1. Przysiad - 3s 8/12/16powt 2. Tutaj nie wiem czy syzyfki czy hacki ile serii i ile powt ? 3. Wykroki ze sztangielkami 2s 12/16powt 4. Żuraw 2s15powt. 5. MC na sztywnych z hantlami 2s 15powt 5. Łydki metodą SZOPREXA- kilka obwodów 6. Brzuch * Wtorek - (piersiowe): 1. Wyciskanie sztangi na skosie

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-11 23:52:51 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    * Poniedziałek - (nogi+łydki+brzuch) 1. Przysiad - 3s 8/12/16powt 2. Tutaj nie wiem czy syzyfki czy hacki ile serii i ile powt ? - syzyfki zmasakruja czworoglowe - wiecej niz pewne, jesli nigdy nie robiles to pora zaczac. 2-3s kilkanascie ruchow, z czasem z dodatkowym obciazeniem 3. Wykroki ze sztangielkami 2s 12/16powt 4. Żuraw 2s15powt. 5. MC na

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-13 18:47:48 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Chyba nie ma nic lepszego niż uczucie zmasakrowanych po treningu nóg %-) Dobrze Ci się robi przysiad z tak szerokim rozstawem stóp?

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-16 19:37:40 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad wykroczny. Wykroki czy też wypady inaczej wyglądają.

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-23 20:34:40 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Cokta przysiad pomimo kontuzji ładnie poszedł do przodu:)

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-01 15:25:23 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 13.02.2012 NOGI 1.Przysiad: 60kg x 8 / 63kg x 8 / 69kg x 8 65kg x 8 / 69kg x 8 / 72kg x 8 70kg x 8 / 72kg x 8 / 75kg x 8 75kg x 8 / 78kg x 8 / 80kg x 8 2.Wykroki krótkie z hantlami: 17kg x 10 / 17kg x 10 / 18kg x 10 18kg x 10 / 18kg x 11 / 19kg x 10 19kg x 10 / 19kg x 11 / 20kg x 10 3.Prostowanie nóg siedząc: 35kg x 12 / 45kg x 12 / 45kg x

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-13 20:58:10 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 20.02.2012 NOGI 1.Przysiad: 60kg x 8 / 63kg x 8 / 69kg x 8 / 68kg x 8 65kg x 8 / 69kg x 8 / 72kg x 8 / 73kg x 8 70kg x 8 / 72kg x 8 / 75kg x 8 / 78kg x 8 75kg x 8 / 78kg x 8 / 80kg x 8 / 83kg x 8 2.Wykroki krótkie z hantlami: 17kg x 10 / 17kg x 10 / 18kg x 10 / 18kg x 10 18kg x 10 / 18kg x 11 / 19kg x 10 / 19kg x 10 19kg x 10 / 19kg x 11 /

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-20 20:36:02 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Hmm, pora się trochę "poprostować" i nauczyć się prawidłowej techniki i ustawień dla mojego organizmu, co mam nadzieję że przełoży się na wyniki i sylwetkę. Plan otóż jest taki: Rozkład: A1-B1-W-A2-B2-WW A1: Zestaw rehab: 1. SWS 3 x 20 powtórzeń 2. Rotacja zewnętrzna do góry 3 x 20 3. No Money 3 x 20 Trening właściwy: 1. Press stojąc rampa 10 2.

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-25 16:21:17 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    iekawie nie było, przed siłką zjadłem twaróg półtłusty, który nie wiadomo ile czasu leżał w lodówce i trochę mnie mdliło od tego, ale jakoś w połowie treningu przeszło. Co do przysiadów, starałem się schodzić głębiej, ale do momentu, w którym tyłek nie będzie mi się zawijał, jeden filmik nagrałem od przodu, żeby było widać ułożenie stóp. Ostatni ko

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-27 22:30:38 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    2. PÓŁprzysiad ze sztangą trzymaną z przodu - 4x10:

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-01 23:01:31 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Podkładam pod kolana, ale i tak boli. Wątpię, że przysiad zastąpi żurawia, to zupełnie inne ćwiczenie.

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-04 13:49:38 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem ,ze przysiad to kiepska alternatywa do zurawia ,ale nigdzie nie pisalem abys go robil zamiast zurawia :)Ja tak robie bo zurawia niezbyt umiem,a cos w drugim planie na nogi robic musze. Wiadomo ,ze przy przysiadzie nie ma duzej pracy dwu glowych ud ,ale cos robic trzeba :)

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-04 22:27:13 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening nr 5 - PUSH A 1. Przysiad ze sztangą na karku - rampa 8: 8x55kg / 8x65kg / 8x75kg / 8x85kg 8x63kg / 8x73kg / 8x83kg / 8x93kg 2. Wycisk hantli na ławce skośnej głową w górę - 4x12: 12x15kg / 12x15kg / 12x15kg / 12x15kg 12x17kg / 12x17kg / 12x17kg / 12x17kg 3. Military Press - 4x10: 10x28kg / 10x28kg / 10x28kg / 10x28kg 10x30kg / 10x30kg / 1

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-05 19:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobrze Erwinoos robi ten przysiad? Bo ja już kurna nie wiem, czy dobrze siadam, czy nie. Jeżeli moge tak tyłek winkować to będę mógł w końcu głębiej siadać. Nie ma tragedii. Podwijanie trzeba zwalczać rozciąganiem ale takie jak tu na filmie jest całkowicie dopuszczalne. Ręce mi opadają... dietę trzymam cały czas, a waga mi spadła o cały kilogram, t

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-20 17:11:57 Liczba szacunów: 0