SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Strongzonk / walka o silne i umięśnione uda i łydki

    Post
    Trening dla początkujących

    Od siebie dodam, może było wcześniej, ale nie czytam wszystkich stron, przy przysiadzie najlepiej złączyć nogi albo postarać się by były one jak najbliżej siebie i ostatnie najwazniejsze, przysiad w klapkach to nie przysiad %-) pozdrówka i życze progrsssu!

    Odpowiedzi: 1148 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-02 20:55:32 Liczba szacunów: 0
  • fbw i 15 10 5 - do hardgainera

    Post
    Trening dla początkujących

    slisz? plan-zupelnie nie z mojego podrecznika. lipa. oto mala lektura dla ciebie: "1) plan,aby byl skuteczny powinien uwzglednic wykonywanie ciezkich cwiczen,a zwlaszcza przysiadu na poczatku kazdej sesji. to dzieki tym cwiczeniom rozwijamy sile oraz mase. 2) zastosowanie cwiczen izolowanych,a tym samym wydluzanie treningu prowadzi do zmniej

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 989 Data: 2008-01-30 15:47:11 Liczba szacunów: 0
  • Martainn / Moje boje

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING NR 1 - Poniedziałek 15.03.2010 Nogi + klatka Przysiad ze sztangą: 65kg x 25 powtórzeń 110kg x 8 powtórzeń 130kg x 6 powtórzeń 145kg x 3 powtórzenia Przysiad przedni: 4 x 55kg x 15 powtórzeń Prostowanie nóg na maszynie w superserii z uginaniem: 4x 48kg x 15 powtórzeń + 30kg max 4x 30kg x 15 powtórzeń Wspięcia na palce: 5x 138kg x max Klatka:

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6720 Data: 2010-03-15 19:51:17 Liczba szacunów: 0
  • Martainn / Moje boje

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING - Poniedziałek 29.03.2010 Nogi: Przysiad: 15x65kg 10x115kg 6x140kg 6x140kg 10x115kg Hack przysiad ze sztangą: 4x10x65kg Prostowanie ud ze zdejmowanym obciążeniem: 4x max x 65kg, 45kg, 25kg Syzyfki: 4x10 Wspięcia na palce siedząc: 4x max x 75kg Barki: Wyciskanie stojąc z przodu 15x35kg 2x8x55kg 15x35kg Wyciskanie hantli w chwycie młotkowym:

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6720 Data: 2010-03-30 07:35:21 Liczba szacunów: 0
  • wampusia się redukuje, czyli siłuje, biega i pedałuje,-)7tyg minęło str10

    Post
    Ladies SFD

    1a. MC ze sztangielkami na prostych nogach (bez piłki) 1/9kg 2/14kg 3/14kg 1b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 1/9kg 2/14kg 3/14kg 2a. wznosy bioder z nogami na piłce 2b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) 1/9kg 2/14kg 3/14kg 3a. wyciskanie sztangielek siedząc 1/9kg 2/14kg 3/14kg 3b. przysiad plie (bez piłki) 1/14,5kg 2/14,5kg 3/17kg 4a. wz

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 8238 Data: 2011-08-31 22:14:55 Liczba szacunów: 0
  • wampusia się redukuje, czyli siłuje, biega i pedałuje,-)7tyg minęło str10

    Post
    Ladies SFD

    DZIEN 54/09.09.2011 rozgrzewka 20 min rowerek 1a. MC ze sztangielkami na prostych nogach (bez piłki) 1/15kg 2/20 3/20 1b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 1/15kg 2/20kg 3/20kg 2a. wznosy bioder z nogami na piłce 2b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) 1x15kg 2x20kg 3a. wyciskanie sztangielek siedząc 2x15kg 1x20 3b. przysiad plie (bez piłki

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 8238 Data: 2011-09-09 20:12:16 Liczba szacunów: 0
  • Karniak /Dziennik

    Post
    Ladies SFD

    22.04.2012 DNT Był tylko spacer po mieście 4h, dzięki temu chyba zakwasy się rozchodziły, no i pomógł w tym prywatny masażysta :P 23.04.2012 Trening 1 Rozgrzewka: 5min bieżnia 10km/h, różne wymachy i skłony Siłowy 1. Przysiad 5x5: 5x 30kg / 35 / 40 / 45 / 5x50kg * 2. MC 5x5: 5x 40 / 45 / 50 / 55 / 60 + 4x obwód 15x burpee (męskie z wyskokiem) 10x p

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 12555 Data: 2012-04-23 22:34:07 Liczba szacunów: 0
  • Karniak /Dziennik

    Post
    Ladies SFD

    rseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 (było z nogami w drabinkach) c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). Czas: ok 8,5min Aero: 6min wioślarz + 14min orbitrek 17.06.2012 niedziela Miska na 1400 kcal i niestety nawaliłam,

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 12555 Data: 2012-06-18 22:47:28 Liczba szacunów: 0
  • Karniak /Dziennik

    Post
    Ladies SFD

    06.2012 sobota FBW (zmodyfikowany z postów podwieszonych) 1. swing sztangielką (60sek) - 11kg/13/15 2a. MC na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 60 sek) - 13/15/17 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) - 13/17/19 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek) - 20/25/30 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10) -

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 12555 Data: 2012-06-24 20:50:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy{Ttoomek}

    Post
    Sztuki Walki

    pompek, brzuszkow, skokow Niestety technike malo pamietam bo mialem problem ze skupieniem natomiast to co pamietam to mielismy maly interwal na koncu -skok do gory i pompka -przysiad -brzuszki -pompki z tylkiem wysoko, nie wiem jak to wytlumaczyc I kazde z tych w ciagu 20s jak najwiecej powtorzen i 10s przerwy, i tak 8x Czyli skok do gory i pompka

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 15746 Data: 2013-03-19 16:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    w tych starych dziennikach to wrzucałem linki na nk, face'a, fotkę itp... gdy miałem złą dietę.. rekordy wrzucałem na yt i rozsyłałem linki znajomym.. rekord mc to 67kg x12, przysiad 67kgx3, płasko 63kgx1... za co mi jest tak ****a cholernie wstyd.. cała szkoła się ze mnie śmiała.. Dobrze wiem, że będzie bardzo ciężko.. w niektóre spodnie to już s

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 9155 Data: 2011-04-15 23:17:21 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening od czwartku 28.04 przysiad, mc, płasko przerwy 180sec wiosło, military przerwy 120sec przysiad ze sztangą na barkach 3s mc 3s wyciskanie płasko 3s wiosłowanie w opadzie tułowia 2s military press siedząc 2s wspięcia 1s zmieniłem ponieważ trening trwał mi 1h - 1,5 godziny. teraz myślę, że będzie trwał około 30 - 45min. Zmieniony przez - Mazi_

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 9155 Data: 2011-04-26 10:43:32 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    ok thx mała poprawka: wspięcia wrzucam po przysiadzie Szczerze mówiąc myślałem o dorzucenie uginania na bic i francuskiego leżąc na tric, ale pozostanę przy głównych ćwicz. jeszcze przez jakieś 2-3tyg. potem jak starczy cm3 i nitro to zrobię splita i potem redukcja. Trening: ,aż do skończenia nitro i cm3 potem redu.. przysiad, mc, płasko przerwy 18

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 9155 Data: 2011-04-27 21:40:09 Liczba szacunów: 0
  • Mazi_93 / nic nie przychodzi łatwo

    Post
    Trening dla początkujących

    ilka g więcej:) zmiana trening; skrócenie: zestaw A: mc 3s, prostowanie/uginanie nóg 2s, płasko 3s, military press 2s, młotkowe 2s, francuskie leżąc 2s, spięcia 2s. zestaw B przysiad 3s, płasko 3s, wiosło 3s, military press 2s, uginanie ramion ze sztangą 2s, francuskie jednorącz 2s, spięcia 2s. razem s: zestaw A: 18 zestaw B: 17 przerwy przysiad,

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 9155 Data: 2011-05-06 21:11:59 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/AL3ktra

    Post
    Ladies SFD

    Tak jest, Obliques! ;-] Z fizjo jestem umówiona albo w pn, albo w czw, ma jeszcze do mnie zadzwonić. W takim razie wracam do tego treningu, żeby się wzmocnić: Dzień1. 1. przysiad 5x 4-6 2min przerwy 2. Wyciskanie na ławie płaskiej 5x4-6 3. MC Rumuński 5x4-6 Dzień2. Bułgarski 3x8-10 na noge 1min przerwy 2. uginanie nóg leząc 3x10-12 3. wiosł

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-19 01:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Oku Okurasei DT no.2!

    Post
    Ladies SFD

    9.09.2013 DT Trening 2 / Tydz. 1: Tydzień 1,2 - ćwiczenia A i B wykonujesz parami na zmianę, przerwy między jednym ćw. A a B 90sek (2 serie po 12-15 powtórzeń) Dzień 2. 1a.przysiad 1b wypad - 2x5 2a przysiad plie ze sztangielka - 7 2b RDL - 20kg 3a. Wznosy łydek na jednej nodze 3b. podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia - 2x4 4a wznosy r

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 9938 Data: 2013-09-19 23:26:17 Liczba szacunów: 0
  • Oku Okurasei DT no.2!

    Post
    Ladies SFD

    2x12-15 90sek 3a. Uginanie ramion ze sztangielkami 2x12-15 90sek - 2x5kg 2x5kg/2x7kg/2x7kgx8 3b francuski siedząc jednorącz zza głowy 2x12-15 90sek - 2kg/3kg 2kg/4kg/4kg 4a przysiad 2x12-15 90sek (...) 16kg 4b. RDL 2x12-15 90sek - 21kg 18kg/23kg/23kg Brzuch: 1a.Podnoszenie nóg w leżeniu do góry 2x max 90sek 1b.Brzuszki 2x max 90sek *ciężko, al

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 9938 Data: 2013-10-01 20:53:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy s_1994

    Post
    Trening w domu

    25 VIII 2010 - klatka i biceps Wyciskanie leżąc sztangi na płaskiej 42kg - 10 42kg - 10 43kg - 8 43kg - 8 + 2 z pomocą kumpla Przerwy 1m/3m/1m Wyciskanie leżąc sztangielek na skosie 2x16,5kg - 10 2x16,5kg - 10 2x17kg - 8 2x17kg - 8 Przerwy 1m/3m/1m Rozpiętki 2x13,25kg - 10 2x13,25kg - 10 2x13,5kg - 8 2x13,5kg - 8 Przerwy 1m/3m/1m Unoszenie przedram

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 4007 Data: 2010-08-25 14:40:18 Liczba szacunów: 0
  • blacoov/walka o mase i sile

    Post
    Trening dla początkujących

    Dawno nie uzupelnialem wpisow, ale w miedzy czasie mialy miejsce 2 treningi. Trening nog niedzieli: Przysiad tylni 5x5 seria rozgrzewkowa 40kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x85kg, 5x90kg, 5x95kg (ciezko) Przysiad bulgarski (tutaj znikome doswiadczenie z cwiczeniem) 4 serie, w tym seria bez obciazenia, po 8x-10x na noge obciazenie 5kg, 7,5kg, 10kg -hantle (zeb

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2557 Data: 2012-04-04 10:35:04 Liczba szacunów: 0
  • przemiana

    Post
    Ladies SFD

    TRENING 1a. MC ze sztangą 10x25/10x30/10x36 1b. przysiad ze sztangą 10x25/10x30/10x30 2a. wznosy bioder z nogami na piłce 2b. wypady ze sztangą 10x20/10x25/10x30 3a. wyciskanie sztangielek siedząc 10x8/10x10/10x10 3b. przysiad plie 10x13/10x13/10x13 4a. wznosy ramion ze sztangielkami bokiem 10x5/10x5/10x6,8 4b. wznosy łydek 25x25/25x30/25x30 + 3

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 15650 Data: 2014-05-28 20:49:02 Liczba szacunów: 0