SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Rano zrobiłem trzy fotki dla Przemka bo nie wiem czy jutro się wyrobie a w niedzielę 12h w pracy NOGI 1. Sq 12/12/10/10 regres-10% max Rozgrzewkowe 20kg/12 50kg/12 80kg/12 główne 100kg/120kg/140kg/150kg/150kg regres 135kg/12 2. Suwnica 20/20/15/15/12/12 do 370kg obciążenia plus 3 gumy oporowe, 2 regresy na 15 i 30 powtórzeń 3a. Bułgarski Przys

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-27 16:42:45 Liczba szacunów: 0
  • Inicjacja ruchu

    Post
    Trening dla początkujących

    e dziś zaczęła mnie zastanawiać kwestia dodania ćwiczeń na dwugłowe uda i tylny akton barków, a nie chciałbym zakładać nowego tematu, mój plan wygląda następująco: A: Nogi - przysiad bułgarski Plecy - drążek nachwyt Klatka - wyciskanie sztangi na ławce poziomej Barki - arnoldki Triceps - wyciskanie francuskie sztangielek leżąc Biceps - uginanie pr

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3102 Data: 2018-11-25 10:41:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny. Z góry dzięki.

    Post
    Trening dla początkujących

    trening z chodziło mi ok.1.5 godziny, ale zaufam Tobie bo wiem że jesteś fachowcem w swojej dziedzinie.A co do diety to ok ilu kalorii powinienem przyjmować? poniedzialek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5 3. drazek podchwytem 3 x max sroda 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie w staniu/na lawce 3 x 5 3. martwy ciag 1 x 5 (5x5

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2009-04-19 10:48:55 Liczba szacunów: 0
  • Trójbój na redukcji

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ch ;) Wyniki Przysiad 190kg Wyciskanie 165kg Martwy ciąg 250kg Trójbój 605kg :) Rok temu zrobilem 512,5, marzylo mi sie 600, wiec plan spelniony, ale lekki niedosyt jest, bo przysiad zdecydowanie katowalem zeby zrobic te 200, a tu lipa, wage lekko zbilem nogi jak z waty, nie udalo sie :P moze na 195 bylo miejsce ale braklo podejsc, bo drugie spali

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2672 Data: 2015-05-11 19:06:38 Liczba szacunów: 0
  • Walka o mase by Acid

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przysiad o wiele za płytko (to co najwyżej ćwierć-przysiad), a sztanga o wiele za wysoko. 130 kg przy tych parametrach co masz i dobrej głębokości to byłby już problem. Taki ćwierć to można wstać i 250-300 kg Drążek bardzo ładnie. Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2009-04-09 21:32:06

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 17991 Data: 2009-04-09 21:27:30 Liczba szacunów: 0
  • IGM Glory Time! DT / podsumowanie str.28

    Post
    Iron Horse Series

    Piątek 15.03 Wczoraj był DNT więc bez wpisu ale mam zamiar to zmienić. Szykuję 'niespodziankę' co tydzień w niedzielę w DNT. Zobaczymy jak to wyjdzie:-) Odnośnie dzisiejszego dnia: czuję się jakby przejechał po mnie czołg a czeka mnie jeszcze praca dzisiaj... http://imageshack.us/a/img202/6835/dietaw.png Vit D3 10.000 iU 1. Schab 350g, warzywa

    Odpowiedzi: 307 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-15 14:33:49 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    a) 12x20kg 12x25kg 12x25kg Komentarz: Nogi jak nogi...dają w kość. Po treningu trzęsły się sowicie, boję się jutra %-) Przysiad plie całkiem fajny, ale jednak wolę normalne przysiady ze sztangą. Uginanie nóg robię siedząc. 20 minut marszu na największym skosie Tu było ciężko...nogi dawały o sobie znać, tyłek aktywowany. Trochę niedobrze mi się r

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 14:05:54 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    09.07.2014 DT Trening siłowy: Nogi Tempo 2020 1. Prostowanie nóg na maszynie 2x30 30x25kg 30x25kg 2. Przysiad goblet z hantlą 2x15 + 2x do upadku mięśniowego 15x12kg 15x14kg 23x14kg 24x14kg - źle dobrałam ciężar, za mały. Widać to po ostatnich seriach, za duża różnica. Ogólnie muszę poprawić technikę. 3. Wypycha

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-09 13:41:10 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    22.08.2014 DT Trening siłowy: Lower body Tempo 2020 1A. Uginanie nóg siedząc 3x15 15x20kg 15x25kg 15x30kg 1B. Wykroki na maszynie Smitha 3x15 15x5kg 15x6,25kg 15x7,5kg 2A. RDL 3x15 15x6kg 15x6kg 15x6kg - na prawej stronie traciłam bez przerwy równowagę, stąd nie chciałam brać większych ciężarów, tylko skupić się na tym, żeby

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-22 13:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening na wyskok SIŁA + MOC

    Post
    Inne dyscypliny

    ja osobiscie nie lubie w tym planie tego, ze jest zbyt wiele cwiczen, (przysiad, przysiad na 1 nodze, martwy, martwy na jednej nodze, maszyny, itd.) - moze lepiej robic przysiad na kazdym treningu plus powiedzmy ten martwy ciag na jednej nodze? z drugiej zas strony wariacje sluza niektorym osobnikom...

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6088 Data: 2007-03-26 22:09:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Nogi Czworogłowe 1.Prostowanie nóg siedzac na maszynie-4serie,25-55kg.,25-14powt. 2.Przysiad front-5serii,40-110kg.,15-8powt. 3.Przysiad wąski na hack maszynie-4serie,65-135kg.,15-8powt. 4.Wyciskanie na suwnicy poziomej-4serie,70-230kg.,25-12powt. Łydki 1.Wspięcia napalce siedzac-6serii,40-60kg.,35-18powt. Dzis rano dość zimno wiec zamiast rowerka

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-13 12:08:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Łydki 1.Wspięcia na palce siedząc-5serii,30-90kg.,40-15powt. Czworogłowe uda 1.Prostowanie nóg na maszynie-5serii,50-150kg.,40-11powt. 2.Front przysiad-5serii,40-110kg.,15-4powt. 3.Przysiad na hack maszynie-3serie,65-135kg.,15-6powt. 4.Wykroki w bok na ławkę -2serie,15kg.,15powt. 5.Wykroki chodzone z łańcuchami-3serie,2-3łańcuchów 12pow,na nogę Tre

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-29 17:16:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Czworogłowe uda 1.Prostowanie nóg siedzac na maszynie-4serie,50-150kg.,30-12 2.Front przysiad ze sztangą -4serie,50-110kg.,15-6+drop 80kg.,8powt. 3.Przysiad na Smitcie na barkach-4serie,60-120kg.,15-10powt. 4.Wykroki z łańcuchami krótkie-4serie,1-3łańcuchy,15-12powt. 5.Syzyfki-3serie,10kg.,15powt. Przed treningiem antykatabolic,narazie odpuszczam

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-17 20:29:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Czworogłowe uda 1.Front przysiad-4serie,40-100kg.,15-10powt 2.Przysiad klasyczny-4serie,60-130kg.,15-6powt. 3.Wyciskanie na suwnicy poziomej-4serie,50-110kg.,20powt. 4.Prostowanie nóg siedząc na maszynie-2serie,100kg.,15powt. Wyciskanie na suwnicy powolne ruchy,waski rozstaw stóp,prostowanie aby spompować uda. Trening trwał 35min.

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-31 17:09:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Czworogłowe uda 1.Przysiady ze sztanga na barkach 5serii,5powt 130-160kg. 2.Przysiady na hack maszynie 4serie,12-11powt.125-175kg.,REKORD Dwugłowe uda 1.Uginanie nóg leżąc-4serie,45-80kg.,12-8powt. 2.Uginanie nóg siedząc-4serie,2x50-70kg(jedna)x2.,12-10powt.REKORD 3.Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami-3serie,2x50-70kg(jedna)x2.,12-8po

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-09 22:29:47 Liczba szacunów: 0
  • Split góra dół

    Post
    Trening dla początkujących

    Trzy lata. Z przerwami :P Waga przez ten czas zmieniła się o 12 kilo. Sylwetka - raczej bez szału, nie jestem zalany tłuszczem. Przysiad - 100kg x 5 MC - 100kg x 5 (ale mogę więcej, nie mam teraz więcej obciążenia) Ławka - 100kg x 5 Dół: Przysiad ze sztangą (front) RAMPA pięć powtórzeń Przysiad ze sztangą (na barkach) RAMPA5 pięć powtórzeń Łydki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 2012-03-15 13:40:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    04/01/2016 Dieta: /SFD/Images/2016/1/4/82ac2830503d4905b49c781d36ce14a1.jpg Przede mną jeszcze ostatni posiłek około 20. Posiłki nie są jakieś wyszukane, mam ukryty talent kulinarny, który mam nadzieje się objawi podczas prowadzenia dziennika :-). /SFD/Images/2016/1/4/b6f6d01e782a462fb3ec3728a6dcd7cd.jpg Trening Rehaby: 1. Przysiad ze sztang nad g

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-04 18:28:55 Liczba szacunów: 3
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    06/01/16 Dieta Nic specjalnego ,do dopracowania, czasem muszę wcisnąć 2-3 posiłki w krótkim okresie czasu aby bilans się zgadzał. Staram się ją urozmaicać w miarę możliwości. /SFD/Images/2016/1/6/7051b972d29749e4a0495c8d1249efbd.jpg Rehaby 1. Przysiad ze sztang nad głową z podkładkami 5x10 No barbell mc 5x10 Przysiad bez obciążenia bez podkład

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-06 18:34:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    0 Plank 3x20s + rozciąganie Komentarz Jako, że w piątek nie zdążyłem zrobić rehabów to traktuje to jako dzień wolny zamiast niedzieli. Wszystkie ćwiczenia idą coraz lepiej, w przysiadzie praca biodrami tak aby nauczyć się ruchu. Dieta /SFD/Images/2016/1/10/9d6cd8ce6be2400bab11c72924673bf5.jpg Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-01-10 15:42:31

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-10 15:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    12/01/16 Trening 4 Przysiad 20/20/20/20 Wyciskanie sztangi leżąc 25/30/30/30 Martwy ciąg 40/40/40/40 Wiosłowanie 30/30/30/30 Komentarz Przysiad - ruch jaki wykonuje jest dziwny, kolana też gdzieś tam za bardzo latają, ogon. Z trudem przychodzi mi technika w tym ćwiczeniu niestety. Wyciskanie - za słabe spięcie pośladki/brzuch/łopatki i dlate

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-12 15:55:47 Liczba szacunów: 0