SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Duża klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening klatki nie jest jakis skomplikowany a jezeli w swoim treningu bedziesz mial cwiczenia wielostawowe jak przysiad czy martwy ciag to mozesz byc pewny ze efekty beda znacznie lepsze

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 8917 Data: 2004-11-29 22:38:29 Liczba szacunów: 0
  • Duża klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie no martwy razem z plecami a przysiad z nogami czyli w inne dni niz klatke... ;]duzo osob omija te cwiczenia i wiele traci

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 8917 Data: 2004-11-29 23:08:58 Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy CM/ plan 3xtyg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i ankieta : ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: noizex PŁEĆ: mężczyzna WIEK: 32 WZROST: 195 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 104 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 36 OBWÓD BICEPSU: 43 OBWÓD ŁYDKI: 45 OBWÓD UDA: 67 OBWÓD BIODER: 108 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 104

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2011-10-03 21:54:22 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy 4 dni ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwiczysz rok, a ostatni przerabiany plan to "brak"? Co to znaczy, że jest dieta? Jaki podział na b/t/w i kalorycznosc? Jakie wyniki siłowe w podstawowych ćwiczeniach? (przysiad, wycisk, martwy)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 416 Data: 2012-12-17 22:05:46 Liczba szacunów: 0
  • Nadal masóweczka :) PLANIK DO OCENKI :)

    Post
    Trening dla początkujących

    wtorzen(i tej samej ilosci serii),jest co najmniej dziwne. co do planu. ja bym zamienil grzbiet z klatka-w ten sposob bardziej rozdzielisz ciezkie cwiczenia dla dolu ciala(mc-przysiad) dzien z grzbietem wyglada bardzo ladnie-oprocz parametrow(ale o tym juz napisalem) dzien z klatka. to samo-parametry i chyba najpierw zrobisz ciezko pompki,a pozniej

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2011-04-26 18:26:16 Liczba szacunów: 0
  • Nadal masóweczka :) PLANIK DO OCENKI :)

    Post
    Trening dla początkujących

    krótko i na temat 4-5 dni to optimum przy dobrym programie budowania masy na nogi dobrze by było: Przysiady tylnie Rampa 6 Tempo 3020 / Siła Przysiad przedni waski Rampa 8 Tempo 3010 Prostowanie na manaszynie 10 Tempo 2021 RDL Rampa 6 Tempo 3010 Uginanie leżac Rampa 8 Tempo 3010 +2ćw na łydki / (palenie) klata Poręcze Rampa 6 / Wyciskanie sztangi n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2011-04-26 19:13:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening w oparciu o bieganie i ćwiczeniami na brzuch i klatkę

    Post
    Trening dla początkujących

    pienie napoi gazowanych na wodę mineralną). Dietę ciężko jest mi połączyć z pracą na nocnej zmianie. Przeciwskazania medyczne : Żadne Zażywane suplementy : Żadne Ostatnio przerabiany plan: Jedynie to co wyżej pisałem. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie na ławce leżąc: 40 kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 352 Data: 2014-06-11 12:40:35 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ngą łamaną leżąc 4 x p ( x,x,x,x) - pompki na poręczach 2 x 15 - wyprosty przedramion z drążkiem górnego wyciągu Trening 4 + łydki Nogi 4 x 10 - front squat lub klasyczny przysiad 4 x 12 - wykroki z hantlami 4 x 10 - zgięcia podudzi (2głowe) Łydki to tylko wpięcia na palce ze sztangą Teraz lepiej??? Zmieniony przez - adriank165 w dniu 2012-08-

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 492 Data: 2012-08-30 12:20:19 Liczba szacunów: 0
  • Split - prośba o poprawę

    Post
    Trening dla początkujących

    Martwy i przysiad robie od niedawna więc pewnie nie byloby sie czym chwalić:) Wiosłowania sztangą robie ciężarem ponad 70kg podobnie jak klatke. W każdym bądź razie dziękuje za pomoc no i zabieram się do czytania... sog dla Ciebie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2009-02-16 15:35:42 Liczba szacunów: 0
  • HSt po przerwie

    Post
    Trening w domu

    a nie lepie jdac wioslo jak jest przysiad zeby co trening wyszly 2 cwicenia na plecy a nie raz 1 raz 3

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 465 Data: 2009-10-31 10:55:43 Liczba szacunów: 0
  • Czy stosować ten plan polecony przez trenera

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad 60x10 wyciskanie 55x1 a mc nie robilem nigdy (pewnie powinienem)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 478 Data: 2015-06-03 23:14:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny. Trening w domu. Po raz kolejny

    Post
    Trening dla początkujących

    w miejscu skip AiB) oraz 20 pajacyków, stretching (http://www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.htm), oraz przed każdą seria właściwą jedna na samym gryfie lub bez obciążenia(przysiady)po treningu rozciąganie znalezione na forum w tematach przyczepionych(to z podziałem na fazy I-II-III) Oczywiście do tego cały dzień dobre białka(kurczak, ryba, twar

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 797 Data: 2014-04-18 18:59:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny. Trening w domu. Po raz kolejny

    Post
    Trening dla początkujących

    Chciałbym się dowiedzieć czy robię wszystko dobrze. Np. Przysiad przedni robię tak 0(sam gryf)-10-20-25-30 kg(tak, tak kpina) Wyciskanie na płasko 0-10-25-30-32 Martwy 0-10-25-30-35 barki stojąc 0-10-12-15 Wyciskanie wąsko 0-10-20-25 Biceps 2-5-7-10 Wszystkie ćwiczenie w piątek wykonałem po 12 powtórzeń. Staram się dokładać ciężar, tak aby wykonać

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 797 Data: 2014-05-03 00:19:08 Liczba szacunów: 0
  • FBW siła a hipertrofia ?

    Post
    Trening dla początkujących

    czale. Nie znam nazwy. Nie wiem jakie podejście ma lekarz co do treningu lecz ja wiem że muszę kolano oszczędzać i ograniczyć ćwiczenia. Zażywane suplementy : wpc Ostatnio przerabiany plan: Push Pull teraz chce przejść na fbw Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie znam jeszcze maksów

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2077 Data: 2016-01-31 14:15:28 Liczba szacunów: 0
  • Brak wzwodu co zrobic

    Post
    Doping

    : 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: PYTANIE: Ankietę obowiązkowo należy wypełnić w całości

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 7451 Data: 2016-05-17 21:17:09 Liczba szacunów: 0
  • Brak wzwodu co zrobic

    Post
    Doping

    DSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 4 tygodnie 11. POZIOM BF%: niewiem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): nie mam tedeci do tycia 13. STAN ZDROWIA: zdrowy 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg: 180 -przysiad: nie sprawdzalem PYTANIE:

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 7451 Data: 2016-05-17 21:25:40 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy 3dniowy (do oceny)..

    Post
    Trening dla początkujących

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:Meter PŁEĆ:Mężczyzna WIEK:17 WZROST:172 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:nie ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 65 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 27cm OBWÓD BICEPSU: 32cm OBWÓD ŁYDKI: 37cm OBWÓD UDA: 54cm OBWÓD BIODER: 90cm OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 81cm OBWÓD KLAT

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 635 Data: 2011-05-13 20:22:46 Liczba szacunów: 0
  • Spalenie Tłuszczu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A jak myslicie, bardziej mi przybedzie sila ,np. w wyciskanu na klate,przysiad lub biceps jak bede robil ten trening co teraz 4x5 3x w tygodniu czy fbw 3x w tygodniu?:)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 915 Data: 2013-02-22 21:51:22 Liczba szacunów: 0
  • Jaka metoda treningowa ?

    Post
    Trening dla początkujących

    centowaniem pracy ramion podciąganie na drążku (lub w poziomie) burpes / delfinki / krokodylki (rożnie to nazywają) wznosy nóg leżąc na plecach (ugięte lub proste w kolanach) przysiad z wyskokiem i uniesieniem rąk prostych w górę pompki z oparciem ramion z tyłu (plecy proste) nożyce poziome z uniesionymi ramionami prostopadle do podłoża. Środa : to

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 425 Data: 2015-04-10 20:58:24 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - dieta czy suple na ochronę mięśni?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    4..Linki – sciąganie do dołu 3x15 (guma thera ) SOBOTA: -NOGI 1.Prostowanie nóg siedząc 3x15 2. Wykroki 3x12 3.przysiad z obciążeniem 3x12 4. Martwy ciąg na prostych nogach 3x12 5.Żuraw 3x12 6.Zbieranie grzybków 3x12 7.Wspiętki na palcach 3x max Zmieniony przez - monkey22 w dniu

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 2016-03-20 12:55:29 Liczba szacunów: 0