SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT/Kendra/redukcja/rok str.25

    Post
    Ladies SFD

    i co ok. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/31b01fb3bbdd4175baaef3771215d708.jpg Komentarze: Przysiad - wdarł mi się w dziennik błąd, po konsultacji z fizjo (który na jakiś czas zabronił przysiadów), zaczęłam robić przysiad plie (nie sumo jak pisałam) - i tu byłam dość mocna, bo szło po 50kg z zapasem. Wczoraj zrobiłam sumo (szeroko) - z kręgosłupem ok, jeśli

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-09 09:37:50 Liczba szacunów: 0
  • plan crossfit do poprawy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Na start zwykły prosty kompleks 2-4 tygodnie co trening inny programik . Kompleks A Wiosłowanie Zarzut Przysiad przedni Wyciskanie żołnierskie Przysiad tylny Dzieńdobry Kompleks B Martwy ciąg Highpull chwytem jak w zarzucie Rwanie chwytem jak w zarzucie Przysiad Tylny Dzieńdobry Wiosłowanie Kompleks C Rwanie ze zwisu Przysiad rwaniowy Przysiad tyln

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2012 Data: 2013-11-03 16:06:11 Liczba szacunów: 0
  • Partia 2x Tydzień Staż Rok - PLAN DO OCENY ! ! !

    Post
    Trening dla początkujących

    ram sie Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Kreatyna BCAA Ostatnio przerabiany plan: Podany wyzej 4dniowy spilit Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 70,80 martwy ciag 80,90 WL 50,60| Tak wiem plan do kitu lecz układany na forum nie rozumiem tego . Wkleja

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 521 Data: 2013-01-06 11:10:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Joanny - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    DT micha - ooooj pochitowałam %-) ​co prawda ​planowałam na ten weekend pojeść "złe" rzeczy, ale​ sporo tego było i daruję Wam szczegóły ;-) Trening A dół + tricepsy 1. Hack przysiad z półsztangą 3 x 8-10 15(r)/35/37,5/40 po 10 – 3 serie lekko wchodzą, nie wiem może powinnam zmienić na 4 15(r)/37,5/40/40 po 10 - no i już się zmęczyłam, nie dokła

    Odpowiedzi: 1160 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-12 19:00:10 Liczba szacunów: 1
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    10x 10x 6. Wspięcia na palce stojąc ze sztangą 10x36kg 10x41kg 10x46kg 7. Wspięcia na palce z gumą 10x 10x 10x Łojezu ta piłka %-) modlę się o koniec i na razie nie zwiększam przysiad plie spoko, ale już wiele więcej nie dołożę bo jak założę dwa talerze po 10 kg to już prawie mi się nie mieści ta hantla między nogami %-) wypady #-P, na razie nie do

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-20 10:53:20 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    .com/watch?v=ZVtmodK_lOM 3. Unoszenie nóg do świecy z piłką trzymaną między stopami 3x 15 + Power walk 30 min Dzień 2 Nogi 1. Rozgrzewkowo (mały ciężar albo bez obciążenia) przysiad z piłką przy ścianie 2x 15 + 2x do upadku 2. Przysiad ze sztangą 4x 8 3. Wejścia na ławkę 4x 8 4. Wykroki chodzone 3x 20 5. Bułgar 4x 8 6. Wspięcia na palce siedz

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-13 09:51:42 Liczba szacunów: 0
  • "TRAIN HARD OR GO HOME" -lecimy z masą!!

    Post
    Trec

    Trening nog od ponad 6 tygodni wyglada tak: TYDZIEN 1: MALA OBJETOSC, DUZE CIEZARY, CWICZENIA ZLOZONE 1.Wyprosty nog siedzac 3 x 12 ( typowo rozgrzewkowo) 2.Przysiad ze sztanga -3 serie rozgrzewkowe po 3 powt. ( z progresja ciezaru) -3 serie robocze 3 x 6/4 powt. 3.Wyciskanie nogami -3 serie rozgrzewkowe po 3 powt. ( z progresja ciezaru) -3 serie

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-07 23:22:37 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    Wypady z przeskokiem 3x 25 na nogę lub do upadku 15/ 6/ 3 7B Przysiady z wyskokiem 3x 25 lub do upadku 25/10/1/ 6 Komentarz: Tym razem szybciej dobiłam się w wypadach/przysiadach. #-P Ostatniej serii przysiadów nie dałam rady. Odczekałam nieco dłużej próbując podejść do nich raz jeszcze, ale też z marnym skutkiem }:-( ---------------------

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-17 23:51:26 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    ce) 3kg x 15/ 3kg x 12/ 3kg x 12 7A Wypady z przeskokiem 3x 25 na nogę lub do upadku 12/ 8/ 6 7B Przysiady z wyskokiem 3x 25 lub do upadku 15/ 10/ 3 }:-( Komentarz: W przysiadzie przednim i dzień dobry ciężar bez zmian, bo to połączenie i tak jest walką o każde powtórzenie. Za to w bułgarze od razu zaczęłam większym ciężarem a do tego poszł

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-08 00:06:16 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    http://img844.imageshack.us/img844/1227/bannerekoveja.png 13.02.12 http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png http://img96.imageshack.us/img96/6347/beztytuuqlk.png + kapusta pekińska, kapusta kiszona, sok pomidorowy http://img706.imageshack.us/img706/4655/banerektrening.png Dzień 1 poprzedni taki trening --> http://www.sfd.

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-13 23:18:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan do poprawy przez specjalistę

    Post
    Trening dla początkujących

    ie opie***lac :D wiec stad taki rozbudowany plan, chce po prostu dokladnie przecwiczyc cale cialo przez te trzy dni treningowe, oczywiscie bez przesady. Poniedziałek Klatka + przysiad 1. Przysiad ze sztangą (8,8,6,6,6) PROGRESJA 2. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 x 8 3. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 2 x 8 4. Wyciskanie sztangielek na ł

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 615 Data: 2009-01-03 21:53:24 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lady M/ ''MMA, panowie, MMA!'' - str. 191

    Post
    Ladies SFD

    a, owies, cynamon, masło orzechowe Ogółem: 1657 kcal, B/T/W: 135.8/ 69.2/ 127.2 (plus tona leków na przeziębienie ) Trening:z cyklu sezon na leszcza I. "siłowy" 1. przysiad tylni: 30.5kg x12/ 35.5kg x12/ 45.5kg x12 2a. RDL: 30.5kg x12/ 35.5kg x12/ 45.5kg x12 2b. przysiad sumo ze sztangą 8kg nad głową: 4x10 3. opuszczanie na drążku (powol

    Odpowiedzi: 2672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-20 21:03:14 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    I to jest przysiad. Pięknie!

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-29 15:17:22 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    nMielecki w dniu 2017-06-11 14:36:02 Otóż to. Ja nie jestem alfą i omegą, sam też popełniam sporo błędów, i dobrze jeśli ktoś je wyłapie. Z tym że nie wiem czy zrobiłbym ten przysiad lepiej, Z TYM CIĘŻAREM. A nie będę się cofał, jeśli nie jest to jakiś błąd zagrażający zdrowiu (spłycanie, garb np), bo to jest wielostawowe ćwiczenie, u mnie na razi

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-11 15:04:47 Liczba szacunów: 0
  • Malutka się dokształca ; )

    Post
    Ladies SFD

    DT ale z czasem) Mysle by zamiast 30/30/40% dać 30/25/45 % w DT - czy pozostać przy pierwszym ? TRENING NR 3 by Obliques Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy 2a. przysiad z nogami szeroko 3x12-15 bez przerwy 2b. wyciskanie suwnicy 3x 12-15 90sek przerwy 3. wyciskanie sztangielek na klatkę skos góra 4x 8-10 60 sek 4. wiosłowanie szta

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3442 Data: 2015-04-20 18:54:22 Liczba szacunów: 0
  • Esther - na dobry początek- podsumowanie str.31

    Post
    Ladies SFD

    Takie coś moze byc? Dzien1. 1. MC 5x5 rampa 2. przysiad sumo 5x5 rampa 3. opuszczanie na drązku 3x 10 4. Push press 4 x 8-10 progres cięzaru 5. shoulder box 3 x 6 regres Dzien2. 1a.przysiad 4 x 10-12 1b. przysiad narciarski przy scianie 4x max 2a. MC romanian 4 x 10-12 2b. wznosy bioder na jednej nodze leząc na plecach 4x max nie wiecej niz

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-07 17:45:33 Liczba szacunów: 0
  • [Dywizjon M]Ann/ DT str 33

    Post
    Ladies SFD

    Witam, Powracam do Ladies dla akcji : Akcja kryptonim "CO DWIE ANIE TO NIE JEDNA" czyli przypowieść o tym jak Ann podaje sztangę Mis \-) DIETA DT : 2230kcal btw:186/82/186 DNT: 1784kcal btw:186/80/78 Źródła białka : mięso, jajka, ryby i owoce morza, whey, twaróg Źródła węglowodanów: Słodkie i zwykłe ziemniaki, brązowy ryż (biały po treningu),

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-12 20:29:25 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Albo wóz albo przewóz

    Post
    Dzienniki Treningowe

    b306f2b72ee64fb297510de65f6167c0.jpg Nogi + pupa 1. MCNPN 5 x 20 + DROP ostatnia 140 kg x 10 2. Uginanie nóg leżąc 3 x 20-12 + DROP 3. Przysiad z kettlem + Sumo przysiad z kettlem 4 x 25-20 + DROP 4. Przysiad na smithie 4 x 15-12 + Syzyfki 4 x max + REGRES 5. Wspięcia siedząc 3 x max https://youtu.be/S20kd-FPpAE https://youtu.

    Odpowiedzi: 1867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-03 19:42:16 Liczba szacunów: 1
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Martwy ciąg i przysiad do oceny, tym razem więcej ciężaru i ostatnie serie. Martwy 110kg 4p https://www.youtube.com/watch?v=WboR-tvtYOc Martwy 120kg 3p https://www.youtube.com/watch?v=s-4QRnF5uHs Przysiad 90kg 6p https://www.youtube.com/watch?v=83McwPrh7BQ Przysiad 100kg 4p https://www.youtube.com/watch?v=v1y4vr81k04

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-04 21:07:33 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Byłbym wdzięczny za opinię o poniższym czterodniowym planie treningowym dzień 1: przysiad martwy ciąg wyciskanie na poziomej drążek szeroki nachwyt unoszenie hantli bokiem brzuch proste dzień 2: przysiad martwy ciąg wyciskanie na poziomej wyciskanie żołnierskie wiosłowanie hantlą skull crushers dzień 3: przysiad martwy ciąg wyciskanie na poziomej d

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-23 21:45:54 Liczba szacunów: 0