SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening redukcyjno - rzeźbowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nogi osobono do każdego z tych treningów brzuchy dwa ćwiczenia po 4 serie i 25 powtórzeni. Ale idąc radą skupie się na przykłądzie i poproszę o modyfikacje go. Trening A uda: przysiad ze sztangą 3-4 serie, uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu 3-4 serie plecy: wiosłowanie sztangielkami 4 serie klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4 seri

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2013-02-17 10:26:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening redukcyjno - rzeźbowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Trening A uda: przysiad ze sztangą 3-4 serie, uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu 3-4 serie wywal plecy: wiosłowanie sztangielkami 4 serie Masz drążek klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4 serie barki: wyciskanie sztangielek siedząc 3 serie triceps: wyciskanie sztangi wąskim chwytem z brzucha 3 serie Daj pompki tyłem biceps: uginani

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2013-02-17 12:01:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    zrob tak : nogi - 2 cw po 2 serie ( przysiad-,,jak wykonasz poprawnie to bedzie git,, ,wsp na palce ) plecy - 2 cw po 2 serie ( podciaganie,MC) klata - ok tylko 3 s barki -daj przed tylko 3s tric- daj fr lezac 2s bic - ugin ze szt 2s co do rozgrzewki to bedziesz wiedział kiedy jednym wystarczy 10 innym 20 xd ;)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 8281 Data: 2011-04-05 17:47:00 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam.Czemu nie ma celu treningu? Jak tak na niego patrze to chyba na mase jest .Jaki sprzęt posiadasz? Pon. Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 3x12 Unoszenie sztangielek bokiem 3x12 Unoszenie sztangielek w opadzie 3x12 Nogi: <---- dodaj coś na uda ,masz tylko 1 ćwiczenie na nie.Na łydki masz 2 ćwiczenia.Przysiad ze sztanga 4x12 Wspienca n

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1334 Data: 2005-07-07 10:00:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja maszyn na plecy nie używam (1 ćwiczenie na wyciągu). Tylko na przysiad. Może rzeczywiście zmienię sobie rozkład treningów. A co do ćwiczeń? Nie za mało, nie za dużo? Coś zmienić?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 774 Data: 2014-02-09 14:07:36 Liczba szacunów: 0
  • trening etc ... (",)

    Post
    Trening dla początkujących

    ngielek skos w górę 2s rozpiętki 2s wyciskanie sztangielek siedząc 3s podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. B: nogi, plecy, bicepsy. przysiad ze sztangą 3s prostowanie nóg w siadzie 2s wypychanie ciężaru na suwnicy 2s wspięcia na palce 3s do maxa Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa ściąganie

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 2008-06-25 19:03:05 Liczba szacunów: 0
  • Yush - "Ból jest chwilowy, chwała jest na zawsze"

    Post
    Trening dla początkujących

    Wpis 4 Kocham czwartki. Lekcje do 11 rano ;) Dieta: 1.Płatki owsiane, wpc od sfd, migdały, jabłko 2.Jogurt naturalny, płatki owsiane, migdały 3.Makrela wędzona, brązowy ryż, kalafior, trochę migdałów 4.Makrela wędzona, brązowy ryż, fasolka szparagowa, trochę migdałów 5.Kura, ryż biały, banan, jabłko 6.nie wiem czy banana po treningu liczyć jako

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3378 Data: 2013-01-03 20:13:11 Liczba szacunów: 0
  • Yush - "Ból jest chwilowy, chwała jest na zawsze"

    Post
    Trening dla początkujących

    Wpis 17 (Wtorek) Wszystkiego muszę spróbować, byle ta klatka ruszyła. Dieta: 1.Płatki owsiane, wpc od sfd, jajko, oliwa, 2.Płatki owsiane, orzechy laskowe, 2 jajka 3.Mintaj, ryż brązowy, orzechy laskowe, marchew 4.Kura, makaron pełnoziarnisty, buraczki, szpinak, orzechy laskowe 5.Kura, ryż biały, banan, Banan po treningu 6.Twaróg chudy, łyżka ol

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3378 Data: 2013-01-22 20:20:25 Liczba szacunów: 0
  • Split 2x partia na tydzien do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    To jest normalny plan Jesli przeraza cie trening w terenie badz nie jestes w stanie go wykonac, to wtedy dajesz to FBW 3 razy w tygodniu i tez bedzie fajny trening pod SW Jeszcze tak dla wytlumaczenia: Front squat- Przysiad przedni (z sztanga trzymana na barkach z przodu) Reszte cw znajdziesz tutaj: http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_%C4%86wiczenia_dyna

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2008-07-06 22:11:55 Liczba szacunów: 0
  • Przykurcz zginaczy stawu biodrowego

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Pierwsze rozciąganie za mną. Oto mój plan i odczucia po jego wykonaniu: Rozgrzewka: Kręcenie biodrami Truch w miejscu + SKIP A + SKIP B Pajacyki Przysiady Przy zejściu do przysiadu, a następnie wyproście kolan słyszane jest w moim lewym kolanie pstryknięcie (z każdym przysiadem, co dziwne jak robię przysiad na jednej nodze to go nie słychać). Po wy

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 12156 Data: 2012-01-29 12:36:49 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny/poprawy - cel redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    yciskanie sztangielek siedzac - 3s (narazie zostawiam to, ze wzgledu na niska silownie :/) triceps: wyciskanie francuskie zza glowy 3s lydki: wznosy stóp siedzac 3s B: nogi: przysiad wykroczny ze sztangielkami 3s plecy: wioslowanie sztanga podchwytem 3s klatka: wyciskanie sztangi na lawce poziomej 3s barki: unoszenie sztangielek na boki 3s bice

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2014-01-21 21:15:22 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem co to jest tylko nie wiem po co to w ocenie planu... klata 85 kilo 10 razy na serie przysiad nie sparawdzałem szczerze powiem nogi robie lekko bardziej na rzeźbe mam genetycznie zbyt rozbudowane w stosunku do korpusu...

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2012-07-17 20:42:52 Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu + poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie odpowiada ci taki plan Poniedziałek; 1.Klata -Wyciskanie płasko 5 x 10-12 -Wyciskanie hantel skos górny 5x12/10/10/10/8 -Rozpiętki 5x 5/12/12/10/8 2.Przedni akton barków -Wyciskanie hantelek siedząc 5x12/10/10/20/8 3.Boczny akton barków -Unoszenie hantelek bokiem stojąc 5x12/10/10/10/8 Wtorek: 1.Plecy -MC 4x 12/10/10/8 -Podciąganie szerokim uch

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 713 Data: 2012-08-19 14:39:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening z RAMPA + pomoc w treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    RAMPA nie narzuca się z góry ilości serii. Moja propozycja modyfikacji jest poniżej: 1. Klata, triceps - Wyciskanie płasko RAMPA 8 - Skos w górę 5x8 - Pompki na poręczach 4x8 - Rozpiętki 3x10-12 - Francuskie wyciskanie leżąc 4x10 - Prostowanie rąk na wyciągu 4x10 2. Plecy, biceps - Wiosłowanie sztangą RAMPA 8 -Podciąganie końca sztangi w opadzie 5

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1102 Data: 2014-10-17 11:51:19 Liczba szacunów: 0
  • 18 miesiecy stazu

    Post
    Galeria Zdjęć

    Wiek 20 Waga 70 Wzrost 181 Staż treningowy 18 miesiecy Obwód ramienia 35 Obwód klatki 100 Obwód Pasa 77 Wyciskanie leżąc 110 MC 120 Przysiad 90 dieta i trening juz ulozona od jakiegos czasu wiec teraz tylko wytrwalosci mi potrzeba :) a co do plecow to wiem ze wiele mi brakuje ale moze w innej pozie bedzie korzystniej widac :)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5966 Data: 2013-02-09 17:42:12 Liczba szacunów: 0
  • 4-dniowy trening na masę + łączenie partii do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:Bigkruszyn PŁEĆ:M WIEK:26 WZROST:190 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 86 kg OBWÓD BICEPSU: 35 OBWÓD BIODER: 95 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 110 ****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU************************** WAGA CIAŁA: 86 k

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 640 Data: 2011-09-17 21:27:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW(do oceny) + BJJ 4x w tyg,

    Post
    Trening dla początkujących

    owo , bardzij skupiaj sie na wytrzymałości siłowej i tlenowej . 1. Bardzo ważną sprawą jest rozciąganie dynamiczne przed treningiem po treningu statyczne . A. Power clean 5x5 przysiad tylni 5x5 drążek 5x10 wyciskanie 5x5 ( opcjonalnie jakieś uginanie ) B. push press 5X5 MC 5X5 porecze 5x10 wiosłowanie 5x5 (opcjonalnie jakieś prostowanie) MAX 2 dni

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 680 Data: 2012-01-09 13:00:09 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    DLACZEGO?...DLATEGO ŻE KIEDYŚ MOŻ SIĘ WAM ZDARZYĆ "DŹWIGNĄĆ COŚ BEZ PASA...I CO WTEDY? BRAK NAWYKU UTRZYMYWANIA BRZUCHA, OSŁABIONE MIĘŚNIE STABILIZUJĄCE. Żeby rozpocząć przysiady trzeba mieć idelaną technikę, bo może nam to wyjści "bokiem". Ja w dalszym ciągu na razie robię tylko z samym gryfem, żeby technikę miec opanowaną do perfe

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7584 Data: 2006-03-28 18:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    00 skokow w jednostce treningowej czyli okolo 500-1000 tygodniowo nie ma co wiecej skakac ja bym obcial cos z tej twojej koszykowki, bo robisz za duzo poniewaz grasz tyle, to przysiad i martwy ciag tylko raz w tygodniu po paru tygodniach jak jestes bliski maksa w obu cwiczeniach, zrob dynamike z ciezarami - podrzut, rwanie, skok z przysiadu ze szt

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7584 Data: 2006-05-29 20:17:18 Liczba szacunów: 0
  • Raz w tygodniu silowy na wyskok do poprawy

    Post
    Inne dyscypliny

    dobry kozak. ja to taki przysiad to moge walnac z max 110 kg.

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7584 Data: 2006-06-15 23:24:18 Liczba szacunów: 0